کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

این من هستم:)

مینویسم تا یاد بگیرم و میخوانم تا به دنیای ناشناخته ها سفر کنم:)

دوست دارم همیشه به دیگران کمک کنم و بهشون احساس خوبی بدم:) چیزی که ازم کم نمیشه؟ میشه؟

یک عدد آدم پرحرف(تاحدودی) کمی خاص و لجباز و مقداری بالاتر از میانگین جهانی خوشحال هستم:)

کمی احساساتی، نه... بیش از میانگین و حد پسرا احساساتی:/

__________________________________________________________

چالش باحال و کوتاهی بود:) فکر کنم هرچیزی که بتونه منو توصیف کنه رو گفتم، فقط... مورد چهارم یکم نامفهوم از آب دراومد(البته فکر میکنم.) خودتون مفهوم رو بفهمید:/

خیلی ممنونم از وایولت و هلن که منو به این چالش دعوت کردند:)

و منم دعوت میکنم از شیفته، علیرضا و موچی و همچنین آپولو:)

 

 

 

۱۷ ۱۲
Violet J Aron
۲۹ مهر ۱۱:۲۸

بالاخره نوشتی:)))

خسته نباشی^__^

قشنگ بود.

مورد اول رو کاملا باهات موافقم:))

و همین طور دوم...

سومم هست که..

درمورد چهارم حرفی ندارم چون من پسر نیستمD:

 

فقط فکر کنم طبق قوانین آهنین چالش، باید اسم ها رو لینک کنی و به کسی که اولین بار چالش رو گذاشته خبر بدی که شرکت کردی. به من توی وبم نظر داده. میتونی ببینیش.

و این که.. فکر کنم چون من اول دعوتت کردم باید دعوت منو قبول میکردی و دعوت هلن رو مینداختی به یه نفر دیگه:/

من نمیگم اینو. قوانین چالشه0__0

پاسخ :

بله نوشتم^^
ممنونم=)
چقد تفاهم 0__0 باحال بود:)


آهان، فهمیدم، حتما بعد از اینکه به همه نظرا جواب دادم درستش میکنم=)
بازم ممنون وایولت=)
mochi ^-^
۲۹ مهر ۱۱:۳۱

وقتی ستارت روشن شد و این عنوان بود با خودم گفتم من چرا نمینویسم این چالشو باید امروز بنویسمش..(کسی هنوز از وی دعوت نکرده بود)
و خوب خوندم چالش رو و وقتی داشتم دعوتی ها رو میخوندم یه عالمه ذوق زده شدم(وی هر بار که دعوت میشود به یک چالش یک عااااااااااالمه ذوق زده میشودXD)
توی دومی مشترکیم(:من همیشه لبخند میزنم وقتی کسی رو میبینم بیرون..مخصوصا به بچه ها یه لبخند گنده میزنم براشون بعضیاشونم برام لبخند میزنن بعضی از بچه ها اخم میکننXD
سومی رو هم تا حدودی مشترکیم ولی خوب من خوشحال نیستم:|باید روی خودم کار کنم تاا خوشحال باشم(:
این که احساساتی تر نسبت به بقیه پسرها هستی از نظرم اشکالی نداره..از نظرم هر کسی یه طوری خاصه(:
 

پاسخ :

0__0
چه خفــن! مم اون اول که میخواستم دعوت کنم گفتم بزار اول از شیفته  دعوت کنم که چندوقته فعال نبوده و بعدش موچی=) اونم خوبه:) خوشحالم که خوشحالت کردم=))
لبخند زدن خیلی خوبه:) من دوستش دارم:) *لبخند بزنید تا رستگار شوید. عشق کتاب* :دی
*خوشحال باشید تا رستگارتر شوید. عشق کتاب* XD
ممنونم=))
AliReza ‌‌
۲۹ مهر ۱۱:۳۳

خیلی هم عالی :)

ممنون از دعوتت داداش جووون :))

پاسخ :

خوشحالم که خوشت اومد=)
خواهش میکنم:))
Violet J Aron
۲۹ مهر ۱۱:۳۷

راستی عکس پروفایلم واست تغییر کرده؟

پاسخ :

یکم بعد از اینکه پست رو زدم اومدم و ببینم کسی نظر گذاشته یا نه  دیدم پروفایلت تغییر کرده ولی حالا که اومدم نظر بدم نه... همون طوریه. (شکلک متفکر)
Moony :)
۲۹ مهر ۱۱:۴۳

تو ی همش مشترکم باهات

فقط مورد آخر بر عکس

فکر کنم میشه گفت از حد میانگین دخترا بی احساس ترم⁦:-\⁩

پاسخ :

ما مشترک هستیم!(عینک دودی)
چرا؟ توی وبت که خیلی بامزه و مهربونی:) فکر نمیکردم یه روز بگی از بقیه دخترا بی احساس ترم(شکلک متفکر)
🌙: ...
۲۹ مهر ۱۱:۵۱

سلاام

نه با کمک ب دیگران چیزی ازت کمک نمیشه😊

پرحرف🧐خاص؟🧐از چ لحاظ؟چقد خوبه ک بالاتر از میانگین خوشحالی،خوشبحالت*_*

احساساتی..خوب نیست فک کنم

چه چالش خوبی^_^

پاسخ :

سلاممم:)
خوشحالم که کم نمیشه:)
پرحرفم... تو بعضی از کامنتام معلومه که چقد حرف میزنم. یه طومار واسه بدبخت میفرستم:/ خودمم حس میکنم معمولی نیستم...یعنی دوست ندارم باشم.
خوب نیست؟ چرا؟
اوهوم...چالش خوبیه:)
ممنون از نگاهت، خوشحالم که نظر دادی=)
Nobody -
۲۹ مهر ۱۲:۰۱

*___*

وای منم خیلی احساساتیم :| اصلا یه وضعی...

پاسخ :

^__^

XDD این احساساتی بودن یه روز کار دستمون میده:/
کریمه کریمی
۲۹ مهر ۱۲:۲۷

موفق باشید🌸🌸🌸🌸

از خودتون زیبا نوشته بودید.

پاسخ :

ممنونم:)
چشماتون زیبا میبینه=)
آرتمیس ツ
۲۹ مهر ۱۵:۳۶

وی هم احساساتی می باشد . هعییی 

یک سوال ؛ اصفهان زندگی می کنی ؟ و شخصیتت چیه ؟ 

البته دو تا شد : دی 

پاسخ :

هعیی.
بلی بلی اصفهان زندگی میکنم:)
شخصیتم چیه؟... منظورت چیه؟... اول خواستم همه شخصیتمو بریزم تو کامنت ولی دیدم خیلی طولانی میشه:| منظورت چیز به خصوصیه یا خیلی عادی در مورد شخصیتمه؟ البته شرمنده درست و حسابی جواب ندادم برام واضح کن سوالو حتما. جواب میدم=)
=)
PARVAZ ~~
۳۰ مهر ۰۲:۱۶

چه من زیبایی!!!

:)

پاسخ :

خیلی ممنونم ازتون=)
چشماتون زیبا میبینه:)
Violet J Aron
۳۰ مهر ۰۸:۲۰

اره اره.

اول عوضش کردم بعد منصرف شدم:)))

 

(آیکون غیر متفکر ولامپ بالای سر)

پاسخ :

خوبه:))
این قشنگتره=)

(آیکون لایک:)
Violet J Aron
۳۰ مهر ۰۸:۵۸

تنک یو:)))

فعلا هیچ پروفایلی واسم پروفایل الانم نمیشه و هیچ قالبی هم واسم قالب فعلیم نمیشه!!!

نمیدونم چرا نمیتونم عوضشون کنم. انگار بخشی از وجودم شدن:))

پاسخ :

=)
فعلا بزار اینجوری باشن. اگه بهترشو پیدا کردی جایگزین کن=)
ما به این وایولت با این پروفایل عادت کردیــم^^
آرتمیس ツ
۳۰ مهر ۱۰:۴۴

وای اصفهان T_T 

منظورم تو این آزمون بود D: 

پاسخ :

بله اصفهان=)
تاحالا تایپ شخصیت انجام نداده بودم چون حوصلم وسطش سر میرفت(صبری از جنس جلبک:/ ) ولی این دفعه انجامش شدم و شدم
ENFJ-t
قهرمان=)
بیشتر حرفایی که زده بود درست بود ولی به نظرم قهرمان یکم زیاد از حد اعتماد به نفس داره:/ من اعتماد به نفس دارم ولی دیگه نه انقد=)
تو چی شدی؟
Amir chaqamirza
۰۲ آبان ۱۰:۳۱

سلام.سلام.سلام.

چه خوب.

پاسخ :

ســـلاممم=)
ممنونم از نگاهتون:))
Amir chaqamirza
۰۲ آبان ۱۰:۳۱

پر حرفی با حاله😄

پاسخ :

اوهوم=)
خودمم دوستش دارم:))
Stella =]
۰۲ آبان ۱۱:۴۳

مورد دو خیلی خوبه ! ^^

 

+ تو برونگرای تایپ منی !!! @-@

پاسخ :

خودمم خیلی دوستش دارم^^ اوهوم=)




+@_@ مــمــنـونم=)
+ :دی
شی‍ ‍فته
۱۷ اسفند ۰۱:۳۰
من چقد بیشورم که این دعوتارو ندیده بودم:""
اوف بر منXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان