کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

شب های ستاره ای: شب چهارم!

دلتون می خواد بهتون چی بگن ؟ چه تعریفی از شما بشه ؟ بهتون بگن باهوشین، خلاقین یا زیبایین؟! اهمیتی نداره اگه تابحال کسی اینارو بهتون گفته. امشب خودتون اون رو بنویسین. 

و دوباره درمورد تعریفای دیگران از خودم...

بذار یکم فکر کنم...  من نه اینکه آدم پرتوقعی باشم، ولی وقتی ازم تعریف میکنن، اونم تعریفی که درست و اونی باشه که میخواستم باشه، ذوق میکنم، مثلا... مثلا سعی میکنم که مهربون باشم و میان میگن تو چقدر مهربونی! میدونین... همین که آدم نتیجه کاراش رو میگیره لذت بخشه، و من میتونم با افتخار اعلام کنم تاحالا برای هرکار مثبتی که تلاش کردم نتیجه اش رو گرفتم، حداقل که اینجوری بهم گفتن. ولی یکی از تعریفایی که میخوام ازم بکنن و باید براش تلاش کنم، یکیش برای خلاقیته، که صفت خلاق رو بهم بدن و یکیم... یکیم فکر میکنم زیبایی باشه، آره همیناست. و لذت بخشه نه؟ تموم اون چیزای درونی که میخواستم رو به دست آوردم، بهم گفتن مهربونی، بهم گفتن درک میکنی، بهم گفتن شنونده و همدم خوبی هستی، بهم گفت دوست خوبی هستی، بهم گفتن پسر خوبی هستی... (از تاثیرات بچه مثبت بودن تو مدرسه، از سری تعاریف ثابت هر معلم:دی) و اینکه بهم اینارو گفتن برام از هرچیزی بهتره، شاید یه ماه پیش دلم میخواست یکی اینارو بهم بگه، ولی الان چندنفر بهم گفتن  و خوشحالم کردن=)

و راستی... یکی از چیزاییم که دوست دارم بهم بگن... اینه که بگن نویسنده خوبی هستی، که فکر کنم چندنفر قبلا گفتن چقدر خوب مینویسی، ولی من منظورم نویسندست، که چندسال بعد وقتی یه کتاب به اسم نویسنده عشق کتاب اومد بیرون یکی نقد و بررسیشو بزنه و بگه وای! چه کتاب خوبی بود! عشق کتاب توانایی فوق العاده ای توی توصیف فضا* داره! =))

*خودم حس میکنم توی نوشتن بیشتر از هرچیزی توی توصیف فضا مهارت دارم ^_^

____

+بسه -__- اگه دفعه بعد بازم کوتاه شد شاید بیارمش توی یه پست جدا و هر شب به روزش کنم.

++ واقعا ممنون ازتون که انقدر خوبین=)

۱۱ ۱۴
تاکی تاچیبانا
۱۵ دی ۲۰:۲۶
گشادیم میاد شاهنامه بنویسم ولی فقط یه جمله:
تو تمام چیزایی که تو پست نوشتی هستی :) و نویسنده هم خواهی شد :)

پاسخ :

*لبخند میزند*
تو هم یه منتقد فوق العاده میشی، همونجور که الان هستی=)
mochi ^-^
۱۵ دی ۲۰:۵۰
ما آدم ها بیشتر اوقات زیباییمون رو تحسین میکنن..ولی کسی به تو نمیگه چقدر مهربونی!یا چقدر دیگران رو درک میکنی..
ولی اینجا..توی بیان چون هیچ کس با کسی رودروایسی نداره میاد و بهت میگه مهربونی چرا؟چون ما اینجا روحمون داره مینویسه نه چهرمون!
پس اینو بدون که تو مهربونی،تو خوب دیگران رو درک میکنی و این واقعیته محض عشق کتاب:]

پاسخ :

روحمون؟ واوو! چه توصیف فوق العاده ای! =))) و راست میگی، اینجا کسی مجبور نیست از یکی دیگه تعریف کنه و هر حرفی میزنه راسته، این قشنگش میکنه=)
و تو هم فوق العاده ای موچی! =)
Sŧεℓℓą =]
۱۵ دی ۲۱:۰۵
چیزایی که میخواستم بگم رو موچی گفت =))))

پاسخ :

=)))
💚DORIS ‌💚
۱۵ دی ۲۲:۰۱
همون چیزی که استلا گفت :]

پاسخ :

:)
☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۱۶ دی ۰۸:۵۲
همینایی که بقیه گفتن:))
+آها! یه چیز یادم اومد!
چند سال بعد، نمیدونم چند سال، هروقت دیدم یه کتاب از عشق کتاب توی قفسه های کتابفروشیه، همشو میخرم!:دی
البته اگه چیزی ازش مونده باشه..چون مشخصا کتاب پرفروشیه:دی

پاسخ :

*لبخند*
نه دیگه انقدر هندونه زیربغلم نذارید:دی. احتمالا بعد از 50 تا رونویسی بتونم چاپش کنم و اون موقع چندتا آدم مهربون طرفدار کتابم بشن، شاید اون موقع، و کتاب پرفروش؟ چه تعریفایی=)))
یاسمن گلی:)
۱۶ دی ۱۱:۰۷
دلم میخواد 6 ماه چیزی بهم نگن ...

پاسخ :

...
برای چی؟
Maglonya ~♡
۱۶ دی ۱۵:۳۷
منتظر روزی ام که اولین کسی باشم که کتابتو نقد میکنه و میگه که از بند بندش لذت برده((=

پاسخ :

و منم منتظر روزیم که با ذوق بندتو بخونم و مثل همیشه برات نظر بذارم(=
Violet J Aron ❀
۱۶ دی ۱۶:۲۷
یعنی یه روزی میاد که شطرنج به کتاب‌های توی کتابخونه‌ام اضافه بشه؟

پاسخ :

نمیدونم... یعنی میاد؟ ولی مطمئنم اگه بیاد قبلش تاج شکسته توی کتابخونه نویسندش میدرخشه، آره، همون بالا، کنار کتاب شازده کوچولو:دی
+ولی نه واقعا، من رو کتاب تو حساب کردما! یعنی اگه خودمم نویسنده نشم تو باید بشی، بالاخره باید یکی باشه پزشو به بقیه بدم دیگه D:

یاسمن گلی:)
۱۶ دی ۲۱:۰۳
آنقدر که سرزنش کردن خسته شدم...

پاسخ :

متاسفم. واقعا متاسفم.
:)
💚DORIS ‌💚
۱۶ دی ۲۳:۰۹
یعنی میشه یه روزی یه کتاب با اسم دختری با طبیعت توی کتابخونم باشه؟ D:

+ چیه شنا داشتید کتابای بقیه رو میگفتید منم گفتم مال خودمو بگم :/ هاهاها

پاسخ :

کار خوبی کردیD:
💚DORIS ‌💚
۲۶ دی ۱۱:۰۱
وای شنا چیه ===|
شما*
واقعا رو مخم بود ببخشید :/

پاسخ :

هممون از این غلط چرت و پرتا داریم D:
مخصوصا من توی چت با گوشی که یه فلج به تمام معنام :/ باید صدبار پاک کنم درستش کنم -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان