کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

Lover: The Kids Are All Dying

جنبنده، در دامِ عشق هنر و نقاشی‌ها افتاده، علاقه‌مند به سریال، علاقه‌مند به چیزهای رندوم، کمی اسکیتر که در اینجا به معنای «شخصی که اسکیت‌برد سواری میکند.» است. علاقه‌مند به معماری و فیزیک.

همیشه آرزو داشتم یه گربه باشم. برین توی «عشق‌کتاب» بیشتر ازم بخونین، من انقدرا هم سرد نیستم. D:

 

 
bayan tools FINNEASThe Kids Are All Dying

The Kids Are All Dying

 

Bang Bang
Knocking on my door

بنگ بنگ، در خونه‌م رو می‌زنه.

"?Do you have a dollar? Would you like to fund a war"

یه دلار دارید؟ آیا میخواید بودجه جنگ رو تامین کنید؟
"?What's your carbon footprint and could you be doing more"

ردپای کربن‌یتون چیه و آیا می‌تونید کارای بیشتری انجام بدید؟

I tried saving the world but then I got bored

من سعی کردم دنیا رو نجات بدم ولی بعدش حوصله‌م سر رفت.

 

Ka-ching-ching ?What you wanna do

کا-چینگ چینگ، چیکار میخوای بکنی؟

 

Make a lotta money
Buy a house in Malibu

یه عالمه پول دریباری و یه خونه توی مالیبو بخری.

 

Show me if it's funny
If it's not, you don't need to

اگه خنده‌داره بهم نشون بده، اگه نیست، لازم نیست.


I tried picking a cause
But I got confused

سعی کردم یه دلیل پیدا کنم ولی بعدش گیج شدم.

 

?How can you sing about love when the kids are all dying
How can you sing about drugs? Politicians are lying

چجوری میتونی درمورد عشق بخونی وقتی بچه‌ها دارن می‌میرن؟ چجوری میتونی درمورد مواد مخدر بخونی، سیاست‌مدارا دروغ میگن.

 

How can you sing about sex when the school is on lockdown, lockdown

چجوری میتونی درمورد رابطه جنسی بخونی وقتی همه مدرسه‌ها تعطیل شده؟


Now, baby, maybe we're next
Maybe we're next

و حالا عزیزکم، شاید ما نفر بعدی باشیم؛ شاید نفر بعدی باشیم. 

 

So shut up, the internet is mad

پس خفه شو، اینترنت دیوونه شده(سمی شده، همه به همدیگه حمله میکنن.)


They say you're problematic and you'd better take it back

اونا میگن تو مشکل‌سازی و بهتره که پسش بگیری.


There's nothing you can do that people won't misunderstand
They won't feel any better 'til you feel bad

هیچ‌کاری از دستت برنمیاد تا برای مردم سوتفاهم پیش نیاد. اونها تا حال تو بد نشه، حالشون خوب نمیشه.

 

And good God, we never catch a break

و خدای خوب، ما هیچوقت استراحت نمی‌کنیم.


Whatever's on the news, the other side'll call it fake
I wish I was the Queen, I'd tell 'em all to eat their cake

هرچی تو اخبار گفته بشه، اون جعلی می‌خونتشون. آرزو میکنم که ای کاش من ملکه بودم و بهشون میگفتم که کیک خودشون رو بخورن.


Maybe humankind was just God's mistake

شاید به وجود اومدن انسان فقط اشتباه خدا باشه.

 

?How can you sing about love when the kids are all dying
How can you sing about drugs? Politicians are lying

چجوری میتونی درمورد عشق بخونی وقتی بچه‌ها دارن می‌میرن؟ چجوری میتونی درمورد مواد مخدر بخونی، سیاست‌مدارا دروغ میگن.

 

How can you sing about sex when the school is on lockdown, lockdown

چجوری میتونی درمورد رابطه جنسی بخونی وقتی همه مدرسه‌ها تعطیل شده؟


Now, baby, maybe we're next
Maybe we're next

و حالا عزیزکم، شاید ما نفر بعدی باشیم؛ شاید نفر بعدی باشیم. 

 

I know my pool is heated
Business class is where I'm seated

من میدونم که استخر گرم شده و کلاس تجارت جاییه که من نشستم.


And I'm whiter than the ivory on these keys

و من سفیدتر از عاج روی این کلیدام.


I think too much about myself
Drink my wallet and drive my wealth
But enough about me

من خیلی درمورد خودم فکر میکنم. از کیف پولم مینوشم و ثروتم رو می‌رونم ولی دیگه درمورد من، کافیه.

 

Bang Bang
Knocking on my door

بنگ بنگ، در خونه‌م رو می‌زنه.

 

"?Do you have a dollar? Would you like to fund a war"

یه دلار دارید؟ آیا میخواید بودجه جنگ رو تامین کنید؟


"?What's your carbon footprint and could you be doing more"

ردپای کربن‌یتون چیه و آیا می‌تونید کارای بیشتری انجام بدید؟

 

I tried saving the world but then I got bored

من سعی کردم دنیا رو نجات بدم ولی بعدش حوصله‌م سر رفت.

۲۱ ۳۰
Aki :|~
۳۰ آبان ۱۱:۵۶
*تنبک دست گرفتن**گرم کردن صدا*
اهم....



شهرو چراغون کنینننننننننننننن
گوسفندو قربون کنییننننننننننننننن
عشق کتاب می خواد کهههههههه
گربه بشههههههههههههه گیلی لییییییللیلیلیللیلیییییی
*کل کشیدن*

پاسخ :

لذت بردیم از تنبک زدن پری. *-*
آیســــ ـــان
۳۰ آبان ۱۱:۵۶
وای؛چقدر قشنگ و مود بود:") بالاخره یه لیریک متفاوت انگلیسی که به چیزی غیر از اونجور روابطی و اینا اشاره میکرد(=

  • شاید به وجود اومدن انسان فقط اشتباه خدا باشه.
وای خدا این خیلی؛حس عجیب غریب و خوبی داد..

پاسخ :

فینیاس کلا... خیلی خوبه. خونواده‌ی آیلیش یکم زیادی بااستعدادن.

اوهوم، حس عجیبی داشت. =")))

+آره، فینیاس برادر آندرریتد بیلیه. و سبکش خیلی با خواهرش فرق داره اصلا. :") جد از اونکه لیریکای قوی مینویسه و آهنگ‌سازی فوق‌العاده‌ای داره.
آیســــ ـــان
۳۰ آبان ۱۱:۵۷
پری@
قرار بود من فرست بشمممممم
حمله کردن به سوی پری*xD

پاسخ :

.
آیســــ ـــان
۳۰ آبان ۱۱:۵۹
من نمیفهمم چطور انقدر با سرعت دنبال کننده هات افزایش پیدا میکنه"-"

+آیکون وبلاگو..
وای من تازه فهمیدم چی شد...گربههههههههه
گربهههههههههههههه
گربههههه هااااا گربهههه های قشنگگگگگگگگگ
واییییی خداااا وینصنصتشنصن
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
۳۰ آبان ۱۲:۰۳
چه اهنگ پر از مفهوم و عمیقی! "^"

*من سعی کردم دنیا رو نجات بدم ولی بعدش حوصله‌م سر رفت.*
چقدر منه...xD
#وقتی_حال_انجام_هیچ_کاری_رو_نداری

پاسخ :

اوهوم! *-*

وایی XD
Aki :|~
۳۰ آبان ۱۲:۱۶
@آیسان سان

هاها از اراده های پیدا کردن ستاره موقعی که انتشار در آینده نبوده همینههه XDD
*جیغ زدن، فرار کردنXDD*
حالا....جیغ من....:https://uupload.ir/view/whatsapp_audio_2021-11-21_at_12.09.19_pm_ufsd.mp3/
من:....
من:...............
من:*چرخوندن گردن*

پاسخ :

پرییی. =)))))
(: NarXeS
۳۰ آبان ۱۲:۲۷
اسکیترها را دوست دارم :") (مخصوصا اسکیت برد) ( خیلی خفنه آخه!)
+
I tried saving the world but then I got bored
I tried saving the world but then I got bored
I tried saving the world but then I got bored
چرا این جمله اینقدر صیمه؟؟

*رقصیدن*
چرا وقتی متنتو کپی میکنه می‌رقصی؟ "-"

پاسخ :

آره آره خیلی خفنه. =)))
دقیقا. *-*

نمیدونم حودمم. "-" به یه سنت تبدیل شده دیگه. وقتی متن کپی میشه باید رقصید لابد. "-"
weirdo ¬-¬
۳۰ آبان ۱۲:۵۹
این آهنگ یکی از قشنگ ترین و مود ترین آهنگ هایی بود که تا حالا خوندم.خیلی ...خیلی خوب بود..

پاسخ :

=))))))
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۳۰ آبان ۱۳:۰۴
عالی بود...چه آهنگ خوبی! جزو کمتر اهنگایی که واقعا پشتشون فکر هست!*-*
+پیوند میشه *احترام نظامی
++عه دوباره فونت داره باکس کامنت...دلم میخاد هی بنویسم:))

پاسخ :

+ممنون! *-*
++=)))))
𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
۳۰ آبان ۱۳:۰۸
چقد این لیریکای متفاوتی که "همینجوری الکی" نیستن دوست دارم:)

پاسخ :

اوهوم. =)) حس عجیبی به آدم میده شنیدنشون.
artemis -
۳۰ آبان ۱۴:۳۰
:))))))مود، زیبا

پاسخ :

زیبا شنیدیش. =))
sara du
۳۰ آبان ۱۴:۴۳
فقط سلام:")

پاسخ :

سلامم!
🎼 کالیستا
۳۰ آبان ۱۴:۵۳
آهنگو دوست داشتم. :")
+درباره من...قبلا همون شکلی بود؟ هیچوقت درست یادم نمیمونه توی درباره من ها چی نوشته شده بود. (البته به نظرم اینکه با پستا یه نفرو بشناسم تا با درباره من خوبه. ولی خب.) در هر صورت قبلا هم گفتم به نظرم شخصیت جالبی داری؟
++ وای منم به آیکون وب نگاه نکرده بودمممم. گربه ی سیاهی که به سمت راست نشسته. (احساس میکنم همه چی اینجا یه معنی ای داره مثلا اگر به چپ نشسته بود فرق داشت ولی شاید جوگیر شدم.XD)
+++اون عکس از قطار هم معنی ای داره؟
@میتسوری
++وای دقیقا خیلی خوبه.:"

پاسخ :

+از وقتی برگشتم اینجوری بود. و نطر لطفتهه. =) ممنون! *-*
++ نه معنی نداره. :" و شاید یه گربه دیگه رو بعدا بذارم، نمیدونم. *-*
+++فکر نکنم، فقط به وایب آهنگ می‌خورد. *-*
زری ...
۳۰ آبان ۱۵:۲۹
ربط رابطه جنسی به مدرسه رو نمیفهممXD

چرا گوشی من مشکل داره پخش انلاین نداره :"""""

پاسخ :

بیشتر خواننده‌ها درباره سه تا موضوع میخونن، یکی عشق، یکی مواد مخدر، یکی رابطه جنسی. و عشق تو همه نوع آهنگی هست و دوتای آخری بیشتر تو رپ هستن، البته توی پاپ هم میشه شنیدشون.
یه قسمتی این آهنگ که تازگی منتشر شده داره درمورد همون بلبشوی اول کرونا میگه که همه می‌مردن، مدرسه‌ها تعطیل میشده و همه‌چیز آشفته بود. یه قسمت دیگه‌ش هم به جنگ و سیاست‌مدار و این چیزا. حالا یا اینجا اومده به بقیه خواننده‌ها گفته که چجوری میتونستین تو اون بلبشو درمورد چیزای مسخره‌ای مثل مواد و رابطه بخونین؛ یا داره حرفایی که بهش زده میشه رو میگه. چون خیلی از خواننده‌ها کارشون نیست درمورد مثلا مشکلات جهان خوندن، و داره میگه من تلاشمو میکنم و کردم، و ارزش یه سری چیزا براش بیشتره از مثلا خوندن درمورد عشق.
صدالبته که خودش دوتا آهنگ معروفش درمورد عشقه.

عام. "-" فکر کنم اگه بزنین روی لینک پایین پخش آنلاین میره روی بیان باکس و پخش میشه.
sara du
۰۱ آذر ۱۱:۵۵
اوه گاد فکر میکردم به کامنت ها جواب نمیدی عشق کتاب واسه ی همین براتون کامنت نمی گذاشتم*^*
به هرحال خوشحالم که جواب دادی
اومم میشه به من چندتا آهنگ دیگه از فینیاس معرفی کنی؟!

پاسخ :

وای خدا. خجالت‌زده‌م. :"
اوه... البته.
آلبوم optimistـش جدید امده و این آهنگ هم از همون آلبومه. آلبوم قوی و خوبیه و با اینکه خیلی جایی سروصدا نکرده(که اونم دلیلش کمتر شناخته شدن فینیاسه.) خیلیا میگن شاید این یکی از  بهترین آلبومای 2021 باشه. چون ترکای خوبی داشت، لیریکای جدیدی داشت، و سبک خودشو حفظ کرده بود، کاری که خیلی از خواننده‌ها نکردن تو آلبوم جدیدشون. 
و آهنگ Lets fall in love for the nightـش خیلی معروفه؛ و آهنگ Love is pain هم که از آلبوم جدیدشه آهنگ معروفی داره میشه. بقیش هم از آلبوم جدیدشه. مثلا Someone Elses star یا only lifetime.
کلا آلبوم جدیدش آهنگای خیلی خوبی داره. بهشون گوش کن. =))
sara du
۰۱ آذر ۱۱:۵۷
راستی پست های قشنگی دارین:")

^^

پاسخ :

خیلی ممنونم، خوشحال کردی. =)
ترنج
۰۱ آذر ۲۳:۰۱
صاحب اینجا انگشتاشو روی کیبورد لغزونده. :)

+از اونجایی که باز کردن وبلاگا و صفحه هاش هر از چندگاهی برای من خطا می داد.....، کامنت خصوصیم بهت رسیده بود دیگه؟ یه هفته پیش تقریبا

پاسخ :

=))

+درسته. رسید بهم و خیلی ازت ممنونم، خودت میدونی که اینجوری چیزا و اینجور حرفا حس خوبی بهم میدن.
sara du
۰۲ آذر ۱۱:۰۴
سلاممم
اول از همه یک تشکر جانانه بکنم بابت آهنگ های خوبی که معرفی کردی اصلا فراتر از خوب جدا به همچین آهنگ هایی نیاز داشتم خیلی وایب خاصی میدن...اوه هنرمندایی که سبک خاص خودشون رو دارن رو خیلی دوست دارم
ولی یه گله ای بکنم اینجا چرا آهنگاش سخت پیدا میشه که:"(
آهنگ Lets fall in love for the nightـش هم فوق العاده بود خیلی حس خوبی میداد...اصلا هر آهنگش یه حسی داره

*رقصیدن*
*باهم رقصیدن*

بهشون گوش کردم البته فعلا فقط اونایی که اسمشون رو گفتی رو پیدا کردم آلبومش یه جا نبود ولی بهشون گوش کردم و گوش میکنم:"))

پاسخ :

لطف داری! =)
کمتر ایرانی فینیاسو میشناسه. خارجیا هم به واسطه بیلی میشناسنش؛ یکی میتونی از اسپاتیفای گوش کنی و یکی از بیلودی. که... میشه اسپاتیفای ایرانی تقریبا. فقط یه بدی که داره اینه که برای شنیدن پلی لیست فکر کنم نباید اکانت داشته باشی ولی برای شنیدن آلبوم چرا. و دانلود کردن هر نوع آهنگی با کیفیت 128. برای همین لینکشو برات می‌فرستم، اگه دسترسی نداری به اسپاتیفای... سایت فوق‌العاده‌ای نیست ولی خوبه. نمیدونم، زیاد ساوندکلود نمیرم ولی اونم احتمالا داره. مطمئن نیستم.

خواهش میکنمم! =) خوشحالم کردی. 

+و... بعضی کاور آلبومارو بی‌دلیل تغییر میده بیلودی. مثلا کاور آلبوم جدیدش خیلی قشنگتره. همونیه که گذاشتم رو آهنگ وبم.
sara du
۰۴ آذر ۰۰:۴۱
خب بازم سلاممم
من خودم به عنوان آهنگساز میشناختمش،فکر کنم بیشریا هم اینطوری میشناسنش ...آره اسپاتیفای ندارم یعنی چرا دارم ولی نمی تونم بازش کنم نمیدونم چرا ثبت نام که میکنم مینویسه مشکل پیش اومده بعدا امتحان کنین"-"
ساوند کلود هم بعضی آهنگ ها رو داره فینیاس رو نمیدونم ولی منم معمولا آنلاین گوش نمیدم...بیلودی هم امتحان میکنم،سعی میکنم اکانت باز کنم...مرسی بابت راهنمایی هات جدا ممنونم=)

+اوه که اینطور...آره منم خوشم نمیاد بعضی وقتا عکس خواننده رو میندازن حالا این باز خوبه گاهی که کلا اسم سایت رو میندازن رو یه عکس بی ربط.آره دیدمش قشنگه.
ترنج
۰۷ آذر ۱۶:۳۹
قشنگ شده. قبلی گرم تر بود. با این حس می کنم یه جوری شدی. از یه جوری شدن آدما استقبال نمی کنم معمولاً. شاید میزان اینرسی‌م زیاد شده.
سَمَر ‌‌
۱۴ آذر ۱۳:۰۹
از آهنگ‌هایی که می‌تونه باعث اوردوز کردنم بشه.


+داداش کوچیکه‌م می‌گفت بزرگ که شد می‌خواد گربه بشه:))
+قالب بسی زیباست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان