کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

*آنبورن، اگه اینو میبینی، سبک جالبیه اینجوری نوشتن. ممنون برای معرفیش.

.

زمانی فهمیدم بی‌قدرتم که درد و سردردی که از اورتینک میومد بدنمو فلج کرده بود و فقط میخواستم فرار کنم، هیچکسی رو نمی‌خواستم. خودم؛ خودم از خودم فرار کنم.

.

+من میفهمم چی میگی، میفهمم چی داری میکشی. تو بدتر از ایناشم گذروندی.

-نمیدونی، هیچوقت نمیدونی و نمیفهمی و میخوای از این راه بهم دلداری بدی ولی حتی نمیدونی و اهمیتی نمیدی که دارم چی میکشم. از بس همش سر همه چیزا خوب بودم بهم میگی که بدترشم گذروندم ولی خبر نداری که سر همه مشکلاتم من پتو رو میکشیدم رو خودم و آرزو میکردم که زودتر تموم شه. و این از همشون بدتره و تو هیچ ایده‌ای ازش نداری.

.

بی‌هدفی بدترین چیزیه که روح آدم میتونه تجربه کنه. بی‌هدفی آدمو میکشه. هدفی ندارم.

.

چقدر حقیر و ضعیفید. حالتون از خودتون بهم نمیخوره؟

.

چرا امیریوسف شد امیر؟ چرا نشد زهرا مثلا؟ یا حتی الیکا؟ چرا دختر نشد؟ چرا پسر شد و با این علایق؟ با این طرز فکر؟ با این مدل مو؟ با این شکل و صورت؟ چرا نشد آرتین؟ چرا حق زندگی رو از الیکا و زهرا و آرتین گرفتن و اون اومد زندگی کنه؟ چرا نشد یه آدم دیگه و زندگی خودشو راحت کنه؟

چرا؟

.

ببخشید که ازتون خبری نگرفتم و نیومدم باهاتون حرف بزنم. آخه خودم مشغول مردن بودم، یکم سرم شلوغ بود.

.

از بیرون که به خودم نگاه میکنم آدم خیلی بامزه و مهربون و قشنگی به نظر میام. تازه اگه ناراحت بودین براتون کتاب میخونم ویس میگیرم. یا اگه احساس خوش صدایی کردم یه تیکه آهنگم میخونم. قدرمو نمیدونن چرا؟

.

ای بابا... احساس غم که یه احساس عادی توی انسانه، داشتن خواسته‌های هنری و چیزهای دیگه به نظرت برای یه پسر اشتباهه؟ آخی.

بمیر.

.

چقدر انسان بودن سخت و ناراحت‌کنندست دوستان.

.

روز به روز به روز به روز داره اوضاع مزخرف‌تر و مسخره‌تر میشه و این عالیه. برام سواله که خدا از ناراحتی اشرف مخلوقاتش ناراحت نمیشه؟ ای‌بابا، ما روی عشق شما حساب کرده بودیم خالق. ناامیدمون نکن دیگه.

.

هیچوقت به زور تحملم نکن، ازم دور شو، ترکم بکن، مسخرم بکن، هرکاری میخوای بکن ولی به زور تحملم نکن.

.

+کامنتام، گفت‌وگوها و حتی پستای نخونده زیادی دارم تو بیان و فعلا اصلا توانایی نظر نوشتن و خوندن و جواب دادن و ادامه دادن و بقیه چیزارو ندارم. اینکارارو بذاریم برای وقتی که باحوصله شدیم عزیزانم. چه خبر؟ خانواده خوبن؟

۱
عشق کتابツ
۰۵ مهر ۲۳:۳۵
+راستش نمیدونم در ادامه اینکه خانوادتون خوبن یا نه چی بگم.
پس کامنتارو میبندم.
+ بخش «چرا امیر نشد الیکا» از ویس نسیم از چنل ufo تلگرام. نسیم زیبا، نسیم قشنگ، نسیم دوست‌داشتنی و مستقل.
بیاین همه نسیم باشیم.
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان