کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

چه کتاب خفنی!

بیییی

سلام!!

این یه کتاب فوق العاده خفنه! عالیه!

شاید خیلی از شما بشناسید چه کتابیه ولی شایدم یکی حوصلش سر رفته و دنبال یه کتابه تا بخونه و لذت ببره:

پرسی جکسون

عااممم... این یه کتاب شبیه هری پاتره... یکی که فکر می کنه عادیه، مشکلاتی داره و ... یهو می بینه زندگیش از این رو به اون رو میشه!

ولی هری جادوگر بود، این یه نیمه خداست!

نیمه خدا کیه؟

منظور اساطیر یونان هستن که به خدا معروف هستن. اینا هر دفعه میرن پیش فانی ها(انسان ها) و عاشقشون میشن و حاصل عشق اونا یه نیمه خداعه،کسی که فانیه ولی قدرت یه خدا رو داره!

مثلا یکی که والدینش مامانش و زئوس باشن یه فانیه ولی قدرت باباش رو هم تا حدودی داره!

ولی این قدرت ها بدون تاوان به دست نمیاد! این بدبخت هارو همیشه خدا یه هیولا دنبال می کنه تا بخوردشون!پس باید به یه کمپ برن به نام کمپ دورگه تا یاد بگیرن از خودشون دفاع کنن.

این کتاب فوق العادست و ریک  ریودان توانایی عالی توی نوشتن فانتزی داره و قلمش عالیه!

تازه میتونین از هرجا که دلتون خواست هم دانلود کنین... رایگانه!

فقط برای قسمت اولش باید بنویسید:دانلود کتاب پرسی جکسون و دزد آذرخش!

وتموم بخونین و ازش لذت ببرین!

و حالا سوالات:

این کتابو خونده بود؟

بهترین کتابی که خوندی چیه؟

 

لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا نظر بدید! این باعث میشه من بیشتر در این بلاگ بنویسم و بیش تر شما رو با کتاب آشنا کنم و بیشتر سطح کتاب خونی ایران بالا بره و برای کشورمون افتخار آفرینی کنیم!(ببین یه نظر باعث میشه ایران به سربلندی برسه!)(الان اگه نظر ندی عذاب وجدان میگیری.)wink

پس نظر بده!

۸ ۱۴
nobody ~!
۲۱ ارديبهشت ۱۵:۳۰

وای اره من خوندم اینو =) تابستون پارسال. خیلی خوبههههه. قهرمانان المپش از این هم قشنگ ترعه. مجازات آپولو هم جلد بعدیش سال دیگه می آد بنظرم...

عام. بهترین کتاب... نمی دونم خیلیه. یعنی درحال حاضر چون دارم نارنیا می خونم به نظرم بهترین کتابه و قبلش چون داشتم مجموعه گسسته رو می خوندم به نظرم بهترین کتاب بود. :/ سوال سختیه واقعا... 

پاسخ :

کتاب خیلی خفنیه:) قهرمان المپ که یه چیز دیگس!
به قول یکی از نویسنده های یکی از کتاب هایی که دوسش دارم: انتخاب بهترین کتاب مثل این میمونه که بگی کدوم یکی از اعضای خانوادت یا دوستات رو دوست داری... غیرممکنه!
شیفته گونه
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۱۰

نه نخوندمش:(

آمممم بهترین کتابی که خوندم فکر کنم شازده کوچولو باشه:)))) البته خیلی از کتابا رو دوست دارما!

خودت چی؟؟

پاسخ :

خب حتما بخونش که عالیه.
منم شازده کوچولو رو خوندم، خیلی قشنگه، در عین انتقاد از بزرگسال ها فضای کودکانه ای هم داره.
من توی هر ژانری یه کتابی رو دوست دارم: مثلا شازده کوچولو خیلی خوبه، بعدش توی فانتزی هری پاتر، مایکل وی، مجیستریوم(البته نه با ترجمه پرتقال.)یه کتابی هم بود که که اسم شخصیت اصلی توکا بود، اسم کتابو یادم نیست ولی عالی بود... دیگه اوومممم،نجات ارداس یه دنیای دیگه ای داره، یا کتاب های استاد تالکین. من میتونم همین طوری ادامه بدم...
:) برای همه اینا یه معرفی میذارم بعدا.
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۱۰:۲۹
من نخوندمش 0-0
بهترین کتابی که خوندم دونده هزارتو 0-0 وااااااااای قلم دشنر خیلی خوبه T-T

+سه ساله میخوام نارنیا رو بخرم هی کتابای دیگه نظرمو جلب میکنن 0-0 این چه وضعیه آخهههههه XD

پاسخ :

بخون خیلی قشنگه=)) دونده هزارتو خیلی خیلی معروفه فکر کنم=)

+من خوندم... بدک نبود(شانه بالا انداختن) 
♪♪HANANE ♪♪
۱۵ آبان ۱۶:۳۶
توی لیستمه :)
دونده، خب میشه گفت توی سبک خودش آره =)

+ من نارنیا فقط فیلماشو دیدم و تو کفش موندم T-T سلیقه ها فرق داره دیگه =)

پاسخ :

=)))

+فیلماش خیلی باحاله=) 
King of the Book
۱۱ دی ۱۱:۴۱
خجالت بکش:/
آخه یییی؟!
://

پاسخ :

به روم نیار -_-
Honey Bunch
۲۶ بهمن ۱۲:۱۵
عشق کتاب اون چند خط آخر پستت رو بخون D:
چرا من زودتر این پستو ندیدم ؟ از اون موقعی که اینو نوشتی چقدر عوض شدی !

پاسخ :

D:
خب آره... بچه بودم، یعنی بچه نبودم، خودمو نشون نداده بودم، مثل اون موقع نبود که الان از همه چی زندگیم بعضیا خبر داشته باشنD:
Just Kaya
۱۶ فروردين ۱۹:۲۲
باحال و خوب معرفی کرده بودی +-+ هعیییی... معرفی کتاب +-+
همین دیگه
باحال بود و خوشم اومد +-+
پ.ن : ممنون واقعا بابت حس عذاب وجدان :)
Ali-Ka9016
۱۰ ارديبهشت ۱۲:۵۴
کل مجموعه شو خوندم.الان هم منتظرم پنج جلد مجموعه ی پرسی جکسون و قهرمانان المپ رو فردا دیجیکالا بیاره شروع کنم ب‌ خوندنش.هیچ کتابی واقعا به پای پرسی جکسون نمیرسه ، مگر مجموعه ی نبرد با شیاطین که اونم مخاطب خاص خودشو داره و بی نظیره توی ژانر وحشت.فقط همین مورد به نظرم میتونه با پرسی برابری بکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان