کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

هدیه روز تولد

میبینین؟ همینه. نه سحابیای رنگاورنگ هست، نه کهکشانای بزرگ. دقیقا هیچ چیزی نیست.

دوسال بعد از به دنیا اومدنم یه زحل، با 4 تا قمرش عکس گرفته. همشون کنار همن. همدیگه رو بغل کردن و به هابل لبخند زدن انگار نه انگار که بعدش از هم دور میشن. انگار نه انگار که زحل دلتنگشونه. ولی اون موقع پیش هم بودن. با هم بودن. بدون توجه به اینکه پشتشون چه چیز تاریکی میتونه باشه.

چقدر ساده و تنها؛ زحلِ بیچاره.

 

+منبع چالش از این آقاهه.

۲۱ ۲۳
حمیدرضا ...
۲۵ شهریور ۲۳:۴۶
اره عکسای ما شباهت زیادی به خودمون دارن. این عکس هم نشانی از تنهایی‌اته! مثل من با پس زمینه تاریک و ستاره‌های پخش و پلا!

پاسخ :

چقدر درون آدما قشنگه پس. :)
selene chan ッ
۲۵ شهریور ۲۳:۴۷
خدای من این خیلییییییییییی قشنگهههههههههه
واقعا چجوری بیرون از زمین همچین چیزایی هست و ما فکر میکنیم زندگی پوچه؟
تک تک این سیارات و کهکشان ها و نقطه های نورانی آسمون یه دلیل و انگیزن برای زندگی!

پاسخ :

آره دقیقا. =))
;🌙 kiwi
۲۵ شهریور ۲۳:۴۷
جایزه قشنگ ترین عکس این چالش باید متعلق به هدیه تولد تو باشه!

پاسخ :

نه دیگه. :))
چرا خب؟ =)
حمیدرضا ...
۲۵ شهریور ۲۳:۴۸
میدونی؟ خیلی خاص و واضحه! تک و تنها! وسط تاریکی!

پاسخ :

اوهوم... قشنگه تنها و تاریکی پشتش. =)
حمیدرضا ...
۲۵ شهریور ۲۳:۴۹
اصلا خلوته! یه حس آرامش عجیبی داره! مثل برای بقیه شلوغ نیست. خلوت و ساکت! میفهمی چی میگم یا نه؟

پاسخ :

از این جهت نگاه نکردم... خیلی... خلوت و ساکته...
;🌙 kiwi
۲۵ شهریور ۲۳:۵۰
از همه عکسا خاص تر و قشنگ تره :)

پاسخ :

نظر لطفته خب. =)
از طرف زحل و چهار تا قمرشم ازت تشکر میکنم. :دیی
;🌙 kiwi
۲۵ شهریور ۲۳:۵۵
رو ب زحل و چهار قمرش تعظیم میکند *^*

پاسخ :

D:
علیرضا ‌‌
۲۵ شهریور ۲۳:۵۶
خیلی قشنگه:)

پاسخ :

=)))
Marcis March
۲۵ شهریور ۲۳:۵۶
گفتم شبیه تنه درخت میمونن نوشته هات؟
زحل نشونه زیبایی اون تنه ست. زیباست و محکمه. اونهمه سنگ رو دور خودش میچرخونه و بی توجه بهشون با قمرهاش وقت میگذرونه. همه ی همش نشونه هایی از خودتن

پاسخ :

کی انقدر بلاگرای قشنگ به بیان اومدن؟ =)
منم بهت گفتم که توصیفت از قشنگترین توصیفایی بود که شنیدم؟ =))
خب... بازم میگم.
:)
Cloudia Hirai
۲۵ شهریور ۲۳:۵۹
تا دلتم بخواد ㅠㅠ زحل زیبا ترین سیاره ی منظومه ی شمسیه و حتما تو هم به اندازه ی اون زیبایی که هابل روز تولدت این عکسو گرفته ㅠㅠ

پاسخ :

="))
چقدر تعریفت قشنگ بود. خیلی ممنونم خب. =)))
حمیدرضا ...
۲۶ شهریور ۰۰:۰۰
پیوند شد جناب!

+خیلی از لفظ جناب خوشم میاد. احساس میکنم قدرت تخریب بالایی داره 😈

پاسخ :

خیلی ممنون داوش. *دست دادن

+چیزی که من دارم میبینم... همینطوره. یادم باشه. D:
Marcis March
۲۶ شهریور ۰۰:۰۳
خب خجالت کشیدمممم T-T

پاسخ :

:دیی
Cloudia Hirai
۲۶ شهریور ۰۰:۰۳
عکسای هابل بی حکمت نیست +_+ زحل هم هیچوقت اینقدر زیبا نبوده تو عکسا ! مطمئنا اون قمر ها هم نشون دهنده ی برتریت از نظر فکریه ㅠㅠ خلاصه که خوشبحال زحل که توی روز تولد تو ازش عکس گرفتن ㅠㅠ

پاسخ :

برتری از نظر فکری. =)))
آقا... زیادیه این حجم از خوشحال کردن یه آدم. =))
ممنونم خب. =)
Nobody -
۲۶ شهریور ۰۰:۱۷
خیلی شبیه ماهه. همون‌قدر تنها. و همون‌قدر زیبا و خیره‌کننده.
Cloudia Hirai
۲۶ شهریور ۰۰:۴۰
خواهش میکنم خب ㅠㅠ
artemis -
۲۶ شهریور ۰۱:۴۹
سادست اما اگه دقیق تر نگاه کنی، زیبایی رو می بینی
+اما واقعا تنها ترین عکسی بود که بین اینهمه عکس امروز دیدم:))
هلن پراسپرو
۲۶ شهریور ۰۲:۵۷
خجالت نمی‌کشی به زحل میگی سادن؟ نه واقعا.. خجالت نمیکشی تو پسر؟؟؟ به اون خطهای سبز کمرنگ نگاه کن... میدونی چه ماجراهایی کشیده که اون نوار سبز کمرنگ کم‌اهمیت به وجود بیان که از چند میلیون کیلومتر اونطرف تر انقدر منظم و مرتب مثل نوار به چشم بخوره؟ نه اصلا، تو میدونی از چند منبع نور دور و نزدیک فقط نور خورده به اون حلقه ی دور زحل که ما داریم به اون شکل میبینیمش؟ تنها؟ درسته تو کادر نیستن، ولی باعث نمیشه شیش هفت تا رفیق دور و برشو بگیم اصلا وجود ندارن! برو از خدا بترس!
سَمَر ‌‌
۲۶ شهریور ۰۶:۵۹
واقعا همونی که هلن گفت! پسر زحل واقعا زیباست؛ حتی اگه اونقدر عادی شده باشه که زیباییش به چشم نیاد.
𝘈𝘺𝘭𝘪𝘯 --
۲۶ شهریور ۱۰:۳۶
مال من یه ستاره درحال مرگه که یه دسته ستاره احاطه‌ش کردنTT
+مثل خودت خوشگل و منظمه، بهم اعتماد کن:>
aramm 0_0
۲۶ شهریور ۱۶:۳۷
انگار مثه یه خانواده.. جدی حدی جمع شدن و رو به هابل ژست گرفتن و منتطر موندن تا ازشون عکس بگیره
A‌‌‌‌iko 𝚂𝚊𝚗𝚊
۳۰ شهریور ۱۴:۳۸
سلام

دنبال شدى

میشه لطفاً تو هم دنبالم کنی؟ :)

پاسخ :

سلام. =)
لطف داری.

راستش من تو کی‌پاپ نمیگردم زیاد، یه چرخ تو وبت میزنم اگه خوشم اومد دنبال میکنم. تو هم اگه مطالبمو دوست نداری میتونی آنفالو کنی. =))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان