کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

ضیافت را آغاز کنید! (صندلی داغ)

 

هر سوالی ازم دارید، بپرسید=)

جواب میدم:) یعنی...باید جواب بدم:/ صندلی داغه دیگه :|

 

 

۴۴ ۱۲
Stella =]
۰۶ آبان ۱۴:۱۷

اه چرا سوالم نمیاد -___-

پاسخ :

صحیح -___-
فکر کن سوال پیدا میکنی=) چیزی هست درمورد خودم که مثلا هیچکدومتون ندونید؟ یا تا حالا نگفته باشم؟
سُولْوِیْگ 🌻
۰۶ آبان ۱۴:۱۹

@استلا

ماشالا سرعت!

پاسخ :

XD
 تو چرا خودت سوال نمیپرسی؟
Stella =]
۰۶ آبان ۱۴:۲۳

@ سولویگ

از مزایای کلاس آنلاین و خانه نبودن پدر و مادر !

پاسخ :

ممنون از کلاس های آنلاین که پیوند ما را با بیان محکم تر کرده است=)

سُولْوِیْگ 🌻
۰۶ آبان ۱۴:۲۳

من اصولا تو سوال پرسیدن خوب نیستم، بیشتر ترجیح می دم جواب دهنده باشم. :دی

پاسخ :

صحیح=)
اگه سوالی داشتیم میام ازت میپرسیم جواب دهنده=) (یاد جستجوگر مه آلود افتادم، البته اگه خوندیش:دی)
Sepehr Y.G
۰۶ آبان ۱۴:۲۶

اهم اهم با نام و یاد خدا…بریم که داشته باشیم:))

آخرین ایموجى که استفاده کردى رو بفرست؟

نظر صادقانه ات درباره کراشت؟

اگر میدونستى که دنیاى موازى وجود داره دوست داشتى توى اون دنیا کى و چطور باشى؟

بدترین دروغت به بهترین دوستت؟

اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه چه کار هایى میکنى؟

بزرگ ترین سوتى تاریخى جلوى بابات؟

به تاریخ تولدم ....هشتادمین اهنگ داخل پلى لیست گوشیت؟

بزرگ ترین آرزو یى که هیچوقت به زبون نیاوردى؟

بدترین نمره طول عمر تحصیلیت؟

 

دوست داشتى جاى کدوم بازیگر بود؟

دوست داشتى جاى کدوم خواننده بودى؟

الان اگه بدترین دشمنت رو در اختیارت میذاشتن با هاش چى میکردى؟

عجیب ترین غذایى که خوردى؟

عجیب ترین دوستى که دارى؟(باعلت)

رویایى ترین خوابى که دیدى؟

احمقانه ترین کارى که کردى؟

سخت ترین سوال...اگه فقط بتونى یک آهنگ،یک فیلم،یک ادم،یک کتاب رو براى تا آخر عمرت نگه دارى چیا هستن؟

مهران مدیرى طورى:

+عاشق شدى؟جریانش چطورى بود؟و چى شد؟

احساس خوشبختى میکنى؟(امیدوارم صادقانه جواب بدى این سوال رو💚)

پاسخ :

0_0
بالاخره! خوشحالم که یه نفر همچین سوالایی پرسید=)
1)آخریم ایموجی الان با لپ تاپم ولی دارم اخرین ایموجیامو نگاه میکنم اون شکلک مردیه که با دستش صورتشو گرفته(نشونه خجالت، ناامید شدن) بیشتر برا دوستام به کار میره:) اگه میخوای بگو تا بفرستم=)

2)کراش یا نیمه کراش؟ ببین من توی ذهنم چندتا دسته بندی دارم، یکیش کراشه. که معنیشو میدونیم، یکیش نیمه کراشه که بیشتر از بقیه دوستش دارم(ولی کراش نزدم روش) و اونو به عنوان یه دوست خیلی صمیمی میبینم اما عاشقش نشدم. عشق هم که همه جریانشو میدونیم=) فقط یه کراش دارم و نظر صادقانه... خیلی بامزست و همیشه به همه کمک میکنه، هروقت دیدمش ندیدم اخم کنه و این خیلی خوبه=)

3)دوست داشتم یه نویسنده معروف باشم که کتاباش ترکونده و مثل جی کی رولینگ بتونم رازای جدید روش بذارم(مثلا هنوزم میتونه بگه جادوگرا توی جنگ جهانی دوم نقش داشتن) و این باحاله. به عنوان یه نویسنده همه طرفدارامو سوپرایز کنم و همیشه یه آدم ساده باشم:)

4)بدترین دروغ...یادم نمیاد، یعنی، دروغ خیلی بدی نگفتم، همش چیزای کوچیک بوده که بعد یا میفهمیده یا بهش میگفتم.

5)کتاب هری پاتر و سنگ جادو، هیولاشناس همراه با یه نوشیدنی کره ای(تو تهران هست فکر کنم) و یه تلویزیون بزرگ و یکم بالشت و یه هودی گرم تا توش فرو برم و سریال خانه کاغذی رو نگاه کنم=)

6) فکر نکنم سوتی داده باشم-_- (وی بسیار محافظه کارانه عمل میکند:دی)

7)80 تا آهنگ ندارم، یعننی دارم کم کم آهنگ اضافه میکنم وهر آهنگی که میخوام دانلود کنم چندبار گوش میدم تا ببینم خوبه یا نه و بعد دانلود میکنم=) ولی آخرین آهنگ توی پلی لیستم Xanny  از بیلی آیلیش:)

8)کاشکی همه به چیزی که دلشون میخواد برسن. حس خیلی بدیه به چیزی که میخوای برسی نمیرسی...

9)10.75 -___-

10) آلوارو مورته(پروفسور) توی خانه کاغذی و ونتورت میلر(مایکل اسکافیلد) توی فرار از زندان=)

11)بیلی آیلیش

12)اگه از اون آدمایی باشه که ازشون بدم میاد(مغرور، دروغگو و خبرچین) یا آدمی که مسخره میکنه... به یه صندلی میبستمش و میبردمش یه جایی که خیلی شلوغ نباشه. آخرشم هلش میدادم که با صندلی بخوره زمین و نتونه بلند شه. و بدون هیچ حرفی میرم(میدونم میدونم مزخرف بود، ولی خب... چه کنم؟ واقعیته.)

13)عامم...چیز عجیبی نخوردم ولی یه بار دیدم یه جا زده کوسه کبابی:/ تاحالا کسی کوسه کبابی خورده اینجا؟ البته از یه نفر که پرسیدم گفتن کوسه اصلا حرامه خوردنش و اجازه نمیدن.  مغازه ها یه ماهی خیلی بزرگو کباب میکنن و برای اینکه پیاز داغ ماجرا رو زیاد کنن میگن کوسه:/

14)آقای م. و الان دیگه دوستم نیست. به خاطر اینکه یه آدم از خود راضی بود و همیشه دوست داشت همه رو تحت کنترل بگیره. همه رو پایینتر از خودش میدید.حدودا دوهفته پیش باهاش قطع رابطه کردم:)

15)رفته بودم یه جای جنگل طور که یه آبشار بزرگ از وسطش رد میشد. اون پایین یه رودخونه خیلی بزرگ بود و نزدیک آبشار یه کلبه بود که توش پر از کتاب بود(چقدر بود:/) و خیلی رویایی بود=)

16)توی دبستان کامپیوتر کلاس رمز داشت و منم ردیف جلو بودم. یه بار یه معلم رمزو یادش رفت و یکی از معاونا که رد میشد خیلی آروم بهش رمزو گفت. ولی من شنیدم رمزو و آخر کتاب ریاضیم نوشتم. (فهمیدن رمز خیلی کار شاخ و مرموزی بود اون موقع:/ ) (معلما عصبانی میشدن اگه رمزو میفهمیدیم) و من یه روز وقتی معلم از کلاس رفت نفهمیدم چی گفتم. گفتم: بچه ها من رمزو دارم و به هیچکس نمیدم! و بعدش هجوم بچه های کلاس به سمتم، زخمی شدن چندنفر، اومدن ناظم و به فنا رفتن چند نفر:/ (به خاطر یه رمز:/)

17)یا آهنگ xanny از بیلی یا all the good girls go the hell بیلی=) همون اول توی مود هرکدوم بودم اونو تا ابد برمیدارم=) فیلم؟ سریالم میشه؟ اگه سریال که صددرصد مانی هیست، اگه هم فیلم، اونجرز اند گیم=) آدم...اگه بگم کراش...میشه؟ البته نیمه کراش نه، خود کراشم=) کتابم هیولاشناس از ریک یانسی:))


18) (نفس عمیق کشیدن) عشق؟ نه. تاحالا عاشق نشدم. ولی کراش زدم و شاید اون موقع عاشق بشم. جریانشم. یه دوست که از بچگی باهام بوده. همبازی بودیم:) و تا دیدم فهمیدم که روش کراش زدم=) فعلا فراز و نشیب داره. کمرنگ شده بود ولی داره بهتر میشه:)
19)احساس خوشبختی میکنم. با تموم وجودم=)
سُولْوِیْگ 🌻
۰۶ آبان ۱۴:۲۸

حتما، منتظر سوالات شما هستیم. :دی

(نخونده م متاسفانه. از باژ کلا یه دونه کتاب خونده م تا جایی که یادمه.)

پاسخ :

منتظر باشید تا بعدا سوال بپرسیم=)
(حیف...)
AliReza ‌‌
۰۶ آبان ۱۴:۳۹

اهل کجایی :)

پاسخ :

اصفهانیم و اصفهانم زندگی میکنم:))
Moony :)
۰۶ آبان ۱۴:۵۵

سلام سلام 

بهترین کتابی که خوندی؟

بهترین فیلمی که دیدی؟

نویسنده ی مورد علاقه؟

بازیگر موذدعلاقه؟

چند سالته؟

اگه یه پرنده بودی چی بودی؟

اگه یه شخصیت تخیلی کارتونی،کتابو...بودی کی بودی؟

رنگ مورد علاقه؟

علم بهتر است یا ثروت؟😂

در آینده می خواهید چه کاره شوید؟

اسم کتابی که نوشتی یا داری می نویسی چیه؟

انیمه دیدی؟اگه آره چه انیمه ای مورد علاقته؟

شخصیت مورد علاقت ؟

دنیا چه رنگیه؟

مهم ترین شخص زندگیت؟

اسطورت؟

اگه یه خوراکی بودی چی بودی؟

اگه یه کتاب بودی چه کتابی بودی؟

گریفیندور،هافل پاف،ریونکلا یا اسلیترین،😂؟

درس مورد علاقه؟

درس مورد تنفر؟

روزی چند بار لبخند می زنی؟

چه آدمایی رو دوست داری؟

چه آدمایی رو ازشون متنفری؟

بهترین نویسنده ی بیان؟

بهترین طنز نویس بیان؟

خاص نویس بیان؟

تا حالا کاری کردم که ناراحت بشی؟

فکرمی کنی تایپ شخصیتم چیه و چه اخلاقی دارم؟

این انتقام ادامه دارد😈(اگه چیز دیگه ای به ذهنم بیاد)

 

پاسخ :

سلام=)
هیولاشناس
فیلم یا سریال؟ اگه سریال...فرار از زندان خیلی فیلم خوبی بود و اگه فیلم اونجرز اند گیم=)
آلوارو مورته(پروفسور) توی مانی هیست یا ونتورت میلر=)
خیلین ولی الیستا آقایی و ریک یانسی=)
14(کوچیک شماییم:دی)
هرجا دلم میخواست میرفتم و کل دنیا رو میگشتم=)
به احتمال 60 درصد شخصیت ضدقهرمان داستان. اونی که به ظاهر بد و اعصاب خوردکنه ولی آدم خوبیه=) (مثل اسنیپ=)
آبی
علم. ولی توی بعضی جاها ثروت.
نویسنده=)
شطرنج، آنسوی دروازه:)
اهمم... ما اوتاکوییم خواهر، چی درموردمون فکر کردی؟(البته نیمچه اوتاکو:/ ) هرچی میبینم هیچی جای توکیو غول رو نمیگیره*_* مخصوصا فصل اولش.
شخصیت موردعلاقه؟ یعنی چی؟ تو کتاب؟ یا انیمه؟ یا تو واقعیت؟
رنگین کمونی=)
داداش کوچولوم=)
اسطوره ها چندنفرن0_0
سیب زمینی سرخ کرده@-@
کتاب فانتزی:) هری پاتر شاید=)
گریفیندور:)
ریاضی:)
زیاد از کاروفناوری خوشم نمیاد... :/
همیشه سعی میکنم لبخند بزنم:)
آدمایی که فارغ از حال و هوا و روحیه شون دوست دارن به آدم کمک کنن. مقام خودشونو نمیبینن و همیشه مهربونن:)
آدمایی که دروغ میگن، ناراحت میکنن و از خودراضین:/ تازه خودشون بالاتر میبینن:/
بهترین نویسنده... توی اونایی که من میشناسم و فارغ از طنز نویسی و جدی نویسی... خانوم ایکس(:دی)؟ کسی دیگه ای رو نمیشناسم بهتر باشه فعلا:/
طنز نویس... علیرضا هست(اگه پستش طنز باشه:) و استلا.
خاص نویس... اگه نخوایم بهترینو نگیم و یه نفر نگیم ...نوبادی هست، تو هستی، (پستای کوتاهت باحاله=)  و... همین دونفر.
نه کاری نکردی=)
مهربونی، بامزه ای، شاید شخصیت ثابتی داری و کم پیش بیاد یهو خوشحال باشی دوثانیه بعدش ناراحت. تحمل میکنی و احتمالا آدما رو میبخشی=)
هعیی... انتقام...


سین دال
۰۶ آبان ۱۵:۲۰

همه ی اون سوال هایی که تو پست آقای علی رضا پرسیده شد رو جواب بده :)

منم حوصله کپی کردنشون رو ندارم

پاسخ :

0__0
نمیشه خودتون یه چندتا سوال ازش پیدا کنین بگین جواب بدم؟ اگه بخوام همشو بگم که به فنا میرم0__0
خیلی زیاده!
Sepideh Adliepour
۰۶ آبان ۱۵:۲۷

روزی چند صفحه کتاب می خونی؟

پاسخ :

تاحالا دقت نکردم ولی اگه وقتم آزاد باشه تا جایی که حالت تهوع بگیرم کتابو میخونم:/ اگه هم وقت نداشته باشم فردا تلافیشو درمیارم0_0
Honey Bunch
۰۶ آبان ۱۵:۳۵

آخ جوووون *-* هات سیت 

اممم ... بزا فک کنم ._. یادم افتاد میپرسم 

پاسخ :

بلی بلی:))
باشه هروقت خواستی بپرس:)
راینر | ‌Rainer
۰۶ آبان ۱۵:۴۶

عاشق شدی؟!

پاسخ :

نه... توی جواب نظر سپهر گفتم چرا. عشق با کراش زدن فرق داره از نظرم:) کراش یه علاقه سادست ولی عشق... همون توصیفاتیه که توی پست دنیا چه رنگیه گفتم.
آرتمیس ツ
۰۶ آبان ۱۵:۴۷

من کلی تایپ کردم یهو نتم پرید ._. 

هعیییییXD 

پاسخ :

ای وای -__-
هعییی...
Moony :)
۰۶ آبان ۱۶:۰۰

اون چند جوابیا رو چندتا بگو موردی نداره

اتفاقا دمدمی ام.ولی خب زود می بخشم

تایپ شخصیتیمم می تونی حدس بزنی؟

 

پاسخ :

اممم... INFJ؟
Honey Bunch
۰۶ آبان ۱۶:۱۲

یه سوال دیگه :

به نظرت من چه شکلیم (ظاهری ) و چه خصوصیاتی دارم؟

پاسخ :

عامم... حدس میزنم یکم ریزه میزه باشی=) (از روی عکس پروفایلت) و در عین کیوتی، شیطونم باشی، با دوستات و کسایی که دوستت دارن مهربون باشی . به خانواده اهمیت میدی و شاید کم پیش میاد با خانوادت به مشکل بخوری و اونا رو خیلی دوست داری. اگه با کسی دوست باشی هرکاری براش میکنی و شاید با کسایی که بد باهات رفتار میکنن مثل خودشون رفتار کنی. خجالتی بودنم... نمیدونم، از یه طرف خجالتی به نظر میای و از یه طرف رک و بدون نگرانی درمورد واکنش دیگران=)
شکلم... من اونی رو میگم که از هانی بانچ تو ذهنمه=) ریزه میزه، کیوت. یه هودی صورتی پوشیده، چشماش تقریبا درشته، موهای خرمایی و خنده ی بامزه=)
Honey Bunch
۰۶ آبان ۱۶:۱۴

درباره ی دومین کامنتم : 

منظورم دختر ستاره ای مارول نیست .منظورم اونیه  که تو صفحه مستقلمه =)

پاسخ :

آهان=) نه اونم ندیدم:)
عینک ‌...
۰۶ آبان ۱۶:۱۵

سلام :)

 

اگه فقط ۳۰ ثانیه ی دیگه فرصت زندگی کردن داشته باشی تو این ۳۰ ثانیه چکار می کنی؟

پاسخ :

سلام=)

با کسایی که دوستشون داشتم خداحافظی میکردم. بهترین کتابمو تو بغلم میگرفتمو و میرفتم توی تخت و با یه لبخند ملیح میمردم:))
Moony :)
۰۶ آبان ۱۶:۱۷

نهenfpام

پاسخ :

عه...
جالب بود=)
آرتمیس ツ
۰۶ آبان ۱۶:۱۸

( میکروفون را جلو می برد . اهم اهمم آرتمیس هستم از کلام فضا بفرمایید که : )

۱اگه پرنده بودی ؟ 

۲اگه شی بودی ؟ 

۳اگه رنگ بودی ؟ 

۴ اگه یه شخصیت تو هری پاتر بودی ؟ 

۵ اسنیپ یا شازده کوچولو ؟ ( خنده شیطانی ) 

۶خیار دوست داری ؟ 0_o 

۷ .شعر می خونی ؟  شاعرمورد علاقه ؟ 

۸ .زندگی چه رنگیه ؟: دی 

۹ .کتابی که خیلی خیلی خیلی خیلی روت تاثیر گذاشته ؟ 

۱۰ . معمولا وقتی تنهایی چیکار می کنی ؟ 

۱۱ . اولین کتابی که خوندی ؟ 

۱۲ . نظرت راجع به من چیه ؟ : دی


( نفس عمیق XD) فعلن همینا 

پاسخ :

(XDD)
1) یه عقاب شاید. یا یه کبوتر:)
2)لپ تاپ یا خودکار:)
3)نارنجی.
4)رون=) (به اون بیشتر میام، البته از عنکبوت نمیترسم!)
5) (اشک هایش را پاک میکند) ببخشید اسنیپ، شازده کوچولو.
6)0_0 آره خب. ولی میوه موردعلاقم نیست -_-
7)تصمیم گرفتم که بخ.ونم، دوستم دارم تازه ولی هنوز شروع نکردم=)
8) رنگارنگ:دی
9) شازده کوچولو. اصلا کل شخصیتمو نابود کرد. بعدشم فکر کن این کتاب فلسفی رو یکی وقتی بچه بودی بهت هدیه بده و هردفعه که تموم شد بخونی0_0 من با شازده بزرگ شدم=)
10) کتاب میخونم، آهنگ گوش میدم، اگه کسی نبود خونه همراه باهاش میخونم -__- (اسرار عشق کتاب:| ) تایپ میکنم و...
11) جودی:) جودی دمدمی=)
12)شخصیت جالبی داری، مهربون هستی، دوست داری دیگرانو خوشحال کنی و خیلی زود با بقیه صمیمی میشی=)
Honey Bunch
۰۶ آبان ۱۶:۳۲

جدییییی؟(وی ذوق مرگ شد!)

منم 85 بدنیا اومدم ! یوهوووووو ^^

پاسخ :

بلی بلی جدیی=)
نیمه دوم یا اول؟ :)
ولی در هر صورت توی یه سال به دنیا اومدیم=)
Honey Bunch
۰۶ آبان ۱۶:۴۰

وای ♡-♡ (این ایموجی رو به هر کسی نمی فرستم)

دقیقا درسته! 

پاسخ :

(ذوق فراوان*-*)
همش درست بود؟ پس اینجوری که خیلی بامزه ای=)
ناشناس
۰۶ آبان ۱۶:۵۶

توی بیان کراش داری؟

پاسخ :

نه اونی که گفتم تو کامنت سپهر تو بیان نیست=) 
Honey Bunch
۰۶ آبان ۱۷:۰۳

آره همشون درسته! حتی شکل چشمام و رنگ موهام رو هم درست گفتی *-* چجوری آخه؟ 

 

پاسخ :

واقعا*-*
خودمم فکر میکردم تک و توک توش غلط باشه ولی همش درست بود0_0 چه خفن^^

Stella =]
۰۶ آبان ۱۷:۱۴

۱. یه کاری که کردی و از انجامش پشیمونی ؟

۲. یه کاری که نکردی و از انجام ندادنش پشیمونی ؟

۳. بدترین جمله ای که راجع به خودت شنیدی ؟ 

۴. بهترین جمله ای که راجع به خودت شنیدی ؟

۵. ( تقلب از هانی بانچ ) فکر میکنی من چه شکلی ام ؟ 

۶. نظرت راجع به من ؟

۷. یه جمله ای که همیشه دلت میخواسته به یه نفر بگی ولی نتونستی + با اسم شخص !

 

فعلا ... =]

پاسخ :

(جواب دادم همش پرید:/ )
1. کاشکی با هرکسی دوست نمیشدم=) (قضیه جنایی نیستا:/ فهمیدم بهترین دوستم چه شخصیتی داره و رابطمون بهم خورد:))
2.کاش برای خودم و نوشته هام بیشتر ارزش قائل میشدم=) یا میدونستم ارزش یه نویسنده خیلی بالاست=)
3. «کلا خیلی رفتار و اخلاق بچگونه و فلاکت باری داری...» (یه سری چیزم بعدش گفت که گوش کردن بهش تلف کردن عمر خودمونه.) (طرف بزرگسال نیستا، همسن خودمه:/ )
4.شما نویسنده خوبی هستی.اگه در مورد هر چیزی اینقدر سماجت به خرج بدی و ناامید نشی، هیچ کاری نیست که توش موفق نشی.از لرد ولدمورت سایت جادوگران با اندکی تلخیص:))
5و6.عامم... استلا...خب موهای طلایی داشتی و الانم یا طلایی سوخته یا طلایی یا خرمایی=) چشمات یا قهوه ای رنگه یا مشکی و مقدار بیشتری از صورتت رو تشکیل داده=) دوست داری خنده دیگرانو ببینی و همیشه دوست داری همه رو خوشحال ببینی. حتی اگه خودت ناراحت باشی، میتونی به همه احساس خوبی بدی و وقتی میخندی چال گونت معلوم میشه=) (تقلب:دی) هودی پوشیدنو دوست داری و احتمالا خودتم هودی میپوشی=) همیشه میخندی و روحیه شادی داری. اگه بفهمی یکی شخصیت خوبی داره باهاش صمیمی میشی و  همیشه باهاش دوست میمونی:) روحیه خجالتیم...نه! خجالتی نیستی:) درست بود؟
7. خیلیا هستن ولی یکیش اینه که میخواستم به لرد بگم و هیچوقت نتونستم. «سلام لرد. خوبید؟ فقط میخواستم بگم که شما خیلی به من تو نوشتن کمک کردید، همیشه تشویقم کردید و کمک کردید رول هام رو قوی کنم و..... (فلش بعد!)..... پس...ممنون ازتون=) »

:))
Moony :)
۰۶ آبان ۱۷:۱۸

اگه می تونستی تو یه سن بمونی چه سنی بود؟

بهترین شخصیت هری پاتر؟

بهترین شخصیت کوارتت؟

بهترین شخصیت ‌آرتمیس فاول؟

مونی چه شکلیه؟

پاسخ :

سن...18=)
هرماینی:)
نیک:)
آرتمیس:)
تو هم یه جورایی مثل هانی هستی=) یعنی یکم ریزه میزه ای و بامزه:) بزرگتر از سنت میزنی و سعی میکنی مثل بزرگترا رفتار کنی:)موهات خرمایی رنگه(شرمنده رنگ موی همه رو گفتم خرمایی:/ خب رنگ موی دیگه ای بجز طلایی، خرمایی و... نمیدونم:|) و چشمات قهوه ای=) (البته احتمالش کمه مشکی باشه ولی شاید باشه=) شیطونی و یکمم خجالتی:) زود با همه صمیمی نمیشی فکر کنمD:
آرتمیس ツ
۰۶ آبان ۱۷:۴۷

خب خب .....بازم داریم !

۱۳ . تا حالا کسی رو کتک زدی ؟ 0____0 ( راحت باش من معمولا بعضی وقتا بچه های مدرسه مون رو کتک می زنم @_@) 

۱۴ . بین بارون ، یک ساحل و یک کلبه تو جنگل کدومو انتخاب می کنی ؟ 

۱۵ . دوست داری چطوری بمیری ؟( دور از جون البته XD) 

۱۶ . شوالیه یا پادشاه ؟ 

۱۷ . اگه بخوای تو یک سیاره زندگی کنی ؟ کدومشون ؟ 

۱۸. چند تا دوست داری ؟ 

۱۹ .یه حرفی که یه نفر بهت گفته و هیچ وقت فراموش نکردی ؟ 

۲۰ . دوست داری چه رکوردی تو گینسبزنی ؟ 

۲۱ . دوست داری بچه هات مهربون باشن یا باهوش ؟ 

۲۲ . بهترین خصلتی که بهت می خوره ؟ 

 

تصور زیبایی داری از من =) به نظرت.....ظاهرم چجوریه ؟ ( مثل هانی ^^) 

شاید بازم داشته باشیم : دی 

 

+چقدر اون "روزگاری عشق کتابی وجود داشت" قشنگ شده :"))

پاسخ :

*-*
13)نه:) (وی بچه مثبت است:دی)، یعنی اگرم از کسی عصبانی بشم کتک نمیزنم. زیاد دوست ندارم اینکارا رو. ولی میتونم با یه حرف حرصشو دربیارم D;
14)کلبه تو جنگل=)
15)توی خواب، وقتی داشتم کتاب میخوندم و وسطش خوابم برده:)) (ممنون@-@)
16) پادشاهی اول شوالیه بوده :دی
17)زحل، خیلی قشنگه^^
18) با اینکه یه آدم خیلی اجتماعیم و با همه گرم میگیرم... دوتا. و فقط با یکیشون در ارتباطم...
19) همون بهترین حرف استلا، حرف لرد ولدمورت توی سایت جادوگران که گفت نویسنده خوبیم( یه جورایی یه مسابقه برگزار کرده بودن که فقط برا مرگخوارا بود، منم اون موقع مرگخوار نبودم(بعدا شدم) و اصلا توضیحات لرد رو نمیدونستم. ماموریته هم مخصوصه مرگخوارا بود و من از همه جا بی خبر شرکت کردم تو ماموریت و تونستم پا به پای اونا برم، با اینکه اصلا توضیحات و داستان لرد رو نمیدونستم@_@)
20)  شاد ترین آدم(*_*) پرفروش ترین کتابو نمیخوام، همین که داستانم خوب بشه بسه:))
21) صددرصد مهربون @-@
22) مهربون=))

آرتمیس...اومم... قد متوسطی داری و بیشتر وقتا میخندی. البته بعضی وقتا هم بوده که ناراحت بشی و دیگه نتونی کاری برا خودت بکنی، یه جورایی خیلی دپرس(اینا همش حدسه ها) ولی همیشه سعی میکنی لبخند رو لبات باشه=) هودی میپوشی، حتی تو خونه:) (نگاه کنجکاو عشق کتاب به کامنت های شماست! توی یکی از پستای استلا نوشته بودی بعضی وقتا با هودی تو خونه میچرخی=) پس هودی خیلی دوست داری. به عنوان یه دختر خیلی کیوتی و خیلی زود با بقیه دخترا صمیمی میشی، با آدمای غریبه هم یکم که بشناسیشون بهشون اعتماد میکنی:)
Violet J Aron
۰۶ آبان ۱۸:۴۳

چندسالته؟ D:

چندتا خواهر برادر داری؟

اسم من رو می دونی؟ (پس از کارهای استلا جوگیر شده است*-*)

بهترین کتابی که خوندی؟

خواننده ی مورعلاقت؟(اگه نداری آهنگ مورد علاقتو بگو)

دوست داری در آینده چه کاره بشی؟ (اعصاب خرد کن ترین سوال ممکن!)

دوست داشتی توی کدوم کتاب یا انیمه زندگی کنی؟

بهترین شخصیت انیمه ای که تا حالا دیدی؟


ببخشید فعلا چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه:))

حالا خوبه گفته بودم کلی سوال دارم!!


پ.ن: بازم دستمال کاغذی میخوام(گریهههه)

خودت میدونی چراD:

خانم ایکس داره اشک شوق میریزه:)

پاسخ :

سلام=)
D 14:
دو برادر:))
بله که میدونم=) با استلا هم موافقم، خیلی قشنگه=)
شازده کوچولو یا هیولاشناس. بیشتر شازده:)
خواننده موردعلاقه... بیلی آیلیش توی خارجی ها و آهنگ موردعلاقه... بشتگی به مودم داره ولی این سه تا رو خیلی دوست دارم ا آهنگ xanny از بیلی آیلیش یا all the good girls go the hell بیلی=) و مرا ببوس جاستینا:) (این آهنگ تنها آهنگیه که تو سبک آروم ایرانی دوست دارم=)
نویسنده:) و شغل دومم تصمیم نگرفتم هنوز=) (XD)
دوست داشتم توی دنیای کوارتت زندگی کنم، یا حداقل هری پاتر.
کانکی:)


نه بابا طوری نیست:) هروقت خواستی بازم بپرس=)

پ.ن:وای! بیا این دستمال کاغذی رو بگیر و بیا بغلم*-*(البته از پشت لپ تاپ:دی) یه واقعیت گفتن که خوشحالی نداره=))
Stella =]
۰۶ آبان ۱۹:۰۷

۳. چه حرف مفتی :/ منم دارم البته @-@

۴. چه خوش گفت لرد ولدمورت خوش سخن ! ^^

۵ و ۶. خودم نمیدونم چه رنگیه ولی خب بقیه میگن زیتونی ! چشمامم قهوه ایه ! خصوصیات اخلاقیم هم کاااملا درست بود البته اگه خجالتی نبودن رو فاکتور بگیریم! ( وی به شدت خجالتی میباشد ) 

 

@ وایولت

خیلی حال داد اصلا @-@ همه یه جورایی به تکاپو افتادن و جذاب بود •-•

اسم تو که معلومه! خیلی هم قشنگهههه =))

پاسخ :

3.دقیقا!
4. ممنون^^
5و6) خب کم و بیش از این آزمون سربلند اومدم بیرون^^ (باورت میشه اصلا نمیدونستم زیتونی چه رنگیه:/ رفتم سرچ کردم -_- من از رنگ مو یه طلایی، طلایی سوخته و خرمایی میدونم:دی) خجالتی هستی؟! عجب! نمیدونستم=)

بلی بلی -___- فکر کنم خیلی به کار گرفتن کنجکاوی شخصی به مظلومی عشق کتاب حال داد:/ (:دی)
منم اسمشو میدونم و کاملا برای این حرف چراغ سفیدو میزنم و موافقم=)
آرتمیس ツ
۰۶ آبان ۲۰:۰۰

وی هم در مدرسه بچه مثبت است : دی اما نمی دونم چرا عادت دارم تو مدرسه دوستی م رو با سیلی نشون می دم : دی 

 

نچ نچ ...داری افت می کنی :) من معمولا نمی خندم اصلا =) با کسی هم زود صمیمی نمی شم و ممکنه سه ساعت بهش خیره شم بعد اش هم هیچی به هیچی :)چه بسا من کسی رو از بچگی می شناسم اما باهاش دوست نیستم :") 

و عام نه....به آدما اعتماد نمی کنم اصلا:) 

اوه ! بله بله هودی ×_× 

یکم بیشتر تلاش کن ! بهت یک فرصت دیگه می دم تا برنده خوش شانس باشی !!!! 


پاسخ :

XDD

عه -__- همشو که اشتباه گفتم:/ هعیی... بله بله، بعضی وقتا پیشگوهای بزرگی مثل عشق کتاب هم اشتباه میکنن(خود بزرگ بینی مفرط -__-)
نمیشه 2 نمره هم بهم اضافه کنین تا حداقل این درسو نیفتم؟ D: ولی شاید چون من از نوشته های وبلاگ و شخصیتتون توی کامنت گذاری حدس میزنم... اشتباه کنم، چون که خیلیا زندگی شخصیشون رو نمیارن توی وبشون=) مثلا همین هانی، من دوروز باهاش آشنا شدم ولی از پست اینکه چقدر برا مامانش ناراحته که ماشینشون دزدیده شده یا اینکه چقدر از اینکه با داییش وقت گذرونده خوشحاله حدس زدم که ممکنه به خانوادش خیلی اهمیت بده و اونا رو دوست داشته باشه:) چون که ما تو بیان کسایی رو داریم که از مامان باباشون گله میکنن و حرفایی که نمیتونن توی خونه بزنن رو اینجا میزنن ولی هانی اینجوری نبود اصلا D: شکل هانیم از روی تصورات گفتم و شانسی درست اومد=) درهرصورت شرمنده نتونستم بگم=))
پ.ن:یه فکری به ذهنم رسید، چرا شما درمورد من حدس نزنید؟ (لبخند شیطانی)
Moony :)
۰۶ آبان ۲۰:۱۶

@آرتمیس 

آره داره افت می کنه

من به هیچ وجه خجالتی نیستم.ریزه میزه هم ابدا.از عشق کتاب بلندترم

اتفاقا زود صمیمی میشم

به خاطر قدمم فکر کنم بزرگتر میزنم

 

پاسخ :

اوه:/
وضع تو که بدتره:/ حداقل مال آرتمیسو یکیشو درست گفتم -_-
پس...شرمنده -__-
آرتمیس ツ
۰۶ آبان ۲۱:۲۱

@مونی 

راستشو بگم ؟ منم همین نظر عشق کتاب رو داشتم بهت XD

 

+این صندلی داغه ؟! یا شخصیت شناسی اعضای بیان توسط عشق کتاب ؟! 

پاسخ :

عه =) خب واقعا مونی اونی که درموردت گفتم تصوری بود که ازت داشتم=)


+نمیدونم؟ واقعا صندلی داغه! کسی دیگه ای هم هست اینجا؟ اگه سوال به ذهنتون نمیرسه میتونید بشینید تا من توصیفتون کنم:دی
mochi ^-^
۰۶ آبان ۲۱:۵۸

شروع میکنم:)))
1:از نظرت مزایای پسر بودن چیه؟
2:مزایای دختر بودن از نظرت چیه؟
3:وقتی که یه کتاب خوب رو تموم میکنی چه حسی داری؟
4:تا حالا شده احساس پوچی بهت دست بده؟
5:بعد از خوندن یه کتاب بد با خودت چی میگی؟
6:یکی از عادتا بگو
7:وقتی داری یه چیزی رو مینویسی عادتی داری که حین نوشتن انجام بدی؟
8:معمولا وقتی داری مینویسی چطوری مینویسی؟پشت میزی یا روی تخت دراز کشیدی؟
9:اگه بری توی دنیای هری پاتر دوست داری چه کاری رو انجام بدی؟
10:اگه میخواستی یه کتاب فانتزی بنویسی دوست داشتی داستانت چجوری باشه؟
11:دوست داری داستان کتابی رو عوض کنی؟
12:چه حیوونی رو بیشتر دوست داری؟
13:ایندتو چجوری تصور میکنی؟
14:رنگ مورد علاقت؟
15:دوست داری به چه کشوری مسافرت کنی؟
16:چه سبک موزیکی دوست داری؟اصلا آهنگ گوش میدی؟
17:کتاب های هری پاترو دوست داری یا فیلماشونو؟
18:خواهر و بردار داری؟(دارم میزنم توی جاده خاکی._.)
19:کمترین نمره ای که تا حالا گرفتی؟
20:چه حسی نسبت به زندگیت داری؟
(آهههههههههه چقدر چرت گفتم بس است دیگر._.)

پاسخ :

سلامم=)
1) مزایای پسر بودن خیلی زیاده. ولی معایب زیادی هم داره اما به اندازه دخترا اذیت نمیشن:) مزایای پسر بودن... کاراشون راحت تر پیش میره، صرفا به خاطر اینکه دخترن قرار نیست یه پسرو بهشون ترجیح بدن. آزادی بیان بیشتری دارن. کلا آزادی بیشتری دارن( همیشه هست که به پسرا اجازه میدن هروقت دلشون خواست برن بیرون ولی دخترا نه:/ )، اگه اشتباهی بکنن میتونن بخاطر اینکه پسرن خودشون رو راحت تر تبرئه کنن. یه عالمه مزایا داره ولی معایبی که داره اینه که، به خاطر وجود چندتا پسری که هیچی از انسانیت نمیدونن کلا جنس پسر، آب زیرکاه و بی ادب و خیانتکار شناخته شده در صورتی که همه اینطوری نیستن. بعضی وقتا بار کل خانواده روی دوششون میوفته و چون پسرن و مرد خانواده، نمیتونن چیزی بگن، نمیتونن راحت احساسات خودشون رو بیان کنن چون مرد که گریه نمیکنه:) (:/ )
2) راحت تر میتونن احساسات خودشونو بروز بدن، راحت تر میتونن با دوست صمیمیشون دردودل کنن، (بدون نگرانی از مسخره شدن) و چندتا مزایای دیگه که من نمیدونم درسته یا نه=) چون دختر نیستم و نمیتونم بگم چون شاید اشتباه کرده باشم:)
3)وایــی@-@ اون موقع میخوام پرواز کنم=) حس آزادی و رهایی دارم، امید و انگیزه هم دارم تازه:دی
4) بلی بلی! یه چندبار=)
5) واقعا چجوری یه نفر تونسته این کتابو بنویسه؟ چرا درموردش فکر نکرده؟ چرا انقد ضعیف کار شده روش؟ اصلا چرا ناشر کتابو قبول کرده؟ :/
6)اگه تنها باشم و درحال نوشتن تکلیف، متن یا هرچیز دیگه ای روی میز باشم یهو بی مقدمه روی میز ضرب میگیرم و یه کنسرت بیکلام اصلا درست میکنم:/ یا یهو به خودم میام میبینم دارم زیرلب آهنگ میخونم -__-
7) چند بار که داشتم مینوشتم، دیدم خودم اصلا نفهمیدم ولی وقتی داشتم تایپ میکردم زیرلب آهنگ میخوندم:)با اینکه گوش دادن آهنگ وسط تایپ ذهنمو به هم میریزه ولی اگه خودم آهنگ بخونم تازه نوشتنم سریع تر میشه=)
8)نه نه نه! من اصلا و ابدا نمیتونم دراز کشیده چیزی بنویسم! میتونم کتاب بخونم یا با موبایل کار کنم! ولی نه! نوشتن نه! ذهنم قفل میکنه اصلا! حتی تکلیفم نمیتونم دراز کشیده بنویسم:/
9)اول اینکه به خدمت لرد خودم، ولدمورت کبیر در میام، بعدشم میشم یه مامور خیلی خوب لرد که کسی رو نمیکشه=)
10)یعنی چی چجوری؟ یعنی فانتزی که هست... مثلا رومنس؟یا ترسناک؟ همینو بگم که دوست دارم توی کتابم یکم رومنس اضافه کنم تا کتاب خشک نباشه=)
11)نه. هر کتابی که نوشته شده، چه بد و چه خوب باید همونجوری باشن که توسط نویسنده نوشته شدن!
12)اومم...سگ؟
13)خیلی خوب=) یه مجموعه چاپ کردم، با نویسنده های ایرانی در ارتباطم و هنوز رابطمو با چندتا از افراد بیان حفظ کردم=) (یعنی امیدوارم اینجوری باشه:))
14)بین آبی و نارنجی متفاوته ولی آبی:))
15)کانادا=) اونجا رو دوست دارم کم و بیش:)
16)عــه! تو الان داری با سلطان آهنگ ایران صحبت میکنی! (خودبزرگ بینی مزمن -__-) بله بله آهنگ گوش میدم=) رپ خیلی غلیظ نه ولی ترکیب پاپ و رپو دوست دارم=) مثل آهنگای جاستینا:))
17)قطعا کتاب:))
18)بلی بلی=) دوتا برادر:))
19)10.75 -__- آزمونش خیلی سخت بود -__- بالاترین نمره 13 بود :/
20) ازش خیل راضیم =))
Sepideh Adliepour
۰۷ آبان ۱۲:۲۸

چرا خودت رو با نام عشق کتاب معرفی کردی؟


فک می کنی چقدر میفهمی، یعنی فهمت در چه اندازت؟

اگه قرار باشه تا آخر عمر یه کتاب بخونی اون کتاب چیه؟

به نظر خودت چه شخصیتی داری؟

به نظرت من میتونم چه شخصیتی داشته باشم؟

 

پاسخ :

سلام=)
همون اول که اومدم بیان اصلا حواسم نبود که اسم انتخاب کنم و چون صبرم از یه جلبکم کمتره به کتابام نگاه کردم و در یک حرکت کاملا شجاعانه و سخت عشق رو به کتاب چسبوندم:/ بعدا خواستم عوضش کنم ولی حالا عاشق عشق کتابم=) مخصوصا که به این اسم شناخته میشم=))
فهمم در اندازه خودمه=) یعنی در اندازه ای که همه چیزو سخت نگیرم و از کاه کوه نسازم:)
یا هیولاشناس یا شازده کوچولو. نه... شازده کوچولو=)
مهربونم، به نظر دیگران درمورد خودم اهمیت میدم و سعی میکنم همه رو خوشحال نگه دارم=)
تو هم آدم مهربونی هستی و دوست داری دیگرانو خوشحال کنی، به شعر علاقه داری(جشم بسته غیب گفتم:/) و روحیه آرومی داری=)
♪♪HANANE ♪♪
۱۳ آبان ۰۵:۲۴
15)رفته بودم یه جای جنگل طور که یه آبشار بزرگ از وسطش رد میشد. اون پایین یه رودخونه خیلی بزرگ بود و نزدیک آبشار یه کلبه بود که توش پر از کتاب بود(چقدر بود:/) و خیلی رویایی بود=)

این جوابت به سپهر بود 0-0 منم یه همچین خوابی دیدم :-0

اهمم... ما اوتاکوییم خواهر، چی درموردمون فکر کردی؟(البته نیمچه اوتاکو:/ ) هرچی میبینم هیچی جای توکیو غول رو نمیگیره*_* مخصوصا فصل اولش.

اینم جوابت به موچی. نمیچه اوتاکو رو از رو من تقلب کردی *_* راستش شاید باروت نشه ولی وقتی مبینم کسی از روم کپی کرده خوشحال میشم. چون حتما ازش خوشش اومده دیگه :)))))))

آدمایی که فارغ از حال و هوا و روحیه شون دوست دارن به آدم کمک کنن. مقام خودشونو نمیبینن و همیشه مهربونن:)

جیززززز. اینم جوابت به موچی بود. یکم خودپسند بشم، مثل من XD

1. کاشکی با هرکسی دوست نمیشدم=) (قضیه جنایی نیستا:/ فهمیدم بهترین دوستم چه شخصیتی داره و رابطمون بهم خورد:))

اینم جوابت به استلا بود :) شاید شبیه رابطه من و دوستم نبوده باشه ولی خب دوستم وقتی فهمید چجور ادمیم محو شد :)

نیک:)
جوابت به موچی0-0 من این کوارتت رو میخونم ببینم این کیه که همه بهش گیر دادن 0-0 ایح ایج

وااااااااااااااای. منم مرگخوارم 0-0 البته وقتی توی خانواده مالفوی زندگی کنی معلومه مرگ خوار میشی (وی عینک دودی بر چشمش میزند)

15)کانادا=) اونجا رو دوست دارم کم و بیش:)
یعنی باید بگم منم دلم میخواد کانادا زندگی کنم؟ 0-0 وی برگانش از این همه شببهت ریخته.
خب با اجازت توی یه کامنت دیگه سوالام رو میپرسم D:

پاسخ :

0___0
عاقا تو چقد شبیه منی! =/ چجوری میتونی انقد مثل من باشی؟ یا من مثل تو باشم :/
بپرس بپرس=))
♪♪HANANE ♪♪
۱۳ آبان ۰۵:۴۸
1- هرچی کتاب خوندی و داری نیست و نابود بشه یا اینکه بتونی کل کتابای جهان رو بخونی؟ (اون کتابایی که نابود شدن رو دیگه نمیتونی بخونی چون همه نسخه ها از بین رفتن😁)


2- من بمیرم یا کتابایی که دوسشون داری نابود بشه؟😂


3- به نظرت قلب من چه رنگیه؟ (احساسی)


4- به نظرت قلب خودت چه رنگیه؟


5-چند وقته اومدی توی بیان؟


6- چیشد که این وبلاگو زدی؟


7- قبل از این وبلاگ، وبلاگ دیگه ای هم داشتی؟


8- به نظرت من چجور ادمیم؟


9- نظرت درباره خانواده مالفوی ها؟


10- یه سوال ازم بپرس


11- یه جمله بهم بگو. فرقی نداره چی باشه


12- وقتی یکی که دوستش داری رابطتون رو خراب کنه، چه حسی بهت دست میده؟


13- به نظرت کتابای کتابخونه من بیشتر چه ژانری هستن؟


14- ژانر موردعلاقت؟


15- سرما یا گرما؟


16-اگه من رو یه روز ببینی توی واقعیت، چه واکنشی نشون میدی؟ (میدونم فعل و انفعالاتم برعکس بود)


17- رو چه چیزی وسواس داری؟


18- کوراتت یا شازده کوچولو؟


19- شازده کوچولو یا هیولاشناس؟


20- هیولاشناس یا کوارتت؟


21-هری پاتر یا شازده کوچولو؟


22- هری پاتر یا هیولاشناس؟


23- هری پاتر یا کوراتت؟


24- کتاب دونده هزارتو رو خوندی؟


25- فیلم دونده هزارتو رو دیدی؟


26- فیلم یا کتاب؟


27- اگه اسمتو خودت انتخاب میکردی، چی میزاشتی؟


28- تا آخر عمرت نتونی بیای بیان یایه هفته کتاب نخونی؟


29- نظرت درباره نوشته هام؟


30- نظرت درباره خودم؟


31-چه چیزی خیلی خوشحالت میکنه؟


چقدر چرت و پرت نوشتم XD

پاسخ :

1)قطعا همون کتابایی که دوست دارمو انتخاب میکنم=) کتابای جهانو میخوام چیکار؟ وقتی پر از اطلاعات تاریخی و سیاسیه؟ :/
2)قطعا تو زنده بمونی=) جون یه انسان باارزشتره! :/ هر انسان دیگه ای اگه قرار بود دربرابر کتابام بمیره من قبول نمیکردم=)
3)عامم...نارنجی؟ چون خیلی پرانرژی هستی=)
4)عامم...منم یا نارنجی یا همون قرمز=)
5)اولین پستمو 12 اردیبهشت زدم=)
6) توسط شیفته:) شاید اصلا یه پست زدم دربارش=)
7)بله بله=) تو دوران طفولیت تو بلاگفا صدتا بلاگ داشتم من -__- همشم یا میدیدم کسی نظر نمیذاره ول میکردم یا میرفتم یکی دیگه درست میکردم=/
8)یه آدم احساساتی و مهربون که اتفاقا خیلی پرانرژیه=)
9)خوبن ارادت داریم بهشون=/ خانواده خوبی میتونن باشن، مخصوصا این که دراکو استارت خوب بودنشون رو زد=)
10) چطوری؟ چه خبر؟ ناراحت نشدی این چندوقتا؟
11)امیدورام همیشه حالت خوب باشه و بتونی حال همه رو خوب کنی=)
12) عامم... ار لحاظ احساسی؟ یا دوستی؟ از لحاظ دوستی خیلی ناراحت میشم. چون من با اینکه با همه صحبت میکنم شوخی میکنم دوست دارم حالشون رو خوب کنم دوستای واقعی کمی دارم و اگه طرف نشون بده چجور آدمیه، حس میکنم خودشم اشتباه کردم. (این اتفاق یه 3 هفته پیش افتاد:)
13)فانتزی.
14)بازم فانتری=)
15)صددرصد گرما.
16)هیجان زده میشم و میشینم با همزادم صحبت میکنم ببینم چه تشابهات دیگه ای داریم:)
17) شاید نظم وسایل اتاقم=)
18)شازده.
19)شازده=)
20)هیولاشناس=)
21)شازده.
22)هیولاشناس=)
23)هری پاتر=)
24) نه ولی میخوام بخونم=)
25)نه.
26)کتاب=)
27) از این اسمم راضیم و دوباره همین اسم خودمو میذاشتم=)
28)مطمئنا یه هفته کتاب نخونم:/
29)خیلی خوب مینویسی:)
30)مهربون، پرانرژی، شاد، و مقداری احساس. هم میزنیم تا حنا به دست آید:دی
31)کتاب شازده، یا حالا طوری نیست، هیولاشناس، نوشیدنی کره ای. یه عالمه بالشت و پتوی نرم که بتونم روش لم بدم=) و سریال خانه کاغذی:))

♪♪HANANE ♪♪
۱۳ آبان ۰۵:۵۰
عر دو تا سوالو یادم رفت

32- فمنیست هستی؟

33- اگه بخوای به کراشت بگی روش کراش داری، چجوری میگی؟

پاسخ :

عـه:)
32)بله=) خودم اینجوری فکر میکنم البته. اعتقاد دارم زن و مرد برابرن و هرکی آزده هرکاری میخواد بکنه در شرایطی که آسیب به دیگران نزنه=))
33)عامم...:/... توی دنیای واقعی دیگه؟ اول اینکه صبر میکنم سرش خلوت بشه، بعدش با فاصله ازش میشینم و باهاش حرف میزنم. در آخر اگه از خجالت آب نشده بودم بهش احساسمو میگم=)
♪♪HANANE ♪♪
۱۳ آبان ۱۵:۰۳
2) از هرکی میپرسیدم میگفت من بمیرم :/ فک کنم واقعا انسان رو مخی باشم 0-0
6) اسم شیفته رو توی وبلاگ افشین شنیدم، همونه؟ یا یه نفر دیگه؟ 0-0
7) من همین الان تو بلاگفا سه تا دارم 0-0 البته یکیش از همون اولی فیلتر بود دوتای دیگه فعالیت نمیکنم
8) خب، سعی میکنم وقتی با کسی حرف میزنم، پر انرژی باشم که فرد مقابلم هم انرژی بگیره:)
احساساتی و مهربون هستم
9) دراکو بهم گفت بهت بگم اونم ارادت داره خدمتت 0-0
10) به جز اون روز، نه دیگه :) ولی خب هنوز درد اونروز توی وجودمه:)
11) بسی ممنون :)
12) از نظر احساسی هم بوگو :)
13) خب راستش خودمم نمیدونم0-0 وایسا برم نگاه کنم. نگاه کردم. آره بیشترش فانتزی بود 0-0 از کجا فهمیدی؟
14) خب فانتزی دوست دارم ولی بعد خوندن رویازاد آهنین از چشمم افتاد -_- اما بیشتر علمی تخیلی دوست دارم D:
15) یه تفاوت :) من سرما دوست دارم D:
16) خیلی هم عالی *-*
17) یه تفاوت دیگه:) من رو نظم وسایل اتاقم وسواس ندارم ولی اگه مثلا میزم شلوغ باشه نابود میشم =/ مرتبی هرچیزی وسواسه واسم به جز اتاقم =/
24) آخجوننننننننن یه نفر دیگه هم میخواد بخونششش D=
27)اسمت قشنگه :)
29) وی بسی ذوق میکند D=
30) یه عاشق چایی خوری هم خشن بودن اضافه کن! @-@
31) نوشیدنی کره ای، آرزوی هر پاترهد :(((((
33) =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ :

=))
همشو خودتم جواب دادی؟ چه باحال:دی
اره فکر کنم شیفته تو وب افشینم هست=))
♪♪HANANE ♪♪
۱۳ آبان ۲۱:۲۹
آره همشو جواب دادم 0-0
البته بعضیاشو 0-0
معمولا دوست دارم سوالایی که از بقیه میپرسم رو جواب بدم 0-0

پاسخ :

چه خوب=))
Honey Bunch
۱۷ اسفند ۱۳:۰۶
به نظرت من شبیه کدوم شخصیت خانه کاغذی ــَـــــم ؟
رنگ مورد علاقت کدومه ؟
=))

پاسخ :

خانه کاغذی... اومم، دختر یا پسر؟ آخه سه تا دختر هست تو خانه کاغذی فقط:")
رنگ موردعلاقم آبی، و بنفش @-@
(=
Honey Bunch
۱۷ اسفند ۱۳:۲۸
اممم ... فرقی نداره . از بین دخترا کدوم ؟
=))

پاسخ :

مونیکا گتمبید، با این کاری ندارم که اول سریال یه آدم خیانتکار و لوس بود(.-.) من با بعدش کار دارم.. مونیکا.. یه دختر خیلی احساسیه که علاوه بر اینکه به احساساتش اجازه ابزار میده، سعی میکنه قوی باشه، به دوستاش و کسایی که دوست داره اهمیت میده، میخواد جایگاهشو بین گروه سرقت پیدا کنه و در همین حین سعی میکنه از کسی که عاشقشه حفاطت کنه، یا کسایی که دوست داره.. خیلی وقتا احساساتش باعث شدن که راه اشتباهو بره ولی آخرش تونست به وسیله همونا راهشو پیدا کنه:")
تازه مادرم هستD:  اینم بچشه @-@
کیوووت! "-"/

Honey Bunch
۱۷ اسفند ۱۳:۴۶
اون اولیه لینک نشده -__-
وای چه جالب ! پس من از نظر عشق کتاب اینجوریم . البته از یه لحاظ ... من زیاد احساسی نیستم . بجز در بعضی مواقع ... یا حداقل سعی میکنم احساسی نباشم . فکر میکردم بگی توکیو .
اون پسره ... اون پسرههههههههههه *-* چه کیوته ! وای! خیلی نازه ! بچه ی واقعیشه ؟ یعنی در واقعیت یا توی سریاله ؟
موافقم /T^T
Honey Bunch
۱۷ اسفند ۱۳:۴۸
وای الان سرچش کردم ! موهاش ... فقط موهاش *-* فرفریه . کاملا برعکس من -__- تازه بلوندم هست T^T
آرتـــ ـــمیس
۱۷ اسفند ۱۵:۵۸
من کدوم شخصیت خانه کاغذیم؟ D:

*وقتی داری جزوه ریاضی می نویسی و خیلی نامحسوس میای بیان و ولگردی (!) می‌کنی*

پاسخ :

تو.. عامم... اگه بخوایم دخترشو حساب کنیم.. نایروبی=)
کلا تو و استلا خیلی شبیه نایروبی هستین.. نمیدونم چطوریشو توضیح بدم.. ولی کس دیگه ای به ذهنم نمیاد TT
* اشکال ندارد *کوبیدن چکش قاضی بر میز**

.
Honey Bunch
۱۸ اسفند ۱۱:۲۷
@آرتمیس 0_0
تو از کجا پیدات شد ؟ 0_0
*تپش قلب با صدای بلند*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان