کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

Lover: X

 

بهم بگین عشق کتاب، یا... هر اسمی که براتون یادآور یه خاطره خوبه=) باهام آشنا شین و... خوش بگذرونین.

و... من همینجام، توی کتابخانه اسرار، نشستم کنار کتابام و... باهاتون حرف میزنم، پس فقط... خوش اومدین=)

دوست دارم موقع خوندن مطالبم به این آهنگ گوش بدین، به نظرم قشنگه و شاید هرازگاهی تغییرش بدم.

آخرش که چی؟ بزرگترا همیشه خسته کنندن.

 

 
bayan tools Amy Macdonaldthis is the life

دریافت

۳۵ ۵۱
Sλßλ¿¡ ○~○
۰۱ بهمن ۱۳:۱۲
واو چ اهنگه خفنه!!
واو این مرده رو من چقدر دوستش داشتم XD

پاسخ :

=))))
King of the Book
۰۱ بهمن ۱۳:۱۳
Play with Fire
Sam Tinnesz
Insane, inside the danger gets me high
Can't help myself got secrets I can't tell
I love the smell of gasoline
I light the match to taste the heat
I've always liked to play with fire
Play with fire
I've always liked to play with fire
I ride (I ride) the edge (the edge)
My speed goes in the red
Hot blood (hot blood), these veins (these veins)
My pleasure is their pain
I love to watch the castles burn
These golden ashes turn to dirt
I've always liked to play with fire
Play with fire
Play with fire
Fire, fire
I've always liked to play with fire
Oh, watching as the flames get higher
Oh, I've always liked to play with (mm)
Right of passage classic havoc
Match in the gas tank
Ooh that's ratchet
Unstoppable legendary animals (mm)
Digital justice
Now you're gonna know us
Hail to the king and queen of the ruckus
Yacht Money wired
No denying
I've always liked to play with fire
Play with fire
I've always liked to play with fire
play with fire
I've always liked to play with fire
Fire, fire
I've always liked to play with fire
I've always liked to play with fire
I've always liked to play with

پاسخ :

0_0
ســـآیـღــه ‌
۰۱ بهمن ۱۳:۲۷
آهنگه از اون مورد علاقه هامه :)

پاسخ :

:))
و من، خیلی خوبه=)
Aura _Hanae
۰۱ بهمن ۱۵:۲۲
هیونگت آمده/. _. \خوش آمده

+خیلی آهنگ باحالیه من نشنیده بودمش قبلا@_@

+چه خبر از خودت؟رو ب راهی؟ رو ب رشدی؟

پاسخ :

بسی خوش آمده! اصلا قدم رنجه فرمودهD:

+من خودمم نشنیده بودمش، ولی ظاهرا برای ادیت شخصیتا و میکس درست کردن باهاشون استفاده میکننD:
+تشکرات بسی فراوان! فعلا که خوبم=))
Baby Blue
۰۱ بهمن ۱۵:۵۴
اهنگه رو@-@

اها راستی! من اون اهنگ بلاچاو رو میخوام TT
ورژن اصلی داره؟

پاسخ :

@_@

آهان، بیا https://baarzesh.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-bella-ciao/ من از این سایته دانلود کردم، تازه همه نوعشم داره، ریمیکس، خواننده زن و.. ولی نسخه اصلیش دومین اهنگه، همون که زیر ریمیکس آهنگه=) یه ادیتم از سریال داره، درسته خیلی خوب نیست ولی بدکم نیست، ادیتای پینترست خانه کاغذی خیلی قشنگه=)
💚DORIS ‌💚
۰۱ بهمن ۱۶:۰۹
0____0
بریم روش قفلی بزنیم😑🥺

پاسخ :

@-@
Rebcaw :)
۰۱ بهمن ۱۷:۲۱
برلیننننن@-@
*بگذار من بمیرم از این حجم از جذابیتش *
آهنگه چه خوب بود .
راستی عشق کتاب ، امروز (یا فردا ؟) قراره یه پست بزارم و مطمئنم همه تون سورپرایز میشدی * خنده ی یواشکی *
فقط یه چند تا سوال ازت داشتم :
۱. ده تا از بهترین کتابایی که خوندی
۲. اگه قرار بود یه کتابخونه داشته باشی درش چه رنگی بود و استایلت چجوری بود
*---*
Sŧεℓℓą =]
۰۱ بهمن ۱۹:۳۴
چه قشنگه [:
Magi ˙·٠
۰۴ بهمن ۰۹:۱۵
I love the smell of gasoline
این جملش... وای =)
چقد من قفلم رو این اهنگه گاد
برلین هم بسی کراش است! با اینکه فعلا فقط دو قسمت دیدم ولی همون اول رو برلین و دکتر کراش زدم =")
ro ma
۱۴ بهمن ۰۲:۴۷
عههههه
اینجاااا باااززز شد کههههههه
شیرینیشو مبدیااااا
راسیییی سلاااممم عالیجنااااااببب
خوبین؟

پاسخ :

عجب... اینم از بانو رومایی که توی وب موچی بود D: قبلا هم اینجا بودیا ولی، الان دیگه میشناسمت=)
چشم چشمD: اصلا میخوام کل بیانو با کتاب شازده کوچولو و شیرینی پر کنم D:
ای وای بر من، منم سلام یادم رفت.. ســــــلاااام! *دست تکان دادن*
خوبیم خوبیم، به خوبی شما خوبیم=)
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۱۴ بهمن ۰۸:۰۴
برگشتییییییییییی!!!!!!

پاسخ :

=)))))))
وایسین ببینم، شما از کجا فهمیدین، من که نه پست زدم نه چیزی، هنوزم به وبم سر میزدین؟ *ذوق کردن بینهایت*
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۱۴ بهمن ۰۸:۰۹
من یه روز اومدم آرشیوتو بخونم و دیدم وبتو بستی:(
بعدش هر روز باز میکردم که اگه وبتو باز کردی اولین نفر تبریک بگم ولی مثل اینکه نشد._.XD

پاسخ :

آرشیو من به خدا چیزی ندارهD: یه مشت چرت و پرت یه پسربچه*بر سر کوبیدن* اصلا یه چیزی، بهت آدرس میدم، اولین آرشیو آرشیو مردادو بخون=) آقا رجب، من خودم خیلی دوستش دارم و تازه، تو نظراتش اولین بار با استلا، آرتمیس و موچی آشنا شدمD: برای همینه که خیلی برام خاطره انگیزه.. (به جوابای نظرا توجه نکن ._. خیلی نابوده:/ مخصوصا این که نمیدونستم این 😆 استیکره تو لپ تاپ و ویندوز این شکلی میشه ._.
نه بابا طوری نیست همین که برام نوشتی و اومدی خودش خیلیهD:
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۱۴ بهمن ۰۸:۲۴
یاه رفتم آقا رجبو خوندمXD
*وی مستقیم بعد خواندن رفته جواب نظرات را بخواند*
بزا نظر بدم همونجا:دی

پاسخ :

کار بسی خوبی میکنیD:

ro ma
۱۴ بهمن ۱۰:۰۵
عارههه
سنمو نگفتم هنوز
واااااااااایییییی شازده کوچولووووووو خیلیییییی دوسش دارمم
عب نداره
خدا رو شکر
ولی اولی من بودما
واس من ی کتاب دیگ ام میدیی D:
Sŧεℓℓą =]
۱۴ بهمن ۱۳:۵۴
بازهههههههههه XD
Sŧεℓℓą =]
۱۴ بهمن ۱۴:۱۲
حنااااااا
حنااااااا
حنااااااا وبش رو بستهههههه
من از دست شما ها چیکار کنم :|||||||||
ro ma
۱۴ بهمن ۱۴:۵۹
عهههه
عالیجناب چیزی شده؟ :(

پاسخ :

:)
اوه.. عالیجناب؟ شاید بهتر باشه بذارمش جزو لقبام. نمیدونم.
نه روما، چیزی نشده، چیز مهمی نیست، ممنون که پرسیدی:)
aramm 0_0
۱۴ بهمن ۱۵:۰۱
دیش دیری دیرین ماشالا
دیش دیری دیرین ماشالاااا
هوراااا. بازگشتتو به آغوش گرم خانواده تبریک میگم پسرررر:")
میخواستم خشن تر برخورد کنم و یکم ناسزا بگم از خجالتت در بیام، حیف که تصمیم گرفتم یکم متمدن تر بشم حیف:/
ro ma
۱۴ بهمن ۱۵:۰۶
بعله عالیجناب
اوهوم حس کردم بیشتر لایقه
عااااا شاید مهم تر شه ولی اگ دوس نداری بگی میسپرمش دست کتابا و خودت
البته خدا هم بیشتر از هر کس دیگ ای کمکت میکنه

پاسخ :

:)
ممنون بازم:))
ro ma
۱۴ بهمن ۱۵:۱۴
میخوای ی ذره چرت پرت بگیم حالت بهتر شه؟
من والا بیشتر تو این زمینه فعالیت دارم
البته ی تخصص دیگم گشاد کردن دلای تنگه XD
الان کدوم ب دردت میخوره

پاسخ :

=)
چرت و پرت... والا نمیدونم.. درمورد چی حرف بزنیم؟ هرچند یکم کار دارم، ولی مهم نیست. خب... بانو، درمورد چی حرف بزنیم؟
Sŧεℓℓą =]
۱۴ بهمن ۱۵:۱۹
الان موچی میاد میگه عه بی شرف وبت باااازه XD

پاسخ :

عجب، این از مرتیکه مگی اونم از بی شرف شما، به قول روما بهم ارادت دارین احتمالا... *لبخند*
موچی منتظرتیم بیای و با یه بی شرف خوشحالمون کنی:ذی

ro ma
۱۴ بهمن ۱۵:۲۱
چرت و پرت و حرف بزنیم خودش میاد
کار داری؟ مزاحم ک نیستم؟
درمورد امپراطوری گوگوریو حرف بزنیم؟ XD

پاسخ :

=))
شرمنده واقعا *کوبیدن بر سر*
Sŧεℓℓą =]
۱۴ بهمن ۱۵:۲۴
منم قبول دارم ...
میدونی بعضی موقع ها از شدت علاقه فحش میدم !
مثلا کوفت و مرض ... آرتی میدونه D:

پاسخ :

اصلا علاقه ای که همراه با فحش نباشه فحش نیست! *آرامش درون*

💚DORIS ‌💚
۱۴ بهمن ۱۶:۳۷
درود عشق کتاب ارجمند @-@

@استلا
منم بعضی مواقع از روی علاقه فحش میدم D:/

+ روی کلمه ارجمند قفلی زدم @-@

پاسخ :

تو چرا وبتو باز نمیکنی؟! ها؟! *باریک کردن چشم*
💚DORIS ‌💚
۱۴ بهمن ۲۲:۲۶
دلم میخواد >.<
|•° ن.م °•|
۲۳ بهمن ۱۳:۲۶
ممنکه برای کسی که این فیلم رو ندیده جالب نباشه ولی برای کسی که دیده و عاشق فیلمه هست خیلی هیجان انگیز باشه:)
Brenda ^^
۲۸ بهمن ۲۰:۵۲
چقده اینجا قشنگ شده D"

پاسخ :

ممنون=))
Nobody -
۰۱ اسفند ۱۷:۲۵
چه آهنگ خفنیه!

پاسخ :

اوهوم((=
میم مسافر
۲۱ اسفند ۱۸:۱۶
سلام عشق کتاب چه آهنگ‌ جالبی بود :)
Aysan ~°
۲۱ اسفند ۱۸:۵۴
عه ._.
من چرا فکر می کردم کامنتای اینجا بستست! ._.
اصلا عشق کتاب بعد دیدن این پستت همون اولا دیگه پلی ویت فایرم که میشنوم یاد این پست و خودت میفتم >-<
من فقط عاشق اون پارتشم که خانومه شروع به خوندن میکنه! اصلا دلم میخواد برای اون تیکش بمیرم ._.
ولی عجیبه همیشه میخواستم براش کامنت بزارم فکر میکردم مثل سنجاق اول پستت کامنتاش بستست ?_؟

جدن چرا فکر میکردم کامنتاش بستست! ._.
فرزاد | farzad
۱۵ فروردين ۰۲:۱۰
تصمیم دارم در یک حرکت خالصانه تمامی بلاگر های بیان رو توی یه گروه تلگرامی دور هم جمع کنم..پس لطف کنید و عضو بشید :) لینکش توی منوی وبلاگم هست
عشق کتابツ
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۰۶
چرا یهو 27 نفر وارد وبم شدن همزمان؟ خبریه؟ اشتباهم که پس انتشار ندادم، حتی اگه میدادمم یهو انقدر آنلاین نمیشدن تو وبم..
چیزی شده؟ کسی حرفی ازم زده؟ از نشونه های قبل از فیلتر شدنه؟ همین الان شد 28 تا آنلاین.. من تو عمرم همزمان 28 تا آنلاین نداشتم..
مونی :)
۰۷ ارديبهشت ۰۹:۳۶
@عشق کتاب
چند روز پیشم حدود 37 نفر تو وب من بودن@-@
وهکاو --
۱۹ مهر ۱۲:۵۵
من هدفمو گم کردم ولی زندم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان