کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

چالش سوفی #3

چطوری جون دل! سرکیفی عزیز؟ =")

اینم از چالش سوم سوفی@-@ سوفی وی لاو یور چالشز! (چالشز.. "-" همینه که گفتم D:)

امروز بدک نبود، فقط اگه بخوایم استرساشو نادیده بگیریم '-' از استرس واسه امتحان بگیر تا...

+ تو بیانم... دارم وب بقیه رو میخونم*

مامانم میاد تو اتاق*

سریع برمیگردم رو وب اونی که داشتم میخوندم *آرتمیس بیشتر وقتا هم وب توئه '-' فکر کنم مامان و بابام دیگه قالب وبتو میشناسن "-"*

مامانم نگاه نمیکنه این دفعه و میره سر قفسه کتابام، چوب تزئینی هری پاتری که خودم درستش کردمو برمیداره*

«این مال توئه؟»*

صددرصد مال منه، چون تو اتاقمه:/ جواب میدم*

«خوبه، میتونم برای باغچه بذارمش پای گلا؟» ^-^*

میدونه من این چوبرو دوست دارم و  با اینکه یه عالمه چوب تو حیاط هست چوب منو میخواد =")*

«مــامـان:/»*

«باشه باشه '-' ایح :/» و میره*

چوبمم میبره =")*

مجبور میشم برم دنبالش و چوبمو بگیرم*

1- خودت رو از لحاظ ظاهر و چهره توصیف کن .

عامم... وایسین برم جلوی آینه *-*

خب... رفتم.. عامم، چشمام، مشکیه؟ هیچوقت نفهمیدم، احتمالا مشکیه، یه سری میگن قهوه ای تیرست یه سری میگن مشکیه، همیشه هم تو توصیف خودم تو وبلاگم یه بار گفتم مشکی یه بار قهوه ای تیره .-.

پوستم، پوستم اونقدر که باید و شاید خوب نیست.. جنسش.. شایدم به عنوان یه پسر خوب باشه.. نمیدونم.. نه خیلی پوستم سفید نه خیلی تیره.. یه چیزی تو مایه های گندمگون..

عامم، موهام، که معرف حضورتونن.. از موهام راضیم، مشکین، هردفعه یه یه شکلی میگیرن، کم مو نیستم، پرموئم تقریبا، راحت حالت میگیرن، مخصوصا بعد از حموم ولی من همت نمیکنم بهشون یه حالت بدم برای همین شورش میکنن خودشونو یه شکل عجیب غریب در میارن.. کلا موهامو دوست دارم.. خوبن..

چشمام.. خیلی درشت نیستن، خیلی ریزم نیستن، یه چیز متوسط.. رو به درشتی.. دیگه.. بینیم خیلی کوچیک نیست، خیلیم بزرگ نیست.. اینم یه چیز متوسط و مایل. لبام.. اصلا به صورتم نمیخوره، بی رنگ نیست و از نظر خودم خیلی وقتا واقعا قرمز میشه :"

قدم... یادمه گفتم یه متر و 64 سانتم D: و وزنم.. 46 کیلوگرم.. اینو دیگه واقعا نمیدونم خوبه یا نه، فقط میدونم من قبلا از همه بچه های کلاس وزنم کمتر بود.. حتی یه بار یکی از بچه های تپل کلاس اومد بهم گفت تو چرا انقدر لاغری؟ ._. منم اینجوری بودم که: نه والا، هروقت ازش پرسیدم میگم:")

دیگه... بدنمم باید بگم؟ :/ بدنم از اون تایپ عضلانیه.. برای یه پسر حداقل تایپ خیلی خوبیه TT

2- تا به حال داخل بیان کسی رو انفالو یا دیس لایک کردی ؟

آنفالو... احتمالا @-@ یادم نیست کی.. ولی احتمالا کردم.. ولی دیس لایک؟ فقط وقتی ببینم یه پستی قابلیت دیس لایک داره از سر کرم ریختن دیس لایکم میکنم و بعدش برش میدارم.. فقط میخوام ببینم چه حسی داره =")

3- معنی اسمت چیه ؟

کسی هست که معنی اسممو ندونه؟ "-"

عشق کتابم که.. عشق + کتاب = عاشق کتاب، کسی که کتاب را دوست دارد.D:

4- از بین مزه ها کدومی ؟ (تند یا شیرین یا تلخ یا ترش ) 

صددرصد ترش =") از شیرین خوشم نمیاد..

5-اغلب به خاطر چی وب های دیگه رو دنبال میکنی ؟

محتواهاشون ^-^

6-چند تا از عادت های روزانه ت که پیش پا افتاده ان رو بگو .

1. وقتایی که خستم حتما باید یه نسکافه رو بخورم@-@

2. بازی کردن با موهام، پیچوندشون، دست کردن توشون..

3.اول صبح قبل از همه چیز بیانو باز میکنم =)

4. آهنگ خوندن موقع درس خوندن..

5. یادم نمیاد دیگه :") ولی هرکی که باشه.. اگه از یه معلمی خوشم بیاد، از یه آدمی خوشم بیاد، از یه خواننده ای خوشم بیاد همه جا ازش تعریف میکنم و تا وقتی که بهم نگن باشه فهمیدیم دیگه نمیخواد حرف بزنی ادامه میدم ^-^

7-اگه معلم یا استاد میشدی ، کدوم درس رو برای تدریس انتخاب میکردی و معلمش میشدی ؟ چرا ؟

عامم... شاید اول میگفتم ریاضی.. چون دوستش دارم، ولی نه. شیمی، شیمی رو دوست دارم، جالبه؛ خیلیم میشه به دانش آموزا باهاش نزدیک شد و کمکشون کرد. تازه فانم هست D: صرفا یه درس خشک و حوصله سربر نیست "-"

8-چه رنگی روحت رو توصیف میکنه ؟

خاکستری-آبی =)

9- چه چیزهایی داخل بیان خوشحال یا ناراحتت کرده ؟ 

n نظر جدید و پاسخ جدید. وقتایی که انتظارشو ندارم، یهو میام بیان و میبینم بالای 5 تا کامنت دارم @-@؛ حرف زدن با دوستام، صفحه چتTT وقتی یکی بهم میگه کمکش کردم، وقتی با بقیه حرف میزنم و به دردودلاشون گوش میدم.. وقتی صلح درونی دارم، وقتی کتاب میخونم و مینویسم(که خیلی وقته نشده =") آخرین باری که با خیال راحت کتاب خوندمو یادم نمیاد..) وقتی یکم بهم میگه خوب مینویسم، وقتی اسممو هرچندکم ولی تو وب بقیه میبینم.. وقتی یکی *مثل خودم بعضی وقتا* توی پستش یکی از پستامو میذاره و یه چیزی دربارش میگه =") وقتی کسایی که دوستشون دارم برام کامنت میدن و باهام حرف میزنن.

 

ناراحتم که.. وقتی بقیه میدونن اینکار ناراحتم میکنه ولی بازم انجامشم یدن، وقتی بهم دروغ میگن، وقتی باعث میشن ناراحت بشم از اینکه بهشون اعتماد کردم، و مهمتر از همه، وقتی بقیه ناراحتن=)

10-فرزند کدوم بخش از طبیعت هستی ؟ 

قطعا آب *-* یا شاید بارون=)

11-دوست داری چه چیز از اعضای بی تی اس رو مال خودت کنی ؟

بی تی اسو دزدیدم، همشون الان مال منن ^-^

عامم.. مال خودم کنم؟ :/

نمیدونم.. امیدبخشیشون؟ =)

12- چه کتاب یا فیلمی روی زندگیت خیلی تاثیر گذاشت ؟

شازده کوچولو به عنوان کتاب و.. فیلم.. عامم.. نمیدونم. فیلمی ندیدم که رو زندگیم تاثیر گذاشته باشه.. اگه بخوایم یه فیلم بگیم که به این عنوان باشه.. انیمیشن روح=)

13- چطوری با بیان آشنا شدی ؟

نمیدونم@-@ (قسمت اول)

شما میدونین؟(قسمت دوم^-^)

14-دوست داری کجا قرار بزاری ؟ (قرار دوستانه یا عاشقانه هر کدومو گفتین )

قرار دوستانه یه جای شلوغ=) :

کافه، شهربازی، پارک، یا مثلا بریم یه شهربازی بزرگ که نزدیک آبه، نمیدونم شهربازی اینجوری هست یا نه ولی خیلی قشنگ میشه، بریم شهربازی و حرف بزنیم.. قدم بزنیم، بازیای مختلفی رو انجام بدیم.. تو همون شلوغی خوش بگذرونیم=)

عاشقانه هم.. برخلاف اون.. یه جای کاملا خلوت=) یه پارک خلوت، ساحل توی شب.. یا یه جایی که بشه توش غروب آفتابو دید :")

15-یه چیزی که خیلی تو دل مونده رو بگو .

امم... چیزی فکر نکنم باشه.. فقط مواظب خودتون باشید، و بقیه رو ناراحت نکنین. همین=)

16-شکلک مورد علاقت ؟

=)

:")

TT

T-T

D:

"-"

^-^/..

*-*

با تسکر از آرتمیس ^-^: =-=

17- نرم افزار هایی که بیشتر از همه ازشون استفاده میکنی ؟

امم... مرورگر، گوگل یه برنامست دیگه؟ :/ کروم، یوتیوب، فیلترشکن، عامم... همینا.. چقدر کم از برنامه استفاده میکنم:/ آهان.. تلگرامم هرازگاهی سر میزنم@-@

18-کار یا کارهایی که ازشون متنفرین ؟

1.دخالت کردن تو کار بقیه.

2.ناراحت کردن بقیه، عمد و غیرعمد.

3. اینکه خودتون یه کاری رو انجام ندین ولی بیاین بقیه رو به انجام دادنش تشویق کنین و یه جوری حرف بزنین انگار درموردش خیلی میدونین.

4.قضاوت کردن بقیه=")

5.تبعیض جنسیتی، هم برای زن و هم برای.. مرد. علاوه بر جنس بانوهامون.. خیلی وقتا برای جنس مرد هم تبعیض قائل میشن و مثل جنس بانوهامون یه سری کارایی رو بهشون تحمیل میکنن یه سری چیزارو سعی میکنن تو ذهنشون به صورت پیشفرض تنظیم کنن که باعث به وجود اومدن(اگه اون جنس ظرفیتشو نداشته باشه یا انقدر بهش تحمیل کنن که نتونه تحمل کنه) چندتا ناهنجاری اجتماعی میشه که خودتون مشاهده می کنیدش ^-^

6.(الهام گرفته شده از کیدو! D:) رعایت نکردن بهداشت فردی اجتماعی ^-^ و ماسک نزدن:/

19- حست نسبت به عید و سال جدید چیه ؟

حس خیلی خاصی ندارم... شایدم داشته باشم، نمیدونم.. ولی میدونم قراره همه چیز نو بشه و سال بعد سال خوبی میتونه برام باشه=) شاید بتونم رو کتابم کار کنم و سعی کنم نظرارو جواب بدم بیشترشونو.. درسامو بهتر از قبل کنم.. یه دوستِ پسر پیدا کنم حتی.. میتونه خیلی خوب باشه =))

20-علت زندگی کردنت چیه ؟

دوستام=)

چیزای قشنگی که توی دنیا وجود دارن.

و کارای جدیدی که میتونم بکنم=)

عشق کتاب=)

 

+میخواستم بازم از اون چیزای سانسوری بنویسم ولی فکر کردم شاید لوس بشه TT حالا هم خیلی خسته کننده شده پستم.. =")

+اصغرو میشناسین؟ همون آقا 41 ساله ای که خودم باشم و هیچکدوم باور نمیکنین=") از خودم یه عکس گرفتم که باور کنین ^-^ بفرماD:

+من باید همه کامنتای این پستو جواب بدم! میگی نه؟ نگاه کن TT

+عکس پست:")) چرا انقدر شبیه منه؟ اون عینکس موقع کار با لپ تاپ، اون لیوانش که من فکر میکنم نسکافست، اون موهاش =")

+الان یادم افتاد یه زمانی چقدر عاشق آبشار جاذبه بودم و همزمان چقدر ازش میترسیدم.. چی بود نشونمون میدادن؟ :/ فقط منتظرم یکی بیاد بگه مثلث تک چشم شانسی تو فیلم افتاده.. یا تموم نشونه های شیطانیش همینجوری الکی بوده:")

+یه اتفاقایی افتاده که باعث شده بیشتر از قبل بفهمم وبمو چقدر دوست دارم و بهش وابستم=))

۶۳ ۱۸
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۷:۵۰
فرست!!!

پاسخ :

بفرما @-@
سَمَر ‌‌
۲۰ اسفند ۱۷:۵۴
سکند؟!

پاسخ :

اینم مال تو =)
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۷:۵۶
سمر...تو اینجاهم هستی..😂😂
فکرشو بکن چند دقیقه پیش قرار بود چند وجب بالا تر تو خصوصی باشی...😂😂😑

پاسخ :

D:
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۰ اسفند ۱۷:۵۷
چه گیفش سوییتهTT
+تابلوعه عکسه رو از پینترست برداشتی یوهاهاهاD:
دفعه بعد واقعی تر نقش بازی کنD:::
++بی تی اسو دزدیدم الان مال منن چیههXDDDD
امیدبخشیشون که تو وجودت هست! یه چیزیو بگو که نباشه:>
+++مامانتو دوست دارمXD

پاسخ :

اوهوم TT
+نه بابا من مدلشون بودم واسه این عکس D: ازم اجازه گرفتن عکسو گذاشتن تو پینترست ^-^
+دزدیمشون =-=
وای... ممنونم =")))
+++ D:
سَمَر ‌‌
۲۰ اسفند ۱۸:۰۱
@آیسان
حرف نزن اصلا! بخاطر خودت میگم من که کلا هیچ کاره‌ام😂😂

پاسخ :

خیلی هم خوب...
عامم..
سَمَر ‌‌
۲۰ اسفند ۱۸:۰۲
@عشق کتاب
ممنون D:

پاسخ :

D:
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۰۲
@سمر
*کشیدن زیپ دهن* به نفع خودمه سکوت کنم! @_@
XDD

پاسخ :

امم.. @-@
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۰ اسفند ۱۸:۰۶
+اصن همون اصغر 40 ساله ام باشی ما دوستت داریم و خواهیم داشتD:
++ندزد دیگهh-h *اون ایموجیه که چشماش پر اشکه*

پاسخ :

+ *قلب نشون دادن اصغری D:*
++میخوای برات بفرستمشون؟ ^-^ خودشونم راضینD:
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۰۷
چیزی میخوای بگی میشنویم! =))
اممم...عامممم..چیه!؟
نگو که توهم فهمیدی منو سمر چه داشتیم میکردیم..!؟@_@

پاسخ :

چه جوابی بهتره بدم اینجا؟ D:
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۰ اسفند ۱۸:۰۸
+مث عکس پروفایل خندیدن*
++آره آره بفرستشون شوگا و جیهوپو عقد کنم بفرستم خونه بختD:

پاسخ :

+ D: *آرامش درون*
+باشه باشه@-@ الان میان ^-^
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۰ اسفند ۱۸:۱۲
+D:
++آخجوون آریگاتووووD::::::

پاسخ :

*رقصیدن*
آرتـــ ـــمیس
۲۰ اسفند ۱۸:۱۳
میدونید تو یکی از افسانه های اسکاندیناوی عدد 12 مقدسه؟ کامنتم رو غنیمت بشمارید "-"

پاسخ :

بله بله*-*
این کامنت مقدس همیشه در قلب من میمونه :")
Maglonya ~♡
۲۰ اسفند ۱۸:۱۴
7- نصف بیشتر کسایی که من دیدم این چالشو برن نوشتن شیمی XD
خودمم نوشتم شیمی "-"... شیمی چقدر خواهان داره ینتبانتسبا TT

پاسخ :

ما از عاشقان شیمی هستیم =")
*شیمی میخواند*
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۱۵
هومم...در ملا عام یجوریه*-* منم الان نمیدونم با کامنتای پست جدیدم چه کنم! @_@
ولی جدن تا کی این قضیه(؟) قراره هیدن(!) بمونه!؟ @_@

پاسخ :

نمیدونم... @-@
تا همیشه؟ D: تا وقتی که وقتش فرا برسه؟ تا وقتی که اون بگه؟ نمیدونم.. از خودش بپرس U_U
Maglonya ~♡
۲۰ اسفند ۱۸:۱۷
آقا@-@
شگفت زدم کردی@-@
خیلی سریع جواب دادی@----@
درود بهت@-------@

پاسخ :

از شما درس گرفتیم اصلا..
تشکر فراوان "-"
خاک زیر پاتونیم..
+ایح:/ خاک زیر پاتونیم همیشه یه جوری بوده:/
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
۲۰ اسفند ۱۸:۲۰
واقعا خیلی باحال به چالشا جواب می‌دی =)))) مدل جوابت به سوال 13، خیلی خوب بود =))))))

هم‌سن نیستیم، هم‌جنسم نیستیم، ولی تقریییبا هم‌قدیم :| و اگر یک ماه پیش بود، هم‌وزن هم حساب می‌شدیم :/ هعیییی امان از کم‌تحرکی :///

+ شبیه تصوراتم نبودی ولی. انتظار داشتم ترسناک‌تر باشی :دی.

+ اگه واقعا می‌خوای متحول بشی (:دی) و مصری که کامنتا رو جواب بدی، به نظرت اگه از روی تایید خودکار برداری‌شون، بیشتر ترغیب نمی‌شی به جواب دادن؟ :دی
شاید اون بالا همیشه نوشته باشه «n نظر منتظر تایید» بره رو مخت =)))))

پاسخ :

خیلی ممنون=")))

اوه :| چقدر.. جالب.. فکر کنم من وزنم کمه.. برای یه پسر احتمالا باید بیشتر از این حرفا باشه :"

+ترسناک ترD: شایدم به خاطر قرمز گفتن لبامه، اوجوری که فکر میکنین نیست، فقط کمرنگ نیست:") همین^-^

+یه بار همین به ذهنم امد.. ولی یادم رفته بود :/ ممنون که دوباره بهم گفتییی ^-^ امتحانش میکنمD:
aramm 0_0
۲۰ اسفند ۱۸:۲۴
هنوز بقیه سوالا رو نخوندم اومدم واسه قدت بهت فوش بدم برم من 158 عم-_-

پاسخ :

فکر میکردم قدم کوتاهه '-'
*فحش را میپذیرد*
D:
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۲۵
عه کلا عدم نمایشش کردی!
اینجوری بهتر شد باید از اول خصوصی میدادم! @-@

پاسخ :

حواسم نبود -_-
راست میگیا..
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۲۸
من گفتم فقط اون تیکه رو که برات مشخص کردم سان کن!
*-*
من همیشه راست میگم (-B

پاسخ :

عه:/
میخوای یه بار دیگه بنویسی؟ البته به نظرم بعدش به خودشم بگو ^-^
اون که صددرصد D:
aramm 0_0
۲۰ اسفند ۱۸:۲۹
کوتاه؟-_-

راستی، خطر رفع شد؟@_@

پاسخ :

نیست؟ "-"

نه.. ولی دیگه برام مهم نیست.. هست ولی تصمیم گرفتم.. مثبت اندیش باشم:") مطمئنم کسی نیومده از اون موقع تاحالا *به خود دلداری دادن*
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
۲۰ اسفند ۱۸:۳۰
+ منظورم از تصورم و ترسناک‌تر، عکسی بود که گذاشتی‌ هاااا؛ نه توصیفت توی سوال اول :))))))

پاسخ :

+آهان @-@ اصلا انقدر آدم تو نقشش فرو میره که عکس اصلیشو فراموش میکنه.. هعیی.. من همیشه حتی تو همین ایام پیریم زیباروام.. وقتی دل آدم لطیف باشه صورتشم لطیف میشه=")
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۳۳
نمیخواد دیگه! عه! تو چیکار داری!
میرم به خودش میگم *-*
×_^
#خوددرگیری مجدد :دییییییییی

پاسخ :

خوبه ^-^
بهم بگو بعدا چه واکنشی نشون داد..
=))
سَمَر ‌‌
۲۰ اسفند ۱۸:۳۵
@آیسان
میری میگی واقعا؟!! :/

پاسخ :

احتمالا تا الان فهمیده... آیسان بهش گفتی؟ =)
آرتـــ ـــمیس
۲۰ اسفند ۱۸:۳۷
وبلاگ من؟ نمی دونم چرا ذوق کردم...چخلمقثض :)))

6. پنج و چهاررر!! منم همینطور*-*
13.عالی بود :)))
16.پس =-= چی؟ D:

وای آقا اصغر چه پر ابهتین!^-^ احساس می کنم از اون مردایی هستین که از بیرون خیلی بزرگ بنظر میان و از درون از اون مرد کیوتان (!) ^-^

داری نظرات رو جواب میدی!! بهت افتخار می کنم TT XD

پاسخ :

آره! *-* همیشه یا میان دارم وب تو رو چک میکنم یا میرم رو وب تو و همینجوری چکش میکنم D:

6.خوبه *-*
13. =))
16. ای وای! :| پادشاه ایموجیامو یادم رفت =-=

بله بله:") بالاخره یکی درون پشمکی منو کشف کرد =")) خدایاشکرت ^-^

آره TT حس رهایی میکنم :"))
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۳۷
@سمر
موضوع اصلی رو که قبلا خیلی قبلا بهش گفتم! @_@
بعدشم الان نگرفتی میخوام کجا برم!؟ #_#

@عشق کتاب
با اینکه خیلی فوضول شدی :))))) ولی باشه بهت میگم چی گفت! *-*

پاسخ :

@-@

باشه باشه=")
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۳۹
@عشق کتاب
آره گفتم بهش..میدونی خودش از زیر زبونم بیرون کشید پسرررر! =))

پاسخ :

*-*
سَمَر ‌‌
۲۰ اسفند ۱۸:۴۳
@آیسان
نه، نگرفتم "-"

پاسخ :

"-"
سَمَر ‌‌
۲۰ اسفند ۱۸:۴۴
@آیسان
در هر صورت منو در جریان بذار! "-"\

پاسخ :

و من "-"
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۴۵
@سمر و عشق کتاب
رفتم ازش پرسیدم =)) دیده..:"))

پاسخ :

اوه! سین کرد؟ بهمون بگو چی نوشت بعدا =)
سَمَر ‌‌
۲۰ اسفند ۱۸:۴۶
@آیسان
اینجا کجاس؟ من کیم؟ چرا هیچی نمی‌فهمم؟ "---"

پاسخ :

"-"
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۴۶
@سمر!!
بیام خصوصیت بگم؟!
یبار دیگه کامنتای اینجارو مرور کن..xDD

پاسخ :

^-^
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۴۹
آره سین کرد جوابم داد..:))

پاسخ :

چی گفت؟ @-@
سَمَر ‌‌
۲۰ اسفند ۱۸:۴۹
@آیسان
من که چیزی نفهمیدم، آره بیا بگو "-"

پاسخ :

"-"
+چی بگم آخه؟ D:
آرتـــ ـــمیس
۲۰ اسفند ۱۸:۵۲
@آیسان و سمر
به منم توضیح بدید "-"\

پاسخ :

*-*
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۵۳
@آرتی
هیچی ولش کن دیگه مهم نیست..

پاسخ :

اینو که خوندم مطمئن شدم..
سَمَر ‌‌
۲۰ اسفند ۱۸:۵۳
گرفتم! :)

پاسخ :

*رقصیدن و برف شادی در هوا*
آرتـــ ـــمیس
۲۰ اسفند ۱۸:۵۷
قضیه چیه...هیدن چیه..."-"

@آیسان
یک درصد فک کن من ول کنم^-^\

پاسخ :

هیدن چی نیست کیه @-@ بعدشم ما اصلا منظورمون اون هیدن نبود، هیدن= پنهان بود ^-^

^_^
Aysan ~°
۲۰ اسفند ۱۸:۵۹
متاسفانه باید ازتون خداحافظی کنم..:)
Cloudia Hirai
۲۰ اسفند ۱۹:۱۲
بی تی اس مال منه :)))))))
+چرا همه ی مامانا شبیه همن؟
++امروز گوشیم داشت زنگ میخورد روش نوشته بود بابا .... مامانم اومده میگه این کیه :| کیو بابا سیو کردی؟ :| چرا باید این "بابا" بهت سر کلاس زنگ بزنه؟:|
*محو شدن در افق*

پاسخ :

مال خودمه ^-^
+نمیدونم واقعا @-@
+خدای من XDD کیو بابا سیو کردی؟ D:
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
۲۰ اسفند ۱۹:۵۶
من از بس موهامو می پیچونم همش گره میخورن و مجبور میشم با قیچی جداشون کنم.. وقتی استرس دارم اینجوری میشم و واقعا رو اعصابمه..
+ چقدر جواباتو دوس داشتم((":

پاسخ :

آره.. فقط من با قیچی جدا نمیکنم موهامو و.. دیگه برام شده یه عادت، از بس انجامش دادم میبینم نشستم دارم پستای بیانو میخونم و دارم موهامو میپیچونم :") و واقعا رو اعصابه..
+خیلی ممنون =") اونا هم تو رو دوست دارن ^-^
ناشناس
۲۰ اسفند ۲۱:۲۳
چه خبر؟

پاسخ :

سلامتی.. تو چه خبر؟
:/
ᕼᗩᑎᗩ ...
۲۱ اسفند ۰۱:۴۱
صرفا جهت محو نبودن @-@
همه کامنتا رو هم خوندم!
( سعی کردن برای تبدیل شدن به حنای قبلی D:)

پاسخ :

وی حنای قبلی را دوست دارد ^-^
خیلی هم خوب @-@
MOMO TEORIO
۲۱ اسفند ۰۹:۰۵
خیلی خیلی ممنونم که توی چالش شرکت کردی ^^ 💖💖✨💖

پاسخ :

من از تو ممنونم که این چالشارو درست میکنی =)))
Honey Bunch
۲۱ اسفند ۰۹:۰۵
عکس بالای پستو دوست داشتم :")
وای آبشار جاذبه ... یادش بخیر واقعا*پاک کردن اشک ها*
من همیشه فکر میکنم توی آبشار جاذبه عشق کتاب شبیه دیپر ــه .
و ... اون عکسه :/

پاسخ :

منم =")
من یه زمانی خیلی باهاش خاطره داشتم:")
دیپر.. واوو =)
خودمم ^-^ باور کن.. *آبمیوه*
Honey Bunch
۲۱ اسفند ۰۹:۰۷
@آیسان
چی شده ؟ :/ باور کنین اگه یکی دیگه ــم وبشو ببنده بره ... دیگه طاقت ندارم

پاسخ :

وبشو بست :")
Honey Bunch
۲۱ اسفند ۰۹:۰۸
جدیدا تو وب همه احساس غریبی میکنم :/

پاسخ :

چرا؟ *-*
سَمَر ‌‌
۲۱ اسفند ۱۱:۵۳
@آرتمیس
یه درصد فکر کن ما بگیم ^^

@عشق کتاب
ابتکارتو دوست داشتم! ;)))))

پاسخ :

*شانه بالا انداختن*

خودمم ابتکارمو دوست دارم=") *در آغوش گرفتن ابتکارش*
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۱ اسفند ۱۲:۲۷
فقط چون گفتی همه ی کامنتای این پستو جواب میدی دلم خواست کامنت بدم....
..........حالتون خوبه؟′-′....

پاسخ :

@-@
بله بلهD:
حال شما خوبه بانوی من؟ =)
آرتـــ ـــمیس
۲۱ اسفند ۱۲:۲۸
@سمر
گرفتممم....یوهاهاها^-^

پاسخ :

*پرتاب کردن گوله های برف شادی در آسمان ^-^*
برو ببین اونو :/ نوشتمش:| از دیشب منتظرم بگین مزخرفه.. :")
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۱ اسفند ۱۲:۳۵
D': تا کامنت دادم رفتم دیدم ازت کامنت دارم
تا اونو جواب دادم اومدم دیدم ازت جواب دارمD':
(میشه از کسی جواب داشت اصلا؟=/)

آری آری منم خوبم....

پاسخ :

اینو من یه بار تجربه کردم D:
بسی باحاله ^-^

خیلی خوبــه که خوبی@-@
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۱ اسفند ۱۲:۴۰
اوهوم باحاله...
اوهوم خوبه...
*وی حوصلش سر رفته و میخواد مجبورت کنه کلی کامنت بی معنی و جواب بدی چون گفتی همشونو جواب میدی*

پاسخ :

خیلی خوبه..
خیلی خوبه..
*وی هم مشکلی نداره.. میخوای حرف بزنیم؟ چرت و پرت بگین جواب میدم ^-^*
آرتـــ ـــمیس
۲۱ اسفند ۱۲:۴۰
نظرمو گفتم اونجا...*-*
وای پسر اصلا به دیدن یک پاسخ جدید از وبلاگ عشق کتاب عادت ندارم :|

پاسخ :

میرم ببینم @-@
وای XD خیلی خوبه که.. میتونیم جشن بگیریم :") *جشن گرفتن*
Cloudia Hirai
۲۱ اسفند ۱۲:۴۰
راستشو بخوای بابامو بابا سیو کردم -_-

پاسخ :

واوو.. چه جالب @-@
بابات کیه؟ :/ بابات کیه که بابا سیوش کردی؟ هان؟ *-*
آرتـــ ـــمیس
۲۱ اسفند ۱۲:۴۵
حالا میشه کامنت های قبلی هم جواب بدی؟ لطفاTT

پاسخ :

کامنتای چه پستی رو؟ @-@
بگو سعی میکنم جواب بدم:") اصلا میخوام از عید همه کامنتامو جواب بدم:")
#ما میتوانیمم! ^-^
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۱ اسفند ۱۲:۴۸
راستی تو تایپ شخصیتیتو بهم نگفتی(′-′*) . . .
الان که باید چرت و پرت بگم ذهنم از چرت و پرت خالی شد-__- حالا کافیه یه دقیقه بخوام جدی باشم...

پاسخ :

آرتمیس تایپ شخصیتمو میدونه ^-^ چی بود آرتمیس؟ *پیچیدن به کوچه علی چپ*
وای.. -_-
اگه آرتمیس نگفت خودم میگم^-^ *پارک کردن در کوچه علی چپ*
لازم به ذکره خیلی وقته تست ندادم.. باید یه بار دیگه تست بدم، شخصیتم احتمالا تغییر کرده:")
Cloudia Hirai
۲۱ اسفند ۱۲:۵۲
مزاحم تلفنیه @_@ خجالت کشیدم بگم به مامانم به همین خاطر بال سیوش کردم +_+

پاسخ :

میدونستم! *-*
بالاخره گفتی.. الان به مامانت میگم^-^
سَمَر ‌‌
۲۱ اسفند ۱۲:۵۲
@آرتمیس
جدا؟! چجوری؟ "-"

@عشق کتاب
همه ی کامنتای اینجا رو جواب دادی... باورم نمیشه...
تو یه قهرمانی TT

پاسخ :

@-@

من یه قهرمانم TT باورم نمیشد بتونم انجامش بدم.. ولی انجامش دادم.. من تونستمTT
*بالا بردن جام و تشویق شدن توسط ملت*
آرتـــ ـــمیس
۲۱ اسفند ۱۲:۵۳
اول همه کامنت های منو جواب بده^-^ من رو بزار تو اولویت^-^

پاسخ :

چشم چشم ^-^
*درخواست رشوه *
آرتـــ ـــمیس
۲۱ اسفند ۱۲:۵۳
@مانامی
enfj عه :") و انصافا بهش میاد! D:

پاسخ :

="))
آرتـــ ـــمیس
۲۱ اسفند ۱۲:۵۷
*رشوه دادن*

پاسخ :

*رشوه گرفتن*
حتما انجام میدم خانوم؛ اصلا مگه میشه انجام ندم؟ دستوراتتون رو چشم مائه ^-^
*چپاندن دلارها در جیبش*
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۱ اسفند ۱۳:۰۵
منم همیشه بعد یه مدت با ترس اینکه نکنه تایپم عوض شده باشه دوباره تست میدم ولی عوض نمیشه@-@ خیلی خوشحالم که عوض نمیشه...
خیلی تایپمو دوست دارم″^″

+حقیقتا خیلی دلم میخواست چند تا کامنت خالی یا ایموجی بفرستم ببینم جواب میدی یا نه...

@آرتمیس
تشکر@-@
شی‍ ‍فته
۲۱ اسفند ۱۳:۰۵
تایپ enfj چه مدلیه؟؟
*وی هیچ واکنشی به محتوای پست نشان نمی دهد:/"*

+این سوالو شصت دفعه پرسیدم و هنوز پاسخی دریافت نشد:/// انقد کامنتات زیاده که نمیتونی جواشونو بدی؟؟'-'
ᕼᗩᑎᗩ ...
۲۱ اسفند ۱۵:۴۵
واو بالاخره جواب دادی "-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان