کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

چالش سوفـی=))

 

سلام بر تو.. ای بانو! ای سینیور!

من اینجام تا دوباره از این چالش باحالا جواب بدم! *فشفشه های پرتاب شده در هوا*

این چالشو اینجا دیدم=)

و از اینجا شروع شده:")

1. تا حالا تقلب یا کار خلاف کردی؟ ( یکیشو توضیح بده )

امم... یه چندبار تقلب کردم امتحانمو؟ احتمالا و... آره، در نقش کمک کننده و یاور آزمونا هم بودم چندبار :") 

همم... کار خلاف..نمیدونم واقعا:") (به جز اینکه چندبار سر فروش مواد...)

2. توی واقعیت بقیه فکر میکنن چه چیزی در موردت حقیقت داره که اشتباهه؟ (در مورد چه چیزیت اشتباه فکر میکنن)

یه آدم بسـی مثبت و درس خون و این حرفا و بعضیاشونم برعکسن، یه آدمی که نه درس میخونه همینجوری یه آدم بدجنسه و چه میدونم... یا فکر میکنن خیلی آدم مثبت و خوبیم یا خیلی آدم بدی=")

البته یه بار... یادمه کلاس شیشم بود، منو از کنار نیمکتی که دوسش داشتم برداشتن و بردن پیش یکی از این شاگرد جدیدا و گفتن تو بهش مدرسه رو معرفی کن و با بچه ها آشناش کن، اون اول از اصلا از این اوضاع راضی نبودم، نمیکتی که عاشقش بودمو از دست داده بودم، چی از این بدتر؟

پس از یکی دوهفته با بی حوصلگی و معرفی کردن بچه ها و این حرفا.. (بذارین بهتون بگم، بدترین تازه واردی که تو دنیا بودو داده بودن به من، مشکل این بود که اصلا از من شاد و پرانرژی اون موقع خوشش نمیومد:/) گفتم چرا اصلا سعی نمیکنی یکم با من همراهی کنی؟ :/ اونم گفت ازت خوشم نمیاد.. یه آدم پررو و مغرور و درس خونی که همش میخواد بگه منو ببینین، همش میخوای ثابت کنی از بقیه بهتری.. در صورتی که من اونجوری نبودم و خب... بعد از یه ماه دوباره اجازه گرفتم رفتم نیمکت خودم:")

3. بدترین چیزی که تو مدرسه شنیدی از کی بوده و چی بوده؟

میتونم بگم حس کردم یا دیدم؟

تاریخ اصلا معلم ادبیاتای خوبی برای من در نظر نگرفته، البته به جز دبستان که دبیر ادبیاتش گلی بود از گل های بهشت:") امسالو خودتون قضیشو میدونید ولی هفتم.. یه معلم ادبیات داشتیم که برای کسایی که اعتماد به نفس ضعیفی دارن کابوس بود، آره، درسته که معلم خوبی بود ولی.. اون هرماه بهترین نمرات کلاسو انتخاب میکرد و مینشوندشون جلو تا نشون بده اینان که فقط برای من اهمیت دارن، حتی اگه یکی از اون شاگرد خوبا قدش بلندتر از همه بود، بعد از اینکه.. اونا شدن بهتریناش اصلا املا و پرسش و امتحانایی که ازشون میگرفت رو صحیح نمیکرد، براشون مینوشت 20. شاگردای ضعیف همه ازش میترسیدن، باعث میشد شخصیتشون تخریب شه و وای.. اگه کسی تقلب میکرد رو برگش یه خط بلند با خودکار قرمز میکشید و بهشون صفرم نمیداد، یه چیزی تو مایه های 5، 3 و اینا. شمارو نمیدونم ولی از نظر من نمره 3 بیشتر از صفر درد داره، و بدیش این بود که اگه هم میخواستی بهترین باشی.. باید میخوندی، مهم نبود کی و کجا، نمیخوندی و نمرت پایین میشد یکی دیگه جایگزینت میشد. و بدترش این بود که یکی از بچه هایی که اصلا درسش خوب نبود و همیشه نمره بدی می آورد.. شده بود معلم یارش(شمام همچین چیزایی دارین؟ 0-0) یعنی بعد از معلم بهترین مقام و اون بود که هیچوقت از بهترین بودنش پایین نمی اومد، یادمونه حتی درصداش خیلی پایین بود و بچه ها اعتراض کردن ولی گفت خودش معلمه به خودش مربوطه..

تازه... میدونین چیش ترسناک بود؟ من خودم یکی از اون بهترینا بودم و همیشه این ترسو داشتم که نکنه فرداش باهام بد شه؟ نکنه یکی دیگه بیاد جام؟ نکنه دیگه بهم اهمیت نده؟

4. تاسف بار ترین خاطره ای که الان یادت میاد؟

خب... نمیدونم عجب چیزیه که هرموقع بهشون نیازی نداری جلوت صف میشن و همه خاطرات تاسف بارت از دور برات دست تکون میدن ولی الان هیچی نیست.. هیچی. آهان، این قطعا تاسف بار نیست ولی ما سالن تمرینای تئاترمون یه جورایی میشه نزدیک نماز خونه و نماز خونه هم پایین تر از سطح مدرسه و کلاساست و سالن تمرینا زیر کلاسات و اونجا یه جورایی هم خیلی امن بود هم خیلی پاتوق خوبی بود، بگذریم از اینا.. نمیدونم میدونین یا نه ولی من یه زمانی تو تئاترای مدرسه بودم، علاوه بر اون مجری بودن و این حرفا، توی تئاترا هم همیشه معلم مخصوصش میومد سر کلاس منو برمیداشت میبرد:")

بعد یادمه هممون یه زنگو نرفتیم کلاسو با چندتا از بچه های دیوونه ی مدرسه و دوتا از بچه های کلاس داشتیم اون پایین دیوونه بازی درمیاوردیم، یه وضعی بود، اون لباسای تئاترو پوشیده بود، اون پارچه رو دور سالن میچرخوند، اون پشت میز نشسته بود و پاشو گذاشته بود روپاش.. بلند بلند حرف میزدیم و همون طور که هممون ول بودیم و لباسای ارزشمند مدرسه نصفیش رو زمین بود دبیر مخصوصش و معاون پرورشی با پیروزی مقتدرانه درو باز کردن و پریدن تو..

5. اگه به مدت یه ماه جنس مخالف بودی چیکار می کردی؟

بقیه چیکار میکنن؟ اول... زندگی میکردم، بعدش، کنجکاو بودم ببینم زندگی از دید یه دختر چجوریه، در همه حالتی و هی، دفعه قبل یه روز بود، حالا شد یه ماه، این بهتره.. نمیدونم.. سعی میکردم خوش بگذرونم="))

6. آخرین خواب ترسناکی که دیدی؟

آخریش.. همتون میدونین، من یا خوابایی که میبینم خیلی واضح و منطقیه یا همینجوری محو و قاطی و پاتی و امکان داره بعضی وقتا یادم نیاد توی مورد دوم که چه خوابی دیدم، و اصولا مورد دوم برام خواب محسوب نمیشه، صرفا یه خیال آشفتس که ذهنتون برای خالی کردن خودش انجام میده تا آشفتگی مغزتونو از بین ببره.. دیشب، من همچین خوابی دیدم، آشفته بود و خیلیم محو. اولش از یه جای بلند افتادم پایین، همه جا هم خاکستری بود، خیلی خاکستری... به تاریکی میزد و یه نور فقط از اون بالا روشن میکرد اونجا رو.. بعدش خیلی محو شد، فقط یادمه یکی دنبالم بود. و منم می دویدم.

اگه هم خواب واضح میخواین.. اونی که یادم هست.. یه اتفاقی برای یکی از عزیزانم افتاد:")

7.کسی هست که پنهانی دوستش داشته باشی؟

اممم... من زیاد اعتقادی به نهان شیدا(!) داشتن تو مواردی که میشه گفت ندارم:) پس نه، کسی نیست که پنهانی دوسش داشته باشم، اگه رو کسی کراش بزنم وقتی مطمئن بشم که.. الکی نیست بهش میگم=")

مقوله عشق و عاشقی و کراش زدن و اینجور حرفا.. از نظر من حداقل، خیلی پیچیدس، شاید اصلا برای من اینجوری باشه.. نمیدونم.. میدونین، نمیتونین برین هر جنس مخالفی رو دیدین فقط به خاطر اینکه ظاهرش توجهتونو جلب کرد یا باهاتون خوب رفتار کرد، روش کراش بزنید.. کراش زدن.. باید همراه با این باشه که طرف آیا اصلا به شما اهمیت میده؟ به هرشکلی، خواهرانه برادرانه، بزرگانه، دوستانه، عاشقانه یا هرچیز دیگه ای دوستتون داره؟ آیا این احساستتون فقط تحت تاثیر یه رفتار طرف بوده، یا عاشق شخصیتش شدین؟ اگه همین حالا بیاد و یه جوری باهاتون رفتار کنه که تاحالا نکرده.. و ناراحتتون کنه میگین خداروشکر بهش ابزار علاقه نکردم عجب آدم بدی بود؟ یا میگین نه.. اون اینجوری نیست، نمیتونه تغییر کنه، باید ببینم چشه..

عشق خیلی پیچیدس.. کراش زدنم همین طور، گاهی با خجالت مخلوط میشه.. گاهی با ترس، گاهی با هیجان و همشون میتونن گند بزنن به احساس واقعیتون.. خجالت و ترس باعث میشه حستون ضعیف شه، یعنی ضعیف نمیشه.. بهش اهمیت نمیدین و هیجان باعث میشه تا یکم احساس خوشحالی در رابطه با طرف مقابل کردین بگین «خب.. تموم شد، روش کراش زدم خدا یارونگهدار شما.» (که البته در رابطه با بعضی از رنگین کمونیای عزیزمون مشخصه که برعکس میشه این موضوع^-^)

با این تعریفا... هنوزم نمیدونم ولی نه. هیچکسی رو پنهانی دوست ندارم. دوست داشته باشم به خودش میگم^-^

بعدشم.. اگه یه روزی یکی رو دوست داشتین..(البته در نظر داشته باشین که اگه نیمه-ماریاتون/ نیمه-عشقتون (اسمی برای پسر پیدا نکردم، اومدم بنویسم سینیور دیدم سینیور یه چیز ناواضح نیست، که بگیم هرپسری روش کراش دارین سینیوره، سینیور خودمم:/ ) تو واقعیت بود و دست برقضا خیلی بهتون نزدیک بود و چه میدونم از فامیلای نزدیک بود این قضیه شامل حالش نمیشه._. شایدم بشه) بهش بگین، نگین که چی؟ اتفاقا این حرفا آدمو خوشحال میکنه، تازه... اگه رابطه دونفر با اعتراف کراش داشتن رو یکیشون خراب شد به نظرم واقعا مزخرفه، میگه بیشتر از دوست واقعی دوستت داره، نمیخواد همون موقع باهات ازدواج کنه یا بخورتت که:/

8. چی یا کی رو هرگز نداشتی ؟

یه دوستِ پسر توی دنیای واقعی=)

یه دیدار با نویسنده/یوتیوبر مودرعلاقم (نه، میا نیست:/ درسته معرفیش کردم و گفتم براش احترام قائلم ولی نه، اون نیست ._.)

یه نویسنده واقعی تو اطرافم=)

یه خواهر واقعی:)

9. اگه بتونی با بایست ازدواج کنی ازدواج میکنی؟

امم... من اونقدر که باید و شاید با کی پاپ آشنا نیستم، کم کم دارم شروع میکنم بااجازتون و از کل کیپاپ یه بی تی اس میشناسم یه بلک پینک، فن بلک پینکم نیستم، یعنی آهنگاشونو بعضی وقتا گوش میدم.. حتی با اینکه اسماشونو میدونم هیچوقت سعی نکردم عضو موردعلاقه انتخاب کنم.. ایشالا بعد از اینکه با کی پاپ درست و حسابی آشنا شدم و آهنگای لونا(؟) و گروهای دیگه ای که میخوام اولش با اونا شروع کنم و گوش کردم.. میگم^-^

10. خانواده ات چه تعریفی از شخصیتت دارن؟ ( ازشون بپرسین)

هام... میشه اینو جواب ندم؟ نمیدونم چرا، مطمئنا چیز بدیم نمیگن، چیزایی میگن که خودمم میدونم و خوشحالم میکنه ولی.. نمیخوام جواب بدم:") گذشته از اون، الان خونه نیستن..

11. تا حالا کسی روت کراش داشته؟

اوهوم.. داشتن.

12.ورزش مورد علاقه ات ؟

شطرنج، هندبال=)

و هر ورزشی که توش دروازه بانی نقش مهمی رو ایفا کنه((=

13. بلدی ماشین برونی؟

هه، مگه نمیدونی هر شب جمعه با رفقا جمع میشیم با ماشین خودم میریم دوردور؟ تازه نمیدونم دوسه هفته پیش بود مسابقه گذاشتیم تو اتوبان پلیس گرفتمون، اولین بار بود که تو بازداشتگاه و از شدت معتادی با گوشی سرباز وارد بیان شدم و چکش کردم ^-^

امم.. نه؟

14. نزدیک ترین شخص بهت کیه؟

دوستام و خانوادم.

15. چجوری میخوابی؟ ( حالت خوابت چیه؟ )

نمیدونم هرجوری اینجا نوشته منم اونجوری میخوابم:/

پتو رو کامل میندازم رو خودم، بالشتمو بغل میکنم و میخوابم(("= درست اینجوری ^-^ باشه باشه.. شوخی نمیکنمD: دقیقا به این حالت =)

16. اگه حیوون بودی چی میشدی؟

احتمالا روباه=) من عاشقشونم.. یا اگه اون نشد گربه^-^ حس میکنم روباه خیلی به شخصیتم نزدیکه.. البته نه فقط اون بدجنس بود و خیانتکار بودن و این جرفا، من اینجوری نیستم.. کلا دوستش دارم:)

17. فست فود یا غذای سالم؟

شوخی مکن ای طراح سوال:/

جوابش معلومه.. نیست؟

18. تا حالا کسیو بوسیدی؟

هه، فکر کردی ما از اوناشیم؟ از اون بچه مثبتا؟ :/ خیال کردی... ما بچه مثبت نیستیم، معلومه که آره..

بوسیدن.. بستگی به تعریف داره... ولی اگه اون تعریفیه که احتمالا طراح جان منظورش بوده نه.. معلومه که نه^-^

19. تا حالا کلاه سرت رفته ؟ ( تعریف کن )

نمیدونم:/ فکر نکنم... اگه هم رفته باشه یادم نیست=")

20. دوست داری جای کسی زندگی کنی؟

نه=)

۳۲ ۲۵
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۰۳ اسفند ۱۶:۵۱
فرست
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۰۳ اسفند ۱۶:۵۱
یسسسسسسسسس یوهووووو آخجونننXDDDDD
Violet J Aron ❀
۰۳ اسفند ۱۶:۵۱
فقط سوال 18 D:
ro ma
۰۳ اسفند ۱۶:۵۲
فرست نیستم قطعااااااا :||
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
۰۳ اسفند ۱۶:۵۴
ینی عاشق اون جواباییم ک روشون خط کشیدیD:

پاسخ :

یومی، ازت خصوصی پیدا نکردم که جواب بدم. ولی این بدون پاسخ بود.

فقط میخواستم بگم موفق باشی تو کنکورت. و مواظب خودت باش.
امیدوارم بهترین چیز برات اتفاق بیفته.
و تو آدم قشنگی هستی. فایتینگ.
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۰۳ اسفند ۱۶:۵۵
من به شخصه عاشق اون چیزاییم که مینویسی خط میزنیXD
+سوال9...
خدای من..
نمیدونی چقدر خوشحال میشم وقتی میبینم لونا داره شناخته تر میشهT^T
Nobody -
۰۳ اسفند ۱۶:۵۵
چقدر اون تعریفت از کراش رو دوست داشتم. و اینکه منم هیچوقت نفهمیدم چرا رابطه های دوستی بعد از اعتراف خراب میشن... شاید بخاطر اینکه هیچوقت تجربه نکردم :| ولی نمیدونم... آخه یکم عجیب میزنه.
+ چه معلم ادبیات عجیبی :| عیح آخه اینم شد معلم "-"
MOMO TEORIO
۰۳ اسفند ۱۶:۵۸
خیلی ممنونم که توی چالشم شرکت کردی :") 💖💖💖✨
Lee. NarXeS(:
۰۳ اسفند ۱۷:۰۳
سانسوریا فقط @_@
با اختلاف طولانی ترین جوابها رو به این چالش دادی، درود*^*
من پست طولانی دوست دارم *^*
آرتـــ ـــمیس
۰۳ اسفند ۱۷:۰۵
نههه!! باورت میشه من جواب سوال ۱۳ رو همون نوشتم که تو نوشتی؟:/ البته با یکم تفاوت :/
خیلی مهم
۰۳ اسفند ۱۷:۰۷
سلام
لطفا کامنت بنده رو با دقت خیلی زیادی مطالع کنید.
دقیقا 9 سال برخی افراد در دریافت ایردراپ بیت کوین طلا در ایران پیش قدم حال میدونید الان کجا زندگی میکنن!
میدونید کجاهای آمریکا و کانادا هستن!!!
این قضه ی ایردراپ داره تکرار میشه و اگر ثبت نام کنید 3600 بیت کوین سیاه میگیرید!
این بیت کوین ها در آینده هر کوین نزدیک 1000 دلار قیمت خواهند داشت فقط 40 هزار نفر مونده تا اتمام ایردراپ.
تنها وتنها از لینک زیر باید اقدام به ثبت نام کنید:
https://bitcoin.black/#a_aid=602fb6e181c77
روش ثبت نام مو به مو اجرا کنید:
از قسمت منو روی دریافت پاداش کلیک کنید.
سپس روی ثبت نام کلیک کنید.
سپس ایمیل خود را تایید کنید.
سپس در قسمت airdrop ثبت نام کنید.
تمام شما بعد از تمام شدن 40 هزار نفر دارای 3600 بیت کوین سیاه خواهید بود!

پاسخ :

آهان..
اوکی..
چشم..
شما درست میگین..
منور نمودید اینجارو..
رفقا، کسی نمیخواد بره بیت کوین سیاه مفتی بگیره؟
._.
ro ma
۰۳ اسفند ۱۷:۰۸
یاع یاع XD
عاغااااااا جوابات سمممم بودن سمم
جاست اونایی ک مثلا سان کردییییییییییی
یااااااااااااااععع خاداااااااااااااXD
Maglonya ~♡
۰۳ اسفند ۱۷:۰۸
9- هرچی خواستی در مورد لونا بدونی فقط بیا پیش خودم D:
اصن کی بهتر از یه اوربیت خجسته که من باشم... عاح *#جو_گیر_دو_عالم*

جوابتو برای سوال 7 دوست داشتم((":
ro ma
۰۳ اسفند ۱۷:۳۱
خااببب جدی شیم و جواباتو بررسی کنیم D:

1. بعله چن بار فروش مواد...؟؟؟؟ ://
2. امممم واقنی مثبت و با ادب به نظر میای. خبب این ک واقعیته ب نظرم. ولی نه انقدری ک دیگ شورش درآد
3. عاعاااا منم از نمره های تک رقمی بیشتر از صفر بدم میاد (البته صفرم تک رقمیه هااا ولی خب از اون یکیا بهتره چون حداقل آدم امیدی برا جبران یا حذف صفر داره) :/
4. عهههه ما انقدد از این دیوونگی بازیاااا داشتیییییممم XDD ولی کیف داره خدایی
6. هعی منم دیشب ی خواب به شدتتتت افتضاحییییی دیدم و قابل گفتن نیس چون یه کوشولو شخصیه و راجع ب همون کراشه مثلا XD
7. حق با توعه ولی ینی قبلنم نداشتی؟ هیچ وخ نداشتی؟ :// مگه ممکنه؟
8. عاخیییی:(( تک فرزندی؟
10. بعلهD:
12. هقق شطرنج :((
13. اینم ک اصننن پهن زمیییییننXDD یاد میگیری ک
15. همممم D:
16. روبااااهه *-* اصن با روباه شازده کوچولو یادم میوفته
17. نچ:// خو معلومه فس فود ولی من نمیتونم فس فود بخورمممم :((
18. عههههXDD

+ معلوم بود خواستم بگم خوندم؟D: -__-

@خیلی مهم
عهههه چشششممم D:

ولی راس میگه بیت کوین خیلی سود داره
با اینکه من خودم زیاد وارد نیستم XDD


*با دیدن جواب عالیجناب برای "خیلی مهم" از خنده روده بر میشودXDD)


+بازم بگم خیلی پر حرفم یا برا خودتون ثابت شد؟:/
Lee. NarXeS(:
۰۳ اسفند ۱۷:۳۲
یه ضرب المثل هست که میگه: مفت باشه کوفت باشه، حتی اگر گلوله جفت جفت باشه ._.
فلذا من بیت کویین مفتی میخوام .__.
یه سوال ولی! اصلا بیت کوین چی هست؟
@خیلی مهم
لطفا پاسخگوباشیدXD (._____.)


عشق کتاب خیلی قشنگ جوابشو دادیXDDD همه جا منور شده اصلا XDD
پروانه ★__★
۰۳ اسفند ۱۷:۳۲
★________★
★________★
aramm 0_0
۰۳ اسفند ۱۷:۵۰
عشق کتااب!حدس بزن چی شده؟!
هاها! این مستت رو با حصور فیزیکی کنار موچی خوندمممم^-^

پاسخ :

هان؟ 0-0
موچی اونجاست؟ موچیـی؟!
همدیگه رو دیدین؟ :")
خدای من..
aramm 0_0
۰۳ اسفند ۱۷:۵۳
ارههه الان دیگه برگشتمD:
ما اولین بیانی هایی هستیم که تونستیم همو ببینیم؟D:

پاسخ :

خدا.. TT
نمیدونم.. ولی فکر کنم قبل از شماها هم بودن.. حتی از دیدارم گذشت، ازدواج کردن دوتاشونD:
ناشناس
۰۳ اسفند ۱۷:۵۵
نگفتم !!!؟
دیدین!! XD
این پسر به ناشناسای بیت کوین هم جواب می ده!! @_@
ولی همت کی ببنده کامنت های ×غیر ناشناس× ها رو جواب بده..خدا می دونه!! XD
نمی دونین چقدر حتی موقع تایپ کردنشم داره خندم می گیره!!! XDDDDDDDD

فکر کنم یه هشتگ جدید باید راه بندازیم به نام:
#اگر می خواهید به سرعت نور جواب بگیرید..کامنت ناشناس از شما جواب از ما...حتی اگر در مورد ایردراپ صحبت کنید....*مخوف شدن و آروم آروم به عقب حرکت کردن در حالی که نور صحنه آروم آروم کم و تاریک می شود..هاهاها*...
aramm 0_0
۰۳ اسفند ۱۷:۵۷
عااا راست میگی! زوج بلاگر!!
خب پس اولیش نیستیم! ولی مطمینم باحال ترینشونیم*سعی دارد به نحوی سوتی خود را جمع کند*
آرتـــ ـــمیس
۰۳ اسفند ۱۸:۳۱
@آرام
چی؟..
جدی؟....T.T
Magi ˙·٠
۰۳ اسفند ۱۸:۴۰
اقا من کراش عجیبی رو این نوشته هایی که روشون خط میکشی زدم...
نصف فان قضیه توی اونا جا شده =))
Parsoon 🌕
۰۳ اسفند ۱۸:۵۰
@-@ فقط اونایی که سانسورشون کردی XDDDDD
امیدوارم پلیسا اینجا رو پیدا نکنن ( خیلی امیدی نیست )@-@ وگرنه یه بار دیگه هم لو میری XD
Fluffy .jm
۰۳ اسفند ۲۰:۰۸
گاااد چقد جوابای طولانی @_@
من جواب پیدا نمیکنم یا کلا جوابام همینه ؟
ولی همشو خوندما XD
7.دقیقا .ولی همه دیداشون متفاوته
جهانِ هیچ
۰۳ اسفند ۲۰:۴۳
مورد هشتم باید بگم اونقدر که نویسنده دیدم که دیگه خسته شدم ...
aramm 0_0
۰۳ اسفند ۲۰:۴۸
@ارتی
اره جدی جدیD:
Sŧεℓℓą =]
۰۳ اسفند ۲۱:۰۹
فقط سانسور شده ها !

پاسخ :

اوهوم D:
Sŧεℓℓą =]
۰۳ اسفند ۲۳:۲۳
کیدو کو ؟!
می خوام گازش بگیرم ...

پاسخ :

@کیدو
بیا استلا میخواد گازت بگیره .-.
ناشناس
۰۴ اسفند ۰۸:۱۹
خب. کامنت خصوصی دادم سینیور.... امیدوارم جوابم رو بدی XD
Baby Blue
۰۴ اسفند ۱۱:۴۸
@استلا
اومدم"-"
شهرزاد nj
۰۴ اسفند ۱۵:۰۳
سلام.
واااایییی هندبال خیلی عالییییه.
فقط همین. چیز دیگه ای ندارم که بگم :)
Dandelion ‌
۲۲ دی ۰۲:۵۹
جوابایی که روشن خط زدی>>>

پاسخ :

این مال دوسال پیشه از کجا پیداش کردی؟ :::))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان