کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

.

نیازمند ظهور خود خدا در فردا جمعه خواهیم بود.

.

تو دوست فوق‌العاده‌ای هستی... قشنگی و خوشحال‌کننده. و از اون طرف میترسم که بعدا یه اتفاقی بیوفته. اون وقت هم تورو هم دوستمو از دست دادم. امیدوارم نیوفته.

روابط اجتماعی 10/10.

.

+شبت بخیر، یادت نره فردا قوی‌تریم. امروز رو پشت سر گذروندیم و زنده موندیم.

.

آهنگ laugh at me بمرانی رو که میشنوم هیچ چیزی جز درد و کنایه مطلق حس نمیکنم. خوشحالم که بمرانی رو پیدا کردم.

چرا یه خواننده که اکثر آهنگاش پرمفهومه یه آهنگ داشته باشه با سازهای شاد و صدای شادتر و هرچندبار یه بار بگه «به من بخند عزیزم.» و نیمه دوم آهنگ عوض شه و بگه «به دلقکت بخند عزیزم.»؟

بمرانی بالاخره فهمیده دلقک یه نفر شده و اونی که بهش میگفته عزیزم تنها کاری که میکرده خندیدن بهش بوده.

کاش من زودتر میفهمیدم. حیف.

.

به اطرافم که نگاه میکنم میبینم با همه‌چی توی جنگم، اضطرابم، درسام، آیندم.

و این جنگ خوب پیش نمیره عزیزم. راستش رو بخوای هردوتامون تو سنگرامون نشستیم و عرق سرد کل بدنمون رو گرفته و آرزو میکنیم هرچقدر زودتر برگردیم خونه.

.

چجوری ادامه بدم وقتی نمیدونم چی میخوام؟

.

بزرگترین ترسم بعد از مردن کسایی که برام عزیزن اینه که بعد از یه مدت طولانی به عقب نگاه کنم و ببینم همه این چیزا برای «هیچی» بوده.

.

تنها چیزی که الان میخوام اینه که برای یه مدت زمان متوقف شه، یا بتونم فرار کنم. نیاز دارم به فکر کردن، نیاز دارم به برنامه ریختن. من آدم فکر کردن و نقشه چیدنم، فقط بذارید فکر کنم.

من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان