کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

جوهر پررنگ: شطرنج باز قهار

سیامک شاید پادشاه شطرنجش بود، اما پادشاه او نبود. اکثرا از او میپرسیدند که خود در صفحه شطرنجش چه نقشی ایفا میکند، بلند شد و به سمت در اتاق رفت. او بیشتر یک گرداننده بود، یک خدا و یک شطرنج باز و خوب میدانست باید چه نقشه هایی برای دخترک ایفا کند. خندید، شطرنجش از این شلوغتر نمیشد و این تازه شروع بازی بود. وزیر مرده بود و سربازی به آخر خط رسیده بود و وزیر شده بود، شاه سردرگم بود و کروپیکو، در تکاپو بود. او آدم معتقدی نبود، اما الان اطمینان داشت که خداوند در حال بازی شطرنج با آنهاست و زمزمه میکند: بازی شروع شد.

دانای کل _ از دیدگاه سهیل.

_____________________

خب... بعضیاتون دیده بودید که قالب تغییر کرده و بعضیاتونم همین حالا فهمیدید:) قالب خوب شده؟ خودم که ازش خیلی راضیم=) و میخوام از این به بعد اگه از من اشتباهی دیده بودید ببخشید و با این قالب شروع کنیم=)) کتابخونه محل استراحت و آرامشه... نه؟

پ.ن:پسر زمستان خیلی خیلی خیلی بهم توی قالب کمک کرد=) واقعا ازت ممنونم. و شرمنده که با سوالای چرت و پرت وقتت رو گرفتم=)

۲۲۴ ۱۸
Stella =]
۱۳ آبان ۱۷:۵۳
وااییییی اینجا رو !
آقا فونتش خیلی گوگول مگولیه !
احساس میکنم تا چند وقت دیگه وبلاگا همه این فونتی میشه @-@

+ تازه فکر کنم هم کلی کار واسه پسر ارشد زمستان جور شه ×-×

++ جوهر های وایولت هم داستانی شدا D:

پاسخ :

=))
اره پسر زمستان اومد گفت چه فونتی میخوای؟ وزیر؟ این فونت؟ اون فونت؟ ولی من گفتم الا و بلا فونت وبلاگ استلا رو میخوام😐😂
اره کارش خیلی خوبه دمش گرم=)
++ اوهوم=) 
آرتمیس ツ
۱۳ آبان ۱۷:۵۶
خداونداااااا اینجا رو نگا یه دقیقه اشتباه گرفتم XD خیلی قشنگ شده :))

@استلا
بلی بلی =) منم می خوام این فونت رو بذارم : دی

پاسخ :

ممنونم=))

تو هم بذار خیلی قشنگه=) 
Stella =]
۱۳ آبان ۱۸:۰۱
@ آرتمیس
اصلا بیاید ست کنیم ! XD

پاسخ :

XD

Violet J Aron ❀
۱۳ آبان ۱۸:۰۵
@ آرتمیس و استلا
منم از این فونتا میخوام! کدش رو ندارین بهم بدین؟

@عشق کتاب
خب من که این جا رو قبلا دیدم و تعریفم رو دادم:))
کتابت چه نثر خفنی داره! با این حساب کلا باید حرفم رو پس بگیرم. وقتی طرز نوشتنت این قدر خوب باشه، کلیشه معنی نداره!

پاسخ :

آرتمیس اون بالا کدش رو داده=)) اگه هم کار نکرد میتونی از پسر زمستان کمک بگیری=))

بلی بلی:))
ممنونم=) نوشتنش ادبیه یه جورایی. ولی نه به اندازه کوارتت. =) از کجا معلوم؟ وقتی فقط با 5 تا فصل تصمیم میگیرن کتابتو چاپ کنن یا نه معلوم نیست. ولی امیدوارم کتابای هممون چاپ بشه=)) 
Stella =]
۱۳ آبان ۱۸:۰۷
@ وایولت
خب دیگه داریم بیان رو میترکونیم 😂 بلدی خودت بذاری ؟ خوشبحالت :(
کدش رو نمیدونم ولی اسمش میخکه فکر کنم !

پاسخ :

=))
خیلی فونتشو دوست دارمممم=))
خیلی فانتزیه:) 
آرتمیس ツ
۱۳ آبان ۱۸:۱۶
@استلا
ایول ! ست می کنیم =))
@باز هم استلا
بلی من بلدم فونت عوض کنم *و باز هم عینک دودی ! XD*

+صفحه چت -_-

پاسخ :

ست کنین ببینیم=)
خوشبحالت (عینک دودی منو بدین ببینم! ازتون براش حق کپی رایت میگیرم! عامم... نه. چون شمایین اشکالی نداره=) بیاین اینم انبار عینک دودیام😎 *دکمه ای روی کنترل کتابخانه اسرار میزند و قفسه ای کتاب کنار میرود و کوه عینک دودی آشکار میشود😎‌*
Stella =]
۱۳ آبان ۱۸:۱۷
@آرتمیس
Yayyyyy !!!
ای نامرد ×-× خوشبحااااااااالت :((

+ 😂

پاسخ :

هعیی...

+😂😂
آرتمیس ツ
۱۳ آبان ۱۸:۲۱
@استلا
*چشمان قلبی*

http://asemanam.blog.ir/1399/06/23/change-current-weblog-font
من از اینجا یاد گرفتم :))

راستی عشق  کتاب من کتابت رو من میخرم D:  باید خیلی قشنگ باشه *_*

پاسخ :

=))
بذار منم برم ببینم. به نظر میاد جالب باشه‌:)
 آقا بذارید تموم بشه. چاپ بشه. وقتی رفتم  تو محل کار ناشر با لگد پرتم نکنن بیرون چشم - _- امیدوارم بقیه هم خوششون بیاد بعدا=) 
Stella =]
۱۳ آبان ۱۸:۲۳
@ آرتمیس
اتفاقا منم دیدم ولی احساس کردم ممکنه یهو گند بزنم و همه چی بپوکه :/

منم کتاب امضا شده میخواااااام !

پاسخ :

وای این خیلی بده-_- منم تا یه چیز جدید میفهمم درمورد سایت و بلاگ میترسم بزنم همه چی رو خراب کنم - _-
چشم چشم=) ( حالا انگار چاپ شده:/) ( چقد به کتابه اعتماد دارین! از کجا معلوم اصلا چاپ شه؟! هوم؟) 
آرتمیس ツ
۱۳ آبان ۱۸:۳۱
@استلا
منم همین فکرو میکردم... ولی نصفه شب نشتم ته و توش رو در آوردم الان قشنگ میدونم : دی

منم با امضا میخواااام *_* داستان پشتش خیلی باید جذاب باشه =) حتما چاپش میکنن ^^

پاسخ :

ممنونم=))
اینکه با دیدن کتابه نگن این چیه نوشتی خودش مایه خوشحالیه - _- 
Violet J Aron ❀
۱۳ آبان ۱۸:۳۳
@استلا
نه والا بلد نیستم فونت عوص کنم.

@آرتمیس
میشه به منم کمک کنی؟

پ.ن:بیان بازم خطا داد، من میترسم×__×

پاسخ :

پ. ن: (لرزش) اوهوم هنوزم خطا میده:/ خوبیش اینه حداقل تو رو توی بلاگفا داریم=) میتونیم تو بلاگفا بلاگ بزنیم پیداتون کنیم=) ایده خیلی خوبی پیدا کردین:) 
Stella =]
۱۳ آبان ۱۸:۳۴
@ وایولت
به همون پسر ارشد زمستانم میتونی بگی !
تازه هرکی اومد وبمون میفهمه با هم دوستیم ×-×

پ.ن : اوهوم ×____×

پاسخ :

=)))
خیلی باحال میشه اینجوری:) 
آرتمیس ツ
۱۳ آبان ۱۸:۴۶
*دوان دوان می رود تا همه ی عینک دودی های کتابخانه اسرار را بردارد* 

عمرااا ما بیانی ها اجازه نمی دیم پرتت کنن . عین گلادیوتورها پشتت میایم :))) هرچی سلاح و خنجر داریم ور می داریم . باید کتاب تو و وایولت چاپ بشه ! مجبرشون می کنیم *شعار می دهد* *خنجر معروف آرتمیس* 

@وایولت
فعلا که می خوام قالب عوض کنم صفحه قاتی می کنه :||| مجبور شدم یکی از قالب های اصلی بیان رو بزارم ولی راه حلشو کامل بلدم می تونم توضیح بدم ( الان می بینی اینجوری می گم بعد میزنم کل وب رو کنفیکون می کنم XDD)
مال من بیان خطا نمی ده خدا رو شکر :))

پاسخ :

وایی*_*
خیلی ممنونم=)) *با پوزخند به ناشر معلون نگاه میکند که گفته بود کتابش را چاپ نمیکند. میگوید: حالا چی میگی؟ و عینک دودی های خفنش را روی چشم میگذارد و همراه با بیانی ها به ساختمان حمله میکند. =))*
Stella =]
۱۳ آبان ۱۸:۴۸
@ آرتمیس
استلا از دور داد میزند : برا منم چند تا بردار !

پاسخ :

=)))
*لبخندش بزرگتر میشود*
Stella =]
۱۳ آبان ۱۸:۴۹
وااای آرتی قسمت آخرین نظرات رو نگاه کن ! دوباره هی من ، هی تو : دی

پاسخ :

=)))
:دی
Violet J Aron ❀
۱۳ آبان ۱۸:۵۱
من که نمیفهمم. فونت رو دانلود کنم بعدش باید چی کار کنم؟ شونصد تا فایل از استخراجش گیرم امد!

پاسخ :

عــه! خب... من نمیدونم، یعنی اصلا بلد نیستم با فونت کار کنم. کسی جوابت رو داده؟ اگه کسی جواب نداد میتونی از پسر زمستان بپرسی؟
Stella =]
۱۳ آبان ۱۸:۵۴
@ آرتمیس
قبول نیست ! تو خنجر داری ، عشق کتاب عینک دودی ، وایولتم احتمالا یه خودکار که جوهرش بی رنگه ! پس من چی :(

پاسخ :

هعیی...
*فایل کتاب هایش را میگردد تا بلکه چیزی فانتزی برای سلاح استلا پیدا کند=)*
سین دال
۱۳ آبان ۱۸:۵۵
اصلا وارد شدم زیر لب گفتم اوه مای گاد قالب رو!!!

اشکال نداره یه ایراد کوچولو بگیرم؟
پس زمینه اش عالیه
هدرش هم عالیه ها
ولی فک کنم بهم نمی خونن
یکی اشون فانتزیه و اون یکی عکس واقعی...
البته که کاملا سلیقه ایه و حتما همه خوششون اومده :)

پاسخ :

ممنونم=))

آهان...بله بله. فهمیدم=)) حتما نگاه میکنم شاید تغییرش دادم=))
Violet J Aron ❀
۱۳ آبان ۱۸:۵۶
@استلا
تو افق رو داری!!

پاسخ :

*زنگ سفید را میزند*
آرتمیس ツ
۱۳ آبان ۱۸:۵۶
@استلا
تو افق رو داری خواهرم ! البته اون شی نیست @-@ یه چیزی برا خودت باید جور کنی D:

پاسخ :

*زنگ طلایی را میزند*
این درسته! باید یه شی برات پیدا کنیم.
Moony :)
۱۳ آبان ۱۹:۲۸
وی قبلاً اینجا را دیده
عینک دودی
و اینکه
آیا شما کت شلوار دوست داری@_@
همه ی هدرات کت شلواره آخه
و اینکه
یه خلاصه از این کتابت میگی؟خیلی کنجکاوم

پاسخ :

=)))

خب... کت و شلوار یه جورایی نماد پسرونه بودن وبه. یعنی نویسندش یه پسره. البته خودمم خیلی کت و شلوار دوست دارم=))

وقتی چاپ شد میتونی بخونی:)
Stella =]
۱۳ آبان ۱۹:۴۰
@ آرتمیس و وایولت
ولی اون هم مال منه هم آرتی ! شی ؟ چه شی ای مثلا :(

@ مونی
قشنگ برا منم سوال شده بود ×-×

@ سین دال
منم یه خورده تا حدودی موافقم !
عکس پایین وبلاگم یه دختره ! بنظرم همون عکس پروفایلت رو بذاری بهتره =))

پاسخ :

عکس پایین بلاگو احتمالا عوض میکنم=))
آرتمیس ツ
۱۳ آبان ۱۹:۴۸
@استلا
شی که به استلا بخوره ...عام فهمیدم فهمیدم ! چوبدستی چطوره *-*؟
+البته خنجر هم چندان به من نمی خوره باید به فضا پیما تغییرش بدم..D:

@مونی و سین دال
*دکمه موافق*

پاسخ :

ایده خوبیه=))
+خب هم خنجر بذار هم فضاپیما، هردوتاش کاربردی و باحاله:)
Nobody -
۱۳ آبان ۱۹:۴۹
واهاییی اینجاروو! *-* خیلییی خوشگل شده! تبریک می گمم. ایشالا چرخش برات بچرخه و اینا :))
البته عکس هدر و بکگراند برام نمیاد، ولی وقتی ویو بکگراند ایمج رو می زنم می تونم ببینمش. احتمالا مشکل از نتمه!
+ فونت استلا! *-* من خیلی دوستش دارم D:

پاسخ :

خوشحالم که خوشت اومد=))
+خیلی فونت قشنگیه=))
++فردا تولدته دیگه؟ :)
Stella =]
۱۳ آبان ۱۹:۵۹
@ آرتمیس
دقت کردین هر جا که میریم و کامنت میدیم اونجا رو تا سه روز چک میکنیم 😂😐
چوبدستی ؟ اوممم ، فکر نکنم بهم بیاد ! هودی و بستنی ! اینا هم که شی نیستن ! چیکار کنم :((

@ نوبادی
فونت استلا ؟! ×____×
بچه ها بیاید پیدا کردم ! فونت چطوره 😂

پاسخ :

XDD
هودی زنده چطور؟ ( -_-) یه هودی که بتونه حرکت کنه و به استلا کمک کنه! هوم؟

فونت؟ XD
Stella =]
۱۳ آبان ۲۰:۱۰
خود تعریفی نباشه احساس میکنم از وقتی من اومدم تعداد کامنتاتون چند برابر شده @-@
بخاطر همون صفحه ی چت *-*

پاسخ :

خودتعریفی نیست که! منم مطمئنم=))
ممنون استلا به خاطر صفحه چتی که هرجا میری درست میکنی=))
آرتمیس ツ
۱۳ آبان ۲۰:۲۰
@استلا
XD
ایهی ناس ! برای استلا دنبال شی بگردید !
اصن شما اومدی بخش نظرات ما از ۱۲ کامنت رسید به سی تا . مرسی که هستی : دی

@وایلت
آقا الان منم استخراج کردم نفهمیدیم چی به چیه ..XD

پاسخ :

صحیح صحیح :دی
هرکی یه شی برای استلا انتخاب کنه...عامم... جایزه میگیره:/ :دی
دقیقا!
پ.ن:نظرتون درباره هودی زنده چیه؟ میدونم چرت و پرته -_-
Nobody -
۱۳ آبان ۲۰:۲۸
^__^
++ اوهوم *__* مرسی که یادت بود :")

پاسخ :

=))
++چرا یادم نباشه؟ تازه آرتمیس همون اول که گذاشت توی وبش یادم موند دیگه=)
Moony :)
۱۳ آبان ۲۰:۲۹
من چی
منم نماد می خوام

پاسخ :

عـه!
نمیدونم والا:/ بذار میگردم شاید برای تو هم پیدا کردم=))
Stella =]
۱۳ آبان ۲۰:۴۶
هودی زنده ؟ @-@

@ آرتمیس
عینک دودی ؟ =))
خواهش میکنم ! من متعلق به همه‌م ( اشک )

@ عشق کتاب
تازه منم تولدشو تبریک گفتم تو وبم •-•

@ مونی
اووووممم ، نمیدونم! بذار فکر کنم ...

پاسخ :

بلی بلی=))

عینک دودی به نظرم پرکاربردترین شکلک بیانه:/ خوشحالم که تونستم عظمت عینک دودی رو به همه نشون بدم =/

میدونم=) ولی آرتمیس وقتی گذاشت توی وبش اول آبان من فهمیدم اصلا نوبادی تولدشه=)
آرتمیس ツ
۱۳ آبان ۲۰:۵۱
@مونی
ای بابا :( حالا همه نماد می خوان D:
عام ...مونی...نمادش میتونه ماه باشه البته اونم زنده نیست -_- یا....چیزی که آبی باشه ! چه شی رنگش فقط آبیه ؟

هودی زنده ! خوبه خوبه عالیه =)) بعد هودی مثلا میتونه تو رو تو دنیای خیال غرق کنه*_*

خدونداااا بسه دیگه چت -_- ما را نجات بده !

پاسخ :

XDD
عامم... ایده های خوبین=))

نه بابا خیلی باحاله چتاتون رو میخونم=) (اصلا به خاطر بالا رفتن نظراتم نیست:/ ) نه ولی واقعا بیشتر به خاطر این دوست دارم میبینم نشستین با هم حرف میزنین=)
Stella =]
۱۳ آبان ۲۱:۰۲
@ آرتمیس
آره ماه قشنگه ! =))

اوه !! یه بستنی هم تو دستشه •-•

الان عشق کتاب داره حال میکنه :دی

پاسخ :

=))

چرا حال بکنم؟ هوم؟ خوندن چتاتون خیلی باحاله ولی=)
علاف انگل جامعه
۱۳ آبان ۲۱:۱۰
WOW

قالبت عالیه

فونتش هم از اون بهتر

و البته متنت ^^

پاسخ :

=))
خیلی ازت ممنونم=)
AliReza ‌‌
۱۳ آبان ۲۱:۴۲
خیلی قشنگ شده داداشی :)

پاسخ :

ممنونم ازت داداش=))
هلن پراسپرو
۱۳ آبان ۲۲:۲۹
وای اینجا قشنگ شده!
ولی قبوووول نیستتتت
من مردم و زنده گشتم و فونتم هنوز توهاما مونده. آقا اصلا من هیییچوقت عوض نمی کنم فونتمو صرفا جهت خاص بودن. شما هم با فونتای استلایی تون خوش بگذره بهتوننن.

حالا اسم فونته چی هست؟؟
D:

@وایولت @استلا @آرتمیس
دوستان پستای مردمو نکنید چت روم توروخدا...من به جای عشق کتاب قلبم گرفت. =_=

پاسخ :

خوشحالم که خوشت اومده:))
خب به جای این فونت صرفا برای تنوع یه فونت دیگه انتخاب کن:) حالا نه فونت استلایی:دی
میخک فکر کنم:)

وقتی چتای بقیه رو میخونم باحاله و قضیه اونجا سخت میشه که من میمونم و یه عالمه نظر و چت که باید یه جوابی بهشون بدم=/ ولی خیلی باحاله:) یه قسمت خیلی خیلی کمش هم فقط به خاطر بالا رفتن نظراتمه:/
Stella =]
۱۳ آبان ۲۲:۴۰
@ هلن !
فونت استلایی @-@
اسمش میخکه ! =)

فکر نکنم خودش از این موضوع ناراحت باشه ! آره عشق کتاب ؟ ناراحتی ( خنجر آرتمیس را قرض میگیرد)

پاسخ :

XDD

ناراحت که نه نیستم والا... خوندن چتای بقیه خیلی خوبه:)) اصلا من عاشقشم! بیاین توی پستام چت بکنین فقط(با ترس به خنجر نگاه میکند:/ )
پ.ن: اقا نه واقعا خیلی دوست دارم اینکه چت میکنین. انگار دوستی بینمون قوی تر میشه=) ولی توی جواب هلنم گفتم. یه عالمه نظر میمونه که باید یه جوابی براش جور کنم و هرجوری که حساب میکنم می ارزه:)
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۰۵:۲۶
جییییییییییز
خیلی خوشگل شده *___________*
1234567890-=qeyuio]\asdfghjkl;'zxcvbnm,./
میخواستم همشو امتحان کنم ببینم چجورین D:
خوشگیله مبارکت باشه 0-0 منم فونت وبلاگمو تغییر دادم D: البته با مال تو و استلا فرق داره 0-0 فونت خودمو بیشتر میدوستم (وی عینک دودی در این شب تاریک بر چشم میزند:/ )

پاسخ :

=))
فونت تو هم خیلی قشنگ شده=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۰۵:۳۹
آقااااااا کامنتا رو خوندم 0______0
منم بلدم فونت عوض کنم هرکه کمک خواست در خدمتم 0-0

+ به منم سلاح بدید 0-0 عههههههههه 0-0

پاسخ :

هعیی... چرا همه بلدن فونت عوض کنن غیر ما؟ :/ هعی...

+اومم... فکر می‌کنم راجبش:) 
Violet J Aron ❀
۱۴ آبان ۰۸:۱۳
ویو بک گراند ایمیج چیه؟
چجوری انجام میشه؟

پاسخ :

نمیدونم... کسی جواب نداده؟ توی کجا دیدیش؟ 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۰۹:۱۱
واااااااو چقدر گوگول مگول شده وبتتتتتتتت
مخصوص فونتت*^*دارم وسوسه میشم برم فونتمو عوض کنمXD
استلا و آرتمیس در هر جایی باید با هم چت کننXD

پاسخ :

خوشحالم که خوشت اومد=)) ممنون=)

*استلا و آرتمیس... * XDD باحال بود D:
mochi ^-^
۱۴ آبان ۰۹:۱۴
@استلا
منم میخوام باهاتون ست کنم یکی کد بده عرررررررررر یتزدتدتزدت*موچی جو گیر میشود*

پاسخ :

یا خدا 0_0
(با استرس در کشوی میز وبش دنبال فونت میگردد :دی) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۰۹:۱۵
اینجوری که پیش میره عشق کتاب باید یه نسخه جداگانه برای هممون بزاره کنار برای هممون امضاشون کنه و پست کنهXDDD

پاسخ :

=)))
از کجا معلوم؟ شاید اصلا تقدیم کردم بهتون؟ هوم؟ 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۰۹:۲۰
منم نماد میخوام:"/عررررررر دلتون میاد؟:"/

پاسخ :

ای بابا=)
باشه من میشینم فکر میکنم ولی استلا بیشتر تو این کارا مهارت داره. فعلا که چیزی به این مخ مبارک نمیرسه - _- ولی میگردم برات=) چی شخصیتت رو توصیف میکنه؟ 
Honey Bunch
۱۴ آبان ۰۹:۲۲
وای فونتشووووووووو ^^ چقدر قشنگهههه *-* هم قالب، هم فونت ، هم ... همه چی ^^

پاسخ :

^_^
خوشحالم که خوشت اومد هانی بانچ=)) 
Stella =]
۱۴ آبان ۰۹:۳۷
@ حنا
اه همه بلدن فونت عوض کنن ؟ :/

@ موچی
اصلا استلا و آرتمیس کنار هم میترکونن ×__×
اسم فونت میخکه ! تو هم عوض میکنی ؟ یووووووهووووو !
فقط بجز خودمون اسم فونت رو به کسی ندیم :/ چون ما قراره خاص های بیان باشیم ( عینک دودی )
نماد ... ؟ هیچی به مخ مبارکم نمیاد :/

پاسخ :

هعیی... عجب! - _-


بلی بلی این که دیگه یه موضوع کاملا مشهود و درسته! شما هم میتونین با یه افق رفتن کامنتای یه نفرو ببرین 80 و خورده ای و هم میتونین هرجا که باشین یه صفحه چت شروع کنین=)
(عینک دودی) ما افراد خاص بیانیم همین حالا هم(دوتا عینک دودی) 
پ. ن: فکر کنم رکورد نظراتم شکسته شد! دست و جیغ و هورااا=))) 
پ. ن2: داشتم  پنج قدم فاصله رو معرفیشو میخوندم و گفتم عه! این که استلاست! بعد یکم اومدم جلو اسم اون یارو(ویل جان‌، دلبندم) رو دیدم-_- اسما رو از اونجا برداشتی؟ 


Violet J Aron ❀
۱۴ آبان ۱۰:۰۵
ویو بک گراند ایمیج رو نوبادی توی کامنت هات گفته. گفت هدرت نمیاد و با ویو بک گراند ایمیج تونسته ببینتش.
راینر هم یه بار همین حرفو به من زد.

پاسخ :

فکر کنم برای نوبادی اینترنتش ضعیف بوده نتونسته بک گراندو ببینه و روی بک گراند کلیک راست کرده و ویو بک گراند ایمیج رو زده و تونسته عکس کامل کتابخونه ای که پشت وبمه رو ببینه. فکر نکنم چیز خاصی باشه(شانه بالا انداختن) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۰۹
@استلا
آره بلدم XD
الان دارم رو کدش کار میکنم 0-0

پاسخ :

=)))) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۰۹
@استلا
من بلد نیستم فونت عوض کنم یکی یاد بده:"/(یکی باید برای هممون دوره عوض کردن فونت بزارهXD)

پاسخ :

تو هم پس بزن قدش=)
منم نمیدونم پسر زمستان جان برام عوض کردن^^ فکر کنم راینرم بلده. از اونا میتونی بپرسی؟ 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۱۴
هممم شخصیتم؟:/
نمد من شخصیت خاصی ندارم:"/
همتون یه چیز خاصی دارین ولی من..(صحنه را ترک میکند)

پاسخ :

عه!
یعنی چیزی که توی وجودت خاص باشه نداری؟ یا مثلا یه چیزی رو دوست داشته باشی؟ منم زیاد از اون افرادی نبودم که عینک دودی بذارن ولی دوست داشتم توی بیان ازش استفاده کنم و الان نمادمه=)
پس...؟ 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۰:۱۴
@ موچی
بزن قدش پس !
یا به راینر بگو یا پسر ارشد زمستان =)

جریان بک گراند ایمیج چیه :/

پاسخ :

=))
منم بهش پیشنهاد دادم=)

نمیدونم منم توی جواب وایولت بهش گفتم چیه ولی چیز خاصی نباید باشه فکر کنم... 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۱۹
@عشق کتاب و آرتمیس
آقا یکیتون اون کد اول توی قالب css رو تا جایی که یدون علامت } هست کپی کنه بهم بده
اون اول اولش

پاسخ :

باشه ولی الان من سرم شلوغه شاید اگه تونستم برات کپیش کنم=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۲۲
عررررررر عشق کتاب به کد وبلاگت درسترسی پیدا کردم XD

پاسخ :

0__0
آقا نکنین این کارا رو! مگه خصوصی نیست؟ چجوری میکنی؟ وبلاگو دستکاری نکنین! 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۰:۲۳
@ موچی
مثلا من چه چیز خاصی دارم 0.o

@ عشق کتاب
هورااااااا ! آرتی بیا رکورد زدیم !
میدونستید من کلا همینجوریم ؟ یعنی با اینکه درونگرام ولی همیشه یه جوری میشه که افرادو با هم صمیمی تر میکنم و میترکونم و میپوکونم :/
همه همینا رو بهم میگن ! وقتی رفتم مدرسه کلاسمون مثل ماست بود :/ چند روز که گذشت مدرسه رو گذاشته بودیم رو سرمون ×_×

آره اسما رو از اونجا برداشتم ×_____×

پاسخ :

والا از نظر من همتون خاصین ^_^
چقدر خوب=) خیلی خوبه آدم همچین همکلاسی داشته باشه=) من روزای اول وقتی وارد یه جمعیت غریبه میشم سعی میکنم با همه صمیمی باشم و میشم. ولی فعلا فقط یه دوست صمیمی دارم که با اونم فعلا ارتباطی ندارم(پوزخند) با این کرونا و آنلاینم دیگه کسی نیست دنبالش بگردم باهاش دوست بشم. هعیی... حس شخصیت غمگین داستان بهم دست داد:)

=))
Violet J Aron ❀
۱۴ آبان ۱۰:۲۴
خب مسئله اینجاست که من همچین گزینه ای ندارم موقع کلیک راست کردن

پاسخ :

منم امتحان نکردم الانم با گوشیم بذار وقتی با لپ تاپ وارد بیان شدم امتحان میکنم بهت میگم.=))
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۲۶
بهتره بره یکی فونت عوض کردن یاد بگیره به بقیه یاد بده چون نمیشه هر دفعه برای عوض کردن فونتمون از یکی کمک بگیریم

پاسخ :

عامم... ایده خوبیه=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۲۸
@ موچی
آقا من چغندرم؟ من بلدم من بلدم 0-0

پاسخ :

XDD
Stella =]
۱۴ آبان ۱۰:۳۰
@ موچی
آرتی بلده !

+ قبول نیست ! من برا همه صفحه چت درست میکنم ولی هیچکی برا من نمیکنه !! منم میخواااااام :(((

پاسخ :

ایشالا پست بعدیت خودم برات یه صفحه چت درست میکنم^_^
#عشق_کتاب_مهربان:دی
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۳۱
اع باش ممنون :)))))

پاسخ :

=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۳۲
XDDDDDDD
تقصیر من نبود خودمم نمیدوستم یهویی یه صفحه باز شد XDDD

پاسخ :

مگه میشه اصلا:/
آقا نکن. تجمع نکنین جلو در وبلاگم:/  حرکت کن خواهرم! حرکت کن! انگولک نکنین وبلاگ مردمو! 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۳۳
آها!من یه چیز خاص دارم:/من آشپزی بلدم بقیتون بلد نیستین(یا بلدین؟)

پاسخ :

=))
خیلی خوبه آشپزی=) و من به عنوان یه پسر بلد نیستم:/ (املت حساب نمیشه که؟ ://) ولی دوست دارم یاد بگیرم آشپزی رو=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۳۵
@موچی
من بلد نیستم 0-0

پاسخ :

منم!
بزن قدش! 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۳۷
آهههه من آشپز گروهم عرررررررر چه خفن هر روز براتون هر وعده آشپزی میکنم عرررر خ خفنه*تصوراتش زیادی رویایی و غیر واقعیست*
تازه من غذای ژاپنی هم بلدم اوتاکوها به آرزوتون میرسیدددددد
@حنانه
چقدر خوببببببببببببب(وی خوشحال است که فقط خودش میتواند آشپزی کند یاح یاح)

پاسخ :

=))
بالاخره آشپزم پیدا کردیم=) غذای ژاپنی؟ وایی=)) *جلوی اسم موچی در لیست مینویسد سرآشپز اصلی=) *
من بلد نیستم=/ هعیی... 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۰:۳۹
@ موچی
منم بلد نیستم :/
به به سر آشپز بیان =)))
خب پس اگه جایی جمع شدیم موچی رو میفرستیم برامون غذا درست کنه ×__×

پاسخ :

=)) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۳۹
*موچی از این که استلا هم آشپزی بلد نیست بیشتر ذوق میکند*^**

پاسخ :

*عشق کتاب از این که موچی خیلی آشپزی بلد است بیشتر ذوق میکند=) *
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۴۱
دلم برای عشق کتاب میسوزه باید این همه کامنت جواب بده:")

پاسخ :

XD
اوهوم. یکم سخته:/ باید بگردی ببینی چی برای طرف بنویسی تا بشه جواب کامنت:/ مثلا طرف اصلا با تو هم حرف نمیزنه - _-
ولی بامزس=)
(عرق پیشانی اش را پاک میکند و به سمت کامنت بعدی میدود) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۴۳
هاها XD
نترس من از اون آدما نیستم که عوضش کنم :)
@موچی
من گشنمه یه چیز بپز بخولم :(
@باز هم موچی
من دوتا کامنت واسم گذاشته میشه استرس میگیرم XD خدا به داد عشق کتاب برسه 0-0

پاسخ :

هوفف.... خداروشکر=))
منم با حنا موافقم=)
XD
Stella =]
۱۴ آبان ۱۰:۴۴
بچه ها بیاید دیگه کامنت ندیم تا عشق کتاب بهمون برسه 😂

پاسخ :

 چقد شما به فکر منین=)) (اشک در چشم)
😂 باحال بود. اصلا بعضی وقتا نفسم میگیره - _- (راست میگم - _- نمیدونم چرا ولی انگار چندمتر دویدم-_-) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۴۵
وااااااای
(وی عینک خود را تمیز میکند و با دقت بر عشق کتاب مینگرد O-o)
تق (مثلا زدم قدش:))

پاسخ :

=)))
🙏 (این بزن قدشه! تشکر نیست دوستان! بدونید از این به بعد:دی) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۴۵
@حنانه
چی میخوای بگو برات بپزم
پنکیک؟وافل؟تخم مرغ؟(وی فاز بکلاس برمیدارد و عینک دودی میزند)
من اتفاقا ذوق میکنمXD

پاسخ :

=))
*ذوق میکند* *وی عاشق پنکیک است=) *
منم ذوق میکنم=) چیز بدی نیست فقط یکم جواب دادنش سخته=،) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۴۶
@ استلا
کاملا موافقم XDDD

پاسخ :

=))) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۴۶
استلا درست میگه بسه کامنت دادن یکم به عشق کتاب رحم کنیمXD

پاسخ :

😂
اگه میخواین چت بکنین، بکنین. فوقش بعضیاشو که جواب ندارم واسش جواب نمیدم=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۴۷
@موچی
پنکیک :)
هیچوقت نتونستم مثل آدم پنکیک بپزم XD

پاسخ :

وی هنوز میگوید عاشق پنکیک است=) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۵۰
آقااااا من میخوام کامنت بدم:"/

پاسخ :

کامنت بده بابا=) طوری نیست:) فوقش یا جواب نمیدم یا یه لبخند میذارم=) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۵۲
خوب یه لبخند بزار فقط:))
چون که ما داریم چت میکنیم راحت باش=)

پاسخ :

ایده خوبیه:))
اگه جوابی نداشتم لبخند میذارم دوستان=) شما حرف بزنین راحت باشین=) 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۰:۵۴
@ موچی و حنا
شما دوتا که باز شروع کردین ! صبر کنید بهمون برسه ، عقب مونده گناه داره @-@

پاسخ :

=))
نه بابا حرف بزنین! راحت باشین:) وبلاگ خودتونه=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۵۴
آقاااا منم میخوام کامنت بزارم خیلی خلوت شد XDDDD


+ وی به سوی کدی که بهش خرابکاری کرده میرود 0-0 ( عشق کتاب نترس مال خودم بود :))

پاسخ :

کامنت بذار:)


+هوفف... 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۵۷
@استلا
من نمت کامنت ندم:"/بزار بدیم دیگه بهمون رسیدددددددددد

پاسخ :

=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۰:۵۷
جییییییییییززززز
منم عاشق پنکیکم 0-0

پاسخ :

 و من=) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۵۸
@حنانه و استلا
بهمون رسید بیاید دیگه:"/
من دلم پوسید(در یک دقیقه دلم پوسیدXD)

پاسخ :

XD
چقدر باحالین شما=) اگه تو دنیای واقعی منو میدیدین بازم باهام حرف میزدین؟ نمیدونم... 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۵۹
من اعتراض دارم به دنیا:/ینی چی من نمیتونم شما رو از نزدیک ببینم:/

پاسخ :

و من! منم اعنراض دارم! یعنی چی خب؟! 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۰۳
@عشق کتاب
آقا اونکد که گفتم کپیش کن، حالا الان نمیخواد بدیش هروقت وقت کردی بده ولی یه نکته بگم، یه کادر بالای کد CSS هست که کنارش یه دکمه هست که روش نوشته Find توی اون کادر جستجو کن font-face و هرچی کد زیرش هست رو کپی کن تا جایی که به /*---body---*/ برسی 0-0 ببخشید اینقدر زحمت دادم بهت 0-0

پاسخ :

باشه=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۰۴
جررررررر
منم به دنیا اعتراضضضضضضضضضضض دارررررررررم :(((((((((((((((((((((((((((

پاسخ :

هعیی... 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۱:۰۴
بچه هاااااا
همه جا فونتش استلایی شده چرا :/
قبول نیست!
همه دارن فونت استلایی خوشگلمو میدزدن :"(

پاسخ :

چرا؟
چرا همه جا استلایی شده؟ منم دیدم! اه! 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۱:۰۴
@حنا
چرا از حرفایی که به عشق کتاب زدی هیچی نمیفهمم:/
+خداروشکر هممون هم توی بیان پلاسیم الان فقط استلا و مونی نیستن

پاسخ :

به سمت موجی میرود و به آرامی به او میگوید: منم درست و حسابی نفهمیدم. نگران نباش:/ ( البته اگه برم قالبمو نگاه کنم میفهمم)
+اوهوم=) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۱:۰۵
@استلا
کی دیگه فونت استلایی ما رو دزدیده؟:"/

پاسخ :

:(
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۰۵
@موچی
نمیدونم بخدا XD

پاسخ :

هعیی... 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۱:۰۷
چرا گفتم فقط استلا و مونی؟:/منظور آرتی و مونی بود:/

پاسخ :

XD
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۱۱
خب ظاهرا بحثمون تموم :-)

پاسخ :

:) 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۱:۱۲
@ موچی
آرتی هم تو وب وایولت بود فکر کنم به اینجا سر نزده هنوز

خب الان لیست کسایی که فونتشو استلاییه :
خودم
پسر ارشد زمستان
عشق کتاب
آیلین
وایولت
هانی بانچ
و خدا میدونه نفر بعدی کی باشه !

اگه همینجور پیش بره فونتش خز میشه *-*

پاسخ :

آهان=)



عه! همه که فونت استلایی دارن پس:/ اگه خز شد نگران نباشین=) من یه فونت خفنتر پیدا میکنم بهتون معرفی میکنم=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۱۸
فونت منو برندارن 0-0 من نوموخوام 0-0 (حالا انگار خیلی خوبه XD)
بلاگ پسر زمستان رو میدید؟ 0-0

پاسخ :

=))

بذار برات پیدا میکنم میذارم=)) 
King of the Book
۱۴ آبان ۱۱:۱۹
آقا نودتا پیام اومده0_0
فکر نمیکردم انقد زیاد باشه0_0
یعنی انقد چت کردیم؟

پاسخ :

تبریک گوییم=)) 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۱:۲۱
@ حنا
Deymahi.blog.ir
اینه !

@ عشق کتاب
متاسفانه انقد خوش میگذره که آدم متوجه زمان نمیشه و استلا هم الان فهمیده که یک ساعت از کلاس زیستش گذشته :/

پاسخ :

هعیی... دقیقا!
منم کلاسم همین حالا تموم شد بدون اینکه چیزی ازش بفهمم:/ حداقل ریاضی و درسای مهم نبود. میتونم از رو کتاب بخونم=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۲۱
واس خودت کامنت گذاشتی؟ 0-0 پسر شجاعی هستی (وی عینک دودی بر میدارد و بر چشم عشق کتاب میزند:))

پاسخ :

بلی بلی=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۲۲
@استلا
ممنونننننن :)))))))

پاسخ :

:)) 
Violet J Aron ❀
۱۴ آبان ۱۱:۳۲
قبول نیست!!!
واسه من کلی طول کشید تا کامنت های یه پستم به 90 تا برسه!!

پاسخ :

XD
شاید چون مال تو رول نویسی بوده مال من چت. تو هم بعد رول نویسی این هفتت برات صفحه چت توی کامنتات درست میکنم=)) 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۱:۳۴
@ وایولت
حرف نزن !
این دفعه‌ دیگه نوبت منه ! باید منو به 200 برسونید !
تازه تو این هفته هم رول نویسی داری کلی کامنتات میره بالاااااا !!

پاسخ :

😂😂
چشم استلا خانوم=) وایولت استلا هم راست میگه. رول نویسی هم داری این هفته=))
برای همتون میخوام صفحه چت درست کنم=)) 
Violet J Aron ❀
۱۴ آبان ۱۱:۳۸
D:
D:

پاسخ :

=))) 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۱:۴۱
آخ جوووون
ببینم چه میکنیدا ×__×

اینجا دوتا کامنت نیازمنده !

پاسخ :

=))) 
King of the Book
۱۴ آبان ۱۱:۴۱
3 تا کامنت(البته با این کامنت دوتا) دیگه میونده تا 100 تا نظر داشته باشم@_@
Violet J Aron ❀
۱۴ آبان ۱۱:۴۲
با افتخار
99مین کامنت!

پاسخ :

ممنونم=)
*دوربینش را بیرون می آورد و به نظرات نگاه میکند*
Violet J Aron ❀
۱۴ آبان ۱۱:۴۲
101 کامنت:)))

پاسخ :

هیچوقت فکر نمیکردم نظرات یکی از پستام سه رقمی شه@_@
اگه تو و استلا نمی اومدید شاید اصلا نمیشد=)) 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۱:۴۴
عه قرار بود 100 تا بشه :/
الان باید برسونیمش به 200 تا 😂

پاسخ :

😂😂
استلا راست میگه! میخواستید روی همون صدتا نگه دارین😌
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۴۶
@بریم برای 200 تا کامنت 0-0

پاسخ :

=))) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۴۷
نگاه کنید دو دقیقه رفتم غذا بخورم چقدر حرف زدیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد :((((((((((((((((((

پاسخ :

😂😌
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۴۷
@موچی و استلا و عشق کتاب
چندتا کتاب نخونده دارید؟ 0-0 من 25 تا 0-0

پاسخ :

من....میشمارد... دوتا و یکیشو دارم میخونم=)) 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۱:۵۱
@ حنا
بسه دیگه یهو عشق کتاب پررو میشه 😂
الان غذا میخوری ؟ تو هم مثل من گامبویی نه ؟
نزدیک 10 تا فکر کنم ×_×

پاسخ :

😂😂

Violet J Aron ❀
۱۴ آبان ۱۱:۵۳
بدون من که چرا. ولی بدون استلا نه D:

پاسخ :

خب میتونم بگم اگه شما دوتا نبودید بهم خیلی خوش نمیگذشت تو بیان=) نمیدونم گفتم یا نه ولی اگه شما دوتا نمی اومدید من دیگه تو بیان فعال نبودم=)
بعدشم اگه تو پست نمیزدی و استلا تو افق محو نمیشد رول پلی نداشتیم=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۵۵
@استلا
نه بخدا من از سو تغذیه رنج میبرم -_-
از پریروز تا الان چیزی نخورده بودم رفتم شوکولات خوردم :))
@عشق کتاب
موچی و استلا؟ 0-0 باز دوباره چغندر شدم 0-0

پاسخ :

😂😂


@عشق کتاب
چی؟ 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۱:۵۶
@ وایولت
شکسته نفسی نکن دختر !

پاسخ :

*زنگ سفید را میزند*
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۱:۵۶
کتاب نخونده ندارم همشونو خوندم:/

پاسخ :

هعیی... خوشبحالت=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۵۷
@عشق کتاب
آخههههههههه چراااااا؟؟؟ :(((((((
کلا دوتا؟ 0-0 من از اون 25 تا دارم 6 تاش رو میخونم :/
(وی همزمان کتاب میخواند و به غلط کردن افتاده:/ )

پاسخ :

😂😂
اره اصلا وقتی چندتا کتابو با هم میخونی همه با هم قاطی میشه - _-
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۱:۵۸
@وایولت
واقعا با عشق کتاب موافقم!اگه وایولت و استلا نبودن نه با هم بودیم و نه اینقدر خوش میگذروندیم^^

پاسخ :

وقتی اومدن خیلی خوش میگذره تو بیان=))
(آهنگ احساسی=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۱:۵۹
وایسااااااا
قاطی کردم 0-0
منظورم وایولت و استلا بود 0-0

پاسخ :

آهان=)) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۱:۵۹
@حنا
نکن این کارا رو با خودت دختر:/حالت بد میشه هاااااااااا
البته باید بگم من شدیدا شکمو هستم ولی خوب به اندامم اهمیت میدم(وی دروغ میگوید فقط حرص میخوره چاق شدم ولی بازم میخورهXD)وقتی خودت آشپزی میکنی و خودت میخوری کلشو همین میشه دیگه:"/

پاسخ :

=))
خداروشکر(به خدا من توی این ویژگی نقش ندارم - _-) من هرچی میخورم چاق نمیشم=)) تازه بعضی وقتا میبینم از ماه قبل لاغرتر شدم=)) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۰۰
با منی حنا؟

پاسخ :

🤔
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۰۱
@موچی
بخدا تقصیر خودم نیست اشتهای هیچ غذایی رو ندارم 0-0

@ عشق کتاب
هیچی خل شدم ولش کن XD

پاسخ :

عه!
چرا؟ غذا خوردن خیلی خوبه که=)) البته من خیلی چیزا رو دوست ندارم:/
Stella =]
۱۴ آبان ۱۲:۰۱
آقا اصلا از وقتی من اومدم بیان متحول شده نه ؟ 😂😂😂
دارم میپوکونم اینجا رو :/

پاسخ :

😂😂
بیاین یه شاهنشاهی توی بیان درست کنیم=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۰۱
@موچی
نه با هیچکس نبودم خل شدم XD

پاسخ :

آها 😐😂
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۰۲
من دارم از کمبود کتاب رنج میبرم:"/(یادتونه حدود یه ماه پیش پست گذاشتم کتاب میخرم؟ هنوز نخریدم:/تا این حد تنبل!)الان توی این هفته دو تا از کتاب های قدیمیم رو برای بار صدم خوندم:"/

پاسخ :

کمبود کتاب خیلی بده😑 منم چندتا از کتابامو حفظ کردم از بس خوندم=/
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۰۲
@ عشق کتاب
قاطی نمیکنم ولی هی یادم میره تا کجا خوندم 0-0
(حالا انگار از بوک مارک استفاده نمیکنم :/ )

پاسخ :

😂😂
من اصلا به بوکمارک اعتقادی ندارم😑
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۰۳
@استلا
دقیقا متحول شدهXDDD
و البته که خیلی بیشتر خوش میگذره*^*
یه سوال شما مال چه شهری هستین من نمیدونم:/(یا نباید بپرسم؟من کرمانی هستم)

پاسخ :

اوهوم=))
من از وقتی اومدن بیشتر میام بیان=))
منم گفتم ولی دوباره میگم=) اصفهانی. 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۰۴
@حنا
خوب از بوکمارک استفاده میکنی دیگه چجوری گم میکنی صفحه کتابو؟@-@

پاسخ :

:)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۰۴
@موچی
من یه ماه نشده اومدم بیان 0-0 ولی خب، من که حوصله دارم کتاب بخرم، شماره کارت مامانم هم حفظم، ولی مامانم نمیزاره 0-0
( برم تو سی بوک کتاب سفارش بدم؟ 0-0 البته اون موقع باید فاتحمو بخونم 0-0

پاسخ :

0_0
وای اگه سفارش بدی بدبخت میشی که! اجازه بگیر خب. اگه اجازه نمیده یه کاری بکن اجازه بده - _-(سخنان پندآمیز با عشق کتاب:/) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۰۵
@موچی
چون معلوما وسط فصل کتابو ول میکنم یادم میره چیشد بود یا تا کجا خوندم XD

پاسخ :

آهانXD
Moony :)
۱۴ آبان ۱۲:۰۶
یا حضرت عباس
نصف روزولتون کردم اینجا چه خبره

پاسخ :

وایی😂😂
Stella =]
۱۴ آبان ۱۲:۰۸
@ موچی
ما زنجانی نیستیم ولی تو زنجان زندگی میکنیم !

@ مونی
هیچی فقط یه کم ترکوندیم !

پاسخ :

خوشبختم=)
(به گونه ای دست تکان میدهد انگار که تاکنون استلا را ندیده و نمیشناسد:/) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۰۹
آقا توی کامنت قبلیم معمولا رو نشوتم معلوما :/ اههههههه

@وایولت
پست عشق کتاب یه جوری شدی هر دوثانیه رفرش نکنی نصف کامنتا رو از دست میدی XD
@عشق کتاب
منم خیلی غذاها رو دوست ندارم 0-0

پاسخ :

😂😂
Violet J Aron ❀
۱۴ آبان ۱۲:۰۹
چقدر کامنت!!!!!!!!!!

پاسخ :

=) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۰۹
@حنا
من آخه باید کتابارو به مامانم نشون بدم بعد مامانم کارتشو بیاره و فلان حوصله ندارم:/
@باز هم حناXD
تا حالا همچین مشکلی نداشتم چون معمولا حداکثر چهار تا پنج روز کتاب رو به اتمام میرسونمXD
@مونی
به به تشریف فرما شدید شما همممم
هیچی فقط یه مشت بیکار که از کلاس آنلاین جیم زدن داشتن علافی میکردنXD

پاسخ :

فقط جمله آخرتXDD
Stella =]
۱۴ آبان ۱۲:۰۹
جدی جدی داریم میریم سمت 200 تا :/
بچه ها یه کمم مال پست های من نگه دارید! همه رو اینجا خرج نکنید ×_______×

پاسخ :

XD
هعیی... خب تو هم پست بزن بعدا بیایم توش چت کنیم=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۰۹
جرررررر رسما رد دادم
وایولت و مونی رو قاطی کردمممممم
ببخشیدددددد

پاسخ :

😂
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۱۱
@حنا
دقیقا!XD
خوب اینطور که داره پیش میره و خیلی غذاها رو شماها دوست ندارید باید دست بکار بشم و اینا رو به خوردتون بدم تا خوشتون بیاد!(عینکش رو جا به جا میکند)

پاسخ :

من اصلا بعضی از غذاهارو نمیتونم بخورمممم ://
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۱۲
@عشق کتاب
چرا اعتقاد نداری؟ من معمولا حفظ میکنم ولی از وقتی چندتا رو با هم شروع کردم از بوک مارک استفاده میکنم


+ سریر شیشه ای رو خوندی؟ پسری رو پل چی؟ دختری با تمام موهبت ها چی؟

پاسخ :

+نخوندم اینا رو ولی سریر شیشه ای رو دارم تحقیق میکنم شاید بخرم=) 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۲:۱۲
حنا دیگه داری قاط میزنی 😂

پاسخ :

😂
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۱۲
@استلا
یا الان پست بزار یا ادامه میدیم!XD

پاسخ :

😂
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۱۳
@استلا
دقیقا 😂 یکی به دادم برسه 0-0

پاسخ :

XD
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۱۳
@عشق کتاب
واااااااااا من که بدون بوکمارک میمیرم@-@

پاسخ :

من یادم میره اصن بوکمارک بزنم😐😂
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۱۵
بچه ها رفرش میکنم صفحه رو زورش نمیرسه صفحه رو بیاره بالا@-@

پاسخ :

@_@
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۱۶
@ موچی
نت من که کاملا خوبه D:


+ منم زنجان زندگی میکنم

پاسخ :

😎
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۱۶
همه رفتین؟:")

پاسخ :

من اینجام=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۱۷
@موچی
نخیر من هستم :-)))

پاسخ :

😊
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۱۷
عرررررررر چه باحال استلا و حنا توی یه شهر زندگی میکنین میتونین یه روزی همو ببینین
چقدر خونه ما از شما دوره ها:/هممون رسما یه نقطه ی کشوریم یکی پایین ایرانه یکی بالا اصلا یه وضعیXD

پاسخ :

خیلی خوبه اینجوری=))
اصلا همین بهتر که اینجوری با هم ارتباط داشته باشیم=) من اگه هیچوقت همدیگه رو گم نکنیم راضیم=)) 
Stella =]
۱۴ آبان ۱۲:۱۷
الان پست میذارم :/

پاسخ :

:) 
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۱۷
@حنا
مثل این که بیکارترین جمع ما دوتاییم

پاسخ :

😂
mochi ^-^
۱۴ آبان ۱۲:۱۸
بچه ها خشاب های تفنگاتونو پر کنید استلا میخواد پست بزاره(نمد چرا احساس میکنم خیلی رو اعصاب شدم:/)

پاسخ :

نه بابا نظرات خنده داره =)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۲۰
@عشق کتاب
اصلا حرف از خرید کتاب بیارم .... :)
@موچی
آره میتونیم یه روزی همو ببینیم D:


+عشق کتاب درحال نفس زدن میباشد تا بهمان برسد :-)


++ فک کنم استلا رفت پست بزاره XD

+++ من پست چی بزااااااااارممممممممممم :-(

پاسخ :

😂
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۲۳
@ موچی
باز دوباره چهارشنبه شد و من بیکار :-)

@عشق کتاب
من سریر شیشه ای فقط جلد اولو دارم ولی نخوندم. پسری روی پل و دختری با تمام موهبت ها رو خوندم و دوسشون داشتم D: اگه به ژانر علمی تخیلی علاقه داری بهت پیشنهاد میکنم بخونی :-)

پاسخ :

ممنون از معرفی=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۲۵
@ عشق کتاب
من اگه بر حسب اتفاق از بیان برم بدون اکانت سر میزنم :-) یکم سخته چون از پستا خبر دار نمیشم ولی خب به زحمتش می ارزه : - ) از مرداد تا چند وقت پیش اینجوری بود بازم میتونم :)

پاسخ :

=)) 
Moony :)
۱۴ آبان ۱۲:۲۵
استلا
انتقام خواهیم گرفت
خدایی صد و چهل هفت تا نظررررررررر
یا حضرت عباس

پاسخ :

خودمم از نظرا تعجب کردم 0-0
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۲۶
@مونی
هدف 200 تاست 0-0
(وی عینک دودی بر چشم میزند)

پاسخ :

فکر نکنم به 200 برسه. مگه اینکه دوباره بیایم چت کنیم که فکر نکنم بشه-_-
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۲:۲۸
@همگی
بریم به پست استلا حمله کنیم :-)

پاسخ :

حملههه=))) 
یاسمن گلی:)
۱۴ آبان ۱۴:۰۵
چه فونت خوشگلی :) چه قاب قشنگ تری :))

پاسخ :

ممنونم=))
چشماتون زیبا میبینه=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۴:۱۵
جیییییییزززز
خب ببین من وقتی به یه پست گیر بدم که باید فلان تا کامنت داشته باشه، حتما میرسونش :))))
اینم میرسه مطمئن باش 0-0

پاسخ :

وایی=)) 
Amir chaqamirza
۱۴ آبان ۱۵:۵۸
سلام
چه داستان خوبی👌
به به چه قالبی😄

پاسخ :

ممنونم❤️😁
راینر | ‌Rainer
۱۴ آبان ۱۸:۱۵
آخ گلبم!
آخ کمرم!
150 تا کامنت!
(صدای بوق ایست ضربان قلب در آی سی یو)

پاسخ :

😂😂
دست گل دوستانه دیگه:/ چه میشه کرد=))
(این قسمت:از مزایای صفحه چت:دی) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۱۹:۲۷
جیییز
۱۵۵ تا کامنت👀
یکم دیگه موندههه
۴۵ تا دیگهههه

پاسخ :

فک نکنم کسی دیگه بیاد چت کنه 45 تا بشه👀
هعییی... 
حنانه
۱۴ آبان ۱۹:۴۹
هعییییی
:(
(حوصله نداشتم برم تو پنلم)

پاسخ :

://
حنا واقعا؟ 
😂😂
Stella =]
۱۴ آبان ۲۰:۴۹
میخوای بیام برات ؟ 😂

پاسخ :

برا چی؟ 😂😂
Stella =]
۱۴ آبان ۲۰:۵۷
برا 200 تایی @_@

پاسخ :

آهان=)
ولی فکر نکنم 200 تا بشه👀
♪♪HANANE ♪♪
۱۴ آبان ۲۱:۵۸
آره واقعااااا
گوشی بیشعور دو ثانیه میرفتم یه جای دیگه از پنلم خارج میشد :/

پاسخ :

XDD
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۰۹:۴۹
جییییییییییغ فقط 40 تا دیگه مونده
کسی نیست یاری بده؟ 0-0

پاسخ :

چقدر تو خوبی=))
ممنون=)) 
Stella =]
۱۵ آبان ۱۰:۱۴
حنا تو چرا هنوز اینجایی ×___×
اصلا خودم چرا اینجام :/

پاسخ :

وب عشق کتاب جادوییست و همه را به سمت خود میکشاند=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۱۰:۲۴
@استلا
XDDDD
شاید چون میخوایم 200 تا بشه؟ @_@

پاسخ :

(ذوق زده)
=))))) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۱۰:۵۳
وای قسمت آخرین نظرات از نظرای من پر شده XDDDDD
این است حنا 0-0

+به من سلاح نداید 0-0
++ یه لقب بهم بدید نمیدونم چی خودمو توی بیان صدا کنم XD

پاسخ :

😂😂

+اینو آرتی گفته. گیتار=) باحاله به نظرم:) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۱۰:۵۵
راستی یه سوال 0-0
گروه هاگوارتزت چیه؟ منم خودم اسلیترین (وی عینک دودی بر چشم میزند)

پاسخ :

گریفیندوری میباشیم=)) 
آرتمیس ツ
۱۵ آبان ۱۵:۴۵
0____________0
خداوندا اینجورارو @_____@ چقدر حرف زدین من اینجا نبودم ( صدای دکتر که سعی می کند به آرتمیس شک بدهد میاید )
وی تصمیم گرفته به حنا کمک کند !!
@حنا
منم اسلایدرین *عینک دودیش را ( ها )می کند*
من فک کنم گیتار نماد خوبی برات باشه *-*

پاسخ :

XDD
جات خالی کلاس آنلاینو پیچونده بودیم داشتیم چت میکردیم  D:
اگه 200 تا بشه خیلی خوب میشه=)) ولی یه چیزی... شما ناراحت نمیشین که هی میان برام کامنت میذارین تا منو ببرین رو 200تا؟ وب خودتون نیست که! اذیت نمیشین؟

Stella =]
۱۵ آبان ۱۵:۵۶
خوشم میاد همه هی میایم اینجا رو چک میکنیم ×___×

پاسخ :

عه سلام استلا=))
چرا همه دوباره اینجایین؟! فکر کردم دیگه چک نمیکنین نظرای پستوD:
پ.ن:حالا که خیلیا اینجان نظرتون راجع به مافیا بازی کردن تو بیان چیه؟ D:  (توضیحات یه کوچولو بیشتر توی نظرای آخرین پست وایولت=) 
Stella =]
۱۵ آبان ۱۶:۱۱
چرا باید ناراحت بشیم ؟ نفهمیدم منظورتو :/
سلام عشق کتاب =))
نه من که معتاد اینجا شدم 0__0
پ.ن : بذار برم چک کنم میام !

پاسخ :

دوباره سلام استلا=)) ( این چرخه ادامه دارد:دی)
ممنون=)
جوابتم دادم=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۱۶:۳۰
جیییز من از مافیا هیچوقت هیچی سر درنیاوردم -_-


گیتار ؟ 0-0 لعنتی خیلی خوبه XD البته ویالن بر میدارم چون هم بهش علاقه دارم هم با خود ویالن میشه کتک زد و هم با اون دستش 0-0 (اسم دسته اش رو نمیدونید؟)

@عشق کتاب
خوبی از خودته =)

+ من این صفحه رو بوک مارک گوگل زدم روش XD

پاسخ :

طوری نیست اگه بخوایم بازی کنیم بهتون یاد میدم^_^ هرچی نباشه یه روزی بهترین مافیاباز بودما:// ویالنم خوبه=))

+=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۱۶:۳۳
@ آرتمیس
جوووووون یه اسلیترینی (وی دست دور شانه آرتمیس می اندازد)

@ عشق کتاب
گریفیندور 0-0 هیچوقت دوست نداشتم عضوشون باشم XD عشق فقط اسلیترین (عینک دودی خود را در میاورد و دوباره میزند)

پاسخ :

اسلیترینم خوبه. من اگه گریفیندوری نمیشدم میرفتم هافلپاف. تست سایت هاگوازتر که گروهمو هافل تعیین کرد(شانه بالا انداختن) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۱۹:۲۶
هاگواتز ایرانی؟ 0-0 یا همون اصلی؟

پاسخ :

نه بابا سایت هاگوارتز=)
بزنی تو اینترنت میاد. البته از نظر من سایت خوبی نیست. جادوگران هنوزم بهترینه=) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۱۹:۲۹
عا
با مدرسه هاگواتز اشتباه گرفتم XD
متاسفانه هیچ مطلبی توی هیچکدوم نخوندم XD

پاسخ :

 XD
صحیح0_0 چیز زیاد مهمیم نمی‌ذارن ولی من یه مدتی تو جادوگران فعال بودم=))) 
آرتمیس ツ
۱۵ آبان ۲۰:۳۲
نمی دونم چرا هافلپاف منو یاد اون شیرینی ها میندازه که پف نمی کنن 0___0

پاسخ :

صحیح 0___0
منو یاد شیرینی خشک میندازه ولی خیلی خوشمزه و شیرینن(لب هایش را می لیسد0_0)

آرتمیس ツ
۱۵ آبان ۲۰:۳۶
نه منو یاد ناپلئونی می ندازه XD

پاسخ :

XDD
(آموزش یادگیری اسم گروه های هری پاتر با اسم شیرینیXD) 
Moony :)
۱۵ آبان ۲۱:۰۷
سلام
وی با دیدن نظرات می گوید یا ابوالفضل
من فکر کنم ریونکلاییم

پاسخ :

😂😂
من هیچوقت نتونستم ریونکلاوی باشم ولی همیشه دوست داشتم گروهشونو. نابغن! 
آرتمیس ツ
۱۵ آبان ۲۱:۰۹
XDD
گریفندور میتونه میشکا باشه :)
اسلایدرین ...پاستیل مار 0__0
ریونکلا هم یکی دیگه بگه
D:

پاسخ :

واوو
توصیف خوبی خانوم سرآشپزD:
*وی پاستیل ماری دوست دارد D: *
♪♪HANANE ♪♪
۱۶ آبان ۰۰:۴۸
جررر من اصلا هیچ شیرینی ای نمیشناسم 0-0

پاسخ :

😂😂
♪♪HANANE ♪♪
۱۶ آبان ۱۷:۵۳
واااای یه سباهت دیگه
پاستیل ماری
وااااای هوس کردم =(

پاسخ :

=))
هعیی...
(شباهتی دیگر :))
♪♪HANANE ♪♪
۱۶ آبان ۱۸:۰۰
ایییی خداااااا 0-0
چرا اینقدر شباهت 0-0

پاسخ :

=))) 
آرتمیس ツ
۱۶ آبان ۱۸:۱۴
@جنا
پاستیل مار *_____* ( زیر لب می گرید )

پاسخ :

=)) 
آرتمیس ツ
۱۶ آبان ۱۸:۱۵
حنا رو ندشتم جنا 😂😂

پاسخ :

😂😂
آرتمیس ツ
۱۶ آبان ۱۸:۱۶
نوشتم رو نوشتم ندشتم 😂😂
XDD

پاسخ :

آرتمیس واقعا؟
😂😂
Stella =]
۱۶ آبان ۱۸:۲۰
آرتی خود درگیری پیدا کردیا XD

پاسخ :

عجب😂
آرتمیس ツ
۱۶ آبان ۲۰:۲۳
@استلا
ببین کی داره این حرفو میزنه ! خود درگیر ترین آدم بیان *خنجرش را بر میدارد* XD

شد ۱۸۴ تا نظر 0.0 عشق کتاب ؟ نمی خوای سکته کنی ؟

پاسخ :

خانوما! خانوما با هم نبرد نکنید (:/) شما همتون عضو پادشاهی بیان هستین! نباید که شاهنشاهی رو ضعیف کنید(عینک دودی اصل عشق کتاب) 
من خیلی وقته سکته‌ کردم 0-0 وایییی... خیلی خوب میشه بشه 200 تا 0__0 ولی فکر نکنم بشه(شانه بالا انداختن) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۶ آبان ۲۰:۵۴
XDDDDDDDDD
@آرتمیس
تو هم مثل من قاطی کردی XDD

@استلا
تو هنوز اینجا رو چک میکنی؟ XDDDD

پاسخ :

همتون هنوز ایجا رو چک میکنینXDD
=)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۶ آبان ۲۰:۵۷
صحیح XDDD



+من دویستاش میکنمممممممممم

پاسخ :

(عینک دودی میزند)





+=)))
♪♪HANANE ♪♪
۱۶ آبان ۲۱:۰۲
راستی عشق کتاب =)
اون کد رو واسم نفرستادی =)

پاسخ :

ای وای -_-
حتما برات میفرستم.
Moony :)
۱۶ آبان ۲۱:۴۳
وی یا ابوالفضل گویان پیش می آید
و اینکه نه‌تنها دویست تا میشه بلکه باید بشه
عینک عشق کتاب را از دستش می کشد

پاسخ :

XD
چقدر شماها خوبید=)
(دست درون جیبش میکند و عینک اصل دیگری در می آورد:دی)
آرتمیس ツ
۱۶ آبان ۲۱:۴۴
آره خب ..بالاخره فضانورد های بزرگی مثل منم اشتباه می کنن ( عینک دودی اصل عشق کتاب را می دزدد )

@استلا
مرسی که گفتی =) داشتم شاهنشاهی رو به باد میدادم واقعا *رفتن به سوی افق*
*شانه عشق کتاب را پایین میاورد و می گوید : ما می توانییییییم !*

همه کامنتای بالا رو خوندم ( یک عدد بیکار -_-) و دیدم که غیبت منم کردین ! که این طور ! *دوباره خنجرش را در میاورد و اصلا هم اهمیتی به شاهنشاهی بیان نمی دهد*

پاسخ :

اون که کاملا=) صحیح صحیح:دی (عینک دودی دیگری از درون جیبش بیرون می آورد، کم کم عینک هایش دارد تمام میشود...:/ )

شاهنشاهی خیلی مهمه*سرش را تکان میدهد و میگوید:* اگه شاهنشاهی نباشه بیان نیست:/
*XDD*

آقا آقا! این بیکارا غیبتتو کردن! من که کاره ای نبودم! فقط جواب میدادم! (خودش بیشتر از همه غیبت کرده:// ) *دستش را بالا می آورد و میگوید: چندتا عینک دودی بدم راضی بشی؟:دی*
Moony :)
۱۷ آبان ۰۹:۰۶
صرفا جهت 190 امین نظر:)

پاسخ :

=)))
♪♪HANANE ♪♪
۱۷ آبان ۱۱:۰۰
(دست در جیب عشق کتاب میکند و تمام عینک دودی ها رو بر میدارد)

صرفا جهت اینکه عینکای عشق کتاب رو تموم کنم:دی

@آرتمیس
منم بودم؟ 0-0 یادم نمیاد دربارت حرفی زده باشم 0-0 اگر زده باشم با ویالنم میزنم تو سرم XD

پاسخ :

هعیی...
دست درون جیبی میکند که دیگر درونش عینک دودی نیست:دی
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۲:۵۶
192 :)

پاسخ :

=)))
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۲:۵۷
193 D:

پاسخ :

=))))
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۲:۵۹
کسی کد تخفیف چهل درصدی طاقچه می خواد ؟ XDD

( وقتی حرفی پیدا نمی کنی بزنی -_-)

پاسخ :

XDDD

(باحال بود=))
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۳:۰۰
۱۹۵ :)
@حنا پنج تای دیگش با تو 😂😂

پاسخ :

:))
XD
Stella =]
۱۷ آبان ۱۴:۰۹
196

پاسخ :

:))
Moony :)
۱۷ آبان ۱۴:۲۳
صد و نود و هفت

پاسخ :

=))
Stella =]
۱۷ آبان ۱۴:۳۰
صد و نود و هشت

پاسخ :

*میخندید*
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۴:۵۲
صد و نود و نه =)

پاسخ :

=)))))
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۴:۵۳
و اینک دویست تا
یوهااااااااا یوهوووووو
خودمم نمی دونم چرا انقدر ذوق کردم D:

پاسخ :

هورااا=))
*میخندد و همه را به شیرینی و نسکافه مخصوص کتابخانه اسرار دعوت میکند*
ممنونD:
Stella =]
۱۷ آبان ۱۴:۵۹
میدونستید کلا استلا دوست داره بین همه چیز پارازیت بندازه ؟
یه جورایی هم کرم داره
پس ...
201

پاسخ :

ای بابا 0-0
*میخندد* نمیدونم چی بگم استلا D:
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۵:۰۲
@استلا
نکن خواهرم نکن XD
اینجوری مجبور میشی تا سیصد هم ادامه بدی ها 0___0
202 :)
اصن میگم منو و استلا اینجا با هم چت کنیم XD

پاسخ :

دقیقا درست میگی خواهر! وقتی اینکارو میکنید باید انجام بدید(سر تکان دادن) XDD
=))
خب چت کنید=))
من مشکلی ندارم جوابتونم میدم:))
Stella =]
۱۷ آبان ۱۵:۰۸
@ آرتمیس
آره پشیمون شدم آرتی ×__×
میخوای یه پست ثابت بزنم تو وبم مخصوص چت کردن 0______0
خیلی حال میده !
203

پاسخ :

=)))

آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۶:۰۰
@استلا
من میشنسامت دیگه +--+
آره آره بزار دیگه انقدر بقیه رو عذاب ندیم :)

204 0__________0

پاسخ :

=))
Stella =]
۱۷ آبان ۱۶:۰۱
@ آرتمیس
انقد زود لو رفتم و شناخته شدم ؟ 0__0
باااااشه *-*

205 ×__×

پاسخ :

+ فقط اون نظر شمار پایین کامنتاتون @_@
آرتمیس ツ
۱۷ آبان ۱۶:۱۷
@استلا
هر کی نشناستت که من می شناسمت D:
آفرررررین ☆__☆
به وب بلاگفات یک سر بزن : دی

206 #_#

پاسخ :

سخن بزرگان-آرتمیس در وصف شناختن استلا:دی
=))




0_0
Stella =]
۱۷ آبان ۱۶:۲۲
@ آرتمیس
بله شما که اصلا قضیه ت جداست خواهر =)
الان ... !

207 0____0

پاسخ :

خواهر آرتمیس از همه چی خبر دارن0_0
Stella =]
۱۷ آبان ۱۶:۳۰
بچه ها چون اینجا رو هنوز چک میکنید میگم ...
یه صفحه چت درست کردم ! بیاید افتتاحش کنید 0___0

پاسخ :

وی آمد تا افتتاحش کند:دی
Moony :)
۱۷ آبان ۱۶:۴۷
دیدی توانستیم عشق کتاب
عینک دودی های عشق کتاب را بیست تا بیست تا بر چشم میزند

پاسخ :

گفتین ما میتوانیم ولی من باور نکردم:دی
*اعتراضی به رفتن عینک دودی هایش نمیکند:دی*
Stella =]
۱۷ آبان ۱۹:۵۱
بچه ها کسی نیست حرف بزنیم حوصلم پوکید :/

پاسخ :

XDD
الان من اینجام=) خب... چه خبر؟:دی
Stella =]
۱۷ آبان ۲۰:۰۰
بیا اونور !
وبم

پاسخ :

باشه:)) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۱:۱۱
T____________________________T
چقدر بدون من حرف زدید T________T
واقعا که T_______________T

پاسخ :

عجب 😑

♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۱:۱۸
راستی بچه ها😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
مترجم موردعلاقم از ایران رفته 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من حتی امضا هم ازش ندارم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پاسخ :

هعییی :((
نمیخواد ناراحت باشی=)) شاید دوباره بیاد ایران😊 (دلداری میدهد) 
Stella =]
۱۸ آبان ۱۴:۰۴
حنا چه خبره ×____×
کی بود مگه ؟ :((
هنوزم اینجا صفحه ی چته با اینکه من یدونه درست کردم ! D:

پاسخ :

دقیقا! (چشمانش را باریک میکند)
نمیدونم والا! تازه یه پست جدید زدم که این از رو اولین پست بیفته ولی هنوزم دارین توش چت میکنین ^_^ چقدر خوبه=)) 
آرتمیس ツ
۱۸ آبان ۱۴:۳۰
@حنا
دیگه انقدر ایموجی گریه نداشت D:
@استلا
منم تو همین موندم ! چرا اینجا داریم چت می کنیم ؟ واقعا چرا ؟ ببینیم عشق کتاب نکنه مغزهای ما رو شتسشو دادی که بیایم اینجا چت کنیم ؟O___O

پاسخ :

*شانه بالا انداختن و با مشت روی زنگ سفید کوبیدن 0_0*

منم نمیدونم به خدا! یعنی چی میتونه باشه؟ *ژست تفکر به خود میگرید و زمانی که همه حواسشان پرت است به سمت شیشه های شستشو دهنده مغز میدود که روی زمین قرار دارند:دی*
Stella =]
۱۸ آبان ۱۵:۱۸
@ آرتی
آره خدایی من شستم بجاش درد گرفت :/
به دلیل همون جمله ای که گفتی :/ جایی که نباید چت کنیم میکنیم :///

پاسخ :

😂😂
جمله ی پرمفهومیه:/ حس میکنم بالاخره یه جمله توی زندگیم درست اجرا شد://
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۵:۴۰
آیدا کشوری بود 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 دیگه نمیاد ایران😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پاسخ :

:(((
Stella =]
۱۸ آبان ۱۶:۴۶
گلیه نتن :((

پاسخ :

:((
آرتمیس ツ
۱۸ آبان ۱۶:۵۲
@حنا
کی هست ؟ D:
ایشالاه تو میری خارج می بینیش ( وی سعی دارد به حنا امید دهد )

+219 0-0

پاسخ :

=)))


+0-0
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۱۱
@استلا و عشق کتاب و آرتمیس
ممنون از دلداریتون😭😭😭😭😭😭♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

پاسخ :

=))) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۸ آبان ۱۸:۱۷
@آرتمیس
آیدا کشوری =((((((
مترجم دونده هزارتو 0-0

پاسخ :

هعیی:((
آرتمیس ツ
۱۸ آبان ۱۸:۳۱
222 نظر @_O
@حنا
من با یه ترجمه دیگه خوندم O.o

پاسخ :

:)) 
🌠uniqo🌠 san🌠
۰۵ خرداد ۱۳:۰۱
مدیونی اگر فکر کنی کل وبتو گشتم تا یه پست با نظر باز پیدا کنم=.=
ᕼᗩᑎᗩ ...
۲۴ آذر ۰۱:۰۰
این وبلاگ هنوز هست
این پست هنوز هست
اون کامنتا هنوز هست
ولی آدماش کجان؟ :)

پاسخ :

فکر نکنم فعلا بتونن بیان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان