کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

بزرگ‌تر، غمگین‌تر و با تجربه‌‌ی بیشتر

ماریا، زیبای من،

تو مرا از دور می‌بینی و من از دور می‌بوسمت، ای‌کاش بودی و من را می‌دیدی؛ در غبار غم روحم به زانو افتاده و جسمم ذره‌ذره آسیب می‌بیند. نشانه‌ای از درونم می‌دهد، وجودی کاملا ضعیف، رنجور و شکسته.

فقط آرزو می‌کنم که ای‌کاش بودی و مرا در آغوش می‌گرفتی. دستت را روی دست‌هایم، روی بدنم، روی گردنم، روی روحم می‌کشیدی. فقط تو می‌توانی مرا شفا دهی، من از همه می‌گریزم تا به تو برسم چرا که من با اینکه میان مردمم از انسان‌ها گریزانم. آن‌ها مرا نمی‌فهمند، صدای شکستن روحم را نمی‌شنوند ولی تو می‌شنوی. تو درک می‌کنی.

تو فقط به من بگو محض رضای خدا چگونه تاب آوردی شکوفه گیلاس؟ زن زاده شدن رنج بزرگی برایت بود، نه؟ کبودی‌های روی تنت و روح رنجور و آزادت را ببینم، درد می‌کند؟ تو نوری، طبیعت و جاری شدن آبی، غم از زیر پاهایت جوانه می‌زند و خشم سبز می‌شود، خشم تو مقدس است؛ ما آسیب می‌بینیم و در غم‌هایمان ریشه می‌پراکنیم، با رنج‌هایمان تنمان را غسل خواهند داد و در متن‌هایمان دفن خواهیم شد، خورشید دوباره طلوع خواهد کرد، مردابمان روشن خواهد شد، گل‌ها خواهند رویید، دوباره تو را خواهم بوسید، در پشت قبرها. تن کبودت را نوازش خواهم کرد، ما دوباره زنده خواهیم شد، روزی گرد مرگی که در هواست از بین میرود، جوانه‌ها سبز خواهند شد.

در پشت قبرها می‌بوسمت، موهایت را دور انگشتانم می‌پیچانم. انگشتانمان خاک را لمس می‌کند، پوست را هم.

 

پ.ن: کامنت اول رو ببینید، یه سری توضیحات دادم که حیف بود اینجا باشه و خالص بودن متن رو خراب کنه.

۱۰ ۱۵
mitsuri ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
۱۸ آبان ۱۵:۵۷
وای مرد. قلم تو انقدر اعجاب برانگیزه که همیشه ادم رو دیوونه میکنه.

پاسخ :

میتسوری، همیشه خوشحالم می‌کنی؛ کامنتات خیلی دوست‌داشتنین.
Lester Locke
۱۸ آبان ۱۹:۴۲
موسیو که پست جدید می ذاره و ما که از شادی یک متر می پریم هوا=)
عالی، چندین بار خوندمش

پاسخ :

دست شما درد نکنه. =)
هلن پراسپرو
۱۸ آبان ۲۳:۰۱
@laster locke
موسیو جدیده:*)؟ قبلا سینیور بود.

پاسخ :

بابا بذار مردم لقبای جدید بدن خب، من که از لقبای زیاد ترسی ندارم، یه لقب دیگه هم به 1552522تا لقبی که تو صفحه معرفی نوشتم اضافه میشه. ==)
Lester Locke
۱۹ آبان ۰۱:۵۸
وات شت چرا نوشتم موسیو وایدلعرخعرخهدخجهدخج
سینیور بقرآن TT
سه بارم چک کردم اشتباه ننوشته باشم موسیوTT
خدایا سینیور اون کامنتو پاک کن اگه همچین قابلیتی وجود داره، اصلا زندگی زیباست

پاسخ :

نه هلنو ولش کن لستر، از این به بعد بهم بگو موسیو. مرسی.
mitsuri ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
۱۹ آبان ۱۱:۴۳
داشتم فکر میکردم چرا ماهم یه لقب جدید به اون n تای قبلی اضافه نکنیم؟ خیلی رندوم اسم آلیوشا اومد توی ذهنم و احساس کردم بوی چوب میاد. خیلی وایب الهامی ای بود:دی
هربار میگی کامنتام خوشحالت میکنن من دوبرابر خودت خوشحال میشم :*))
هلن پراسپرو
۱۹ آبان ۱۴:۰۰
آلیوشا خیلی خوبه. خیلی they/them هه
Lester Locke
۱۹ آبان ۱۹:۴۳
آخه وقتی به جای سینیور می گی موسیو، مثل اینه به لستر بگی لوسترTT
طلخک ₹|
۲۰ آبان ۲۳:۱۱
"در پشت قبرها می‌بوسمت":)
+عه لستر! سلام لستر.
Lester Locke
۲۱ آبان ۰۰:۰۶
عه لئو، سلام لئو!=}
چطوری؟="))
ro ma
۲۳ آبان ۲۲:۰۶
خوشحالم هنوزم سعادت اینو داریم که نوشته‌هاتو بخونیم موسیو D:
امیدوارم آتیش ستاره‌ت همیشه بسوزه

+ الان یه نکته‌ای فهمیدم. اینکه چون ما دبیرستانامون مختلط نیست نمیتونیم های‌اسکول سوییت‌هارت داشته باشیم ولی اگه دو نفر تو بیان باهم آشنا شن و تا آخر باهم باشن میشه بهشون گفت بیان سوییت‌هارت! تا کشفیات بعدی خدانگه‌دار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان