کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

حرف‌هایی که در گلو خفه شدند.

چقدر زیبایی، می‌شود بمانی؟ می‌خواهم بغلت کنم، جالب نبود، نمکدان. اذیتش نکن سگ. ناراحتش کردی احمق. خودت را به من نچسبان. باشد، تو راست می‌گویی. می‌شود برویم بیرون و تا جایی که می‌توانیم دور شویم از اینجا؟ الله الله، یک انسان چطور می‌تواند انقدر زیبا باشد؟ میگویم، تو اوتاکو هستی؟ من آهنگ‌های آریانا گرانده را گوش نمیدهم ولی چون تو به او علاقه داری من هم دوستش دارم. چقدر احمقی، خودت را از چشمم نینداز. کاش میتوانستی دوستم بمانی. چطوری انقدر عوضی شدی؟ همین حالا میخواهم به خاطر مهربانی‌ات از پشت گوشی بیایم و در آغوشت بگیرم. حالم خوب نیست و از شدت غم دارم می‌میرم. من همیشه تو را تحسین میکنم. حالا که ریش‌هایت را زدی جوان‌تر به نظر میرسی پسر، ناراحت نباش. نزدیکش نشو. ای‌کاش بینتان جایی برای من بود. ولی من به تو اعتماد کرده بودم. تو یک آدم خیانت‌کار و احمق هستی که از آدم‌ها سواستفاده میکنی، ای‌کاش با تو آشنا نمیشدم. جان هرکی دوست داری حرفمان را ادامه بده، حرف زدن با تو را دوست دارم.

لعنتی، خنده‌هایت.

 

 

+ایده پست از کانال تلگرام «آبی‌ترین نارنجی»

۱۸ ۳۲
(• 𝑨!𝒂•)~
۳۱ مرداد ۱۱:۵۱
امممم
ایما دیالوگ نیست؟ نباید بین خطا فاصله باشه؟ من هیچی نفهمیدم...

پاسخ :

اهم.
اینا هرکدوم با نقطه تموم میشن و حرف بعدی شروع میشه و تمومشون حرفایی از من بودن که میخواستم بگم ولی جلوی خودمو گرفتم و نگفتم. به اصطلاح تو گلو خفه شده. =)
Cloudia Hirai
۳۱ مرداد ۱۱:۵۲
جالبه که من همیشه میخواستم اینا رو بگم ولی هیچوقت نشده ... عنوان پستت خیلی موده

پاسخ :

اوهوم. =)
| ترنج | ‌
۳۱ مرداد ۱۱:۵۶
مونولوگ ان یعنی؟
هر چی هست، از این گفتگوهای پراکنده و این جوری خوشم میاد =)

پاسخ :

مونولوگ که... نمیدونم، فکر کنم. هرچی باشه واقعین. :)
آره خیی قشنگ به نظر میرسن. =))
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۳۱ مرداد ۱۱:۵۸
این پسته خیلی عره..:")

پاسخ :

:)
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۳۱ مرداد ۱۲:۰۱
راستی من قرار بود به جرم اینکه کامنت جواب ندادنت رو به من انتقال دادی بزنمت ولی دلم نمیادD:

پاسخ :

نزن. TT
خوب میشی، زمان لازم داره. D:
(• 𝑨!𝒂•)~
۳۱ مرداد ۱۲:۰۳
عاو...از پراکنده بودنش هنگ کردم...
الان فهمیدم...
خیلی این حرفای تلنبار شده درد دارن...

پاسخ :

اوهوم. :)
سَمَر ‌‌
۳۱ مرداد ۱۲:۰۷
ای‌کاش با تو آشنا نمیشدم. جان هرکی دوست داری حرفمان را ادامه بده، حرف زدن با تو را دوست دارم.
لعنتی، خنده‌هایت.

نمیدونم این جمله ها ادامه‌ی همدیگه‌ان یا اصلا ربطی به هم دارن یا نه و حتی نمیدونم چرا ولی یاد اون تیکه‌ی «بهم زنگ نزن چون... ولی بهم زنگ بزن چون...» فیلم five feet apart افتادم:>

*رقصیدن*

پاسخ :

به هم ربطی ندارم ولی اون تیکه... فهمیدم کدومو میگی، اون تیکه خیلی قشنگ بود. =)

*رقصیدن متقابل*
Nobody -
۳۱ مرداد ۱۳:۳۹
اون جمله‌ت که می‌گی "حرف زدن با تو را دوست دارم." تا ابد موده.
هیچ‌وقت هم نتونستم جرئت به‌زبون آوردنش رو پیدا کنم. :")

پاسخ :

ای بابا. :))
| ترنج | ‌
۳۱ مرداد ۱۳:۴۱
یعنی گفتگوی درونی.گفتگو با خود...

چیز... این لینک کاناله باز نمیشه و من حس می‌کنم باید کانال خیلی خفنی باشه

پاسخ :

آهان..

اوه... پس... برو تو سرچ تلگرام اسمشو بنویس، احتمالا بهت نشون میده کدومه. پروفابلشم یه ترکیب بین رنگ سیاه و نارنجیه. :)و آره، کانال خیلی خفنیه. D:
جهانِ هیچ
۳۱ مرداد ۱۳:۴۸
جالب بود، مستر نمکدان :)

پاسخ :

تشکرات. :)
aramm 0_0
۳۱ مرداد ۱۸:۰۲
میشه پیوندش کنم؟:)

پاسخ :

چرا نشه؟
خوشحالمم میکنی. =)
هانی هستم
۳۱ مرداد ۱۸:۳۵
دیگه در گلو مانده نیستن :)

پاسخ :

چرا هستن. :)
تا وقتی که به خود طرفش نگی تا ابد تو گلوت میمونن. :)
| ترنج | ‌
۳۱ مرداد ۲۱:۵۳
زدم نیاورد :(

پاسخ :

ای بابا...
هوم...
Itsme_official@
رو سرچ کن تو قسمت سرچ تلگرام. احتمالا این دفعه میاره. لهمون متن بالا رو بنویس و قبلش یه ادساین بزن. میاره. =)
🎼 کالیستا
۰۱ شهریور ۱۱:۵۹
یه حسی بین قشنگی و دردناکی داشت این متن،انگار من کسی بودم که میخواستم این حرفا رو بزنم و حالا هرروز از اینکه نگفتمشون حس بین قشنگی و دردناکی رو توی قلبم حس میکنم و به سکوتم لبخند میزنم و همزمان لعنت میفرستم...

پاسخ :

=)
آیســــ ـــان
۰۱ شهریور ۱۷:۴۱
باز دیر رسیدمTT

هعی..میدونم حال و هوای نوشته یه جور دیگه ست.
اما من بی نهایت خوشحالم که دوباره داری مینویسی.
:دی

پاسخ :

ممنون. :دیی
Amir chaqamirza
۰۳ شهریور ۰۹:۱۷
سلام.سلام.سلام... .:).
چه دوست خفنی!
راستی، اغر بخیر، از این طرفا!؟ عجب... .:).🎈😅😁🌻

پاسخ :

سلام سلام سلام! =))
بله بله. :)
بله بله برگشتم، خوشحالم از کامنتتون. =))
Lester Locke
۰۱ تیر ۰۱:۰۸
لعنتی، لبخند‌هایت.

خیلی قشنگ بود===)))

پاسخ :

وای.===)))
اینو بیشتر دوست دارم.
Lester Locke
۰۱ تیر ۱۷:۱۲
محشره خوندمش=>>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان