کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

موقت... اون که صددرصد:/

اکی (:/ باید اینو میگفتم.. نمیتونستم نگم.. ماجراش طولانیه و فقط شخص موردنظر میفهمه منظورم چیه ^-^)

بیان.. برای شما هم مریضه؟ تا یه ساعت پیش که بالا نمیومد.. الانم که بالا اومده و دیدم 8 تا ستاره روشن شده و 12 تا نظر اومده و 5 تا پاسخ دارم(اصلا هم تعجب نکردم:|)

و... وبای بقیه.. پروفایلاشون بالا نمیاد.. بک گراند خیلیاشون سفیده کامل. *به جز مائو که همه چی تو وبش خوش و خرم بود.. مائو دارم بهت شک میکنم..* کلا مثل وقتیه که رفتین تو بیابون با اینترنت H بیانو باز کردین.. همونجور دقیقا.. من فکر میکردم همه خطای 504 داشتن.. داشتن؟ چون که الان دارم میبینم اون موقع که من نمیتونستم وارد پنلم شم برام کامنت اومده و حتی چندنفر پست گذاشتن..

فقط میخوام بدونم شماها هم اینجوریه براتون یا نه؟ :"

+فهمیدم تاحالا 67 نفرو دنبال کردم فقط.. پسر، باید یه فکری برای تعامل با خواننده های وبم و بقیه بلاگرا بکنم..

+از این به بعد کنار همه پستام میذارم موقت :") الان من اینو چجوری پاک کنم؟

۱۴۸ ۳۱
سَمَر ‌‌
۱۳ اسفند ۲۰:۵۹
واسه منم همین جوریه! :/

پاسخ :

من نمیخوام اینجا باشم:/ حس میکنم همه یه روحن :/
خدایا.. بجز بلاگفا سرویس دیگه ای مثل بیان نداریم که مثل خودمون توش باشه؟
شهرزاد nj
۱۳ اسفند ۲۱:۰۱
سلام.
عههه مال شماهم اینطوریه!!!.خوب شد گفتین وگرنه من کم کم داشتم افسردگی می گرفتم از بس همه چی قاطی پاطی شده

پاسخ :

من تازه فهمیدم این همه ماه با دیدن پروفایلا میفهمیدم کی کامنت گذاشته.. تازه فهمیدم بدون عکس پروفایل یه فلج به تمام معنام.. مثلا استلا رو نشناحتم:/ بعد اسمشو خوندم دیدم استلاست..
Sŧεℓℓą =]
۱۳ اسفند ۲۱:۰۱
من نیز ...

پاسخ :

عجب..
+هی:/ فکر نکن حواسم نیست.. کلا این که نه چون کامنت بلندی نداره ولی وقتی کامنت کوتاه میدی قطعا یه چیزیت هست:/ نه اینکه ناراحت باشی.. کلا مثل همیشه نیستی..
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۱:۰۲
اره برا منم فقط پروفایل شهرزاد و مایو میاد!
ولی خطا نمیده...ینی بده هم دفه بعد درست میشه

پاسخ :

برا منم خطا نمیده.. ولی  پروفایل هیچکس نمیاد TT
تو کیدویی دیگه؟ .-.  تا پروفایلتو نبینم حتی با اسمتم نمیتونم باور کنم کیدویی :"
تاکی تاچیبانا
۱۳ اسفند ۲۱:۰۵
یه

پاسخ :

یه؟
اکی فهمیدم...
سَمَر ‌‌
۱۳ اسفند ۲۱:۰۵
بلاگ اسکای مثلا؟
نه، من بیانو دوست دارم :""

پاسخ :

تو اونجا مثل خودمون و مثل بروبچه های بیان هست؟ :")
میهن بلاگم قبلش اینجوری بود.. *کوباندن سر در دیوار*
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۰۶
واسه من پروفایل افراد کمی نمیاد...
ولی...
قالباتون واسم سالمه اما قالب خودم سالم نبود...
و...
با کروم همش ارور میده :/

پاسخ :

همه هم یه جور مشکل دارن:/
خدای من..
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۱:۰۶
آره آره کیدو ام!
تو...تو عشق کتابی؟

پاسخ :

*چشمان باریک شده*
عشق کتاب؟ عشق کتاب کیه؟ من اصغرم.. بچه ها میشناسنم:") 40 ساله از رم تهران
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۰۸
عه نه پروفایل کسی باز نمیشه :/
@ سمر
بلاگ اسکای بده...
میگن راحت هک میشه و...
من هروقت میخواستم برم تو وبلاگم، باید رمز عبورو عوض میکردم :|

پاسخ :

وای -_-
یا خدا ://
Sŧεℓℓą =]
۱۳ اسفند ۲۱:۰۸
نه من که خوبم :/

پاسخ :

بــاشه :/
تاکی تاچیبانا
۱۳ اسفند ۲۱:۰۸
عمرا فهمیده باشی

پاسخ :

اکی نفهمیدم ^-^
بگو..
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۰۹
وای همه مثل روح شدن XD

پاسخ :

XD
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۱۰
سلام
نه خیر
برا من خطای 504 نمیده اصلااا جدیدنا
ولی تو پنل پروفایلا نچ
اینجا پروف و بک و هدر اوکیه
البته بک و هدر همه وبا درستناا
و
اینم به حجم سی اس اس مربوطه
اگ حجمش زیاد باشه بالا نمیاره قالب
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۱:۱۰
*دلم میخواد بیانو مثل یه چوت پیر و خشک بگیر تو دو دستم بعد محکم بزنمش رو زانوم از وسط نفس بشه*
شوخی کردم جرعتشو ندارم!xD
اصلا میشینم گریه میکنم شاید دلش بسوزه =/
سَمَر ‌‌
۱۳ اسفند ۲۱:۱۱
نه TT
وای... *لرزیدن*

@حنا
عه، حالا چه کنیم؟ :"|
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۱:۱۱
@روما
روما!! روما!!!
تو کجاییی دلم اندازه نخود شده برات!!!
بیا بغلم ببینم!:")
کجا رفتی کلی باهات حرف دارم!
تاکی تاچیبانا
۱۳ اسفند ۲۱:۱۱
یهههههههههههه! یح! یه!
Yeah~@!
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۱۲
بچه ها من دارم همینطوری سرویسای وبلاگ دهی رو میبینم...
و اگه اینطوری بخواد پیش بره باید با من خداحافظی کنید ._.
چرا همشون شماره تلفن میخوان اه ._.
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۱:۱۲
اصغر آقا خبری از عشق کتاب نداری؟
امروز کیدو داشت دنبالش میگشت...
Maglonya ~♡
۱۳ اسفند ۲۱:۱۲
نه من از طرف FBI اومدم (-B
جالبه حتی خطا ۵۰۴ هم نداد برای من/:
یه بار فقط داد که با یه دفه رفرش کردن حل شد"-"
سَمَر ‌‌
۱۳ اسفند ۲۱:۱۴
مائو تو قطعا نفوذی‌ای... "-"
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۱۴
من نمیشناسمتون "-"
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۱۶
@سمر
نمیدونم "-"
دارم توی سرویسا میگردم "-"
تا فعلا به نظرم ویرگول پناهگاهمون باشه :/
هلن پراسپرو
۱۳ اسفند ۲۱:۱۷
برای من نیز بعضی پروفایلا نمیاره، بعد میزنم رو ستاره های روشن، دو ساعت میره تو هپروت بعد تازه دایرکت میکنه به وبلاگاتون. :/
𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 (✿◠‿◠)
۱۳ اسفند ۲۱:۱۷
اره واسه منم همینجوریه :''
میترسم بخوان ببندن بیانو.... نمیدونم چرا ترس به دلم راه افتاده :(
سَمَر ‌‌
۱۳ اسفند ۲۱:۱۷
@حنا
نههههه ویرگول خیلی داغونه! تازه اصلا ما رو راه نمیدن، خیلی جدی و ایناست "-"...
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۲۰
@ سمر
"-"
پرشین وبلاگ؟ "-"
من از وبلاگایی که سه ستونه ان خوشم نمیاد :/
یه چیز مرتب مثل بیان و بلاگ اسکای... "-"
هی به نظرتون میتونم کد قالبا رو ترجمه کنم؟ :/
زیادی خودمو دست بالا گرفتم :/
اه "-"
سَمَر ‌‌
۱۳ اسفند ۲۱:۲۲
@حنا
نمی‌دونم "-"
آره، منم.
هعی... فقط بیانه که اینقدر خوبه! امیدوارم که درست شه...
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۱:۲۲
#آقا/خانم بیان فاقد ذره ایی شعور..!!
متوجه نیستی چند نفر رو به کرسی دل نگرانی نشاندی!؟
لطفا این دوز و کلک های بچه گانه ات را خاتمه بده!
کسی به ژانگولر بازی های بی استعدادنه ی شما علاقه ای ندارد و نخواهد داشت!

+شیطونه میگه پیداش کنم اینو بزنم تو صورتش =.=
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۲۴
@𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵
منم میام کمکت "-"
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۱:۲۶
@حنا
به من نگین وانیل پلیز! @_@
من آیسان ام!
+آره بیا بریم!
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۲۶
بچه ها XD
یه سرویس پیدا کردم که قالباش خیلی خوبه ولی... XD
ولی قالباش مخصوص کساییه که درباره بچه داری و این چیزا میخوان بنویسن XD
نی نی وبلاگ رو میگم (ودف)
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۲۷
@آیسان
عه ببخشید نشناختمت "-"
+ آدرس بده مستقیم میام اونجا ^-^
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۱:۲۷
چقد همتونو نمیشناسم "-"
چقد غریبه شدین "-"
حس میکنیم هیچکدومتون خودتون نیستین "-"
معذب شدم "-"
ایح "-"
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۲۸
@ کیدو
منم همینطور "-"
دلم واسه پروفایلاتون تنگ شد "-"
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۲۹
@نازمنگولی
واااییییی سپاس گزارم لیدی D:
ممنون ک یادت بودم XD
فک کردم همه یادشون میره ک
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
۱۳ اسفند ۲۱:۲۹
برا من گاهی اینجوری میشه گاهی درست میشه..

پاسخ :

خب.. بچه ها اینم از مدرک دوم که مائو نفوذیه و یومیکو هم باهاش همدسته ^-^
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
۱۳ اسفند ۲۱:۲۹
مثلا الان درسته

پاسخ :

خوش به حالت.. من احساس خجالت میبکنم..
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۳۰
فکر کنم یه سرویس خوب پیدا کردم!
برم بیشتر کند و کاوش کنم نتیجه رو میگم!
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۱:۳۱
@روما !
خبر نداری با اون آهنگه چه ها که بر نگذشت!!!
اون آهنگی هم بود که خیلی خیلی زمان زیادی دنبالش بودم!! . دیدنش تو وب تو...
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۳۱
@Baby Blue
سلام
میشه آشنا شیم؟ D:
از الان از آشناییتون خوشوقتم^-^
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۱:۳۱
@حنا
اصلا حس میکنم باهام قهرین "-"
بعد مثلا محلم نمیذارین و فلان "-"
دلم شکسته "-"
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۳۱
خب کنسل شد :/
نوشته درحال حاضر امکان ثبت نام وجود نداره :/
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۱:۳۲
@روما
بله البته *-*
بیبی بلو هستم...ولی دوستام کیدو صدام میکنن^-^
شما هم خودتو معرفی میکنی؟:)
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۳۲
@کیدو
"-"
به دلت بگو نشکنه ما باهات قهر نیستیم "-" بیان قهر کرده "-"
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۳۳
@نازمنگولی
هعی
ممنونم ک نگاشون میکردی
باور میکنی هییچچ امیدی نداشتم برا بازدیدا؟XD
و فک کنم I'm only human رو میگی
هممم آهنگ معروفیه و جدیدا دارم یادداشتامو خالی میکنم تو وبD:
King of the Book
۱۳ اسفند ۲۱:۳۴
ایح "-"
نمیتونم جواب بدم.. خجالت میکشم.. شما کی هستین اصلا؟ :"
حنا برو ما از دور تشویق میکنیم:" به امید موفقیت..
+بیان داریم جایگزین برات پیدا میکنیم.. دلت میاد بهترین بلاگرت(خودمو میگم._.) بذاره بره؟ قباحت داره..
Maglonya ~♡
۱۳ اسفند ۲۱:۳۵
@سنتاکو
به حد کافی پز نفوذی بودنمونو دادیم، حالا بیا بریم شکر بپاشیم دارلینگ^-^
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۳۵
@Baby Blue
عاره ببیبی بلو چ ناااازهههه *-*
پ منم کیدو صدات میکنم (چ کنه ایم زودم خودمو میچسبونمXD)
البته
من یه دختر خوشبخت بدبخت خوشحال ناراحت زیبای زشت هستم که دوستان انگار روما صدام میکنن^-^
بدون اینکه خودم بگم :/
یا شایدم گفتم
نمیدونم والا
Cloudia Hirai
۱۳ اسفند ۲۱:۳۷
راستش من مشکلی باهاش نداشتم فقط دیر میومد بالا -_-
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۱:۳۷
@King of the Book (؟)
انقدر پروفایلامون برات اثر گذار بودن!؟ :/
مثل این میمونه همه ی دور و بریات صورتاشون با اسیدی چیزی سوخته باشه یا مثلا همه ماسک گنده زده باشن =/

ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۴۱
@حنا
اسم سرویسه چی بود؟


@همه
دقت میکنین وقتی عشق کتاب مینویسه موقت کامنتا انقدد زیاد میشن ک از موقتیت در میاد؟XDD
مرض جدیده نه؟
عاخه منم گرفتمXD
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۴۱
صرفا جهت اینکه رفرش بشه!
رفرش هم نمیشه :/
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۴۴
@همه
چرا یهو محو شدین؟ :/
عاغا منو هر زمانی و در هر جایی نمیتونین پیدا کنیناا
جواب: به جهنم ^-^
ولی چقدد شبیه تعریفای کتاب شیمی شد:
اتم روما در هر مکان و هر جا یافت نمیشود
بلکه فقط در شرایط خاص یافت میشود D:
بعله دیگ
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۴۴
@روما
کوثر بلاگ!
یدون دیگه یافتم.. دهی کیوت :/ ادرس سایتش اینهwww.vcp.ir
قالباش مرتبه ولی دوسشون ندارم
بازم میرم میگردم

اره دقیقا XD


بچه ها فایرفاکس هم داره ارور میده اگه یهو محو شدم بدونید ارور داده!
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۴۶
@حنا
بزنم به تخته
چقدد اطلاعات داری از این بلاگا
من به جز بیان و بلاگفا و بلاگ اسکای نمیشناسم اصن :/

@همه
نکنه براتون خطای 504 میده؟؟؟؟ *بالا بردن ابرو*
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۴۷
تکی 56 رو برسونم صد؟ D:
کسی هست همراهی کنه؟
البته الان میشه 57
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۴۸
@ روما
نه بابا توی گوگل زدم سرویس وبلاگ دهی الان هم یکی یکی دارم چکشون میکنم D:

@
504 و 505 میده واسم
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۴۹
یه سوال از همتون داشتم
میگم مهم ترین قسمت گوشیتون کجاست؟ @--@

پاسخ :

مهم ترین؟ یعنی چی؟
اگه بیشترین چیزی که ازش استفاده میکنیم.. گوگل و یوتیوب "-" یه زمانی بازیم داشتم رو گوشیم ولی وقتمو هدر میداد.. به همین جهت پاکشون کردم و خیلی خوشحالم:")
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۴۹
میخواستم توی کانی وب ثبت نام کنم که ببینم چطوره.. که شماره میخواد!
لعنت بهشون :/
کسی داوطلب نیس به جای من ثبت نام کنه بره ببینه چطوره؟
ro ma
۱۳ اسفند ۲۱:۵۱
@حنا
اوک
خوبشو پیدا کردی به منم بگو‌XD
اونجا لحافامونو پهن کنیم
هر جا میریم بدبخت از طرز تفکرای ما هنگ میکنه میپوکه"-"
حنا فک کنم فقط من و توییم اینجا :/
همه از دم 504 و 505 عه
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۵۱
@ روما
گوشی که ندارم... ولی با گوشی مامانم اینستا :/
لپ تاپ مال خودمه پس... گوگل کروم! و بازم اینستا!
من صبحا میخوام برم توی شاد وب، اول اینستا رو میزنم توی یه تب دیگه شاد رو :/
توی یه تب دیگه هم بیان و انیمه و یوتیوب و پینترست !
من موقع کلاس هرکاری میکنم به جز درس خوندن
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۱:۵۲
عه عشق کتاب هستی! :/
aramm 0_0
۱۳ اسفند ۲۱:۵۵
واسه منم عکسا رو نمیاره اما قالبا خوبه
با لبتاب خطا میده اما با گوشی خیلی کمتر..
خیلی میترسم... اگه امشب شب اخر بود چی؟:)))
aramm 0_0
۱۳ اسفند ۲۱:۵۷
ستلا ارتی عشق کتاب حنا موچی مونی هانی تاکی یومیکو شماها اولین کسایی که باهاشون اشنا شوم و به چشم من قدیمی ترینای بیانین دلم براتون تنگ میشهTT
* شدوع به گفتن وصیت نامه میکند*
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۲:۰۱
@آرام!!
نههههه این چه کاریه!!

+حس میکنم عشق کتاب هنوز مشکل جواب دادن نظراتش خوب نشده=//
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۲:۰۱
@آرام
بزار منم بگم T-T
بچه ها!
بی شرفان و با شرفان، مهربانان و نامهربانان :/
نویسنده های بیان!
از آشنایی باهاتون خیلی خیلی خوشحال شدم :")
شما در قلب و ذهن من جا دارید :")
عه یه راه، فکر کنم اکثرتون پیج اینستاتون شخصی باشه، پس اگه یه روز پاشدیم و دیدیم بیان...
میتونید به آغوش باز کت بوکیش بپیوندید و اونجا یه گروه تشکیل بدم با اعضای بیان و یه فکری کنیم :] (تا یه جایگزین پیدا نکنیم آروم نمیگیگیرم!)
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۲:۰۲
cat._.bookish
بچه خوبیه آغوشش به روی همه بازه D:
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۲:۰۲
اقا دنبال بلاگ جدید نگردینه...
اینجا خوب میشه
مطمئنم:""
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۲:۰۴
@آرام
کثافت روانی سگ تو روح!
زبونتو گاز بگیر!!
آقای آبی
۱۳ اسفند ۲۲:۰۴
از صاحبخانه اجازه میگیرد.....

@بو
تو و یومیکو رو باید به عنوان سلطان شکر دستگیر کنن...
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۲:۰۶
نه درست میشه اینجا!!
کیدو راست میگه!!
من یه بار تو وبلاگ بیان خونده بودم که یکی/یه جایی سعی داشته سرورهاشونو حک کنه یا خراب کنه و اینا بخاطر همین مشکلاتی برای سرویسش پیش اومده وبعد پسش گرفتنو حل شده -_-
King of the Book
۱۳ اسفند ۲۲:۰۸
میگم... :|
تو کانی وب درست کردم و اصلا نمیدونم باید چه کنم، بدک نبود، فقط کل زندگی شخصیمو آورد جلو چشمم.. کافی بود بپرسه اسم خانوادتم بنویس:| از شهر و کشور و ایمیل و شماره و زن و مرد و اسم و اسم واقعی و سن و همه چیز پرسید، حتی گفت شاید از طریق اس ام اس یا از طریق تلگرام باهاتون در ارتباط باشیم://
این وبلاگمه و هیچکدومشو من ننوشتم.. http://secretlibrary.vcp.ir/
آقای آبی
۱۳ اسفند ۲۲:۰۹
@ کیدو اگه این ها خشونت نیست....
پس داداشت چی میکشه XD
*وی از ترس به اعتراف میکند که کیدو درونی سافت دارد... *
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۲:۱۱
@ عشق کتاب
"-"
بیاید وب کانی رو بیخیال بشیم "-"

پاسخ :

کلا تبلیغه:/
بیخیالش..
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۲:۱۴
@عشق کتاب
غش کردم از خندهxDD
من همون بلاگفا رو دارم..بلاگ اسکای هم دارم راستی!
عه پرشین بلاگ هم وبلاگ دارم!
@_@
عبدالعظیم شرونی
۱۳ اسفند ۲۲:۱۸
شما چون وب رو تو مرورگر بستی نتونستی وارد بشی ، مثلا من هیچوقت وبو نمیبندم و تونستم بیام ، ولی بقیه مشکلات همشو دارم
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۲:۱۸
همه سرویسای وبلاگ دهی ارور میدن واسم!
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۲:۲۱
نظرتون چیه همون بلاگفا رو در نظر بگیریم؟
(وی از بلاگفا متنفره)
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۲:۲۳
حنا@
منم متنفرم!!
بیان بمیری!! گمشو درست شو!!!
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۲:۲۶
@حنا
اگه همشن ارور میدن پس میتونیم نتیجه بگیریم‌ مشکل از بیان نیست از نت و ایناس!^^
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۲:۲۷
دوستان :"/
مرکز مدیریت باز نمیشه :"/
خدایا T-T
نوشته هام به فنا نرن =/
وای....
میرم بمیرم =/
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۲:۲۸
@ آقای آبی
نه اینا خشونت نیس فنون اقناعه^-^
درون سافتXD
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۲:۲۸
@کیدو
خب... چندتاشون ارور میدن... مثلا بلاگفا و بلاگ اسکای میان
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۳ اسفند ۲۲:۳۰
حنا منم میام باهم بریم بمیریم..:/
*حرکت به سوی مردن...*
Baby Blue
۱۳ اسفند ۲۲:۳۱
@بِچز
یه خبر خوب...مرکز مدیدیرت واسم اورد...احتمالا رفته رفته درست شه^~^

@حنا
من همینجا شروع کردم همینجام میمونم"-"
ᕼᗩᑎᗩ ...
۱۳ اسفند ۲۲:۳۹
اووف
همین که وبلاگا میان خوبه...
و اینکه مرکز مدیریتم از توی بوک مارکا میاد...
بیاید امیدوار باشیم
ro ma
۱۳ اسفند ۲۳:۳۲
بچه ها یه سوال
چرا من وظیفه خوندن درس همرو به عهده دارم؟ XDD
درسای آبجیم که کارگاه و نقشه کشیو زبانشو هم امحانش گردنمه هم پروژه های پایان ترمش
و متاسفانه از وقتی درسای بابامم شرو شده مجبورم اونارم بخونم
امشب حدود نیم ساعت پیش داشتم امتحان جلسه سوم بابامو میدادمXDD
آسون بود خدا رو شکر

@عشق کتاب
مهم ترین منظورم جاییه ک هم پر استفادست و زیاد دوس ندارین به کسی نشونش بدین و حساسین
چرا من هییچ بازی ای تو گوشی نداشتم و ندارم؟ #--#
دارم به خودم شک میکنم


@حنا
واهاااوو
اینستا و چی چی بود؟XD
همش یادم رف


ولی شما ها جاهایی رو گفتین که من اصلاااا انقدرام روشون حساس نیستم
تنها جایی که نمیتونم به هیشکی نشون بدم یادداشتامهD:
ینی هیچی دیگ
اصلاااا یه وضعیه
اگ یه روزی شد یه عکسی میدم از صفش
همشون قفلن XD

بذارین بیام از درسایی ک امروز خوندم بهره مندتون کنم
عجیبه ک درس بابام این جلساتش راجع به فضای مجازی بود
چن تا شاتم گرفتم
اونارم محض یادگیری بیشتر بدم احتمالاD:
ولی واقعاا بعضی چیزاش باحال بود
مخصوصا بضیا با عشق کتاب بددد جوری همخونی داشتن


+ چقد طولانی شد :/
ro ma
۱۳ اسفند ۲۳:۳۲
میدونستین من اینجارو صد تا نکنم نمیرم؟ :/
ro ma
۱۳ اسفند ۲۳:۳۹
چرا به غیر از پروف کیدو و آقای آبی پروف کسی برام بالا نمیاره؟ T--T
عاره دیگ
بذارین بیام راهکار های جذب مخاطبو بگم که استاد میفرمودنD:
XDD
ro ma
۱۳ اسفند ۲۳:۴۳
اول از همه گفت مخاطبا سه دستن
اونایی که سفید طلقی میشن اونایی که سیاهن و عده ای خاکستری
سفیدا افراد موافقن
سیاها افراد مخالف
و خاکستری ها افراد معاند
خلاصه اول از همه این که جذب مخاطب اینطور نیست که منتظر باشیم بگیم مخاطب تشریف میاره
باید ما پیگیر مخاطب باشیم
مثلا اگه میبینیم فردی هی دار بهمون احترام میذاره و پیگیرمون هست رو بریم پستاش رو چک کنیم و بلا بلا
حالا از اینا بگذریم
خواستم به اینجاش برسم
استاد میگف پاسخگویی به نظرات یا همون کامنتا یکی از مهم ترین بخش جذب مخاطبه
اینکه در لحظه جواب بدین نه ولی اینکه جواب بدین بهش نشانه احترامه
بعله دیگ


+ حالا این هیچ
بذارین یه نکته ایو یاد آور شم که قبلا گفته بودم
و الان داره برام اثبات میشه‌XD
ro ma
۱۳ اسفند ۲۳:۵۱
عاها اینم بگم
استاده داش میگف که کجا ها زیاد معروفن و فلان
میگف فعلا اینستا و اینا فعالیت و اینا زیاد دارن
و یا وبلاگ نویسی بیان یکی از پر استفاده ترین....
و این ینی بوووممم
وااایی بیان بزرگترین بلاگستان شده ک
البته من به جرعت میتونم بگم حدود نصف یا حتی بیشترشو نوجوونایی مثه ما ساختنXD
ro ma
۱۳ اسفند ۲۳:۵۳
الان فاز وبو پیدا کردم
قبلنا عکسا درس از آب در نمیومدن
الان فمیدم باید چیکارشون کنم:/
راستی میشه اینو ج بدی دیگ؟XD (ببین کارو به کجا رسوندی)
تو گذاشتن عکس مشکل داشتی؟
ro ma
۱۳ اسفند ۲۳:۵۵
عاها اون نکته مهمی ک میگفتم
یادمه بارای اول ک با عشق کتاب حرف میزدم و زیاد نمیشناختمش گفتم باهام مشکل داره ک بعد من دیگ ج نمیده؟
گفتن نه بابا کلا ج نمیده
گفتم عاخه وقتی من کامنت میدم ج دادنو میذاره کنارXD
الان مراجعه کنینی به کامنتای اول
دقت کنین بعد کامنت من به هیشکی ج ندادهU-U
از این همه بدبختی خوشبختمXD
پارادوکسو کیف کردی اصنXD
ro ma
۱۳ اسفند ۲۳:۵۵
اونی ک سفارشی گفته بودم لطفا ج بده رو نگفتی://
میگم عکسات نمیوفتادن؟
ro ma
۱۳ اسفند ۲۳:۵۹
عههه دقت کردین انقددد چرت و پرت گفتم 95 تا شد و من خبر نداشتمD:
چه باحااااالل
بچه ها امروز امتحان شیمیو قطعااااا از 9 بالاتر نمیگیرمT--T
البته از ده نمره بودااا ://
انقدرام خنگ نیستم
ولی احتمال داره ضربدر دو کنه ک ینی بدبختی :/
به نظرتون چجوری به مامانم بگم؟۱

+ الان میشه 96
ro ma
۱۴ اسفند ۰۰:۰۱
عاغا من خواهش کردم
فقط بگو عاره یا نه
زیادم سخت نیستااااXD
نه البته
باید یه عذر خواهی کوچیک به خاطر شوخیایی که معلوم نیس ناراحت کرده یا هر چی بکنم
عذر میخوام سینیورD:
حالا بذا بیام ته مونده حرفامم بگم بعد برمXDD
ro ma
۱۴ اسفند ۰۰:۰۵
و خبب بعله
داشتم میگفتم
کجا بودم؟
یادم رف :/
پرید کلااا
عاها عاغاهه میگف چون ممکنه اونجایی که شما فعالیت میکنین توش اینتر (فک کنم میگف ینی خراب) شه پس باید از اول فعالیت یه راه ارتباطی ای قرار بدین
عاخه برا من سوال شد
میگف مثلا آیدی بدین تا بتونن اضهار نظر کنن راحت
عاخه عزیز من اگه آیدی بدیم ک امنیت نداریم
مخصووووصاااا تلگرام
هک کردنش زیاد آسون نیست ولی انقدرام سخت نیس
فقط کافیه اشتباهی رو یه لینکی کلیک کنی و دانگ
کلل تلگرامت هک شده
یا اینستا
دقیییقاا عین همونه
خلاصه
موندم الان چیکار کنم :٪
تا حالا به این ":٪" دقت کرده بودین؟ *-*
من چرا انقدد زده به سرم
ro ma
۱۴ اسفند ۰۰:۲۲
بچه ها مامان شمام اینجوریه ک چ درس بخونین چه نخونین میگ تو ک نمیخونی
آخر سرم هیچی نمیشی + (استغفرالله، زبونم لال) ***** میدیم ://
البته این آخریه در اوقات تلخش میگهXDD
ولی جدا این دیگ چ فازیه برداشتن :|
ro ma
۱۴ اسفند ۰۰:۲۷
خببب اینم آخری^-^
عشق کتاب
راستش
فقط خواستم بگم ببخشید ک تو طول این مدت خیلی اذیتت کردم
واقعا معذرت میخوام
شاید ناراحتتم کرده باشم... عاااا در هر حال معذرت
و نکته بعدی
بچه ها نگین سر نمیزنه
یکی از طرفدارای پر و پا قرص نوشته هاتونم D:
اینو جدی میگم
حتماااا همه نوشته هارو میخونم
از فردا بازم میرم^^
هنوز راستش جامو تو بیان پیدا نکردم
یه حس اضافه بودنه هس
اگه پیدا کردم (که میدونم نمیشه) میام حتما
فعلااا همتون
بوس

+ کیف کردین رند کردم بعد تشریف بردمD:
+ کیدو، نازمنگولی، هانی، یومیکو، استلا، عشق کتاب و کسایی که میشناسمتون خیلی دوستون دارم همتونو. امیدوارم فراموشم نکنین و خبب هنوزم حس میکنم این حسا فقط برا منن.
+ بای
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۰:۰۱
دقت کردی هر پست دیگه داره مرز کامنتارو رد میکنه *-*
من 101 امــ ـین نفرم.!
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۰:۳۸
عه چرا ناشناس زده بودمxDD
Violet J Aron ❀
۱۴ اسفند ۱۱:۲۷
برای منم هنوز خطا میده. ولی راهشو تو وبم نوشتم. میتونی از اون روش هم وارد بشی:))
آموزشگاه موسیقی هیوا
۱۴ اسفند ۱۳:۱۲
ممنون از مطالب مفیدتان.
با سپاس.
در ضمن برای شرکت در دوره های موسیقی اموزشگاه هیوا می توانید به سایت آموزشگاه مراجعه کنید و از اخبار مربوطه مطلع شوید.

پاسخ :

باشه.
بچه ها کسی نیست بخواد برای شرکت در دوره های موسیقی اموزشگاه هیوا بتونه به سایت آموزشگاه مراجعه کنه و از اخبار مربوطه مطلع بشه؟
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۱۴
جناب عشق کتاب.!
پیداست که علاقه ی فراوانی به مصاحبت با افراد ناشناس وبلاگتان دارید!
خرسند می شوم با شما به صحبت بپردازم.

پاسخ :

خواهر من که میدونم تو یکی از افرادی هستی که میشناسمت:")
یا مونی هستی یا آرتمیس.. بعدشم، میدونین من رو مصاحبت حساسم.. تو قطعا منو میشناسی.. :")
درمورد چی حرف بزنیم؟ D:
+وایولت این من نیستم:/ 99% ناشناسایی که تو وبمن آدمای دیگن.. یه بار فقط خودم به خودم ناشناس دادم و اونم مال پستای قبله:") خیلی قبلD:
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۲۱
خیر با قاطعیت توانایی تایید این رو دارم که حدستان کاملا نادرست است!

پاسخ :

واوو D:
خب.. آشنا نشدیم با هم یعنی تاحالا؟
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۲۴
می دونی خیلی توهین آمیزه که به کامنت ها جواب نمیدی ؟

پاسخ :

میدونم ^-^
ممنون از تذکرتD:
میدونی.. جواب میدم.. نمیدونم چی بگم.
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۲۶
جناب عشق کتاب متذکر بشوم که ناشناس قبلی یک شخص دیگریست.
همان کسی که راجب اهانت شما سخن گفته بنده نیستم!

پاسخ :

عه:/
 باشه.. پس دوتا ناشناس داریم=")
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۲۷
@ ناشناس آخری
البته که تو من نیستی :/

پاسخ :

=-=
+پسر من واقعا داره از این طرز برخورد «کیدویی» خوشم میاد :")
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۲۷
بله مثل این که همین طور است

پاسخ :

معلومه که همینطورهD:
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۲۸
/:

پاسخ :

=-=
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۲۹
راجب چه موضوعی به بحث بپردازیم جناب عشق کتاب و ناشناس دیگر؟!

پاسخ :

شعرخوانی؟
مناظره؟ :")
چی یعنی؟ D:
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۳۰
من میگم بیایید در مورد شکافتن هسته اتم صحبت کنیم !

پاسخ :

خوبه =-=
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۳۱
به احتمالاتی فکر میکنم آشنایی مختصری داشته ایم.
اما اطمینان ندارم شما به یاد داشته باشید.

پاسخ :

بله بله همینطوره :"
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۳۱
=^=

پاسخ :

=0=
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۷:۳۱
نظراتان چیست هویت خود را آشکار کنیم!؟
شاید جالب به نظر بیاید.

پاسخ :

جالب است =-=
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۳۲
من بالاخره یک پاسخ جدید از وب عشق کتاب دیدم.....!
خدایا شکرت !!

پاسخ :

*پخش کردن شیرینی و شربت*
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۷:۳۲
ای خداااا حواسم نبود بزنم رو ناشناس! xDD

پاسخ :

D:
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۳۵
°^°

پاسخ :

حنا؟ 0-0
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۷:۳۶
ای بابا داشت جالب میـ شدا!!
=//
xDDD
راستشو بگو اولش حدی زدی من باشم!؟ @_@
اینو بگی یه حقیقت دیگه روهم باید آشکار کنم...*-*

پاسخ :

نه.. حدس نمیزدم :")
آشکار کنD:
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۳۸
@ آیسان
من از اون اول مطمئن بودم تو بودی !!
اصلا حدس میزنم اون آموزشگاه موسیقی هم تو بوده باشی !! =|

پاسخ :

آرتمیس؟ حنا؟ :|
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۳۹
خیر حنا نیستم •~•

پاسخ :

آرتمیس؟
دوست حنا؟ :/
هیرای؟ مانامی؟
استلا؟ "-"
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۷:۴۰
اون یکی صد درصد آرتیه!!!

پاسخ :

اوهوم=")
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۴۰
•^•

پاسخ :

=-=
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۷:۴۱
آرتی خودتی!!!
خود خودتی!! (-B

پاسخ :

خودشه! :|
خدایا..
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۴۳
خیر آرتمیس هم نیستم ...-_-

پاسخ :

کی هستی؟ :"
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۷:۴۵
دیدی گفتم!!!
ولی خدایی هدف خودت از این همه به پاسخگویی به ناشناسا چیه!؟ @_@
اونایی که ناشناس نیستن چه گناهی کردن آخه! =//
آشکار میکنم که آموزگاه هیوا هم من بودم! XD
اینو آرتی میدونه!!! پس صدردصد اون یکی آرتمیسه!
از این به بعدم منتظر باش کلی سرکارت بزارم..
یادته گفتی دلت برای ناشناس بازی تنگ شده بود..*ها ها بستن سربند دور پیشونی..*
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۷:۴۷
@ناشناس..
نکنه هانی ایی؟! @_@
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۴۸
:ااا
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۷:۵۰
خب بگو کیستی دیگه! .. :°_•
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۵۲
بلاگر جدیدم..."-"
نمی دونم چی شد یهو کامنت ناشناس دادم =|
گاد برم محو شم =|
تا یه سال دیگه هم پیدام نمیشه =|
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۷:۵۴
خب چرا ناشناس!!
با اکانت خودت بیا وبتو ببینیم! @_@
=))
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۵۷
نمیشه فعلا نمیتونم =-=
فعلا حوصله بیانو ندارم =ا
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۷:۵۹
@ ناشناس آخری
عزیزم، تو که من نیستی :/
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۸:۰۴
عزیزم منم شما نیستم! •~•
ناشناس
۱۴ اسفند ۱۸:۰۸
ینی چی جای من صحبت کردی قشنگم :/
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۸:۱۵
اینجا چه خبره!!؟
من با ایناکاری ندارم ولی اون یکی ناشناسه بلاگر جدید نیست!
چطور اسم منو گفتی ؟!!!
ریحانه (=
۱۴ اسفند ۲۰:۴۷
مگه می خواین خودکشی کنید که میرید پرشین بلاگ؟؟؟!
ویرگولم خیلی خیلی بزرگونه ست.
پارسی بلاگ واقعا خوبه. نظرات و پاسخا رو هم مثل بیان به آدم میگه :))))
فاطیما :)
۱۵ اسفند ۰۸:۰۲
امیداورم بیان دیگه اون اتفاقای میهن بلاگ و بلاگفا براش نیوفته
ما تازه داشتیم باهاش حال میکردیم 😬
ناشناس
۱۵ اسفند ۱۴:۱۵
قضیه اهانت چیه ؟

پاسخ :

+ کی هستی؟
:/
۱۶ اسفند ۱۲:۱۵
اینستا داری یا نه ؟

زشته میخونی و جواب نمیدی حق الناسه

پاسخ :

داشته باشم.. که چی؟


+باشه.
ناشناس
۱۶ اسفند ۱۲:۳۲
@:/
واقعا دلم میخواد از همینجا خفت کنم!
اصلا اینستا داشته باشه..به تو چه:/
و اینکه..کامنتا رو جواب میده فقط باید صبوری کنی..

پاسخ :

:")
سربلند شدن اصلا..
:/
۱۶ اسفند ۱۲:۳۳
خب حالا چرا بد برخورد میکنی 😒 واقعن که

میخواستم یه پیجی رو معرفی کنم که رفتنش خیلی به درد خودتو و بقیه میخوره این در جهت آگاهیه همین

پاسخ :

نکنه پیج تو هم بیت کوین رایگان میده؟ =)
ناشناس
۱۶ اسفند ۱۲:۳۵
@:/
اهم..خوب فقط میگفتی برید فلان پیج نیاز نبود بپرسی اینستا داره یا نه'-'

پاسخ :

فکر کنم فهمیدم کی هستی "-"
:/
۱۶ اسفند ۱۲:۳۷
@ ناشناس

خدایا تو چقد تو فضولی
خودش بلده حرف بزنه
تو اگه بیل زنی برو بیل خودتو بزن بچه پرو

پاسخ :

باشه.. خودم بلدم حرف بزنم پس میگم:

اصلا اینستا داشته باشم..به تو چه:/
و اینکه..کامنتا رو جواب میدم فقط باید صبوری کنی..
ناشناس
۱۶ اسفند ۱۲:۳۹
@:/
نمیخوام اهانت کنم بهت..
ولی همونطوری که قبلا گفتم با دوستم درست رفتار نکردی پس منم باهات دهن به دهن شدم..

پاسخ :

=))
:/
۱۶ اسفند ۱۲:۴۸
@ عشق کتاب
خودم اینستا دارم اولا بعدشم خواستم بدونم داری که بهت اینو معرفی کنم یا نه چرا اینقدر زود قضاوت میکنین

ببین من خودم بهت پیام خداییش اصن جوابمو ندادی

بیخیال پیجه بدی نبود میخواستم شماها که با دوستی کسی در ارتباط هستین اینا رو بدونین همین و بس

عشقه کتاب پیامامو بپاک



ناشناس اخری دیگه ام روم ریپ نزن برو خونتون

پاسخ :

پیجه چی بود؟ :")
حنانه
۱۳ تیر ۰۴:۴۶
اینجا دعوا شده بود و من خبر نداشتم؟ ._.
گاددد اونی که بلاگر جدید بوده کی بوده = |
حس میکنم درسا بود... .-.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان