کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

موهامو توی بیان سفید کردم هنوز نمیدونم چه عنوانی باید برای پستام بذارم

دیگه دلم نمی‌خواد انجامش بدم. توی یوتیوب ویدیوی آدمای پولداری رو ببینم که به آدمای پولدار دوباره پول میدن، ویدیوی کسایی که من اگه تموم تلاشمو بذارم و بتونم مهاجرت کنم، و بعد از مهاجرت بازم تلاش کنم، شاید برسم به جایگاهی که اونا موقع به دنیا اومدن داشتن؛ ویدیوی کسایی که به اون نفرات قبلی واکنش نشون میدن، ویدیوی کسایی که به اونایی که به نفرات قبلی واکنش نشون می‌دادن واکنش نشون می‌دن، ویدیوی کات شده‌ای از ویدیوهای واکنششون که توی توییر دست به دست میشه، دعواهای توییتر بین طرفدارای اونی که واکنش نشون می‌داد و اونی که موقع به دنیا اومدنش بیشتر از منِ 27 ساله شانس موفقیت داشت، دعواهای بین کسایی که من حتی عضو گروهشون نیستم، دعوا بین کسایی که من عضو گروهشونم ولی تا قبلش اصلا به موضوع دعواشون فکر نکردم و برام مهم نبود.

این چندوقت، مدت خیلی زیادی فکر کردم، یذره خودمو ناامید کردم، احساس گناه کردم، احساس ناتوانی کردم و بعد از اون به این فکر کردم که احتمالا همه دارن تظاهر میکنن که من براشون جالب و دوست‌داشتنیم ولی ساده‌تر و بی‌اهمیت‌تر از من تو داستان زندگیشون نیست. یا مثلا بیام بهشون بگم که چقدر get out و us جردن پیل رو دوست دارم، یا اینکه استفاده از موسیقی و نوع طراحی خاص که بیشتر به سمت کمیکی میره، رنگ بنفشی که توی ذهن میمونه و غیره و غیره چقدر تو طراحی پراولر و موندگاریش توی ذهن کمک کرده و باعث شده یه شخصیت بی‌اهمیت توی کمیک، یه شخصیت قوی توی انیمیشن بشه. اصلا کجا بودیم و چرا به این حرفا رسیدیم؟ آها، داشتم میگفتم؛ من احتمالا افسردگی دارم و آخه منظورم اینه که کی تو این دوره زمونه این لامصبو نداره آخه یکم عجیبه که نداشته باشیش، آره داشتم میگفتم احتمالا افسردگی دارم و اوضاع اوضاع جالبی نیست.

نه اینکه چیز جدیدی باشه، خیلی وقته افسردگی دارم فکر کنم.

و خیلی بامزست که پارسال سر مسافرت سال پیشمم همینکارو کردم، نصف شب بیدار موندم و با گوشیم پست نوشتم، الان دارم همین کارو میکنم.

خلاصه که... ماه امشب خیلی قشنگه؟ به نظر اونقدری قشنگ هست که باعث شه امشبم خودتو نکشی. 

۱۳
Marsy
۱۳ تیر ۰۱:۵۷
ماه؟ آره قشنگه:)

پاسخ :

بله هنوزم هست. =)
یاسمن گلی :)
۱۳ تیر ۰۹:۰۱
اگر فکر میکنی که تراپی میتونه بهت کمک کنه بهت پیشنهاد میدم که بری .
زندگی کردن با افسردگی شکنجه اس...

پاسخ :

ممنونم از پیشنهادت. 3>
سُولْوِیْگ 🌻
۱۳ تیر ۱۰:۰۸
عنوان و پاراگراف اول جوری بود که حس کردم خودم نوشته‌مش و بعدا فراموش کرده‌م. جل‌الخالق.
بعدا هم شب‌هایی خواهند اومد که ماه زیبا باشه، نه؟

پاسخ :

صددرصد میان. برای همین ماه رو دوست داریم.
Juli in
۱۳ تیر ۱۰:۴۵
زندگی کردن با افسردگی شکنجه اس...

*رقصیدن*
خودشههههه
ماه همیشه انقدر زیباهست که یه دلیل واسه زندگی کردن بهمون بده

پاسخ :

=)))
Lester Locke
۱۳ تیر ۱۴:۱۴
زندگی بازیه پسر، ماهیتش همینه، بیخیال دنیا
تو بازی همیشه میون‌بر هایی هست که به مسیر برت می گردونه، بگرد دنبالشون مطمئنا خیلی دور نیستن

پاسخ :

بله مثل اینکه. همینطوره.
:. امیر .:
۱۳ تیر ۱۶:۰۹
فک کنم باید روی کسایی که توی یوتیوب ساب میکنی تجدید نظر کنی

پاسخ :

قضیه بزرگتر از اونه فکر کنم.
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۱۳ تیر ۲۳:۳۲
تماشای ماه واقعا میتونه دلیل خوبی برای ادامه دادم به زندگی باشه.
+ عنوان جوری حق عه که باید ثبت گینس بشه.
++ خوش بگذره.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۱۴ تیر ۰۰:۰۲
عنوان انقدر موده که اصلا حرفی ندارم.
آلا (alileh)
۲۴ تیر ۲۳:۵۳
چقدرررر با عنوانت موافقم
وهکاو --
۲۹ تیر ۲۱:۴۵
بعضی وقتا این فکر به سرم میزنه که کاش یه هولوکاست برعلیه پولدارها رخ میداد
بعدش میگم نه بابا دیوونه.ماه رو نگاه کن چقد قشنگه و هنوزم زندگی ارزششو نداره
Maglonya ~♡
۱۱ مرداد ۰۱:۲۳
ولی ماه، هر شب زیباست.

پاسخ :

برای همینه که دوستش داریم.
آیســـ ــان
۱۲ مرداد ۰۰:۲۴
ولی یه چیزی هست که از ماه زیباتره و اون تویی *آه

پاسخ :

آه.
آیســـ ــان
۱۱ آبان ۱۱:۴۲
این پاسخ مخ اینجانب رو زد.

پاسخ :

ای بابا ای بابا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان