کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

*برچسب «موقت» را چسباندن*

من واقعا نمیدونم چرا ولی یه قالب جدید میخوام:/ قالبم.. حس میکن قالبم اونقدر که باید و شاید و کیوت و سافت نیست، بیشتر زمخت(!) و بزرگونست -_-

میدونین.. منظورم از قالب کیوت و سافت... قالب آرتمیسه، یا موچی، یا حتی مائو، و قالب کسی که نمیدونم چرا هروقت میرم وبش میخوام از سادگی و قشنگی و کیوتی قالبش که در ظاهر و باطن چیز عجیبی نداره سرمو بکوبم تو دیوار:/ یومیکو -_-

و نمیدونم چه نوعی باشه، اصلا چه قالبی باشه، چه بک گراندی داشته باشه، هرچی میگردم میبنیم بک گراند کتابخونه میاد به وبم و خب... این تکراری و قابل پیشبینیه، هرچی نباشه مثلا اینجا کتابخونس...

خدایا... واقعا نمیدونم چیکار کنم... از یکی دونفرم کمک گرفتم ولی میترسم بهشون زحمت بدم، آخه یعنی چی که خود نویسنده وب نمیدونه چه قالبی دوست داره داشته باشه؟ فکر کنین انقدر زحمت میکشه کسی که کمکم میکنه قالبو درست کنم بعدش اونی که میخوام نشه، قالبه بی نقصه ولی من نمیخواستمش... لعنتی..

+دقت کردین روز به روز میگذره دارم خودمونی تر میشم؟ قبلا اینجوری بودم مثلا که:

«خب... اهم، من.. مـ.... من عشق کتابم و میخوام بهتون کتاب معرفی کنم، خواهش میکنم ازم بدتون نیاد و نظر بذارین...»

و حالا اینجوریم که

«هی داداش، من قالب میخوام، نمیدونم چجوری و چرا دارم از تو میپرسم ولی قالب میخوام! :/»

۱۴۵ ۳۳
آرتـــ ـــمیس
۲۵ بهمن ۱۷:۵۷
بهت کمک می کنم اگه بخوای!
و فرستD:

پاسخ :

باشه =))
فرست... خدایا *بر سر کوبیدن*
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۲۵ بهمن ۱۷:۵۷
فرستت

پاسخ :

نشدی.. یوهاهاها!
*-*
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۲۵ بهمن ۱۷:۵۷
آرتمیسسسسXD

پاسخ :

XD
⭐🌕 тαяα
۲۵ بهمن ۱۷:۵۸
خدا😂🤭

پاسخ :

*مقدم اولین کامنتتان را گرامی میداریم:دی*
D:
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۲۵ بهمن ۱۷:۵۸
من وسطش رفتم به خالم یچی بگم آرتی نظر دادد تففففXDD

پاسخ :

خداXDD
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۲۵ بهمن ۱۷:۵۸
اگه بخوای من کمک میکنم*^*
+همه خودمونی شدیم:|

پاسخ :

ممنونم@-@
+ دست زمان هممونو به اینجا کشوند..
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۵ بهمن ۱۷:۵۹
کمکی از دست من برمیاد؟ من خیلی از قالب درست کردن و ور رفتن با کد و تنظیماتش خوشم میاد*-*...
فکر کنم یه بکگراند که شبیه کتابخونه باشه ولی تکراری نباشه هم داشته باشم تو گالریم*-*...
البته برای قالب درست کردن تو بیان زیادی تازه کارم ولی دوست دارم درست کنم*-* حتی اگه کسی استفاده نکنه*-*....
کمکی ازم برنمیاد؟*-*...

پاسخ :

خیلی ممنونم! =))))
الان میگم کی قالب درست کنه کی نه @-@ ولی بازم ممنونم *-*
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۵ بهمن ۱۸:۰۰
همه قشنگ پایه بودنا...

پاسخ :

آره...
Maglonya ~♡
۲۵ بهمن ۱۸:۰۰
واااح((":
از اونجایی که قالبم مثل بچم میمونه هر وقت کسی ازش تعریف میکنه ذوق مرگ میشم((": *اکلیل*

هـــی!!!
من شدیدا پایه ام برای این که کمکت کنم به قالب مجهول مورد نظرت برسی D:

پاسخ :

*پرت کردن اکالیل(!) در هوا*
خب کیوته دیگه *-*

ممنون! =))
Honey Bunch
۲۵ بهمن ۱۸:۰۳
نمیدونم چرا عشق کتاب قبلی رو بیشتر دوست داشتم
از من ناراحتی ؟

پاسخ :

نه بابا چرا ناراحت باشم بانوی من؟ ((= نوشتم که برات، بازم برات مینویسم:)
دیگه این حرفا رو نزنیا... و از عشق کتاب قدیمی بیشتر خوشت میاد، چه تغییری کردم که ازش خوشت نیومده؟
King of the Book
۲۵ بهمن ۱۸:۰۴
اوه... پایه ها رو... فکرشو نمیکردم:دی

پاسخ :

بشین به درسِت برس بدبخت*سرتکان دادن از روی تاسف*
Hananoko ~♡
۲۵ بهمن ۱۸:۰۶
منم پایه م !!

پاسخ :

تشکرات فراوان! (=
mochi ^-^
۲۵ بهمن ۱۸:۰۷
خوب من یه سری مراحل رو طی میکنم برای قالب درست کردن"-"اول رنگ موردعلاقه خود را انتخاب میکنم که دوست دارم برای قالب باشه..
سپس میروم بک گراند مورد نظر را از پینترست استخراج کرده و سپس به سمت وب عرفان رفته و یکی از قالب هایش را انتخاب و بعد مراحل بعدی را طی میکنمD:

پاسخ :

وای... چقدر حساب شده 0-0 من همینجوری میشینم دنبال بک گراند میگردم تا بعد ببینم کدوم عکس بهش میاد @-@
mochi ^-^
۲۵ بهمن ۱۸:۰۸
و همچین هر خدماتی رو بخوای در خدمتم عشق کتاب((=

پاسخ :

خیلی ممنون! ((=
Fluffy .jm
۲۵ بهمن ۱۸:۰۸
عه درد مشترک: D
منم همش دنبال یه ایده ام:/

پاسخ :

هعیی...
King of the Book
۲۵ بهمن ۱۸:۰۹
آقا من الان عذاب وجدان میگیرم یکی رو انتخاب کنم اون یکی رو انتخاب نکنم:/

پاسخ :

18 نفر تو وب آنلاینن!
این بیشترین تعداد آنلاینی های وبم بوده @-@
+چرا دارم اینارو به تو میگم؟ :/
Magi ˙·٠
۲۵ بهمن ۱۸:۱۶
فاز کازینو برداشته و کارتش را روی میز میکوبد* منم پایم!

پاسخ :

خدایا XDDD
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۵ بهمن ۱۸:۱۷
آقا اصلا منو انتخاب نکن@-@
من تازه کارم@-@ U-U

پاسخ :

عه... باشه @-@
تازه کارم باشی، همین که اومدی گفتی پایه ای خودش از همه بهتره ^-^
تازه... من از تو بدترم:/ هرچقدرم تازه کار باشی.. :)
Baby Blue
۲۵ بهمن ۱۸:۲۰
منم هستم!

پاسخ :

خب من الان از بین این گلهایی از گل های بهشت کدومو انتخاب کنم T-T
ناراحت میشن بقیه اگه یه نفرو انتخاب کنم.. :")
+21 @-@

آرتـــ ـــمیس
۲۵ بهمن ۱۸:۲۱
@آیلین
یوهااهااXD

@عشق کتاب
نه ترو خدا...عذاب وجدانم می خوای نگیری؟:/ یه عده اومدن میگن حاضریم هرکاری میخوای برات بکنیم بعد تازه میخوای بینمون انتخاب کنی؟:/ یه وقت برات کم نباشه سینیور؟:/D:

پاسخ :

آقا آقا شورش جنبش و ایستادگی رو ندم توش:/  خب نمیتونم همه رو انتخاب کنم که T-T یادم میمونه ولی نمیشه... هعیی *ناراحتی*
Baby Blue
۲۵ بهمن ۱۸:۲۲
امیر صب کن...

@آرتی
همین الان تو گالریم یه عکس پیدا کردم مطمئنم عاشقش میشیTT الان برات میفرستمTT

پاسخ :

*صبر کردن*

واوو... یعنی چی میتونه باشه؟ *-*
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
۲۵ بهمن ۱۸:۲۲
قالب کسی که نمیدونم چرا هروقت میرم وبش میخوام از سادگی و قشنگی و کیوتی قالبش که در ظاهر و باطن چیز عجیبی نداره سرمو بکوبم تو دیوار:/ یومیکو -_-
_________________
لنتی این اولین باوره کسی اینجوری از قالبم تعریف میکنه:"""""
اشک تو چشمام جمع شد:""""
ب قول مائو قالبم مث بچمه:"""

عام ببین من یه تجربه دارم
اونم این که هر چقدرم بقیه بتونن تو قالب ساختن کمکت کنن، در نهایت باید طرح نهایی از خودت باشه تا باب میلت باشه و خودت خوشت بیاد
ولی اگه استایل قالب من یا مائو و.. رو دوست داری ، استایلش قالب شماره ۴۷ عرفانه
استایل های دیگه هم قشنگن
مثل استایل قالب کیدو
اونم خیلی من می پسندم
همشون مال عرفانه

+ همینجوری خودمونی خیلیم بهتره<:

پاسخ :

=)))
خواهش میکنم! @-@


واو... خیلی از ممنون از حرفی که زدی((=
حتما ازش استفاده میکنم:دی

+اون که صددرصد *-*
Moony :)
۲۵ بهمن ۱۸:۲۵
سلام=)
ببین رفیق هر چند وب خودم مالی نیست و خعععلی سادس.ولی از پسش برمیام که کمکت کنم.گمونم...

پاسخ :

سلام=)
خیلی ازت ممنونم((:
‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌
۲۵ بهمن ۱۸:۲۷
هرچقدرم بد باشی از من که تازه کارم بدتر نیستی!@-@
بالاخره با کدای بیان بیشتر از من آشنایی...
من هنوزم بعد این همه مدت هردفعه با کامپیوتر میرم تو وبلاگم ده تا کد اشتباه پیدا میکنم که باید تغییرش بدم=/
+به خاطر اینکه پیشنهاد از افراد قدیمی تر و ماهر تر اومده بود استعفا دادم وگرنه هنوز به خودم ایمان دارمU-U😂

پاسخ :

اصلا هردوتامون تو یه سطحیم... خوبه؟ @-@

+اون که بله، ایمان داشته باش به خودت... منم ایمان دارم، D:
سَمَر ‌‌
۲۵ بهمن ۱۸:۳۶
منم همین مشکلو دارم -_-

پاسخ :

ای بابا -_-
Aysan :)
۲۵ بهمن ۱۸:۵۰
دوستان حاضر دیگه ایی هم هستن!
ولی خب منم هستم! *بردن دست راست بالا*
شاید باورتون نشه ولی الان غیر از قالب اصلیم پونصد مدل قالب دیگه هم درست کردم ولی فعلا نمیخوام عوض کنم../

پاسخ :

پسرر... چقدر شماها خوبید@-@
Baby Blue
۲۵ بهمن ۱۸:۵۴
الان بهتری؟XD

پاسخ :

بلی D:
Aysan :)
۲۵ بهمن ۱۸:۵۷
خبر نداشتی؟! XD
macho picho
۲۵ بهمن ۱۸:۵۷
من که از اولی که اومدم تو بیان همین قالبی رو که میبینید دارم .

پاسخ :

ای بابا..
نمیخواستین عوض کنین؟ *-*
Aysan :)
۲۵ بهمن ۱۹:۰۹
راستی قالب مائو و یومیکو خیلی قشنگ و کیوته :))
ولی بدیش اینه که این قالب 47 رسپانسیو نیست! =/

پاسخ :

اوهوم=))
تو هم انگار چلوهفتی شدیاD:
Cloudia Hirai
۲۵ بهمن ۱۹:۲۹
منم میتونم کمک کنما ! D:
میتونی قالب وبمو ببینی D: ! خیلی دوست دارم با شما دوست بشم ! نمیدونم قالب بهونه ی خوبیه یا نه D:

پاسخ :

خیلی ازت ممنونم@-@
قالبت خیلی قشنگه (: و دوست؟ تو دوبار دیگه که باهامون حرف بزنی باهامون دوست میشی دختر! =)) بهونه نمیخواد کهD:
aramm 0_0
۲۵ بهمن ۱۹:۳۴
ببین من خودمم دنبال یکیم قالبمو ویرایش کنه، پس متاسفانه پایه نیستم ستونم=]
بیشوخی؛ هروقت پایه هاتو(!) گلچین کردی بقیه رو بده من ببرم ببینم باید با قالبم چیکار کنمT-T

پاسخ :

*به ستون پشت سرش تکیه میدهد و ستون «آرام» را میبیند*
بیا اینم پایه هام، ببین کدومشون برای تو هم ستونن برشون دارD:
دارم عذاب وجدان میگیرم:/ انگار کارمندای مائن://
aramm 0_0
۲۵ بهمن ۱۹:۳۶
بچه ها.. کسی از استلا خبر داره؟

پاسخ :

نه.. هیچی.
بهشم پیام داد، دید جواب نداد.
فاطیما :)
۲۵ بهمن ۱۹:۴۱
سلااام:)))
اولین کامنتم در وب شماست به نظرم:)
قالب قشنگه *_*
منم به این درد دچارم :/

پاسخ :

سلام سلام=)))
ای وای.. واقعا؟ *-*
خوش اومدین =)))
قشنگرم میشه ((:
ای بابا:/
جهانِ هیچ
۲۵ بهمن ۱۹:۵۵
هعی منم باید بگم هی آبجی یه قالب‌میخوام...
می‌دونی نه که جهان هیچم هیچ قالبی بهم نمیاد :(

پاسخ :

خدایا... :(
Nobody -
۲۵ بهمن ۲۰:۱۰
منم هستم اگه خواستی D:

پاسخ :

خیلی ممنون=)
هلن پراسپرو
۲۵ بهمن ۲۰:۲۴
*از آنجایی که وی از ترس خراب کردن قالب، سال به سال بهش دست نمیزند، به آرامی از پس زمینه جیم میشود*
💚DORIS ‌💚
۲۵ بهمن ۲۲:۰۶
@-@⁦☝️
💚DORIS ‌💚
۲۵ بهمن ۲۲:۰۸
@ارام
من خبر ندارم...
میگم
بریم مخ بیانو بخوریم شمارش رو بده 0__0
aramm 0_0
۲۶ بهمن ۰۷:۴۴
@حنا
منم بهش کامنت خصوصی دادم نمیدونم چرا جواب نمیده؛ نگرانشم...
XD تا شماره شو نگیریم اروم نمیگیگیریم✊
mochi ^-^
۲۶ بهمن ۰۸:۲۱
@آرام
نمیدونم..این حجم از غیبت برای استلا خیلی پیش نمیومد:(

پاسخ :

مخصوصا اینکه جواب نمیده اصلا:((
mochi ^-^
۲۶ بهمن ۰۸:۲۲
@بازم آرام
آره..منم بهش خصوصی دادم دو روز پیش جواب نداده هنوز..

پاسخ :

من 2 بار خصوصی دادم دو سه ساعت بعدش دید جواب نداد، از برندا هم پرسیدم خوبین چطورین گفت خوبیم.. اگه تا ظهر خودش نیومد خودم میارمش ^-^
Cloudia Hirai
۲۶ بهمن ۰۸:۳۳
جدی؟! D:
چه خوب پس دوستیم؟! D:

پاسخ :

بلی:دی
نیستیم؟ D:
Cloudia Hirai
۲۶ بهمن ۰۸:۴۲
هوووررراااا *-*
منو میتونی کلودیا هیرای ، هیرای و یا کلودیا صدا کنی @_@

پاسخ :

هیرای... اسم خیلی قشنگیه=)))
Cloudia Hirai
۲۶ بهمن ۰۸:۴۶
ممنون ولی اسم واقعیم غزله *_*
book friend
۲۶ بهمن ۰۹:۰۷
سلام
من میخوام عضو وبلاگ شوم چطوری؟

پاسخ :

سلام=)
باید اول سرچ کنید «بیان» و روی اولین نتیجه بزنید، وارد عضویت بشین و مراحلشو طی کنید و حسابتونو بسازینD:
اگه مشکلی بود بهم بگین=)
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۰:۱۰
آره آره منم چلوهفتی شدم! : )
#چلوهفتی_می_شویم!
#این هشتگ را منتشر کنید😂
مثل اینکه خودتم میخوای به جمعمون بپیوندی!😍
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۰:۴۴
اینجا رو! T^T
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۴
واااااااااااااایییییییییییییی
اینجاااا رووووو
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۴
مبارررکههههههههههههههههه
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۵
#چلوهفتی_می_شویم!!!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۵
واااااااییییییییییییی
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۶
*جابه جا کردن مرز های کامنت آشفته*
"بیا کمک مرز خیلی سنگینه دستم شکست*
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۶
خداااااااااااا
خیلیییییییییییی خوشگلههههههههههه
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۶
عااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییی
شدهههههههههههههههه
*دیوانه شدن*
Maglonya ~♡
۲۶ بهمن ۱۱:۲۶
آیسان آرامش خودتو حفظ کن XD
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۷
*خنده های شیطانی*
همه رو با کارت دعوت فرستادم وب هانی خودم اینجام دارم ذوق مرگ میشم -_-
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۷
@مائو
نمیییییییییییی تونمممممم
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۸
واااااااااااااااااییییییی
هشتگ جدید:"
#چلوهفتیان_دیوانه"
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۲۸
اینجا فوق العاده شدههههههههههه
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۰
حس میکنم یچیزی کم شده XD
نه که قالب قبلی خیلی پهن بود!
الان از wrp هزار فک کنم شده 680!!!!
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۳۲
پسرررر
من چرا هِی میام اینجا که بازم قالبو ببینم؟ TT
خیلی قشنگ شده لعنتی =""""]
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۲
ولی در کل
خیلی خوردنی.گوگولی.دوست داشتنی.با نمک.کیوت.شیک.و...................... شدهههه
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۲
@سمر
پس من حق دارم قاطی کنم!
قلیهلتییخهلتعسیخهلتعخیقهلتعیخهنلتع/هیقلتیهسنقلتهخ/کینق
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۴
اینجا عالیییییییییی شده!!!!!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۴
چجوری بگم!!!!!
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۳۵
@آیسان
حق داری... حق داری... هقققق T-----T
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۵
#چلوهفتی_می_شویم_و_خواهیم_شد
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۵
@سمر
حقو که میدونم دارم😎
ولی از این هقققق ها که نداره که! @_@
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۶
گریه نداره!!!
ذوووووووووووووووووووووووووق زده شدن داره!
Maglonya ~♡
۲۶ بهمن ۱۱:۳۶
@آیسان و سمر

ینی عاشق جفتتونم xD
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۶
یا بهتره بگم ذووووووووووق مرگگگگگگ شدن!!-_-
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۷
@مائو
اینم طبیعیه!! XD
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۳۷
@آیسان
داره TT
از قشنگیش می‌خوام گریه کنم :[[
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۷
اینکه حق با من باشه..
یا اینکه عاشق من باشی از طبیعی جاته!!!
*گنده ترین عینک دودی را می زند*
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۳۸
@مائو
مخلصم :دی
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۸
ولی باعث نمیشه که نگم:
Maglonya ~♡
۲۶ بهمن ۱۱:۳۹
*پفیلا خورده و به عاشق بودن ادامه میدهد*
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۳۹
اینجااااااااااااااااااا عااااااااااللییییییییییییییییی شدهههه!!!!
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۳۹
@آیسان
کامنت‌دونی عشق کتاب رو هیروشیمایی پکوندیم DD:
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۴۰
هیروشمایی رو میدوست!!!
بریم قسمت n نظر جدید پنلشو بترکونیممممممم
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۴۲
@آیسان
برو دارمت*عینک دودی*
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۴۲
عشق کتاب
کجاییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۴۳
@سمر
میریم که داشته باشیم!!
*آستین بالا زدن*
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۴۳
اینجااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۴۳
فوقققققققققققققققققققققققق
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۴۳
العادهههههههههههههههههههه
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۴۴
شدهههههههههههههههههههههه

پاسخ :

0-0
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۴۸
چی بگم دیگههههه؟؟؟؟؟

پاسخ :

0__0
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۴۸
@سمر
*تقاضای نیروی پشتیبانی*
چرت پرت بیشتر برای ذوق مرگ شدگان نیاز داریم!بفرستید!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۱
یا خدااا
33 تا کامنت دادم تاحالا!!!!!!!!
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۵۱
@آیسان
حله!*عینک دودی مجدد*
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۱
@______________@
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۵۱
چهره‌ی عشق کتاب موقع دیدن این همه نظر دیدنیه :دییی!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۳
دیدنییییییییییییییی
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۵۳
چند تا دیگه مونده تا صدتایی شدن کامنتای اینجا! ما می‌توانیم!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۳
نیست که ببینه!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۴
@سمر!!
جدیی!؟؟
بریم خواهر!
*دستش را روی شونه سمر می زند*
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۴
99 نهمین کامنت
Maglonya ~♡
۲۶ بهمن ۱۱:۵۴
@سمر و آیسان

کامنت های یه پست موقت رو دارین ۱۰۰ تایی میکنین؟"-"
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۴
صدمییییییییییییییینننننننننننن
کامنت
منم مننننننننن
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۵۵
@آیسان
اوهوم*عینک دودی*
بریم!
*راه می‌افتد*
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۵
@مائووو!!!!!!!!!
من میخواستم صدمی بشم!
Maglonya ~♡
۲۶ بهمن ۱۱:۵۵
@آیسان

متاسفم ولی من بودم XD
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۷
@مائووو
چراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
به کدامین گناهان!؟؟؟؟؟؟؟؟
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۱:۵۷
اصلا صدمی نشدم..
ولی نود و نهمی که شدم!!!!!!!
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۵۸
@مائو
آری!
Maglonya ~♡
۲۶ بهمن ۱۱:۵۸
*به سمت افق روانه شده و در دود های حاصل از انفجار محو میشود*
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۵۹
صد و نه!
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۱:۵۹
صد و ده و تآمآم! *عینک دودی*
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۳
من صدوبیست خواهم شد!!!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۴
خب دوباره شروع میکنیم!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۴
قالببب
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۴
اینجاااااااااااا
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۴
فوققققق
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۵
العادههههههههههههههه
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۵
شدههههههههههههه
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۵
117 تا شد!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۶
دوتا دیگه!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۶
من صدو بیستم و تمام!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۷
دوران فرستی تموم شد!!!!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۰۸
الان باید بگیم:"
#لست! last
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۱۱
فکر کنم عشق کتاب دیگه نمایش نظرات بدون تاییدو
می بنده! XD
سَمَر ‌‌
۲۶ بهمن ۱۲:۱۳
#لست!
این رسم را هم در بلاگستان جا می‌اندازیم :دی

دقیقا!XDD
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۲۳
#لست!
آین رسم را جا میندازیم!!!
چقدر من تاریخ ساز شدم @-@:
#چلوهفتی_می_شویم
#چلوهفتیان
#لست
آرتـــ ـــمیس
۲۶ بهمن ۱۲:۳۳
اینجا رووو *-*
چه خوشگل و قشنگ شدههه =)))
کی درستش کرده؟D:
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۳۹
@آرتی
آره خییلییییییییییییییییییییییییییییییی خوشگل شدههههههههههههههههههههههه
نزار دوباره ذوق کنم!!
Sŧεℓℓą =]
۲۶ بهمن ۱۲:۳۹
چه خبرتونه !!
منم قالب میخوام :/
@ آرام ، حنا ، موچی
شرمنده شدم که :(((
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۲:۴۶
@استلا
توهم میخوای چلوهفتی بشی!!!!!؟؟؟؟؟؟
Sŧεℓℓą =]
۲۶ بهمن ۱۳:۰۱
@ آیسان
هم آره هم نه !
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۳:۰۸
عه اومدی پسر!
King of the Book
۲۶ بهمن ۱۳:۰۹
آقا چه خبره؟ D:
90 تا نظر؟ :/
خب باعث شد این پستو از موقت بودن دربیارم ^-^
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۳:۱۰
عه دیگه موقت نمی مونه؟
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۳:۱۱
در ضمن 90 تا نظر نه!!
133 تا!! *سمر عینک دودی گندهه ی منو بده بیاد!*
King of the Book
۲۶ بهمن ۱۳:۱۴
نه 90 تا نظر جدید D:
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۳:۱۵
راستی یادم رفت راجب بکگراند و هدر از اون کامنتای دیوانه وار بدم! *بر پیشانی کوبیدن*
پس آقا..
بکگراند و هدر اینجا هم فوق العاده شدههههههههههههههههههههه!!!

پاسخ :

خیلی تشکررر D:
دیگه... مائو درستش کرده ^-^
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۳:۱۶
@عشق کتاب
جدن 90 تا نظر جدید!!!
اوووووووووووو!!
Aysan :)
۲۶ بهمن ۱۳:۱۸
آفرین مائو!! :)
من برای خودم دو ساعت درگیر تنظیم بخش کامنتا بودم خیلی فرق داره با حالت اصلی😎😂
Sŧεℓℓą =]
۲۶ بهمن ۱۵:۳۸
قالبت خیلی نازه ولی بک گراندش منو یاد زیر شلواری میندازه ="

پاسخ :

امم... آهان ._.
میگردم اگه چیز بهتری بود پیدا میکنم *-*
💜🦋 тαяα
۲۶ بهمن ۱۸:۰۷
بسیار متشکرم🥳😆💜

پاسخ :

D:
💜🦋 тαяα
۲۶ بهمن ۱۸:۱۱
قالب واقعا زیبا و قشنگ شده🎊
به قول آیسان به جمع 47 ای ها خوش اومدی😂💜

پاسخ :

خیلی ممنونم@-@
Moony :)
۲۶ بهمن ۲۲:۲۱
به جمع چهل و هفتی ها خوش اومدی پسرررر
وی خودش عضو آن ها نیست البته

پاسخ :

تشکرات فراوان=))
Sŧεℓℓą =]
۲۶ بهمن ۲۲:۳۵
منم قالب میخوااااااااام :|

پاسخ :

شما بشین:/
خیلیم قشنگه قالبت:/ به اون کیوتی... -_-
Sŧεℓℓą =]
۲۷ بهمن ۱۰:۱۹
نههههه میخوام :(((

پاسخ :

نخواه:/
قالب تو بسیــی زیبا و جذابه ^_^
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۱۴ اسفند ۱۱:۵۵
واییی اینجارو!!
چقدر من دیوونه بودمxDDD
صدای خندم همه جارو برداشتهXDDD
الان میگن این دختره شیرین عقلی چیزیه! @_@
xDDD
منم قالب میخوااامم """:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان