کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

شب های ستاره ای: شب دوم!

یک نامه بنویسین برای بدنتون.از هر عضوی که توی بدنتون دارید و سالم هست تشکر کنید؛ از بدنتون بابت اینکه زنده هستید و داره زندگی میکنه تشکر کنید.

سلام رفیق! چه خبر؟ چطوری؟ یکم عجیب نیست که دارم باهات حرف میزنم؟ آخه... آخه تو خود منی، تو همون عشق کتابی، نه، حالا که فکر  میکنم نیستی، عشق کتاب روح منه، هرشخصیت آدمی توی روحشه، حالا اینکه روحشو سیاه کنه یا... ازش مراقبت کنه به خودش مربوطه، الان باید ازت تشکر کنم؟ واقعا؟

میدونی... خیلی چیزا توی دلم.... توی دلت مونده که بخوام ازت/ از خودم تشکر کنم، مثلا... بهتر از اونی تشکر کنیم که دوستش داری، همونی که حرفشو میزنی، نمیدونم... مو جزو عضو سالم بدن محسوب میشه؟ من حسابش میکنم، آخه یه عالمه آدم داریم که موی سالم ندارن، یا مثلا کم پشتی مو و اینجور چیزا... ممنون موهای خفنم! موهای میگلیم! با اینکه اونقدر و خیلی شبیه موهای میگل نیستین بازم ممنون! اینکه مثل موهای دوستم لخت نیستین ممنون، اینکه بخش مهمی از تیپم حساب میشین ممنون=))

قسمت دوم چی؟ بریم سراغ بدنم؟ معلومه که باید ازش تشکر کنم! بدن عزیزم، برای اینکه چقدر بدنمو دوست دارم باید یکم فکر کنین، همونقدر که از چهرم ناراضیم عاشق بدنمم^^ بدنم، همیشه از اونایی بودم که هیچوقت چاق نمیشن، هرچی بخورن چاق نمیشن، نمیدونم ورزشم بکنن لاغر نمیشن، انگار بدنم اصلا به کارای پیرامونم اهمیت نمیده، هرسالی که بزرگتر میشم خودش یه مقداری به وزنم اضافه میکنه و واقعا ممنونم ازت=)) یا... بابا چی میگفت چندسال پیش؟ یادته که میگفت تو، یعنی همون بدنم عضلانیی؟ اسمشو درست یادم نیست ولی بابام گفته بود که بدنا توی چندتا دسته دسته بندی میشن، بدن من توی یه دستس به اسم... نمیدونم عضلانی؟ استخوانی؟ یادم نیست درست؟ ولی یادته میگفت بدنم برای هرورزشی میتونه آماده بشه و... برای بدنسازی هم خوب شکل میگیره؟ یا یادته میگفت اکثر ورزشکارا این دسته بدنا رو دارن؟ من که نمیخوام ورزشکار بشم ولی ازت ممنونم=)) اول فکر میکردم همینجوری بهم میگفت ولی... یه بار که به یکی از شاگرداش برنامه مینوشت درمورد این دسته بندیه شنیدم و خوشحالم که درسته!=))

پس فقط ممنون=))) اینکه باهامی، اینکه قلبم توی سینم میتپه، اینکه چشمام حتی میتونه توی یه فضای نیمه تاریکم کتاب بخونه، اینکه دستام برای تایپ سریعن، اینکه از همسن و سالام برای دویدن سریعترم، اینکه هماهنگیت توی چشم و دست خیلی خوبه و اینکه خیلی زود یادگرفتی مکعب روبیکو حل کنی و رکورد مدرسه رو زدی. اینکه واکنشات سریعن و یه عالمه کارای دیگه ای که برا کردی=))

و... ناراحت نباش، ناراحت نباش از اینکه پوستت خشکه، ناراحت نباش از اینکه ریه ت حجمش کمتر از استاندارد حجم ریه های همسن و سالانته،و ناراحت نباش! بیخیالش بابا، عوض این همه بدی یه عالمه خوبی داری و من ازش راضیم=)) ممنون از اینکه همیشه باهام بودی و زنده ای! و ممنون که یه عالمه خاطرات برام درست کردی=)

 

_______________________

+باتاخیر یک روزD:

+وهکاو! نمیدونم اینو میخونی یا نه یا حتی منو میشناسی ولی ممنونم که 100 امین نفری شدی که دنبالم کردی! =)

+در حال جواب دادن به نظرات قدیمی... ( آرام آرام نرم و نازک، چست و چابک D:)

۱۷ ۱۴
تاکی تاچیبانا
۱۳ دی ۲۲:۱۹
احتمالا از قیافه ات که بدت میاد مثل صداته که از صدات خوشت نمیومد :/ قیافه ات هم مثل صداته :/ راستش پاراگراف اولت منو یاد یه چیزی انداخت، امروز جلوی آینه بودم و زوووم کردم رو صورتم بعد با خودم گفتم داری چیکار میکنی؟ یه دفعه خیلی حس باحالی پیدا کردم! انگار بدنم نبودم! و دهنم حرکت نمی‌کرد اما من داشتم صحبت می‌کردم! و خندم گرفت :) آخه چطور ممکنه که روحی وجود نداشته باشه؟
آرتـــمیس -
۱۳ دی ۲۲:۲۰
وسط درس اومدم وبلاگت بعد همش میگم میخواستم چی بگم؟!:/ بعد تااااازه الان گفتی یادم اومد می خواستم صد تایی شدنت رو تبریک بگم -_- D:
تو اون پست صدات هم عاشق اون بخش "پسر! صد نفر خیلی زیاده...خیلی خیلی زیاده" شدم!*-*
صد تایی شدنت مبارک=))
mochi ^-^
۱۳ دی ۲۲:۲۲
واووو پس خیلی بدنتو دوست داری نه؟:)البته باید اون بدی هایی که گفتیو فاکتور بگیرم:/ولی بیخیال!همین که قلبمون توی سینمون میتپه خوبه:)
+صدتایی شدنت مبارک*--*
Baby Blue
۱۳ دی ۲۲:۴۴
:)))
منم تقریبا فرم بدنمو دوس دارم*-*
و منم ریه هام مشکل دارن. _ .
و همچنین منم پوستم خشکه"-"
Baby Blue
۱۳ دی ۲۲:۴۹
میگم چیزه امیر...
بیماری خاصی داری که انقد کامنتارو دیر جواب میدی؟"-".....................
Baby Blue
۱۳ دی ۲۲:۵۰
اوووووووووو صدتایی شدی کهههه*-*

*کیدو منتظر اتوبوس صدتایی شدنه*
💚DORIS ‌💚
۱۳ دی ۲۳:۰۱
من همه چیزم رو دوست دارم ==) *اگه قلبمو فاکتور بگیریم* به خصوص موهام =) البته گاهی میرن روی مخم چون لخت میشن میان جلو صورتم :/ چه میشه کرد دیگه کوتاه‌شون کردم باید تحمل کنم ^^
بابای منم میگه استایلت واسه ورزشای رزمی خوبه و خودمم قبول دارم چون چهارشونه‌ام :/ ایح ایح :/
نامه‌ت رو دوست داشتم ^^

+ صدتایی شدنت مبارک *-*
فاطمه حسینی
۱۴ دی ۰۵:۰۹
اولا که صدتایی شدنت مبارککک
دوما خیلی قشنگ بود :))
Park Hirai
۱۴ دی ۰۸:۱۴
صدتایی شدنت مبارکککک
من میرم یکم فکر کنم بعد خوندن این :)
☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۱۴ دی ۰۸:۲۷
به به به یاهاهایی 100 تایی شدنت چوکاههD:::::::
*دوان دوان می رود تا امتحان زبانش را بدهد*

امتحان دادم میام نظرمو میگم دوبارهه:دی
Nobody -
۱۴ دی ۱۰:۱۲
عه وا توعم داری این چالشه رو می‌نویسی؟*-* چقدر قشنگ نوشته بودی.
+ صدتایی شدنت مبااارک! به امید دویست‌تایی شدن :دی
Sŧεℓℓą =]
۱۴ دی ۱۱:۱۰
منم با تاکی موافقم :/

صدتایی شدنتم مبارک ! آخیییییش...
Violet J Aron ❀
۱۴ دی ۱۳:۳۷
به به صدتتایی شدی!!
ولی چرا من زودتر صدتایی شدم؟ مسئله این است! D:
واقعا نوشتن این پست ایده ی خیلی خوبی بود... از خودت بود یا یه چالشه؟ :))
خیلی خوبه بعضی وقت ها آدم بشینه و نقاط قوتش رو پیدا کنه. اصلا روحیه میده شدید!!
•miss writer•
۱۴ دی ۲۱:۰۸
خلاصه؛ بابت همه آت و آشغالایی که خوردم و سخاوتمندانه هضمشون کردی ازت ممنونم معده جان
Sŧεℓℓą =]
۱۴ دی ۲۱:۱۸
خبر بد :/
یکی آنفالوت کرده :||||||
دستم بهش نرسه ....
من رو انقدر آنفالو میکنن XD
لیست همشون رو هم دارم *خنده ی شیطانی*

پاسخ :

ای بابا:/
نمیدونم چرا اصلا به دنبال کننده هام اضافه نمیشه، همنیجوری میمونه تا شاید بعد یه سال یکی دنبالم کنه، یا یکی آنفالو:|
نظراتمم به جز دوستام کسی نظر نمیذاره:(
چه کنم؟
Sŧεℓℓą =]
۱۴ دی ۲۱:۲۷
خب تو خیلی به وب های مختلف سر نمیزنی...
منم همینم که :|||
من که عمیقا خوشحال میشم وقتی آن فالوم میکنن ...

پاسخ :

بذار باید بازم بگردم به بقیه سر بزنم، D:
بذار حدس بزنم براچی... برای اینکه میفهمی به زور دنبالت نمیکنن؟
Sŧεℓℓą =]
۱۴ دی ۲۱:۳۶
دقیقا D:
حس آزادی بهم دست میده ...

پاسخ :

D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان