کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

چهره هایی به وسعت قلبهایمان...

آبی به صورتم میزنم. نفس عمیقی میکشم و چشمانم را برای لحظه ای میبندم. بدنم درد میکند، سرم درد میکند، نمیتوانم نفس بکشم و قلبم درد میکند. از همه مهمتر، حس میکنم روحم آسیب دیده. روحم، تمام وجودم انگار خالیست. روز خسته کننده ای را داشتم، در اداره اضافه کاری داشتم و لازم به ذکر نیست که چقدر خسته شدم، و این با پیام دوست پسرم( -_-) که میگفت من لیاقتش را ندارم و این بهانه های مسخره که خودم بیشتر از او بلدم. تکمیل شد. گفت مرا ترک میکند. حتما دختر زیباتری پیدا کرده. همه پسرها همینند! اه! شیر آب را باز میکنم و باز هم صورتم را به مشتی آب مهمان. و سرم بالا می آورم و خودم را درون آینه دستشویی میبینم. عصبانیم. چرا ملاک بقیه از دوستی، زیبایی بود؟ چرا باید به دختری که زیباتر است ترجیح داده شوم؟ پوزخندی میزنم و با حرص با مشت به شیشه آینه میکوبم. اه!

متنی که خوندید کاملا پرداخته ذهن خودم بود و اصلا هیچ ربطی به دختر و پسر نداره، من چون توی نوشته هام با دختر بیشتر احساس راحتی میکنم شحصیت متن رو به دختر تغییر دادم.

خب...چندنفر اینجا هستن که میگن چهره ای که دارن، باب میلشون نیست؟ هوم؟ ببنید... زیبایی رو چی تعریف میکنید؟ یه پوست صاف؟ یه صورت زیبا؟ چشمای رنگی؟ بینی خوش فرم؟ هوم؟ دوست دارید اگه یکی بهتون گفت تو خیلی زیبایی منظورش چی باشه؟ چهره زیبا یا... یه چیزی مثلا قلب زیبا؟ میدونم میدونم. اگه صادقانه جواب بدید خیلیاتون میگید چهره زیبا، منم اگه بخوام روراست باشم، میگم چهره زیبا، کی دیگه به قلب اهمیت میده؟

ولی...خب. این اشتباهه. زیبایی توی هرکسی وجود داره، اینو من با تموم وجودم دیدم. گاهی وقتا چیزی که باید بهش دقت کنی...قلب آدمه. اونی که تو رو دوستش کرده، اونی که اونو دوستت کرده. اونی که باعث میشه تو دوستش داشته باشی و  بهش بگی رفیق. شاید...بهتر باشه یه وقتای به دوستای غیرمجازیمون فکر کنیم و بگیم اگه الان آنلاین با هم درارتباط بودیم، من باهاش دوست میموندم؟ اگه نمیدیدم چه شکلیه چی؟ اگه فقط تنها ملاکم مهربونی و قلبش بود چی؟ و اون موقعس که میتونید ببینید با چندین نفر که هیچ اهمیتی به شما نمیدادن دوست بودید و حتی روحتون خبردار نبود اونجاست که با یه نفر دوست میشی به خاطر قلب نارنجیش

شاید برای همینه که بیانو دوست دارم، و مهمتر از همه افراد درونش رو دوست دارم. بهشون فکر میکنم و نگران نیستم وقتی میخوام حال و هوامو بین دوتا(*) بذارم کسی مسخرم کنه. نگران نیستم وقتی دارم درمورد کرم چاله و سیاهچاله حرف بزنم کسی چیزی از حرفام نفهمه. توی بیان، به اندازه هر احساست و هر چیزی که بهش عشق میورزی، آدم وجود داره. هیچوقت لازم ندیدم از علاقم به ستاره و کهکشان و این جور چیزا بگم تا اینکه یه نفر دوستدار کوانتوم اومد بیان و با تموم قلبم به این ایمان آوردم که با هر خصلتی که تو داری، یه نفر توی بیان هست.

یعنی دوستای صمیمی داری که از اون اول مجبور نبودی باهاشون دوست باشی! یعنی راحت میتونستی براش نظر نذاری، مطالبشو نخونی و وقتی برات نظر گذاشت خیلی دوستانه جواب ندی. دوستی بیان از روی اجبار نیست! توی بیان آدم میتونه یه دوست خیالباف پیدا کنه. یا یه دوست فضانورد که حتی نمیدونستی اونم بولت ژورنال مینویسه، یا یه دوست نویسنده که دست برقضا میتونی همیشه روش برای سوالای نوشتنیت حساب کنی. وحتی یکی که یه جورایی همزادت حساب میشه و یه عالمه آدم که تو میدونی واقعی هستن. نفس میکشن و ماجراهای خودشونو دارن.

خب...با این توصیفا، چه نیازی به چهره هست؟ چه نیازی به زیبایی هست؟ وقتی میتونی با یه منتقد خوش ذوق انیمه بحث کنی، چه نیازی داری به این فکر کنی که توی دنیای واقعی چه شکلیه؟ فقط چیزی که برات مهمه اخلاق و شاد بودنشه. پس... من به این امیدوارم که عشق کتاب، میتونه امیریوسف رو نجات بده. وقتی امیر داره تکلیفای مدرسه رو مینویسه یا برای امتحان میخونه، عشق کتاب میتونه دستشو بگیره و بیاردش بیان. کاری کنه که کتابشو ادامه بده و خوشحالم که عشق کتاب هست و نمیذاره بزرگ بشم. یعنی بزرگ میشم، ولی بچه میمونم.(فکر کنم حفظ شدین:/ همه با هم تکرار کنین: از شازده کوچولو بود!)

بیان یه جاییه که چهره برات مهم نیست، محبوبیت برات مهم نیست. اصلا مهم نیست که طرف چندسالشه و اصلا داره درمورد سنش راست میگه یا نه!

توی بیان من راحتم که یه پسر 20 ساله رو به عنوان دوست خودم قبول کنم، فقط به خاطر یه جواب کامنت یا نظرش! راحتم که فکر نکنم این فرد توی دنیای واقعی زیباست یا نه! برام مهم نیست! برای عشق کتاب مهم نیست! پس... نمیدونم الان با این حرف این پست خیلی احساسی میشه یا نه، ولی بیان...شاید یه جاییه که تو میتونی صمیمی ترین دوستاتو پیدا کنی، بدون اینکه کنارت باشن، و فقط با یه گوشی و یا لپ تاپ و یه ایمیل که توی بیان وب بسازی و بری توی دنیای کسایی که میدونی واقعا دوستت دارن:)

 

۸۷ ۱۷
علاف انگل جامعه
۱۷ آبان ۱۳:۵۴
WOW

چه تاثیر گذارو چه جذاب

پاسخ :

ممنونم...(:/ ) نمیخواین این اسمو بردارین؟ آدم خجالت میکشه بخواد بگه ممنونم علاف انگل جامعه -_-
=)))
علاف انگل جامعه
۱۷ آبان ۱۳:۵۶
اولا خواهش میکنم

دوما چرا جمع میبندی من یه نفرم

سوما ناپ خیلی جذابه *6*

پاسخ :

=))

خب...باشه:) خوشحالم که باهات آشنا شدم=))

اوه...:/ باشه پس(شانه بالا انداختن)
علاف انگل جامعه
۱۷ آبان ۱۴:۰۱
افرین :)


بگو سبا خخخخ

پاسخ :

=))

باشه:))
aramm 0_0
۱۷ آبان ۱۴:۰۵
اوم، خب من تازه اومدم بیان، کمتر از یک ماهه بنظرم
ولی اره؛ منِ تازه واردم اینی که میگی رو با تک تک سلولام حس کردم:) مثلا همین دیروز داشتم به مامان میگفتم که بچه های  وبلاگ نویس، خیلی خیلی خفن تر و مستعد تر از بقیه ادما مجازی ان که دیدم!
مثلن یکیشون داره کتاب مینویسه و میخواد بده به انتشاراتهای مختلف که چاپ بشه؛ اون یکی تخیلش زیادی خوب و قویه و مطمثنن نویسنده یا نمیدونم، مثلا انیمیشن ساز قوی ایی میشه.
یکی دیگه زسما منتقد به حساب میاد و جزء جامعه شاغلینه=)
و شاید باورت نشه اما یکیم هست که به اسم علاف انگل جامعه فعالیت میکنه و خدا میدونه چجوری این اسم بنظرش باحال اومدهxD
اصن خیلی احساسی شدم دیگه:")

پاسخ :

=)))
بیان خیلی خیلی خوبه:)) انگار مثل دنیای واقعی نیست، هیچ آدم بدی توش پیدا نمیشه=)
+واقعا علاف انگل جامعه؟ :// چی توی این اسم دیدی خواهر(؟) من؟!!
Stella =]
۱۷ آبان ۱۴:۰۵
*اشک* *دستمال کاغذی*
منم از قیافه خودم راضی نیستم ( از مزایای کمبود شدید اعتماد به نفس )
ولی خدایی چه پست نازی بود =))
خیلی میدوستمش ×___×
ولی در هر حال من میخوام همتونو ببینم :/

+ راست میگه علاف انگل جامعه خیلی خجالت بر انگیزه ! خوشم میاد ما بیشتر از خودش خجالت میکشیم 0__0

پاسخ :

*لبخند*
خب راضی نیستی ولی من الان با عکس پروفایلی که تو بیان گذاشتی به نظرم داری اشتباه میکنی. تصوراتم اینجوری میگه(شانه بالا انداختن) (دوستان عکس پروفایل خیلی مهمه، اصلا تصور آدمو ازتون از این رو به این رو میکنه:دی)
ممنونم=)
ای بابا! من این همه چیز نوشتم تا یه بهونه داشته باشم هیچوقت خودمو نشون ندم:/ چرا دوباره؟! بگذارید عشق کتاب عشق کتاب بماند و استلا نیز استلا:دی

+من اصلا وقتی بهش فکر میکنم خجالت میکشم 0-0 مثلا بگم ممنون علاف انگل جامعه 0___0
Stella =]
۱۷ آبان ۱۴:۰۸
@ آرام
اون انیمیشن سازه منم ؟؟؟
وای خدا جون الان دیگه اشکم در میاد T-T

+ منم نمیدونستم انقد خوب مینویسی ! تو وب وایولت که مینوشتی فهمیدم خیلی خفن می نویسی 0.o

پاسخ :

=)))
انیمیشن سازی؟ واقعا؟!
=))

+منم فهمیدم خیلی باحال مینویسه:))
mochi ^-^
۱۷ آبان ۱۴:۰۹
خیلی حرفات درسته:)
تو میتونی توی بیان خودت دوستاتو انتخاب کنی
وقتی که نمیتونی توی دنیای واقعی کسی که انیمه میبینه یا کتاب میخونه رو پیدا کنی میتونی اینجا پیداش کنی:)
یا من هیچ وقت فکر نمیکردم با یه آدم 20 ساله یا 17 18 ساله دوست بشم و همسن خودم بدونمش حتی:)
همینه که بیان رو قشنگ و دوست داشتنیش میکنه*داشتم میخوندمش با خودم گفتم چقدر پستامون موضوعاتش بهم شبیه بود یا نبود:/فکر کنم نبود:/*

پاسخ :

دقیقا! برای همینه که بیانو خیلی دوست دارم=) و یکی دیگش اینکه خیلی از کسایی که توی بیانن مثل خودمن و این خیلی باحاله=)) یه جورایی انگار آدم با یکی مثل خودش دوست شده باشه:))

*چرا شبیه بود=) وقتی پستش کردم پست تو رو دیدم گفتم عــه! موضوعاتمون مثل همه! =)*
aramm 0_0
۱۷ آبان ۱۴:۰۹
و اینکه خودمم باورم نمیشد پست سیاهچاله ها برای کسی جذاب بنظر بیاد! من کتابای مربوط به کهکشان رو مبخریدم ولی برای هرکی ازشون گفتم دماغشو چین انداخته و گفته: واه واه! ابن چیزا به چه کارت میاد؟
و این شد یکی از علایق مخفیم که سعی میکردم کسی نفهمه تا تو ذوقم نخوره! حتی وقتی این پستو میزاشتم داشتم فکر میکردم احتمالا همه یه نگاه سرسری میکنن و رد میشن:))
برای منم خیلی عجیبه که یکی مثه خودم تو این زمینه پیدا کردم*_*

پاسخ :

جذاب بود که:/ کسی این نظرو نداره؟ :/ واقعا؟ واقعا چرا سیاهچاله ها و کرم چاله و جهان های موازی برای کسی جذاب نیست؟ اصلا چرا کسی علاقه به کوانتوم نداره؟://
منم خیلی خوشحال شدم بالاخره یه نفر اینجا پیدا شد که کوانتوم و کهکشان و این جور چیزا دوست داشته باشه=))
mochi ^-^
۱۷ آبان ۱۴:۱۰
@استلا
میدونی این بهتره که اول ببینی دلش چه شکلیه بعد صورتش چون هر طور که هست میپذیریش چون میدونی مهربونهD:
+چرا من همش استلا و آرتمیس رو قاطی میزنم._.خداوکیلی چرا._.

پاسخ :

ولی خب... آدم با اینکه از قلبش مطمئنه از صورتش مطمئن نیست... و  حتی از اینکه طرف مشکلی با چهره نداشته باشه بازم این یه جوریه:/ خب...من مثلا اگه شما رو ببینم بذارید راستشو بگم، اصلا اهمیتی به صورت نمیدم، ولی...خب، درمورد خودم مطمئن نیستم(شانه بالا می اندازد.)
+XD
aramm 0_0
۱۷ آبان ۱۴:۱۲
@استلا
منظورم خودِ خودتی=)
+ حالا انقدم خوب نمینویسم بعضی موقع ها مغزم غافلگیرم میکنهXD

پاسخ :

=))

+خیلیم خوب مینویسی:)
هلن پراسپرو
۱۷ آبان ۱۴:۱۴
=))
یکعالمه =))
"عشق کتاب، میتونه امیریوسف رو نجات بده"
این جمله ات خیلی خوب بود.... نقش بستش الان این گوشه مغزم. ببین، همونجا آفرین.

من میدونم هلن پراسپرو هم میتونه بیاد منو نجات بده، فقط مشکل اینه که کلش همش تو چیپس و انیمه است و یه ثانیه هم از پشت لپتاپ پا نمیشه.

پاسخ :

=))))
خب... الان من واقعا احساس میکنم عشق کتاب به قدری قوی شده که یه شحصیت جدا از منه:/ یعنی اگه من همیشه خوشحال نباشم و بعضی وقتا نتونستم بنویسم،عشق کتاب میخنده و همش مینویسه. راستش، این چندوقته کتابمو دادم دست عشق کتاب ببینم اوضاع چجوری میشه:/ یعنی همینجوری مینویسم و داستان و پیش میبرم و سعیمیکنم خوش بگذرونم=))

عجب! هلن! برو هلنو(!) نجات بده!
=)
Moony :)
۱۷ آبان ۱۴:۱۷
حال کن بود و احساسی که این روزا به بیان دارم
همه رو فهمیدم کین.ولی همزادت کیه؟

پاسخ :

خوشحالم که خوشت اومد=)
همزاد یه جورایی حنا. چون هرچیزی که گفتم بهش علاقه دارمو اونم علاقه داره0_0
Stella =]
۱۷ آبان ۱۴:۱۹
@ آرام
اتفاقا منم مطالب وبتو خیلی دوست دارم ! ( وی برای اولین بار به علم علاقه نشان داده است :/ )
وای اصلا نمیتونم خودمو انیمیشن ساز تصور کنم *اشک*
+ به هر حال که مغزت کلا داشت تو وب وایولت غافلگیرت میکرد D:

@ موچی
چرا اتفاقا شبیه بود =)

منم دلم از این پستا خواست :(

پاسخ :

منم از وبش خوشم میاد=))
+D:
Violet J Aron ❀
۱۷ آبان ۱۴:۳۰
دی دی دین!!
برای دومین بار پست عشق کتاب در وب وایولت لینک می شود!!

چرا این قدر خوب بود!!!
اون دوستی که واسه سوالات نویسندگی روش حساب میکنی منم؟ D:

منم دلم میخواد یه پست بنویسم و حرفای دلم رو بریزم بیرون. خیلی خوشم امد زشتی و زیبایی رو به موضوعت ربط دادی. اولش اصلا نمیدونستم داری درمورد چی حرف میزنی و فکر کردم همش یه داستان معمولیه.
ولی بعد....
اون روی عشق کتابیتو نشونم دادی:)))

پاسخ :

ممنونمD:
=)

خودمم نمیدونم چرا:/ همینجوری نوشتم و وقتی انتشارش دادم حتی میخواستم از بس فکر میکردم چرته پاکش کنم0_0 ولی انگار خوب از آب دراومده بود=)
عامم...خب معلومه دیگه 0-0 پس کی میتونه باشه D:

بنویس=) به نظرم خیلی خوب میشه=)) خوشحالم که خوشت اومد:))
D:
aramm 0_0
۱۷ آبان ۱۴:۳۳
@استلا
ممنونم! جدنی انرژی میگرم^^
ولی بنظرم در این زمینه میتونی موفق بشی، بار اولی که مطالب وبتو دیدم این به ذهنم خطور کردD:
به هرحال منم میخوام کارگردان بشم، اگه تو انیمیشن ساز شی احتمالا یه کار کودک مشترک بزنیمxD
+ از مغزم تشکر میکنمD=

پاسخ :

=)))
+ما نیز تشکر میکنیم:))
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۴:۳۴
واییییییییییییییییییییییییی.....چرا پستات انقد حال آدمو خوب می کنن آخه T.T دوست فضانوردی که بولت ژورنال می نویسه *دستمال کاغذی* *اشکش را پاک می کند*
@استلا
منم از قیافه م راضی نیستم اصلا *رفتن به سوی ناکجا آباد *
@مونی
همزادت حناست آره ؟ *حس ششم قوی*
@آرام
مطالب وب تو محشرن ( باید تکرار کنم که عاشق فضام نه ؟ )
@موچی
*بند آمدن نفس* میدونی دیگه.... موچی رو فقط لازمه که به چتری هاش نگاه کنی حتی از اولش هم میفهمی که چقدر کیوته D:

( پست را پیوند روزانه می کند ! )

پاسخ :

خواهش میکنم=)) خوشحالم که خوشت اومد:)) *لبخند میزند*

پس چرا هیشکی از قیافش راضی نیست://


با حرفی که راجب موچی زدی کاملا موافقم=)) *زنگ سفید*

(ذوق زده میشود و لبخند میزند.:)*
Stella =]
۱۷ آبان ۱۴:۳۸
@ آرام
آخ جووووووون ! یه کار مشترک XD

@ آرتمیس
من و تو چرا انقد تفاهم داریم ×__×

پاسخ :

:دی

نمیدونم(تفکر) برای منم سواله! (چشمانش را ریز میکند)
aramm 0_0
۱۷ آبان ۱۴:۴۳
@آرتمیس
مررررسی! نه لام نیست تکرار کنی، از سر و روی وبت عشقِ به فضا دیده میشه=)
@ استلا
با مدیر برنامم هماهنگ کن پیشاپیش:دی

پاسخ :

=)))

XD
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۴:۴۷
@استلا
شاید خواهر گمشدمی ¤___¤
@آرام
:دی
من تا مدت ها فکر می کردی پسری XDD

+و همچنان چت کردن @-@

پاسخ :

فرضیه باحالی بود:دی


نه من همون اول فهمیدن دختره:/ شما نفهمیدید؟!

+روز از نو روزی از نو=))
Stella =]
۱۷ آبان ۱۴:۴۹
@ آرام
باشه ! =))

@ آرتمیس
شاااااید ! تازه بنظرم آشنا هم هستی 0__0

پاسخ :

:دی

*سخنان بین آرتی و استلا مشکوک تر و مشکوک تر میشود(چشمان باریک)*
=)
aramm 0_0
۱۷ آبان ۱۴:۵۱
@ارتمیس
خب طبیعیه، خیلیا بهم گفتن باید پسر میبودم جای دختر [وی هیچ علاقه ایی به خصوصیات و علایق دخترانه ندارد.] امروز فهمیدم وایولتم فک میکرده پسرمxD

پاسخ :

XD
Stella =]
۱۷ آبان ۱۴:۵۲
@ آرام
من نیز باید پسر میبودم :/

پاسخ :

هعیی... چرا همه دوست دارین پسر باشین؟ بخدا چیز زیاد خاصی نداره -_- البته من که نمیدونم دلیلتونو -_-
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۴:۵۴
@استلا
عجب که اینطور D:

پاسخ :

*شانه بالا انداختن*
•miss writer•
۱۷ آبان ۱۶:۲۸
ماجرای نویسنده های بیان داستان آدماییه که تنهاییشون رو با نوشتن پر میکنن و این به نظرم خیلی جالبه که هر کسی داستان خودش رو داره

پاسخ :

خیلی قشنگ گفتید=))
ممنون:)
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۶:۵۵
@موچی
آهان ! منم تو رو با مونی اشتباه می گیرم همش XDD

+عشق کتاب ببخش دیگه عادت کردیم به چت ..

پاسخ :

هعیی=))


+همه عادت کردیم:دی
Stella =]
۱۷ آبان ۱۷:۴۸
@ موچی
من فعلا کسی رو‌ با کسی اشتباه نگرفتم 0__0

پاسخ :

0__0
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۹:۰۵
شاید من و استلا یک روح باشیم در دو بدن.. کسی چه میدونه ؟ D: 

پاسخ :

شاید(شانه بالا نداختن) کی میدونه؟!
D:
Stella =]
۱۷ آبان ۱۹:۴۰
شاید ... ؟

پاسخ :

🤷‍♂️
Nobody -
۱۷ آبان ۱۹:۵۷
T___T می دونی، این پست خیلیی حقیقته. یعنی... بیان واقعا جاییه که می تونی عاشق آدم هاش بشی. عاشق تک تک آدم هاش. و چقدر خوب گفتی این رو. و چقدرررر درسته که اصلا قیافه مهم نیست T.T خوبی فضای مجازی به نظرم همینه که نمی تونی از روی قیافه بقیه رو قضاوت کنی. و اگه مثلا توی دنیای واقعی چندین ماه طول بکشه که بفهمی اونی که چهره ی خوبی نداره چقدررر آدم خوبیه، اینجا با یه کامنت یا با خوندن یه پست می تونی بفهمی که چقدر خوبه و حالا شاید هیچوقت قیافه ش رو هم نبینی. اما من یه حسی بهم می گه که همه تون خیلیییی قیافه های خوبی دارید (و خودتون قبول نمی کنید...) *لبخند*

پاسخ :

=))))
خوشحالم که خوشت اومد=) بیان باعث شد بفهمم بعضی از آدما میتونن خیلی مهربونتر از آدمای دنیای واقعی باشن=)
خب... شاید، من 99 درصد مطمئنم بعضی از کسایی که میشناسیم تو بیان واقعا چهره خوبی دارن=) البته فکر نکنم خودم جزوشون باشمD:
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۹:۵۷
قطعا من و استلا یک روحیم در دو بدن ×___×

پاسخ :

=))) 
Nobody -
۱۷ آبان ۲۰:۰۵
*-*!!
نه اتفاقا من مطمئنم که تو جزو اون دسته هستی :)))

پاسخ :

=))
*خودش را در آینده برانداز میکند* خب... شاید. (شانه بالا انداختن)
=)) 
Amir chaqamirza
۱۸ آبان ۱۰:۳۳
سلام سلام سلام.
واقعا درست می گید...گبیان جای عالی ایه👌😊

پاسخ :

سلا=))
دقیقا😊 علاوه بر اون، شما هم آدم دوست داشتنی هستید=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۳:۰۷
واااای خداااااااا. خیلی خوب نوشتی 0-0 مثل همیشه 0-0 نثرت رو میدوستم *_*
وااای واقعا نمیدونم چرا ملاک مردم قیافه اس 0-0 به نظر من همه قشنگن. *-*
(فک کنم تنها کسی که از قیافه خودش خوشش میاد خودمم XD)
و خب T_T وایی اون موقع که گفتی همزاد T_T باورت نمیشه چقدر گریه کردم T_T ( ای ملتی که ازشون در پست عشق کتاب نام برده شده، آیا شما هم گریه کردید یا من خیلی احساساتی هستم؟T_T )
@استلا
منتظر یه انیمیشن ازت هستما! D:

@آرام
چرا من تو رو نیافته بود O-o بدان و آگاه باش وبت قراره توسط من به طور کلی خونده بشه D:

@مونی و و وایولت
پروفایل شما شبیه همه (از نظر اینکه دوتاشون یه ژست گرفتن -_-) و همش قاطی میکنم 0-0

@مونی و موچی
اسماتون شبیه همه قاطیتون میکنم -_-

@همتون
چرا من خجالت نمیکشم بگم علاف انگل جامعه XD

پاسخ :

خیلی ممنونم=))
منم بگی نگی نمیگم از قیافم راضی نیستم، ولی خوش قیافه هم خودم فکر نکنم(شانه بالا انداختن)
واقعا؟ 0__0 نمیدونستم انقد خوشحال میشی0_0 ولی نمیتونمم چیزی بگم چون خودمم خوشحال میشم یکم وقتی یه نفر ازم توی پستاش نام میبره=)) ولی... خب، باید همزادارو آورد تو پست و به همه معرفی کرد دیگه! نه؟ D:

ما نیز منتظریمD:



خجالت نمیکشی؟؟ مثلا میاد زیر پستت نظر میذاره بعد تو جواب میدی خیلی ممنونم علاف انگل جامعه  جون - _- آدم حس میکنه داره بهش توهین میکنه - _-
Stella =]
۱۸ آبان ۱۴:۰۶
@ حنا
من نیز احساساتی میباشم =)
بینیم چی میشه ! XD

پاسخ :

=)))

♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۵:۴۲
@استلا
من منتظرم 0-0 ببینیم چی میشه نداریم XD

@همه
دقت کردید عشق کتاب امروز کم اومده؟ O_o

پاسخ :

=)))


بالاخره یکی فهمید! اصلا من نیومدم تا ببینم میفهمین پادشاه بیان(0__0) نیست اینجا تا بالاخره حنا فهمید=))
نه بابا یکم فقط کار داشتم=). حالا اومدم=) 
Stella =]
۱۸ آبان ۱۶:۴۷
@ حنا
خب اگه نشدم چی :(((

اوهوم موافقم ! ازمون خسته شده 0__0

پاسخ :

خب اگه دوسش داشته باشی میشی=))

نه بابا این شایعات چیه درست میکنید؟؟ 0_0 من از بیان خسته نمیشم اصلا=) فقط یکم کار داشتم(شانه بالا انداختن) 
آرتمیس ツ
۱۸ آبان ۱۶:۵۴
@حنا
#کمک کردن به استلا برای ساخت انیمیشنش
@استلا
اره بیچاره....عشق کتاب زنده ای ؟ نگران شدم ! D:

پاسخ :

صحیح صحیح=))

عه عه عه! از سر اینکه عشق کتاب نمیومده بیان رسیدیم به زنده نبودنD: فقط یکم از نوشتن تکلیف دیگه حالم بهم میخوره و از خوندن یه عالمه درس دیگه خسته شدم0_0
=))) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۰۹
@آرتمیس
واااااای ازمون خسته شده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

@استلا
ما کمکت میکنیم :) نگران نباش =)

پاسخ :

😑 نخیر خسته نشدم - _-

=))) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۱۰
@عشق کتاب
نه واس چی خجالت بکشم 0-0 وقتی خودش این اسمو گذاشته حتما خوشش اومده دیگه 0-0

پاسخ :

دلیل قانع کننده ای بود=)) 
Stella =]
۱۸ آبان ۱۸:۱۲
@ حنا و آرتی
ممنون بچه ها ! واقعا ممنون... *اشک*

آرتی ناراحت که نمیشی بهت میگم آرتی 0__0

پاسخ :

=))
*دستمال کاغذی به استلا می‌دهد*

نه من یه بار ازش پرسیدم گفت ناراحت نمیشهD:
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۱۵
خوش اومدی XDDD
پادشاه بیان ها؟ O-o
اععععع یعنی افشین بچته چون اون شاهزاده بیانه XDDD

پاسخ :

XDD
ممنونD:
 یاخدا0_0 
Stella =]
۱۸ آبان ۱۸:۱۶
عه کی گفته افشین شاهزاده بیانه ؟

پاسخ :

*شانه بالا انداختن*
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۱۸
من و خودش (عینک دودی بر میدارد و بر چشمش میزند)

پاسخ :

(چشمانش را باریک میکند و عینک دودی دیگری به حنا میدهد*
Stella =]
۱۸ آبان ۱۸:۲۰
عه خب منم ازهمین تریبون ملکه بودن خودمو اعلام میکنم D:

پاسخ :

خوشبختیم از دیدارتون ملکهD:
*نمایشی تعظیم میکند*
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۲۰
@عشق کتاب
مگه تو هشتم نیستی؟ O-o
مگه هشتم شیمی و فیزیک داره 0-0
واااااااای من نمیخواااااااام
شیمی و فیزیک از رگ گردن به من نزدیک تر استتتتتتت 0-0

پاسخ :

خب هستم:/
آقا از هفتم ما شیمی و فیزیک داریم://
ولی من از فیزیک خوشم میاد=) جالبه:)))
این حرفم طبیعیه؟؟ 0_0
تازه چون چندتا درس بود پاکش کردم نوشتم چندتا درس به جای شیمی و... 
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۲۱
عهههههههههه پس من چیم 0-0
منم میخوام یه چیز بیان باشم 0-0

پاسخ :

😂
Stella =]
۱۸ آبان ۱۸:۲۳
@ حنا
خب تو میشی جزو دوستای صمیمی بیانی ملکه !

پاسخ :

و دوست  پادشاه=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۲۵
هااااااااااااااااااااااا
از هفتمممممممممممممممممممممم
وااااااااااااااااااای نهههههههههههههههههههه T0T
من شاید از شیمی خوشم بیاد T-T
وااااااااااای نه یعنی امسال شیمی و فیزیک میخونیم T-T
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای T-T
چرا امساللللللللل T0T
بدترین سال ممکن T----------------T

پاسخ :

هعیی...
:(
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۲۷
************************* واقعا خوبه یکی از دوستای صمیمی ملکه بودن =))))))))))))))))))))))))
یهنی یکی از دوستای صمیمی پادشاه هستم ؟ O-o
یعنی از دوستای مجازی شاهزاده هستم؟ T-T

پاسخ :

=)))) 
Stella =]
۱۸ آبان ۱۸:۲۹
حنا اینجا از این قانونا نداره راحت باش 😂😂
اوه پس حسابی پارتیت کلفته ها 0__0

پاسخ :

😂😂
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۲۹
مرسی از عینک دودی پادشاه کتاب بیان 0-0

پاسخ :

بلی بلی😎
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۳۱
عرررررررررررررر راحت میتونم بگم عرررررررررر
عر عر عرررررررر
حس خر بودن میکنم 😂😂😂😂
بلی بلی حسابی پارتیم کلفته (پادشاه عینک دودی دیگری نداری؟ 0-0)
ولی خدایی نشنیده بودم پارتی کلفت 0-0 پارتی زیاد شنیده بودم 0-0

پاسخ :

😂😂
چرا بیا اینم یه عالمه عینک دودی😎
:دی
Stella =]
۱۸ آبان ۱۸:۳۳
حناااااااا خدا نکشتت 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نمیدونم لابد اینم از کلمات اختراعیمه :/
بچه ها تروخدا بیاید دست از سر وب عشق کتاب برداریم
پوکوندیمش 0___0
من دیگه حوصلم نمیشه بیام چک کنم 😂😐

پاسخ :

😂😂😂
خب اصلا شاید من یهو برم شما هنوزم چت کنین=) زیاد من مشکلی ندارم=)
😂😂
آرتمیس ツ
۱۸ آبان ۱۸:۳۴
ای بابا چقدر حرف زدید دو دقیقه نبودم !
@استلا
اره دیگه عشق کتاب گفت ناراحت نمی شم D:

پادشاه ؟ شاهزاده ؟ ملکه ؟ من چقندرم؟ 0_0

پاسخ :

XDD
 
نه بانو! مقام شما والاتر از چغندره0_0 شما یکی از درباریان اشراف زاده بیانی=)
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۳۶
😂😂😂😂
منم باید برم درسام رو بخونم T-T
عرررررررر ریاضی دارم T__________________T
من هیچی از فصل جدید ریاضی که عددای مثبت و منفیه نمیفهمم T-------------T
پوکوندیمش که چه عرض کنم - __________ -
من حوصله دارم بیام چک کنم ولی درس دارم T0T

پاسخ :

XDD
Stella =]
۱۸ آبان ۱۸:۳۷
@ آرتمیس
چقندر چیه خواهر من !
تو هم ملکه میشی دیگه ! یا خواهر ملکه =))))

پاسخ :

کاملا صحیح=))
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۳۸
@آرتمیس
من دوست پادشاه و ملکه ام =) فک کنم دوست شاهازده هم باشم 0-0 خودش که اینطوری ادعا میکنه O_o شاید حقیقت را نگوید 0-0 (به سمت رول نویسی داریم میریم XD)

پاسخ :

=)))
آرتمیس ツ
۱۸ آبان ۱۸:۳۸
@عشق کتاب
از هشتم ؟!!!!!!!!!!!؟!!!!! شیمی و فیزیک ؟!!!؟ یا خدا o_o
( آرزوی پسر بودن را از یاد میبرد XD)

پاسخ :

از هفتم0_0 مگه تعجب داره؟ الان هفتمی های ما دارن شیمی و فیزیک یاد میگیرن0-0
(مگه برا دخترا اینجوری نیست؟!)
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۳۸
چرا شاهزاده رو اونطوری نوشتم - _________ -

پاسخ :

XDD
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۴۰
@آرتمیس
من هنوز آرزوی پسر بودن را در سر دارم XD

پاسخ :

صحیح صحیح=)
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۴۱
@عشق کتاب
خب معلومه نباید هم مشکل داشته باشیم چون با خنجر آرتمیس و هودی استلا و ویالن من بهت حمله میکنیم 0-0

پاسخ :

یاخدا 0__0
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۴۲
میخواستم غلط املایی توی کامنت قبلیو نگیرم ولی دیدم اگه نگیرم مفهوم جمله یه چیز دیگه میشه 0-0
منظورم "خب معلومه نباید مشکل داشته باشی" بود 0-0

پاسخ :

=))

Stella =]
۱۸ آبان ۱۸:۴۳
بچه ها یه چیزی یادم افتاد !
شی من چماق بود :/

پاسخ :

مگه هودی نبود؟ :/
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۴۴
0__________________________________________________________0
تصحیح میکنم
خب معلومه نباید هم مشکل داشته باشی چون با خنجر آرتمیس و چماق استلا و ویالن من بهت حمله میکنیم 0-0

پاسخ :

XDD
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۴۶
یه سوال
چرا شانه بالا انداختن جوابه ولی شانه پایین انداختن جواب نیس؟ XD

پاسخ :

اومم...نمیدونم(شانه بالا انداختن:دی)
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۵۰
خب ظاهرا همه رفتن .....
وی از کادر خارج میشود

پاسخ :

هعیی...
:(
آرتمیس ツ
۱۸ آبان ۱۸:۵۵
دودقیقه رفتم ظرفارو بشورم ببینید چی کار کردید 😂😂
ولتون کنم جنگ جهانی سوم رو هم راه میندازیدXD

پاسخ :

XDD


Stella =]
۱۸ آبان ۱۸:۵۷
منم هنوز هستم ولی میخوام سکوت کنم تا ادامه پیدا نکنه 0__0

پاسخ :

بیاین کتابای کتابخانه اسرار رو بخونیم=))
*کمی شیرکاکائو مخصوص کتابخانه اسرار همراه با چند عینک دودی هدیه را درون سینی می گذارد و می آورد*
آرتمیس ツ
۱۸ آبان ۱۸:۵۸
@استلا
من نمی خوام شخصیت فرعی باشم -_- کی به کیه منم شوالیم ! تازه خنجرم دارم !
( عشق کتاب دیگه عینک دودی نداری ؟ XD)
میساکی😌✊
۱۸ آبان ۲۲:۴۲
@آرتمیس
جنگ جهانی که چه عرض کنم🤣🤣🤣
@استلا
تو باید ادامه بدی بایددددد😂😂😂
@همتون
حنانه‌ای با نام میساکی هستم که اینقدر تنبلم نرفتم توی پنلم😂😂

@باز هم همه
دقت کردید عشق کتاب گفت اصلا شاید من یهویی رفتم، و یهویی رفت؟🤨 مشکوک میزنه مشکوک 🧐🧐🧐🧐


+من هنوز ریاضیو کامل ننوشتمXD

پاسخ :

حناXDD
عحب D:
من مشکوکم مشکوک* آرام درون پالتویش فرو می رود*
آرتمیس ツ
۱۸ آبان ۲۳:۵۴
@میساکی
ببخشید... شما ؟ D:

آره عشق کتاب داره مشکوک میزنه *زیر چشمی نگاه کردن * *ایموجی شرلوک هلمز*
میساکی😌✊
۱۹ آبان ۰۹:۰۴
@آرتمیس
دخترکی هستم با نام حنانه ملقب به میساکی💃😎( یکم به عبنک دوتی خیانت کنیم°^°)

پاسخ :

خوشبختیمD:

♪♪HANANE ♪♪
۱۹ آبان ۱۰:۵۷
@عشق کتاب
ها؟ 0-0 واقعا شما از هفتم یاد میگیرد؟ 0-0 ما که تا الان نخوندیم 0-0

پاسخ :

اوهوم*سرتکان دادن*
واقعا؟ عجب!
Moony :)
۱۹ آبان ۱۱:۱۶
آقا من نبودم چیکار کردین؟
منم باونی اول بیانم:)(عینک دودی)
@میساکی
میشه تارو صدات کنم.اسمت منو یاد دوست سوباسا میندازه

پاسخ :

هیچی فقط کلاسای آنلاینو آفلاین و نیمه انلاینو پیچوندیم اومدیم چت کردیمD:
Moony :)
۱۹ آبان ۱۱:۱۷
بانوی اول-_-
ما هم شیمی داریم،هم فیزیک هم زیست-_-

پاسخ :

-__-
آرتمیس ツ
۱۹ آبان ۱۱:۳۴
@میساکی
نشناختم D:

@مونی
جدیییی ؟ الان تو شیمی داری ؟ نهههه !!! نکنه من تو یک قرن دیگه زندگی می کنم ؟!

پاسخ :

D:


نکنه ما توی یه قرن دیگه زندگی میکنیم؟
♪♪HANANE ♪♪
۲۰ آبان ۰۱:۵۹
@مونی
آره میتونی بگی تارو 0-0 ولی خب من منظورم میساکی می بود 0-0
@آرتمیس
آرتییییی میساکی منم T^T

+عشق کتاب یک روز و خورده ای هست نیومده 0________0 خیلی خیلی خیلی مشکوک شد 0-0

پاسخ :

=)))

+هعییی... :( یعنی کجاست؟ D:
♪♪HANANE ♪♪
۲۰ آبان ۱۰:۴۴
نمیدونم تو بگو O-o
امیررررر عشق کتابو دزدیدی T^T
واقعا که T^T
من با امیر قهرم .... T-T
من عشق کتابو میخوام T-T

پاسخ :

ها ها ها *افکت خنده شیطانی*
=)
♪♪HANANE ♪♪
۲۱ آبان ۱۱:۰۲
ایح ایح T^T

پاسخ :

=))) 
Amir Rad
۲۲ آبان ۰۹:۴۷
تا اومدم وبلاگت و چشمم افتاد به خط اول دیگه نرفتم ببینم شخصیتت کیه و دلم داشت از جا در میومد که دیدم نوشتی این متن پرداخته ذهنت بوده نمیدونستم باید خوشحال بشم یا ناراحت اما وقتی که همه پستو خوندم کلی انرژی مثبت گرفتم *_*

پاسخ :

خوشحالم که خوشت اومد
Amir Rad
۲۲ آبان ۰۹:۴۸
راستی فونت وبلاگت خیلی قشنگه😍

پاسخ :

ممنون 
Stella =]
۲۲ آبان ۱۰:۴۵
@ Amir Rad
عه اسماتون شبیه همه *-*
بله دیگه ! فونتش استلایی میباشد ( عینک دودی )

پاسخ :

اوهوم، یه جورایی شبیه همه، فقط توی قسمت امیرش.
فونت استلایی=))) 
سارا مرتضوی
۲۳ آبان ۱۱:۲۹
من از همه چی خودم راضی ام

پاسخ :

خوشحالم که راضی هستین=)) اینجوری آدم راحت تر میتونه زندگی کنه و از اون بهتر، خودشو دوست داره=)
ممنون از نگاهتون=)
Honey Bunch
۲۴ آبان ۱۹:۵۶
خیلی قشنگ بود ( حضار کف میزنند ) *^*

پاسخ :

ممنونم هانی=))
*لبخند میزند*
Honey Bunch
۲۴ آبان ۲۱:۳۱
راستی عشق کتاب میتونم یه سوال بپرسم ازت ؟

پاسخ :

جانم بفرما=))
Sŧεℓℓą =]
۱۲ دی ۱۱:۴۸
چقد حرف زدیم اینجا!!
و چقدر من خندیدم XD
و یهو چشمم افتاد به اون کامنت هایی که خودت میدونی و اینجوری شدم :|
راستی هانی سوالشو پرسید ؟ D:
حنانه
۱۳ تیر ۰۴:۳۹
عه اینجا! D":
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان