کتابخانه اسرار

محصور بین کتابا، شایدم نه.

shit post

عزیزکم، دو روز پیش دیدمت؛ تیست موسیقیت محشر و فوق‌العادست. شنیدم که داشتی as it was هری استایلز رو گوش می‌کردی و وقتی واکنش نشون دادم لبخند زدی.

موهات قشنگن، لبخندت قشنگه، وقتایی که خوابت میاد و خسته‌ای، سوییشرت می‌پوشی و پاهاتو جمع میکنی تو دلت قشنگی، صدات قشنگه، هرچیزی که مربوط بهته و درموردت وجود داره قشنگه و اینو همه میدونن، وقتی داشتیم حرف می‌زدیم به این فکر کردم که یه درصدم فکر نمیکنی تو وبلاگم، زیبارو باشی و ازت یه عالمه نوشته باشم، اینکه بدون اینکه بدونی با شیرکاکائو مرتبطی، اینکه سیگار کشیدنت رو نوشتم، اینکه توصیفت کردم و از سلیقه‌هات گفتم، هیچکدومو نمیدونی و قرار نیست بدونی.

بعدش که حرفمون تموم شد به یکی که نمی‌شناختیش و اون تو و وبلاگمو می‌شناخت گفتم که زیبا با اینکه یه آدم مخصوصه، با اینکه واقعا وجود داره و نفس میکشه، ولی زیبای وبلاگم نماد تموم چیزاییه که میخواستم داشته باشم و نداشتم، مثلا کسی نمی‌دونه تو واقعا بهم نگفتی سینیور، اینکه واقعا اونقدر بهم نزدیک نشدی و رابطمون وقتی داشتیم بهم نزدیک می‌شدیم بهم خورد. تو با تموم زیباییت نماد تموم زنایی بود که من می‌خواستم ازشون مراقبت کنم، ازشون آسیب دیدم، بهشون آسیب زدم، براشون گریه کردم، نگرانشون دادم و از دستشون دادم، تو نماد تموم شادیا و خوشحالیایی هستی که آرزوم بود تجربه کنم و نماد تو غمایی هستی که بهم دست داد. تو نماد تموم غم و شادیای من با زنای مهم زندگیمی.

آدمای زیادی رو از دست دادم لیا و من نفس نیستم که بلند شم، نفس کیه؟ اون دگرانه، بارون، رین‌استار، اون تموم امید من توی یه انسانه، اون آخرین کسی بود که می‌خواستم آسیب ببینه، اوضاع اضطرابم خوب نیست، یه هفته پیش حالم بد شد؛ دنبال اینم که رابطه‌هایی جدید درست کنم و نمیتونم. احساس میکنم که هدفی نیست که براش بجنگم، خسته‌م. بغلم کن.

بعدشم آریانا گرانده گوش کن، چون هممون میدونیم با اینکه آریانا هیچوقت سلیقه من نبوده، ولی وقتی کنارتم گوش دادن بهشو دوست دارم.

 

+مواظب خودت باش. دوستت دارم.

۳ ۱۹
عشق کتابツ
۲۵ فروردين ۲۲:۰۲
نمیدونم، کامنتارو بعدا جواب میدم، تا اون موقع مواظب خودتون باشین، سمت سیگار و این چیزا نرین، آب زیاد بخورین، اگه روزه می‌گیرین مقدار آبی که نیاز بدن یه انسانه رو تو ساعتای بعد از افطار تقسیم کنین و حتما بخورین چون بدنتون به آب نیاز داره.

پاسخ :

از بدنتون خجالت نکشین، برای هدفاتون تلاش کنین، اگه اضطراب دارین 5 تا نفس عمیق بکشین یه لیوان آب بخورین و بعدش مدیتیشن کنین. اورتینک به جور اعتیاده پس فکر نکنین با فکر کردن مداوم بهش میتونم تمومش کنم، هیچوقت تموم نمیشه، بهش فکر نکنین.
حرفام تموم شد. بوستون دارم.
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
۲۶ فروردين ۰۰:۴۲
این متن هات... حس توشون منتقل میشه و لبخند میزنه ادم(":

+ @عشق کتاب در کامنت
چقد مهربون:دی

پاسخ :

3/>>>>
(•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠
۳۱ فروردين ۲۲:۴۹
هنوزم پستات در نهایت سادگی شون، دلنشینی و لذت خودشونو دارن.
خوش به حال زیبا که کسی مثل تو رو داره که اینطور متوجه شه. امیدوارم ببینتت. پیدات کنه.

+دلم نیومد کامنت نذارم، میدونستم یادم میره، واسه همین الان گذاشتم.
++ کاش یه موضوع با عنوان زیبا بسازی و همه پستات راحب زیبا برن اونجا. همونقدر زیبان.

پاسخ :

کامنتات ارزشمند و قشنگن. خیلی ممنونم. 3>

++ایده خوبیه. :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من هنوز یادمه.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان