کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

سوال بپرسین تا منم متقابلا ازتون سوال بپرسم و بعدش همو بوس‌بوسی کنیم و بعدشو دیگه نمیدونم. کمک.

ببینین اینجوریه که تو یه سوال از من میپرسی منم میگم عه چه جالب فلانی اینم جواب سوالت، حالا بذار من ازت یه سوال بپرسم مامانتو بیشتر دوست داری یا باباتو؟ بعد تو اگه میخوای جواب میدی اگه نمیخوای نمیدی. چون اینجا صندلی داغ منه و فقط من مجبورم جواب بدم.

سوالای بوس‌بوسی فلسفی بپرسین

 

+فاک باورم نمیشه لفظ بوس‌بوسی از یه کسی افتاد دهنم که حالا منو فیک میبینه و فکر میکنه پارسام.

+عمیقا خوشحالم که فقط دگران قضیه پارسا رو میدونه. دگران بوس‌بوسی.

+یادم اومد یه نفر دیگه هم میدونه. به اونم گفتم. چرا انقدر اوِرشر میکنم خدایا.

۸۰ ۱۵
عشق کتابツ
۲۸ بهمن ۲۱:۱۹
first question stupid.
چرا کامنتا رو جواب نمیدی؟

پاسخ :

نمیدونم. ولی جواب میدم. حتما جواب میدم.
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۲۸
سلام آقا پارسا"-"

پاسخ :

برو خانه‌تان.
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۳۱
احوالتون؟

پاسخ :

خوبیم ممنون شما. "-"
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۳۱
بکگراند جدید مبارک!

پاسخ :

ممنون. "-"
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۳۲
عه .
این اصلا قالب اون یکی وبه ست که!
بازم بهرحال.تغییر قالب مبارک!D=

پاسخ :

به هرحال. "-"
ممنونن.
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۳۲
بکووو!:>

پاسخ :

چی؟ ==)
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۳۳
وقتی پست می گذاری مردم نمی روند خانه شان!

پاسخ :

شما برو خانه‌تان. "-"
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۳۴
من ساحره تاریکی ام اومدم روحت رو بدزدم و خونت رو بخورم"-"

پاسخ :

سوالتو بپرس. "-"
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۳۴
بک رووو (الله اکبر این همه مخفف سازی)

پاسخ :

==))))
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۳۵
برم خونه مون یا سوال بپرسم بالاخره؟TT

پاسخ :

هردو. "-"
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۳۵
اها من یک سوال میپرسم چون اصلا خودت رو نمیشناسم"-"...
خب.
نقاشی و طراحی دوست داری؟ D: (چه سوال احمقانه ای از هدر ها معلومه. ولی خب محض احتیاط پرسیدم"-")

پاسخ :

دوست نداشتم قبلا.

حالا دوست دارم و میکشم و خوبم توش... فکر کنم؟ =)))

*)ترجیح میدی تا آخر عمرت ناراحت نشی یا نتونی هیچکدوم از احساستتو بروز بدی؟
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۳۶
مزایا گربه بودن که باعث میشود بخواهید گربه باشید؟ (البته شما گربه هستید. پس مزایای گربه بودنتان؟)

پاسخ :

چون آدم نیستم. آدم بودن اصلا خوب نیست.
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۳۷
گربه بودن در زبان شما یعنی چه؟... مثلا میو میو کنان بودن یا معنی خاصی دارد که فقط خودتان میدانید؟ (لحن کتابیو برم|B )

پاسخ :

نمیدونم والا. فقط گربه‌م. "-"
فکر کنم همین بسه؟ "-"
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۳۸
ولی من چی بپرسم آخه...

پاسخ :

"-"
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۳۹
احساسی که درخت ها به شما منتقل میکنند؟ (#سوال های میتسوری که فقط خودش میفهمشون)

پاسخ :

هیچ احساسی منتقل نمیکنن.
ریشه‌های روی دیوار و ساخه‌های بلند بهم حس خوبی میدن. ==)

*)بیشتر دوست داری در مورد چی صحبت کنی با دیگران؟ 
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۴۰
سلام میتسوری! چه خبر داداش؟ خوبی؟"-"
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۴۱
فهمیدم! لبخند شیطانی*
آیا والری و دگران یک فرد هستن؟و یا دو شخصیت مستقل و جدا از هم هستند؟^^

پاسخ :

وای نه.
دوتا شخصیت مستقلن بابا. ==)))))

*)اولین کراشت تو دنیای فیلم و کتاب و کارتون و اینها کی بوده ؟
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۴۲
اه اینکه نتونی احساساتت رو بروز بدی وحشتناکه:")

پاسخ :

D:
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۴۳
سلام ایسان برار گلم! (در زبان مشهدی عامیانه که دیگر استفاده نمیشود به برادر بِرار میگویند.)
آیســــ ـــان
۲۸ بهمن ۲۱:۴۴
میتسوری جان،پرسیدم خوبی؟"-"
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۴۵
معلوم نیست؟
(کمک)
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°
۲۸ بهمن ۲۱:۵۰
اهم .... خوب
... اول سلام به عشق کتاب که برای من کتاب خانه اسرار آمیزی •-•~ ⚘🦋

و سوال اجازه هست بپرسم ؟؟•-• * به هر حال که می پرسم چون در یک پیام حرفامو بزنم XD *

اسم کتابی که با احساساتت بازی کرده و عمیقا حسش کردی و گریه ت رو در آورده چیه ؟؟ •-•\

پاسخ :

سلامم. 3>>

گریه که نکردم با یه کتاب ولی خب... فکر کنم قسمت آخر دوتاخفن؟ که چون قسمت غمگینی نبود ولی خب... رسما مجموعه کتابی که دوست داشتم تموم شد و پایان خوبیم نداشت. پایانش شاد نبود ناراحت‌کننده هم نبود.

و فکر کنم... یک بعلاوه یک از جوجو مویز که اولین و آخرین کتابیه که ازش خوندم. اونم یادمه قسمتای قشنگی داشت.

*) فقط یکیو میتونی از مرگ نجات بدی، فرد ویزلی، سیریوس بلک، سوروس اسنیپ. کدوم؟
سَمَر ‌‌
۲۸ بهمن ۲۱:۵۱
@میتسوری
عه؟ بِرار رو کُردها هم میگن.


نمی‌دونم. چطوری؟
weirdo ¬-¬
۲۸ بهمن ۲۱:۵۷
یکی از کاراکترای کتابت که دوستش داری(به جز آرون)رو معرفی کن،چرا دوستش درای؟چه شکلیه؟اخلاقاش چه جورین؟

پاسخ :

فکر نکنم دیگه شخصیتی داشته باشم که دوستش داشته باشم. =))))
ترنج
۲۸ بهمن ۲۲:۰۹
لبه ی پشت بوم ایستادی و پایینو نگاه می کنی.
اون چیزی که باعث میشه خودتو پایین نندازی چیه؟
(این کامنت حاوی خشونت است..؟ )

پاسخ :

نمیدونم.
شاید... چون یه آدم به خصوص ناراحت میشه؟ همین.
ترنج
۲۸ بهمن ۲۲:۲۰
اگه همین الان چه اتفاقی بیفته واقعا حالت بهتر میشه؟

پاسخ :

خاطرات مربوط به ایرانمو پاک کنن، توی کانادا باشم و همین الان با دوستام بریم خوش‌گذرونی(؟) و بدونم اگه یکم بزرگتر بشم میخوام که روی بدنم تیکه تیکه تتوهای قشنگ باشه و همین الانشم روی پایین ترقوه سمت چپم چندتا ستاره تتو شده باشن و روی دست چپمم یه تتو داشته باشم. گوشواره داشته باشم. و مست کرده باشم. همه مشکلات منتالیم حل شده باشه و هیچوقت، هیچوقت به ذهنم خطور نکنه خاورمیانه وجود داره.

+تتو و گوشواره رو میشه تو ایران زد، ولی... ایران نه. مشکل ایرانشه.
ترنج
۲۸ بهمن ۲۲:۳۸
یکی از نقاشیات که فکر می کنی خوب شده رو بذار. 😌

پاسخ :

خجالت میکشم. "-"
سَمَر ‌‌
۲۸ بهمن ۲۳:۱۵
@ترنج(کامنت آخرت)
++++++++ D=

پاسخ :

*خجالت
Marcis March
۲۹ بهمن ۰۱:۱۸
اگه یه لیست آهنگ بهت بدن به ترتیب به چیا توجه میکنی که تهش فقط یکی بمونه؟

پاسخ :

فارسی یا انگلیسی؟

اگه فارسی باشه محض رضای خدا همش از مواد و دختر و گنگ بازی نخونه. تا یه جایی خوبه، تا یه جایی جالبه. ولی نه. لطفا. و بعدش به لیریکش و آهنگسازیش نگاه میکنم و حسی که میده؟ یه سری آهنگای فارسی هستن که حس خاصی دارن و آره.

اگه انگلیسی باشه اول به وایبش، بعد به لیریکش. آخرش آهنگسازی.

*)مبتلا به overthinking هستی یا نه؟
ترنج
۲۹ بهمن ۰۱:۳۶
باشه ولی ازم سوال نپرسیدی *رفتن

خوشحالیای دم دست تری هم پیدا کن پسرجون. اینایی که گفتی رو ممکنه یه روز اتفاق بیفتن. ولی یعنی واقعا تا اون موقع می خوای خوب و بهتر نباشی؟:)

پاسخ :

این سوالو خودم خیلی دوست دارم.
*)گه عاشق یه شیطان پرست بشی چیکار میکنی؟ قیدشو میزنی؟ یا نه همراهش میشی؟

فعلا که تو خاورمیانه بودن باعث شده بهتر نباشم. =))))
آیســــ ـــان
۲۹ بهمن ۰۱:۴۴
عه بالاخره پاشد اومد TT
هلن پراسپرو
۲۹ بهمن ۱۱:۲۰
یه روز عادیت از صبح تا شبش چه شکلیه؟ :)

پاسخ :

تازگیا؟ یا قبلا؟ =)))))
Maglonya ~♡
۲۹ بهمن ۱۲:۴۷
آیا گربه‌ها مایع هستند؟

پاسخ :

آره چون... به شکل ظرفی که وارد میشن تبدیل میشن؟
*دوست داری مادر شی؟
*اگه بخوای از کسی هدیه ای بگیری ترجیح می دی اون چی باشه؟

+اولیه شخصی و میدونم. اگه دوست نداشتی جواب بدی دومی هست.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۲۹ بهمن ۱۵:۲۰
خوشحالید؟

پاسخ :

نه.
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۹ بهمن ۱۶:۱۰
نویسنده ی مورد علاقت و کتاب مورد علاقت ازش؟•-•

پاسخ :

لی باردگو.
شش کلاغ. =)))

*فکر می کنی تو آینه نفاق انگیز چی می بینی؟
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۹ بهمن ۱۶:۱۱
تایپ MBTI ت و تایپ MBTI مورد علاقت؟•-•...

پاسخ :

تایپ MBTIام رو نمیدونم. یعنی میدونم ولی... حس میکنم دارم تغییر میکنم و برای همین عوض میشه همش.

ولی INTJ تایپ اصلیم بوده. INFP هم رتبه دوم توی تست فانکشن بوده. تایپ ENTP رو خیلی دوست دارم و iNFP , INFJ چون هرکی ازشون دیدم آدمای جالبی بودن.
زی زی گولو بلاسم
۲۹ بهمن ۱۶:۱۷
سلام اقای گربه :)
سوال اینه
چرا شاعر داره ازمون میپرسه که
چرا خورشید میتابه ؟ چرا میچرخه زمین؟

پاسخ :

چون حوصله نداشته و نمیخواسته توی اینترنت سرچش کنه.
زی زی گولو بلاسم
۲۹ بهمن ۱۶:۱۸
چای یا قهوه ؟؟

پاسخ :

چای. =)))

*چه انیمه ای رو خیلی دوست داری؟ شخصیت محبوب و منفور رو تو اونجا نام ببر.
ترنج
۳۰ بهمن ۱۱:۰۶
من دیگه عمرا اینجا کامنت بذارم. 🤝

پاسخ :

==)
غلط کردم.
آیســـ ــان
۳۰ بهمن ۱۱:۲۶
عهTT
خب من میخوام با جفتشون آشنا شم...TT


وای اینو پرسیدی یاد گذشته های دور افتادمم:>

پاسخ :

با دگرانو که فکر نکنم ولی شاید با والری؟ TT

===))))) وای.
سَمَر ‌‌
۳۰ بهمن ۱۱:۳۳
بیخود-,-
بفرست ببینم، صندلی داغه مثلا *کش رفتن کاتانای مائو چان

پاسخ :

یه چیز دیگه رو دستور بده. TT
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۳۰ بهمن ۱۱:۳۵
درباره ی...
عروس دریایی ها. چیزهای جالبی مثل کهکشان.. ستاره ها.. گربه ها..
ولی معمولا درباره ی چیزی صحبت نمیکنم (در دنیای حقیقی)

پاسخ :

جالبه. ==)))))
Marcis March
۳۰ بهمن ۱۱:۳۷
صد البته که هستم.

اگه دیگه نتونی از فعل «دیدم» استفاده کنی چه فعلی بیشتر از بقیه جایگزینش میشه؟

پاسخ :

==))

این سواله؟ عام. باشه یا وای. فعل حساب میشن؟
آیســـ ــان
۳۰ بهمن ۱۱:۴۸
فعلا که هیچ سعادتی پیدا نکردم:>>>
البته اونا هم سعادت آشنایی با من رو پیدا نکردنTT

پاسخ :

از کجا میدونید خانوم؟ "-"
شاید من درباره‌ت بهشون گفته باشم.
سَمَر ‌‌
۳۰ بهمن ۱۱:۵۳
اگه خیلی خجالت می‌کشی می‌تونی خصوصی بفرستی. در هر صورت من بی‌خیالش نمی‌شم^^

پاسخ :

چیزای دیگه بپرس من زشت میکشم. TT
آیســـ ــان
۳۰ بهمن ۱۱:۵۴
به چه اجازه ای زیبایی های من را منتشر کردی؟XD

پاسخ :

از خداتم باشه. "-"
آیســـ ــان
۳۰ بهمن ۱۱:۵۷
باشه...باشه...
^^

پاسخ :

"-"
سَمَر ‌‌
۳۰ بهمن ۱۱:۵۷
از من زشت‌تر نمی‌کشی.
کاری نکن دست به کاتانا بشم-,-

پاسخ :

بیخیالش شو. "-"
یه چیز تو رو بنویس تا جواب بدم. "-"
آیســـ ــان
۳۰ بهمن ۱۱:۵۹
سمر راست میگه بده دیگه نقاشیتوووووووو
سَمَر ‌‌
۳۰ بهمن ۱۲:۰۱
@آیسان
دمت گرم بعدا باهات حساب می‌کنم^^
سَمَر ‌‌
۳۰ بهمن ۱۲:۰۱
هشتگ بیخیال نخواهم شد.
*مشت‌ها در هوا.
آیســـ ــان
۳۰ بهمن ۱۲:۰۶
سمر@
شماره حساب میدم^^
*یاری کردن
سَمَر ‌‌
۳۰ بهمن ۱۲:۰۸
@آیسان
حله. کار دیگه‌ای هم داشتی در خدمتم^^~
*شعار دادن.
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۳۰ بهمن ۱۲:۱۴
منی که یه عالمه حیوون خونگی داره... و توی یه کتاب فروشی کار میکنه درحالی که داستانای خودشم چاپ کرده...
نمیدونم دقیقا چجوری میتونم ببینمش ولی فکر میکنم این باشه
+ یه دلیل دیگه برای افتخار کردن به تیپ شخصیتیم:′)
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۳۰ بهمن ۱۲:۱۵
جلد مورد علاقت از هری پاتر؟″-″

پاسخ :

نمیدونم. "-"
فقط یادمه وقتی مرگخوار بودن توی جادوگران یه جمله امضام بود که اصلا هنوزم که یادش میفتم خیلی هوشمندانه به نظر میاد برای اون موقع. ==)))))))))))))

شادی رو میشه تو تاریک‌ترین لحظات پیدا کرد، فقط اگه یه نفر یادش باشه که چراغو روشن کنه.

این دیالوگ دامبلدوره. من چون مرگخوارم اینجوریش کردم توی امضام

تاریکی رو میشه تو روشن‌ترین لحظات پیدا کرد، فقط اگه یه نفر یادش باشه که چراغو خاموش کنه

و اون موقع رسم بود بین مرگخوارا که اکانت لرد رو لینک کنیم، من اکانتشو روی «یه نفر» لینک کردم. =))))))))))))))))))


Im a fucking genius

‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۳۰ بهمن ۱۲:۱۵
جمله ی مورد علاقت از شازده کوچولو؟
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۳۰ بهمن ۱۲:۱۵
میخوام بازم سوال بپرسم...
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°
۳۰ بهمن ۱۲:۳۵
چه جالب!!!😍😳🥺🤧🐥

یاااا●~●\ این نامردیه چون واقعا شخصیت هایی که نام بردی اگه توانایی شو داشتم حتما هر ۳ نفر رو نجات میدادم تو هری پاتر 😭واقعا هر ۳ نفرشون بد مردن واقعا هم گریه کردم حتی برای پروفسور سیریوس سنیپ واقعا بد مرد .... ولی از طرفی دلم برای برادر دو قلو ها بیشتر کباب شد خیلی بد مرد اونم😭 !! واییی فرد ویزلی چقدر دلم کباب شد براش
سیریوس بلک روحشو بد کشیدن بیرون اونم خیلی بد مرد ... و الان من یه سوال دارم این سوال خیلی سخته چطوری می تونم حق نجات داشتن یکی رو داشته باشم وقتی نمی تونم از یکی دیگه و نحوه مرگش بگذرم!!!🥺😢
🤔شاید اگه من بودم با یه کاری که فقط شانس سه حرکت رو داشتم و یه قدرت فوق العاده هر ۳ نفرشون رو نجات بدم ولی حق با توعه فقط حق انتخاب نجات یکی رو دادم 🥺😢😭 چون فردی رو در هر صورت نمی تونستم نجات بدم .... بین سیریوس بلک و پرفسور اسنیپ.... 🥲 در کل هری یه احمق بود چون هر دو تا رو می تونست نجات بده ...می تونست ... چه موقعی که ولدومور با مارش به پروفسور حمله کرد و چه موقعی که اون روح ها روح هاشونو می خوردن هری می تونست یه غلطی بکنه ولی عین یه احمق اونجا جون دادنشونو دید ....
و در نهایت با دیر رسیدن به اون صحنه هر چی فکر می کنم نمیدونم ...چون از طرفی اسنیپ با اون نیش مار و طوری که گازش گرفت چند ثانیه ای زنده نمی موند اما سریوس بلک شانس زنده موندن رو داشت!! می تونستم با گذر زمان از اون محل سریع بیرونش بیارم و نجاتش بدم در نتیجه سیریوس بلک شانس نجاتش بیشتر از بقیه بود 🥲
زی زی گولو بلاسم
۳۰ بهمن ۱۳:۱۹
ممنون از جواب هاتون . زیبا و بامزه بود :)
انیمه مورد علاقه ام بیشتر مانگا مورد علاقه است.
ولی شما انیمه حساب کن چون یه چند بار هم انیمه رو نگاه کردم
حمله به تایتان . مورد علاقه ساشا و جان
منفور فلوش و زیک با این حال اخرش دلم براشون سوخت که چرا منفور بودند :")
هلن پراسپرو
۳۰ بهمن ۱۴:۵۷
تازگیا:)
Nobody -
۳۰ بهمن ۱۵:۴۹
یه عادتت که اذیتت می‌کنه.
ترنج
۳۰ بهمن ۱۶:۲۵
باشه ولی سوالی که از rachel پرسیدی اونقدر سخته که در حقش ظلم کردی :دی
خب، unpopular opinion:
اصلا نمیشه گفت اعتقادات تو برای خودته و اعتقادای من برای خودم. چه خوشمون بیاد چه نه، "همه" اعتقادات روی زندگی بقیه هم تاثیر می ذارن. چون تاثیرات شیطان پرستی واقعا منفیه پس من با دلی دردناک اما ضمیری آرام محبوبم رو ترک می کنم. ولی قبلش تلاش می کنم فکرای آسیب‌زا رو از ذهنش بیرون کنم تا آروم‌تر باشیم.
وای چقدر قضیه رو جدی گرفتم.

بازم سوال :")

پ.ن: نقاشیات. منم به وسایل سمر علاقه دارم. 🕶
Marcis March
۳۰ بهمن ۱۶:۲۹
نه حساب نیستن.. اینجوری بگم اگه بیناییتو بگیرن کدوم حست بیشتر از بقیه فعاله.. خودت با کدوم بیشتر راحت تری.
مثلا دیگه نتونی بگی «دیدم» فلانی اینکاری کرد.
weirdo ¬-¬
۳۰ بهمن ۱۶:۴۲
شخصیت مورد علاقت تو شش کلاغ،چرا؟واسه چی دوستش داری؟
منم
۰۱ اسفند ۱۲:۴۹
سوال هام زیادن.
اما حس می کنم سوالی هم ندارم.
فقط، غمگینم.
و نفرت انگیزه.
و از این شرایط متنفرم.
و از خودم هم.

پاسخ :

میخوای پینترست حرف بزنیم؟
سَمَر ‌‌
۰۲ اسفند ۰۷:۵۳
شخصیت مورد علاقه‌ت و شخصیتی که بیشتر شبیهته توی یوفوریا؟

+فکر نکنی بی‌خیال نقاشی شدم، با زبون خوش رد کن بیاد-,-


@ترنج
*های فایو*

عاخ راستی تولدت=( نههه قبول نیست منِ بی‌لیاقت دیروز منع بودم از مجازی.
ولی در اسرع وقت یه هدیه‌ای برات می‌فرستم که تا حالا برای کسی نفرستادمTT

پاسخ :

فزکو و علی. این دونفر و لکسی کمتر از بقیشون سمی و آسیب‌زنندن. بقیه یوفوریا هرکدوم از یه جهت دیوونه‌ن.
و شبیه، نمیدونم؟ فکر نکنم شبییه یکیشون باشم کاملا. ولی... rue؟ نمیتونه احساساتتشو بروز بده، به یه نفر وابستگی آسیب‌زننده داره، داره زندگیشو با یه هدفی خراب میکنه.
ولی برخلاف اکثر آدما شبیه هیچکدوم از اکیپای مدی و اینا نیستم. بعضیا رو دیدم که شخصیتشون رو از اکیپ مدی مثال میزنن، ولی من شبیه هیچکدومشون نیستم. ==)

+برو خونه‌تون.
سَمَر ‌‌
۰۲ اسفند ۰۹:۱۲
هوم.. همچنین=) ولی خب من تو فصل دو حس می‌کنم از جهاتی شبیه کت هم هستم. فصل اول هم این حس رو در مورد جولز داشتم ولی به هر حال شاید ترکیبی از رو و لکسی بیشتر من باشه.

+باشه، ولی یه درصد فکر کن بدون نقاشی برم^^
+سوال نپرسیدی:>

پاسخ :

=))))

+بیخیالش شو. -.-
+ *اگه روی مریخ شهر بسازن، میری اونجا زندگی کنی؟
سَمَر ‌‌
۰۲ اسفند ۰۹:۴۹
+نمی‌شم. ایح.
+شاید. در واقع اینکه برم یه سیاره دیگه زندگی کنم رو دوست دارم، ولی اگه "شهر بسازن" و اینا احتمالا نه. اون موقع دیگه همه می‌خوان برن. پس من همینجا می‌مونم=))

+*آخرین کاری که برای اولین بار انجام دادی؟
منم
۰۲ اسفند ۱۸:۲۱
و من هنوز کنجکاوم.
تازه انگار علاوه بر دگران، یه میکا و والری هم اضافه شدن.
فایده ای نداره اما به کنجکاوی م ادامه می دم.

پاسخ :

والری همتونو میشناسه. یعنی بهش درموردتون گفتم.
عام. تو بیان وبلاگ نداره، چنل تلگرام داره، سوییفتیم هست

==))))) 
ترنج
۰۲ اسفند ۱۹:۱۰
@منم :)
منم.

@سمر
وای نه. اشکال نداره:) همین هم برام خیلی ارزشمنده و بی صبرانه منتظر هدیه ای که میگی هستم. TT

پاسخ :

=))))) 
ترنج
۰۲ اسفند ۲۱:۴۰
آیدی کانالش لطفا؟ 🚶‍♀️ *زیاده خواهی
منم
۰۲ اسفند ۲۲:۵۶
اطلاعات قطره ای ندوست.

پاسخ :

چه اطلاعاتی بدم دیگه؟ ==)
Valerie
۰۲ اسفند ۲۳:۳۷
گفتم یه سلامی بکنم.((=
آیســـ ــان
۰۳ اسفند ۰۸:۳۸
خدایااا
@منم
موافقم.
Maglonya ~♡
۰۳ اسفند ۱۷:۴۲
نه به هیچ عنوان. از مادر شدن یا اصلا بچه داشتن به هیچ وجه خوشم نمی‌اد. جدا از این که کلا بچه دوست ندارم، واقعا نگهداری از یه بچه، بزرگ کردن یه آدم کار هر کسی نیست.
مراقبت کردن و بزرگ کردن یه بچه فقط به معنی به دنیا آوردنش و بهش آب و غذا دادن و خریدن لباس و یه سقف بالا سرش نیست. (هرچند با این وضع اقتصادی تامین همینا هم کار حضرت فیله) ولی به هرحال یه بچه به عنوان یه آدم بیشتر از هر چیزی لازم داره که از لحاظ روحی بهش اهمیت داده بشه، حق و حقوقش رعایت بشه و درک بشه، بهش یاد داده بشه که چجوری باید اون بیرون زنده بمونه و بعدش چجوری باید زندگی کنه. متاسفانه مسئله‌ای که هست اینه که به خاطر همین پیشرفت تکنولوژی و این داستانا یه شکاف نسلی بزرگ ایجاد می‌شه بین کسایی که اختلاف سنیشون تا حدی زیاده... و همین باعث می‌شه همو درک نکنن. برای خودم روزای زیادی پیش اومده که کلی ناراحت بشم به خاطر این که مامانم درکم نکرده. چون هیچوقت نمی‌تونسته توی شرایطی مشابه من قرار بگیره. و مطمئنم اگه یه روز بچه‌ای داشته باشم همون حرفا رو قراره به خودم بزنه. شاید حتی بدتراشو. پس نه. نمی‌خوام یه آدم دیگه رو با آوردنش به این دنیا بدبخت کنم. همون اصلا به دنیا نیاد بهتره.



+دوست دارم کادو چی بگیرم؟ هر چیزی. هرچی بگیرم خوشحال می‌شم. فقط خوشم نمی‌اد چیز بزرگ یا گرون قیمتی باشه چون خیلی خجالت می‌کشم و زهرمارم می‌شه.
ترنج
۰۳ اسفند ۲۲:۵۹
@والری
سلاااام :)) خوش اومدی(؟). بیا همه مون باهات آشنا شیم D:
Valerie
۰۴ اسفند ۱۴:۳۱
@ترنج
مرسی قشنگ(=
چشم چشم.*-*
منم
۰۵ اسفند ۱۶:۲۷
اطلاعات واضح.
ترنج
۰۵ اسفند ۲۱:۳۰
استل از اینجا آبی گرم نمیشه و بیا امیدِ الکی مون رو جمع کنیم بریم. 🤝

پاسخ :

من شرمنده شمام. :*
Lester
۰۶ خرداد ۰۵:۲۴
یه سوال... نه دو تا سوال... شاید کلی سوال"-"
دوست داری چی رو فراموش کنی؟ چرا فراموشش می کنی؟

(این مدل چالش ها... خیلی جذاب و در عین حال عذاب آوره. شروع می کنی به فکر کردن، تازه کلی سوال یادت میاد:/)

پاسخ :

خب...
برای این باید زیاد فکر کنم.
تو اسرع وقت میام جواب میدم. 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان